Juhlava jumalanpalvelus

Anonyymi-ap

79

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi teet uuden aloituksen samasta aiheesta?
      Sinähän kehut jo tuota tilaisuuttaa edellä.

Alkako dementia vaivata?

• Anonyymi

Kertaus on opintojen äiti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Joka päivä tulee lisää kuulijoita.

• Anonyymi

Heh, heh. Päivän paras vitsi:
        "Joka päivä tulee lisää kuulijoita."????

Millä mittarilla tuo voidaan osoittaa?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Totta kai kuuntelimme.

• Anonyymi

sehän oli adventtikirkosta

• Anonyymi

Niin pitääkin

• Anonyymi

Adventismi on spiritismiä ja pahojen henkien palvontaa. Adventistit eivät ole Jeesuksen seuraajia. Adventistien jumala on riivaaja, josta adventistit käyttävät nimeä, sapatti.
      adventti(pastori) itse kirjoitti: "Sapatti on vastassa Jumalan luomassa Uudessa taivaassa ja maassa, joten et sitä karkuun pääse sielläkään, vaan se yhä kummittelee ja pelottelee sinua yhtä paljon kuin täälläkin, koska vihaat ja halveksit Jumalan tahtoa ja käskyjä. Heille sana sapatti on kuin punainen vaate härän eteen, alkaa kova mylmiminen ja loan heitto niitä kohtaan".
      SAPATTI ON ADVENTISTIEN MUKAAN ELÄVÄ HENKIOLENTO.

Olen erittäin hämmästynyt, kuinka helluntailaiset voivat pitää riivattuja ja jumalattomia Jumalan pilkkaajia adventisteja, kristittyinä. Adventistit väite: "Ellen Whiten Totuuden Valoksi ja oikeaksi profeetaksi", on Sanan valossa suoraan pahan hengen puhetta ja ellenin asettamista Jumalaksi, Jeesuksen sijaan.
      PAHAT HENGET PUHUVAT ADVENTISTIEN SUULLA!

• Anonyymi

Sapattitotuus ei muutu hiventäkään sillä, että sen sen seuraajia haukutaan ja valehdellen puhutaan heistä perätöntä pahaa. Päinvastoin, se osoittaa heidän kulkevan Kristuksen viitoittamaa tietä "Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa." Matt.5:11

• Anonyymi

Tuo on hyvä pointti.

• Ja seuraava lähetys viiden vuoden päästä.
      Saatte katsoa samaa esitystä siihen saakka.
      😄😄😄😄😄

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä tämä sapattiasia puhututtaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Monet ihmiset ovat kuunnelleet tämän ihan ulkomaita myöten ja iloinneet uudesta valosta, jota Jeesus antaa. https://areena.yle.fi/podcastit/1-66228830

• Anonyymi

Raamattukin varoittaa, että harhaopit leviävät lopun aikana ja kehoittaa varomaan niitä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jeesuksen seuraaminen on todella turvallista eikä Hän opeta sapatinpalvomisesta mitään. Jeesus ei missään käskenyt pyhittää sapattia. Jeesuksen ainut käsky oli:
        Joh 13
        "”Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne. Kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos te rakastatte toisianne."

• Anonyymi
    • Anonyymi

Adventismi on spiritismiä ja pahojen henkien palvontaa. Adventistit eivät ole Jeesuksen seuraajia. Adventistien jumala on riivaaja, josta adventistit käyttävät nimeä, sapatti.

• Anonyymi

Oliko tuo jo 65 sanasta sanaan mantra. Onko dementtia edennyt jo noin pitkälle?

• Anonyymi

Sapattikäsky alkaa sanalla MUISTA. Ettemme unohtaisi Jumalaa Luojana, niin on hyvä viettää sapattia.

• Anonyymi

Totta, jumalattomien adventistien täytyy nuistuttaa itseään Jumalasta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvä, kun siitä oikein radiossa maan laajuisesti opetetaan, niin kuin kirjoitettu on: semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
        ellen g. white oli valheapostoli ja petollinen työntkijä. Adventistit ovat saatanan palveljoita, jotka tekeytyvät uskoviksi!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Oma kehu haisee.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Älä halveeraa taivaan enkeleiden laulutaitoa.
        Siellä kaikki on täydellistä, mutta ei täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä halveeraa taivaan enkeleiden laulutaitoa.
        Siellä kaikki on täydellistä, mutta ei täällä.

Osaavathan jumalattomat laulaa. Laulu ei todistat adventismia Jumalan ilmoituksen mukaiseksi, vaan yhä adventismi on saatanasta!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä lauloivat kauniisti

• Anonyymi

Mikä on raamattutunnin aihe tänä sapattina?

• Anonyymi

Sapatti eli adventistien jumala tietenkin.

• Anonyymi

Tänä sapattina luvattiin perehtyä Efesolaiskirjeen lukuun 6.

• Anonyymi

EI tosiaankaan tule,koska vain 10% on
      vapaata pride profeetoista.Joudun sulkemaan aika useasti lähetyksen,ikävä kyllä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

"Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä!" Ilm.1:3 https://areena.yle.fi/podcastit/1-66228830

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Niin pitääkin

• Anonyymi

Sana ei tyhjänä palaa. Yhä useammat helluntalaiset ovat alkaneet ilmestyä sapattina kokouksiin, niin kuin pitääkin. "Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen." Apt.2:47

• Anonyymi

Ihmeitä tekee Jumala suuri.

