"Pisimmät tuomiot juttuvyyhdessä saivat ”helluntaiuskovaisina sisaruksina” esiintyneet 55-vuotias Tarki Ilari Kangas sekä 40-vuotias Natja Pricilla Säde Palmroth. Palmroth sai käräjäoikeudesta 2 vuoden ja 1 kuukauden vankeustuomion törkeästä petoksesta, jonka rangaistuksen hovioikeus piti ennallaan."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009859003.html
huijasivat iäkkäältä mieheltä koko omaisuuden
15
385
Vastaukset
- Anonyymi
Missä manne, siellä kusetus ja rosvous.
- Anonyymi
Hai mie vien siin rahhaaat hai hai
- Anonyymi
Missä hellarit, siellä kusetus. Kyseinen lahko on hyvästä syystä erittäin kuuluisa kusetuksistaan. Hellarit onnistuvat aina keräämään joukkoonsa kaikkein pahimmat nilkit ja vastenmielisimmät sekopäät ja täydet psykopaatit.
T: Hellariperheessä kasvanut- Anonyymi
Fiksuimmat ihmiset, ketä olen elämäni aikana tuntenut, ovat olleet helluntailaisia. Minulla oli nuoruudessani kova kriisi. Vastaava tapaus oli yhdellä toisella, ja hän menehtyi. Olen todistanut, että avun saaminen helluntaiseurakunnassa oli helppoa. Oli sellaisiakin ihmisiä, jotka auttoivat jumalan johdatuksessa. Olen kirjoittanut siitä ajasta kirjasen "Laivakokin turvasatama " Helluntaiseurakuntakin oli hyvä, mutta pelastus Jeesuksessa on se Turvasatama. Vaikka ongelmat olivat kovia, tämä tturvasatama kestää
- Anonyymi
Juu, tuonne kerääntyneet kaikki ahneimmat ja veemäisimmät gyrvänpaiseet.
- Anonyymi
kaikki helluntailaisten rikokset ei tule edes julki.
helluntailaiset "uskontulleet" ovat siis samanlaisia , kuin ennen "uskoontuloansa . . .
"suo siellä , vetelä täällä"- Anonyymi
Onneksi kukaan täysjärkinen ei nykyisin enää hurahda uskontoihin.
- Anonyymi
Itse olin aikoinaan yhdessä helluntalaisten omistamassa firmassa töissä. En ole sen jälkeen törmännyt yhtä ahneisiin ja häikäilemättömiin tyyppeihin.
- Anonyymi
Tuossakin on "helluntaiuskovina esiintyneet " sisarukset. Pitäisi edes tietää, oliko ne helluntailaisia. En usko sitä. Jos uskovainen on luopio, hän ehkä voisi tehdä jotain pahaa.
- Anonyymi
Se on aivan sama mitä sinä uskot, kun toisilla on omakohtaisia kokemuksia asiasta. Paikkakunnan hellarit kiertelivät sairaaloissa ja vanhainkodeissa muka hyvää hyvyyttään sairaita ja vanhuksia "auttamassa" ja uskonasioista saarnaamassa, mutta heillä oli mukanaan valmiiksi printattuja testementtilomakkeita jotta voisivat uunottaa sairaita ja vanhuudenhöperöitä lahjoittamaan omaisuutensa heille.
- Anonyymi
Kuten jo edellä totesin, niin hellarit onnistuivat aina keräämään joukkoonsa kaikkein pahimmat nilkit ja vastenmielisimmät sekopäät ja täydet psykopaatit. Eikä niiden käytös miksikään siitä muuttunut vaikka olivat muka uskossa.
T: Hellariperheessä kasvanut - Anonyymi
Jopa maailman ihminen, toimittaja, laittoi " helluntaiuskovina esiintyneet " lainausmerkkiin. Missä hengessä tämän jutun kirjoittaja on, kun suoraan olisi pitänyt sanoa helluntailaiset ?
Maailman ihmisetkin ovat rehellisempiä, kuin katkeroituneet uskovaiset. Enhän kyllä tiedä, onko tämän ketjun kirjoittaja uskovainen. Jos on, varo, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi!
- Anonyymi
Eivät ole uskovaisia vaan rikollisia. Oksettavaa huijata vanhukselta koko omaisuus. Nyt katselevat merenrantamaisemaa Vaasan vankilassa.
- Anonyymi
Toivottavasti joku kusee ”nuorta paria” yhtä lailla linssiin vielä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar741954Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788