DNA:n määräaikaisista sopimuksista vaikea päästä irti.

Anonyymi-ap

DNA:n nettiliittymä on osoittautunut erittäin vaikeaksi päästä irti. Minulla on jo kolmas vuosi menossa yksivuotista sopimusta, joka nyt tällä hetkellä katkeaa tammikuun puolessa välissä. Edellisen kerran maaliskuussa kun ihmeteltiin netin pätkimistä, sopimus oli päättymässä syyskuussa. Tuntuu, että joka kerta kun teen valituksen DNA:n netin toimimattomuudesta, sopimusta jatketaan, mutta miksi ja millä perusteella? Olen pyytänyt ja vaatinut jälleen kerran mustaa valkoisella, miksi tuo yksi vuotinen sopimus on jälleen pidentynyt. DNA ei kuitenkaan vastaa tälllaisiin kysymyksiin lainkaan.
DNA:n ongelma on yhteyden hitaus ja ajoittainen pätkiminen. Nopeustesteissä nopeus pyörii 5-50Mbps haarukassa vaikka laskussa lukee 400 megaa. (DNA:n purkki on kaapelilla kytketty tietokoneeseen.) DNA yrittää aina väistää vastuutaan selittämällä, että heillä on käytössään Telian linkki ja minun pitäisi kääntyä Telian puoleen. Näinhän se ei tietenkään voi olla.

24

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko eläkeläinen? DNA pyrkii kusettamaan vanhuksia sen minkä ehtii. Tästä on kokemuksia.

• Anonyymi

DNA:lla oli Vantaalla suuria ongelmia. Ainakin minä pääsin niistä irti kun heivasin DNA:n.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

DNA:lla oli Vantaalla suuria ongelmia. Ainakin minä pääsin niistä irti kun heivasin DNA:n.

Siis: kun virtsasin modemiin. sähisi ja veivät huoltoonheid'n li pa⌨️💻⌨️💚
        ja siten kun ei ollut laitetta,
        kko irti sanoa liittymäni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis: kun virtsasin modemiin. sähisi ja veivät huoltoonheid'n li pa⌨️💻⌨️💚
        ja siten kun ei ollut laitetta,
        kko irti sanoa liittymäni

ja hito, tais imennä pari tippaa atk- laittelenikin
        📼dpåkä an teeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

DNA ja laskut ovat niin isoja että sinunkin DNA muuttuu....

• Anonyymi

Sain DNAlta viestin jossa käsketään päivittämään MOKKULA / reititin. SUPO on huolissaan yli 3 vuotiasiata reitittimistä Eivät SCAALAA asuntoa niin että voitaisiin todentaa missä kukin henkilö on sijoittuneena. Myös vanhat kännykät ovat toiminnaltaan vajavaisia uusissä on infrapuna kamera pikselissä joka kuvaa 5 sek välein ja vertaa pankkiautomaatilla saatuihin kasvoprofiileihin ketä on puhumassa puhelimen kuuluvuus alueella. Ostakaa siis uusinta tekniikaa SUPO suosittaa vahvasti.

• Anonyymi

herranjumala sen kus menet sinne dna:n hallinnointisivuille kohtaan --> sopimukset : IRTISANO sopimus ja se on siinä

• Anonyymi

Te jumalankieltäjät olette sitkeämpiä kuin jehovat
      tyrkyttämään omaa oppiaine.

• Anonyymi

DNA taitaa olla Venäjän bisnes??

• Anonyymi

Te dnan kieltäjät olette sitkeämpiä kuin jehovat
        tyrkyttämään omaa oppiaine

• Anonyymi

DNA tarjoaa halpisboxeja, jotka pätkivät eri syistä. Kannattaa ensimmäiseksi yrittää saada uusi boxi tai jopa ostaa omalla rahalla toimiva laite.

• Anonyymi

Onko joku saanut dna hubi kovalevytallenuksen toimimaan muutenkin kuin täysin satunnaisesti?

