Kun heräsin juhannus päivän aamuna niin huomasin oksentaneeni sängyn viereen yöllä. Silloin teon päätöksen etten juo enää ikinä. Päätös on pitänyt jo 12 viikkoa ja niin se on oleva jatkossakin
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ei onnistu , tulet pian ryyppään kuten ennenkin!
- Anonyymi
Ai. Nyt olen ollut kohta10 kk selvinpäin eikä ole tehnyt tiukkaakaan. Tein päätöksen etten juo enää ikinä ja päätös pitää.
Juhannusaamuna oli kyllä karsea olo. Olin vielä humalassa kun heräsin. Heikotti ja oli huojuva olo. Sinä aamuna tein päätöksen etten juo enää koskaan. Olin saanut tarpeekseni.
Ei enää ikinä krapulamorkkista
Olen vapaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 65630
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561