Olen epävakaa, koska väitän sijaishuollon laiminlyövän poikaani

Kaupungin sosiaalityöntekijä kirjoitti 4.9.2023 rajoituspäätöksessään:

"Hän kirjoittaa, että silloin kun Toivo ei ole hänen kanssaan tapaamisilla, Toivoa alistetaan ja laiminlyödään". "Toivo on joutunut tottumaan tilanteisiin, joissa häntä nollataan ja syytetään" "Hän kirjoittaa olettavansa, että Toivolta otettiin Nintendo pois ja Toivo on ahdistunut ja järkyttynyt" "Teemu Ruskeepää kirjoittaa Toivolle aloitettavan mielialalääke, joka estää häntä kehittymästä. Teemu Ruskeepään kirjoitukset näyttäytyvät epävakaina eivätkä ne ole kiinnittyneet nykyhetken todellisuuteen".

Koska minä siis väitän sijaisperheen tekevän Toivolle jotain pahaa, joka ei pidä paikkaansa, niin olen kadottanut todellisuudentajuni ja olen psyykeltäni epävakaa sosiaalityöntekijän päätöksen mukaan. Siksi Toivoa täytyy estää olemasta isänsä lähellä.

Kuuluuko tämä väittely teidän mielestänne lastensuojelutyöntekijän tehtävänkuvaan?

11

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuuluuko lapsen asioiden levittely vakaan vanhemman toimenkuvaan?

• Anonyymi

Noilla saatanoilla on Alexander Stubbin allekirjottaman lain mukaan ihan mielivaltainen täysinoikeus määrätä lapset pois vanhemmilta?.

Nuo tarinat tuttuja mm youtube lastensuojelu-kanavalla esim koska kissa nukkui ikkunalaudalla- otettiin lapset pois...?

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17914101/suomen-tanhetken-tuottavin--bisnes

Psykiatria ihan samaa- tarvitaan vain joku joka osoittaa että tuolla on ongelmia- ja silloin pakkohoito kalahtaa- toki tarkistetaan ensin että onko vaikutusvaltainen perhe- ennenkuin köyhät napataan...?

sanattomaksi tämä suomen touhu tekee...

Voimia.

• Anonyymi

Ääritapauksessa kyllä.

Julkinen huono maine on valitettavasti usein ainoa asia, joka saa julkisen sektorin korjaamaan virheitään.

• Anonyymi

Kuuluu jos se on ainut keino todistaa valtion fasismi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluu jos se on ainut keino todistaa valtion fasismi.

VKKn Ano Turtiainen ja Totuuspuolueen Jaana KavonIus , mahd. KRISTALLIPUOLUE JNE - siis nuo puolueet - ON OTTANEET KANTAA näihin asioihin-

vaan ei ykskään eduskuntapuolue-

persutkin vaan röhnöttää hallituksessa ja toimii kokoomuksen käskyläisenä...

• Anonyymi

No onko nuo väitteet Toivosta totta vai ei? Mistä keksit ne?

• Anonyymi

moderni Don Quijote suomalaisena versiona. maailma on paha paikka elää suomalaiselle miehelle

• Anonyymi

Itsellä menee vielä huonommin kuin Teemulla. Olen kirjoittamassa kirjaa taistelustani Suomea vastaan. Teemun pitäisi ehkä tehdä samoin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      25
      3923
    2. Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia

joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?
      Ikävä
      36
      2709
    3. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      66
      2646
    4. Näkymätön mies

Illat pimenee, yöt mustenee. Hyvää yötä ja lohdullisia unia. 🌃✨🐺🖤
      Ikävä
      159
      2450
    5. Olen todella

Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi
      Ikävä
      56
      2335
    6. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      52
      2305
    7. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      36
      2257
    8. Miten olet

Ajatellut kosia häntä? Romanttisesti vai arkisesti?
      Ikävä
      35
      1842
    9. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      50
      1839
    10. Hyvää sunnuntai aamua

Hyvää huomenta sateisteiseen aamun harmauteen. ☕🌧️🙂💔
      Ikävä
      129
      1510
    Aihe