• Anonyymi

Mikä on tämän viikon sapatin raamattutunnin aihe?

• Anonyymi

Luvattiin jatkaa kirjettä Efesolaisille.

• Anonyymi

No se on Paavalin yksi pääkirjeistä.

• Anonyymi

Sitä kirjettä tullaan tutkimaan huomenna yhdessä Jeesuksen omien kanssa. Kyllä Jeesus on hyvä. Hyvää sapattia Jeesuksen seurassa.

• Anonyymi

"Mikä on tämän viikon sapatin raamattutunnin aihe?"

Minä luulen , että siellä tutkitaan, miksi adventistien määrä vähenee ja mitä sille pitäisi tehdä!

• Anonyymi

Efesolaiskirjeen sanoma puhuttelee.

• Anonyymi

Vieläkö se jatkuu tulevanakin sapattina?

• Anonyymi

Millä kielellä jumala muuten puhui?
      Ottaen huomioon että ihmisten kirjaamat huhupuheet raamatussa ovat saaneet kohtalaisen merkittävää julkisuutta, luulisi että aito jumala puhumassa olisi jo huomattava mediatapahtuma

• Anonyymi

Jumala puhuu kaikilla kielillä "Sillä Jumala puhuu tavalla ja puhuu toisella; sitä vain ei huomata." Job.33:14

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Radiokin voi olla Jumalan käytössä.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Tuo kertoo jo melkoisesta paniikista.
        SEITSEMÄN samaa postausta samasta ohjelmasta jossa kehutaan sapatinpalvontaa. Olisi varmaan tarvetta mennä hoitoon.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kyllähän se väsyttää kun koko ajan postaa sapatinpalvomiseen kehoittavia juttuja. Parasta lepoa olisi se, että olette vaiti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se väsyttää kun koko ajan postaa sapatinpalvomiseen kehoittavia juttuja. Parasta lepoa olisi se, että olette vaiti.

Jos on vaiti niin kivet huutavat.

1234567---

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on vaiti niin kivet huutavat.

1234567---

Siksikö te riehutte täällä?

• Anonyymi

Tuo on hyvä pontti.

• Anonyymi

""Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat"." Luuk.19:14

• Anonyymi
    • Anonyymi

Huomenna Jumalan lapset kokoontuvat kiittämään Jeesusta ja viettämään sapattia Jeesuksen kanssa. ""Kokoontukaa, niin minä ilmoitan teille, mitä teille päivien lopulla tapahtuu."1Moos.49:1

• Anonyymi

On mielenkiintoista tulla huomenna sapattina sanan kuuloon.

• Anonyymi

Ihmetelläänkö siellä taas, että miksi adventtiseurakunnat kuihtuvat?

• Anonyymi

Ketkä olivat selvänä enemmistönä Nooan aikana? Jeesuksen antama tuntomerkki omistaan on tämä "Älä pelkää, sinä piskuinen lauma; sillä teidän Isänne on nähnyt hyväksi antaa teille valtakunnan."Luuk.12:32
      Lavea tie vie helvettiin, että porot pölähtää "Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;" Matt.7:13 Kukin valitkoon tiensä joka Jeesuksen tai lukumäärän mukaan. Eri tiet ja eri määrä, minne kulkijan ne vie, mieti tarkoin matkamies, minne päättyy sinun ties...

• Anonyymi

Tosi hyvä Raamatun totuus. Tänään on ilon päivä Jumalan kansalle "Jos sinä pidätät jalkasi sapattia rikkomasta, niin ettet toimita omia asioitasi minun pyhäpäivänäni, vaan kutsut sapatin ilopäiväksi, Herran pyhäpäivän kunnioitettavaksi ja kunnioitat sitä, niin ettet toimita omia toimiasi, et aja omia asioitasi etkä puhu joutavia, silloin on ilosi oleva Herrassa... Sillä Herran suu on puhunut.".58:13,14

• Anonyymi

Oliko tänäänkin juhlava jumalanpalvelus?

• Anonyymi

Eilen oli tosi juhlava jumalanpalvelus ja tänään lähden omiin hommiin, niin ehtii saada paljon aikaa, kun aloittaa jo viikon ensimmäisenä päivänä. Kyllä Jeesus on hyvä!

• Anonyymi

Juhlava jumalanpalvelus ei tee adventistien spiritistisestä opista Jumalan Sana mukaista, vaan juhlavasta jumalanpalveluksesta huolimatta adsventistit ovat edelleen maailman ihmisiä ja riivaajien palvojia; pahoja ja paatuneita eksyttäjiä ja Jeesuksen omien kiusaajia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      75
      7235
    2. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
      Maailman menoa
      372
      3989
    3. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2103
    4. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      137
      1863
    5. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      75
      1796
    6. Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.

Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i
      Sinkut
      140
      1521
    7. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      294
      1302
    8. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      87
      976
    9. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      98
      880
    10. Mitähän tässä kävikään

Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?
      Ikävä
      111
      873
    Aihe