Tuli vaa tällee nopsaa mielee. Muutama frendi tossa vähä aikaa sitte puhu siitä, miten hyö menee viikonlopuksi heille juhlimaan. Pyysivät mua mukaa ja alettii vähä jutella asiasta. Tiiän ettei kannattaisi juoda enkä ajatellutkaan mennä sinne. He kuitenkin lupasivat minulle että juhlissa olisi vain "booli" malja johon on vain lantrattu jollain vahvemmalla, esim lonkerolla. He myö sanoivat, ettei heillä olisi mitään muuta, kuin pari tölkkiä lonkeroa mukana (6 ihmisen bileet) ja eivät painosta,pakota, pyydä tai uhkaisi ketään heistä juomaan ja lupasivat, että vähintään 1 olisi selvin päin, kattois niide perään. Yötä hyö olis sen kaverin luona ja siivoisivat aamulla, sillä kukaan vanhemmista ei olisi kotona.
Aattelin kysyy muiltakin, että mitä mieltä työ ootte tommosee? Ite en hirveemmin tykkää ajatuksesta, mutta saatan silti mennä juhliin kattoo niiden perään ja varmaa syömää jotaa mitä sattuuki olemaa juhlissa. Varmistan samalla ettei siellä oo kun se pari lonkeroa kokeiluun ja että jokaine lähtis kotiin kunnossa.
Frendiporukka ja niiden juhlat + Alkoholi
Anonyymi-ap
3
351
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu juhlijoiden iästä. Alle 18 vuotiaisen juhliin ei alkoholi kuulu.
- Anonyymi
Samaa mieltä, kyllähän sitä itekki nuorempaan juonu mut ei se kyllä kannata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181