Vika siinä väärällä nimimkkeellä hakenut 5 erilaista nimikettä niillä ompi tavallisia löytyi netistä 2-3mm paksumalle niitä ei löydy 5-6mm paksulle ,aattelin pitääkö tässä peltisepäksi ruveta itse valmistaa 0,5 sinkitystä pellistä vai 1mm teräspellistä kellosepän tarkkuutava vaativa homma 5mm laattaraudan päällä taputella vasaralla ,sopiva puunpala väliin reikä tehdä toi reikä 4mm toinen 3mm poranterällä pellin reunoja pikkasen taitta hakanen tulee pysyy paikallaan .Mutta onneksi ei tarvinnut meillä 2 vanhaa kodinkone liikettä aloittaneet toimintansa 1960-70 luvulla 1 liike ei löytynyt ,mutta 2 liikkeestä löytyi niitä paksumalle 5-6mm 7kpl 1kpl V- mallia "(ÄÄRRETTÖMÄN HYVÄ") kun ei tarvinnut niitä itse räpeltämään kysyin löytyykö näitä jos lisää tarve tulee ,kyllä kuule ne on siinä mitä löytyy .Siinä tosi harvoin niitä kysytään enään ,tänä päivänä monta vuotta viime kerrasta kun niitä joku kysynyt on .Kaijuttimien mukana ei enään tullut ,eikä liima kaijuttimen verkkoon millä kiinni panna purukumilla,silikonilla,tuli ostettu 2 puolista teippiä siitä pikku viipaleita verkon kylkeen pysyi kiinni verkko kaijuttimessa😀😊no netistä löytyi joitakin 2rasiaa ainakin tilaan kohtalaisen halpoja 1 kallis 170 osainen 166€ kuva epätarkka ei näe mille paksuudelle ,en tarvitse nuin paljoa .Kaijutin kiinni traktorin kattoon kiinni huopaa vai pahvia ,entiset kaijuttimet eivät olleet näillä kiinnikeillä kiinni ruuvit olivat auvenneet kohta päähän kaijutin tullut 🤕 7 vuotta kerkesi olla katossa kiinni.
Näitä klipesejä hattuhylle ei tahdo enää löytyä
Anonyymi-ap
1
166
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205