Kokemuksia järviristeilystä tältä kesältä? Onko palvelulla tulevaisuutta seuraavalle kesäkaudelle? Ennen muuta on syystäkin annettava lujasti kiitoksen kättä niille ihmiselle, joiden kelloon katsomattoman oman ajan käytöllä ja työpanoksella ko. vapaa-ajan palvelu on pidetty useamman kesän ajan kurssissa ja kehitetty eri panostuksin.
Kokemuksena parin tunnin matka taittui miellyttävästi, se mitä jää mieleen, on että saarien "liittäminen" sekä erityyppistä,osallistavaa oheisohjelmaa pysähdyksiin mukaan, näissä mm on kehittämisen saumaan.
Ruokatarjonta parin-kolmen tunnin risteilyn aikana on liioittelua, joskin ei
makkaranpaistokaan ei ole kummoinen knoppi.
Koko päivä risteillen saari yms. aktivointeineen järvellä, puolesta päivästä iltaan, siinä voisi olla ensikesän uutuus??
Maakuntajärven hyvällä tuulella-risteilykesä 2023
5
254
Vastaukset
- Anonyymi
Koko päivän joo,,silloinhan oheistoteuttajille tulisi selkeä sapluuna osallistumiseen kalenterin kanssa? `Kun risteily+ oheisohjelmapäivät sovitaan ajoissa, ja myynti pakettina.tilaus .sovittaen määrätyille päiville ainoastaan. Kesäkuun loppu tai Heinäkuussa?
- Anonyymi
Kyllä saastuttavasta laivasta pitää tehdä päästöjä vähentävä puhdasta enerfiaa käyttävä...siinähän olisi paikkakunnan yltiäinnokkaaseen vihreän energian lippulaiva, käyttövoima muusta kuin hyi hyi haisevasta mitä lie puksuttaessa sinisestä savutusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saastuttavasta laivasta pitää tehdä päästöjä vähentävä puhdasta enerfiaa käyttävä...siinähän olisi paikkakunnan yltiäinnokkaaseen vihreän energian lippulaiva, käyttövoima muusta kuin hyi hyi haisevasta mitä lie puksuttaessa sinisestä savutusta
energiaa..piti olla
- Anonyymi
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066