Valitatte jatkuvasti kuinka Purra tekee sitä ja tätä, mutta kertokaa ihmeessä, että miksi te olette köyhiä - sehän tulee ilmi näissä valituksissa?
Eikö kiinnostanut opiskelut, tai edes työnteko?
Kerro ihmeessä jatkuvasti valittava palstavasemmistolainen, että miksi olet köyhä?
22
240
Vastaukset
- Anonyymi
Ja perussuomalaisissahan ei ole työttömiä ja köyhiä..?? juu eipä..
- Anonyymi
Mutta ne ei täällä valita, mutta vasemmistolaiset valittaa.
- Anonyymi
Et vastaa kysymykseen
- Anonyymi
Köyhyys on rikkautta 😁
Pressa-ainesta eikö - Anonyymi
Tyhmyys ei tule yksin. Sikkä on seurana Köyhyys.
- Anonyymi
Näin se on.
- Anonyymi
Eikö ne vastaa?
- Anonyymi
Eivät. Persujen mielikuvitusviholliset noin yleensäkään eivät voi vastata täällä mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät. Persujen mielikuvitusviholliset noin yleensäkään eivät voi vastata täällä mihinkään.
Sulla on paha pakkomielle persuihin, kelan elätti.
- Anonyymi
Olen köyhä koska olen eläkkeellä.
- Anonyymi
Et varmaan nuorena tiennyt, että eläkettä maksetaan vain tehdystä työstä. Elät nyt työssäkäyvien armoilla.
- Anonyymi
Köyhänä synnyin
Köyhänä kuolen
Maantien penkalle lepoon jään
on sitte tilit tasan - Anonyymi
Kolmasosa persuista on koulupudokkaita joita ei todellakaan ole kiinnostanut opiskelu ja jotka eivät osaa edes kirjoittaa omaa äidinkieltään, joten siltä pohjalta ei paljon kannattaisi arvostella muita.
- Anonyymi
Suurin osa teistä vasureista on luusereita.
- Anonyymi
Juu. Eihän persut pääse edes toimittajiksi muuta kuin omiin lehtiinsä. Sekin on sitten muka median vika.
- Anonyymi
Näytä runkkari väitteesi toteen
- Anonyymi
Omaisuuteni on noin 4 000 000 000 € , enkä silti hyväksy köyhien kyykytystä ja olen valmis korvaamaan ruhtinaallisesti sille joka poistaa nämä kokkarit kartalta iäksi.
- Anonyymi
Me ei tehdä mitään, siinä se.
- Anonyymi
Olen köyhä, koska olen sairas.
En ole itse sairauttani tilannut, en halunnut, mieluummin olisin työelämässä.
Mutta olenpa senkin huomannut, ettei paljon kannata valitella, ei siitä hyödy mitään.
Tulisi vain itselle ahdistava olo, jos jatkuvasti miettisi asioista negatiivisesti.
Vuokra-asunto on, nälkää en ole nähnyt ( niin no eihän sitä edes voi nähdä ..), vaatteet saan hankittua päälleni, ym.
Voi ehkä sanoa, että huonomminkin voisi olla, mutta onneksi ei ole.
Silti mielestäni nykyhallitus ja sen toimet eivät kovin hyviltä vaikuta, noin niin kuin muitakin ihmisiä ajatellen, pieni- ja keskituloisia, työttömiä, ym. Mikä saa sinut tekemään näitä typeriä avauksia? Kertoisitko?
- Anonyymi
Onko tuo sinun mielestäsi hauskaa? Kun työnantaja maksaa niin pientä palkkaa, että sillä ei tule toimeen niin silloin on köyhä ja joutuu hakemaan toimeentulotukea. Köyhiä ei olisi jos työstä ei makseta sellaista palkkaa millä tulee toimeen.
Valtioneuvoston omassa tutkimuksessa kerrotaan pitkäaikaistyöttömien olevan sairaita tai eläkeikää lähestyviä. Ei ole heidän vikansa, että heidän hakemuksensa lentää ensimmäisenä roskakoriin. - Anonyymi
Vasemmistolainen on luotu köyhäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745