Ylen ja taloustutkimuksen...........Jonka omistaa Kokomuksen EERO LEHTI. Nämä kaksi ERITTÄIN luotettavaa ja ennenkaikkea PUOLUEETONTA toimijaa, kertoo tutkimuksissaan OMIENSA menestyksestä. Tätä haavisto stup son.aa tulette kuulemaan aamusta iltaan hamaan vaaleihin asti.
"Luotettavat lähteet",,,,,Yli 90% Perus-Suomalaista äänestää vihervasuri Haavistoa ??
4
160
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Meinaako "Tarkkanäköinen" äänestää Nato-Jussia?
Kaikkien Venäjä-kiimaisten pitää äänestää Anoa tai Huuhaasaaren systeriä, jos ne nyt ylipäänsä saavat kerättyä niin paljon ääniä että pääsevät ehdolle.
Nauru on taattu, jos kaksi viimeksi mainittua esiintyvät vaalitenteissä. - Anonyymi
Ylen kokomuksen omistamalta " kalluppitehtaala" tilaama vaalitulos on luotettavien lähteiden mukaan ehdottoman todenmukainen,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058277- 1125784
- 565266
- 2895216
- 783871
- 583051
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501