Autoilija ajoi ihmisen päälle tahallaan Turussa

Anonyymi-ap

5

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten ne pyöräilijät ja skuuttaajat?

      Eivätkö hekin aja tahallaan jalankulkijan päälle, jopa jalkakäytävällä?

      Pyöräilijällä ja skuuttaajalla on liikenteessä enemmän velvollisuuksia kuin jalankulkijalla.

      Tietysti kaikilla on ennakointivelvollisuus ja se koskee myös pyöräilijöitä ja skuuttaajia. Pyöräilijöillä ja skuuttajilla on myös velvollisuus väistää jalankulkijaa sekä antaa jalankulkijalle turvallinen tila kohdatessa. Eivätkä he saa ajaa pyörällä tai skuutilla jalkakäytävällä, paitsi alle 12-vuotias, mutta he eivät saa aiheuttaa haittaa jalankulkijoille.

      Vuosien varrella olen myös pyöräilijöiltä kuullut, että jalankulkijoilla on helpompi väistää kuin heillä. Laissa ei ole sitä mainittu eli se kenellä on helpompi väistää niin väistää.

      Eikä laitsa löydy sitä, että pyöräilijöillä tai skuuttaajilla, jotka eivät uskalla ajoradalla niin he saavat ajaa jalkakäytävällä!

      Jopa minä lähempänä 70 vuotta oleva mummeli uskallan ajaa pyörällä ajoradalla, myös Helsingin keskustassa. Samaa aikaan kymmenet ja kymmenet pyöräilijät ja skuuttaajat ajavat viereisillä jalkakäytävillä!

      Pasterstein porukoineen saisi vielä ahkerammin valvoa jalkakäytävillä ajavia pyöräilijöitä ja skuuttaajia siellä Helsingissä.

      • Anonyymi

        Tilanteessa ei ollut yhtään pyöräilijää tai skuuttaajaa.

        Sinänsä kirjoitus on aiheellinen, että ihminen voi jäädä myös pyöräilijän alle. Esimerkiksi aikoinaan iäkkäämpi nainen jäi pyöräilijän alle ja satutti päätään. Onnettomuuden seurauksena kyseinen nainen välillä levittelee nastoja pyöräväylille, lähinnä Lauttasaaren tienoilla mutta myös muualla pääkaupunkiseudulla. Hän onkin saanut nimen Nastamuumio. Hänet tunnetaan myös nimellä Lauttasaaren Huutaja, koska hänellä on tapana ajoittain huutaa pyöräilijöiden pahuudesta. Huutoa esiintyy sekä elävässä ympäristössä että tällä palstalla. Se, onko paikalla yhtään pyöräilijää, ei vaikuta huutamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilanteessa ei ollut yhtään pyöräilijää tai skuuttaajaa.

        Sinänsä kirjoitus on aiheellinen, että ihminen voi jäädä myös pyöräilijän alle. Esimerkiksi aikoinaan iäkkäämpi nainen jäi pyöräilijän alle ja satutti päätään. Onnettomuuden seurauksena kyseinen nainen välillä levittelee nastoja pyöräväylille, lähinnä Lauttasaaren tienoilla mutta myös muualla pääkaupunkiseudulla. Hän onkin saanut nimen Nastamuumio. Hänet tunnetaan myös nimellä Lauttasaaren Huutaja, koska hänellä on tapana ajoittain huutaa pyöräilijöiden pahuudesta. Huutoa esiintyy sekä elävässä ympäristössä että tällä palstalla. Se, onko paikalla yhtään pyöräilijää, ei vaikuta huutamiseen.

        Itse ajoin autoilijan päälle. Tosin autoilija oli täysin syyllinen. Lensin 2-3 metrissä ja putosin jaloilleni ja juoksi auto kiinni. Autoilijalla oli tarkoitus ajaa läheiselle bensa-asemalle, kun auto vielä kulki . Päälle ajostani hän ei yhtään tiennyt. Näin tosiaan oli, ei olut aineissa, oli ensimmäistä päivää ajossa kun oli saanut ajokortin. Oli vienyt äitinsä 250 km päähän ja oli lähes kotona. Oli todella väsynyt.

        Ensin juteltiin, mutta kun selvisi että ei ollut silmälaseja, vaikka kortissa vaatimus ja vierellään oleva sisar huusi että en voi todistaa mitään kun heitä on kaksi.

        Siitä tuli kallis juttu, heille. Tuntui myös että nimismies viivytti oikeusjuttuja, jotta sai pidettyä ajokortin pois yli 1 v ja jotain 3 kk.

        JOO sen takia kirjoitin, oikein hävetti kun vietiin ambulanssilla , kun ei yhtään sattunut.
        MUTTA seuraavina muutamina aamuina olin niin kankea että piti pudottautua sängyltä ja kontata ym. kesti todella puolituntia että pääsi kävelemään.
        Mutta onneksi mitään kipuja ei ollut eikä tullut.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­N­­y­m­­­f­­o­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18013050D

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Epäilen tuntevani, oliko hoikka ulkomaalainen, pikkukaupungissa asuva perheenisä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe