josta ei ole tullut JT:t ta kunnon vastausia. No moniko valmis uhraamaan rahaa ja aikaansa sellaiselle jolla ei kotia ja on nälkäinen ja tarvitsee lääkkeitä? Moniko?
Missä on se ystävyys jota saleilla näytetään mielistelevästi. Missä?
Olkaa hyvä ja vastatkaa seurakunnassa olevat!
Onhan idiootteja joiden kom. tulee sivuttaa.
Siis mitä on veljellinen ystävyys? Kun olen katsonut 50 v. niin sitä ei valitettavasti ole.
Tässäkin pitää paikkansa vastakkain asettelu. Ylemmät siellä , alemmat jossakin muualla. Tarkoitan ihmisiä.
Tämä on totta ja surullista tänäpäivänä ja pahemmaksi muuttuu.
Se ystävyys
6
216
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan. Eihän seurakuntakaan halua auttaa köyhää tilapäisesti, jos hän ei ole"hyvämaineinen" ja tiiviisti lahkossa mukana.
- Anonyymi
Kaikki apu mitä seurakunnan puolesta tulee, on yksittäisten ihmisten itse antamaa apua. Siis jos puhutaan ihan konkreettisesta avusta eikä niistä liirum laarumi puheista tai paimennuskäynneistä.
"Ystävät" ovat illuusio, mainos johon on mukavaa uskoa. Sillä saadaan ihmiset pysymään mukana ja luulemaan, että heillä on jotain mitä muilla ei ole. Nämä ystävät eivät ole kuitenkaan sen lujemmin sitein ystäviä kuin missään muussakaan esim harrastusporukassa. Sieltäkin voi saada aitoja ystäviä, mutta kaikki eivät ole automaatisesti yhtä perhettä. Ihmisen uskontotausta ei ole tae "hyvästä ihmisestä", sen olen huomannut. Tunnen mukavia JT ihmisiä, aitoja ystäviä ja sitten myös niitä vähemmän aitoja. Ja sitten tunnen vielä enemmän niitä ei JT taustaisia oikeita ystäviä.- Anonyymi
Eräs vanha sisar sanoi kerran minulle, että hän luuli aina, että Jehovan todistajat ovat parempia kuin muut kaikki ihmiset. Mutta eivät he ole sen parempia kuin muutkaan. Mutta he yrittävät. Sitäpaitsi kuka sellaisten seurassa haluaa olla, jotka pitävät itseään parempina kuin muut? Ei kukaan! Kaikkihan heitä pakoon juoksevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs vanha sisar sanoi kerran minulle, että hän luuli aina, että Jehovan todistajat ovat parempia kuin muut kaikki ihmiset. Mutta eivät he ole sen parempia kuin muutkaan. Mutta he yrittävät. Sitäpaitsi kuka sellaisten seurassa haluaa olla, jotka pitävät itseään parempina kuin muut? Ei kukaan! Kaikkihan heitä pakoon juoksevat.
Pelastusarmeija tarjoaa ensin saippuaa ja soppaa, sitten, jos kiinnostaa myös hengellistä ravintoa.
Jehovantodistajat, kuten ex -todistaja on kirjoitttanut, eivät puhu rappioalkoholisteille, koska he haisevat pahalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelastusarmeija tarjoaa ensin saippuaa ja soppaa, sitten, jos kiinnostaa myös hengellistä ravintoa.
Jehovantodistajat, kuten ex -todistaja on kirjoitttanut, eivät puhu rappioalkoholisteille, koska he haisevat pahalle.Heillä on se vaatepuoli oltava kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heillä on se vaatepuoli oltava kunnossa.
Mutta rakkautta lahko ei tarjoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675680Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715