• Anonyymi

dna prepaid netti oli syrjäseudulla ainakin
      hitaampi valtavasti mitä saunalahti elisan prepaid netti

jälkimmäistä suosinut muuallakin

dna kuitenkin 300 oletusnopeampi mainostaa vaan näin ei ole

saunalahti 4g plus jotain 200 , luultavasti tämän halvempikin 100 menisi kahdeksikkoa dna ympärillä

dna etuna vain sovellus minkä saa älypuhelimeen mistä helppo lisätä käyttöaikaa, saldon mukaan , suoraan vähenee jos ostaa

sovellus vain ei näytä tietoja kovin monipuolisesti ja ei voi lisätä aikaa kuin yhdellä oletus nopeudella eli maximi nopeutta ostaa

nykyään jos 5g tai 4g, dna laajentunut 5g hitaammin kuin elisa, joten sovelluksessa ei sitä tarjolla tai muuta pakettia/nopeutta ns. klikkaus ostona

• Anonyymi

Perheelläni oli joskus DNA. Siitä firmasta ei ainakaan siihen aikaan saanut ketään kiinni jos oli mitä tahansa ongelmia. Minulla paloi hihat sen puulaakin kanssa.

• Anonyymi

Aivan sama ongelma vieläkin, ketään ei saa kiinni ja asioitaan ei saa siinä narikassa kuntoon.
        Verenpainetta nostava vaikutus.

• Anonyymi

DNA käyttää palveluverkossaan Telian linkkejä, mutta niissä on kapasiteettia rajoitettu ja tätä ei yleensä kuluttajille kerrota. Rajoitettu kapasiteetti näkyy siten, että luvattuun maksimiin ei pääse koskaan, eikä missään oloissa. Lisäksi DNA:n kaista on oletusarvoisesti erittäin matalalla tasolla ja kaistaa lisätään kulloisenkin data-paketin koon mukaan siten, että mm. nopeustesteissä saavutetaan kohtuulliset lukemat. Lopputuloksena kovin tahmainen toiminta.

• Anonyymi

Eräs oleellinen kysymys on se, miksi DNA tarjoaa ulkomaalaisille puhelinhuijareille numeronmuutospalveluita? No rahan takia tietenkin. Ajoittain kansainvälisestä puheluliikenteestä jopa 74% on kolmannen maailman maista tulevaa puhelinhuijausbisneksdessä käytettävää liikennettä, johon DNA:lta on annettu valmiit rajapinnat ja soittokäytänteet puhelinnumeroiden kaappaamista varten. Siinä liikkuu iso raha osakesalkkuihin, vaikka yksittäisten huijauspuheluiden uhrien näkökulmasta asia onkin hankala.

Tulossa on kuitenkin lakimuutos joka kieltää tällaisten numeronkaappauspalveluiden tarjoamisen. DNA:n edustaja kuitenkin kuittaa tulossa olevan lainmuutoksen vain väliaikaiseksi haihatukseksi, johon porsaanreiät löytyvät piankin. Tarvitaan vain pari datakeskusta lisää ja kapasiteettia peliin, niin ulkomaalaisten puhelinhuijareiden onnistuu taas soitella suomalaisille, toisten suomalaisten puhelinnumeroista, niin että lain kirjain täyttyy.

• Anonyymi

Tänään DNA:n 400 mobiili latausnopeus 11 megaa. Missä voi kusettaa kuluttajaa tätä enemmän?

• Anonyymi

Tee ilmoitus kuluttaja-asiamiehelle.

• Anonyymi

Tänään 400 Dna tarjoaa 0-10 megaa nopeutta. Miten tällainen huijaus voi olla mahdollista?

• Anonyymi

Oletko koettanut vaihtaa reitittimen paikkaa?

• Anonyymi

Mulla on DNA: pre-paid netti. Aivan äsken testasin nopeuden: LATAUSNOPEUS: 6.99 Mbit/s
      LÄHETYSNOPEUS: 6.47 Mbit/s
      VIIVE: 55 ms
      HAJONTA: 2.22 ms
      Olen päättänyt, etten koskaan ota sopimukseen pohjautuva nettiliitymää. Pre paidia maksan kolme kuukautta etukäteen eli kuusikymppiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      162
      7116
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4108
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3467
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      142
      3166
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2916
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2306
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2286
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2023
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1876
    Aihe