Olen epävakaa, koska väitän sijaishuollon laiminlyövän poikaani

Kaupungin sosiaalityöntekijä kirjoitti 4.9.2023 rajoituspäätöksessään:



"Hän kirjoittaa, että silloin kun Toivo ei ole hänen kanssaan tapaamisilla, Toivoa alistetaan ja laiminlyödään". "Toivo on joutunut tottumaan tilanteisiin, joissa häntä nollataan ja syytetään" "Hän kirjoittaa olettavansa, että Toivolta otettiin Nintendo pois ja Toivo on ahdistunut ja järkyttynyt" "Teemu Ruskeepää kirjoittaa Toivolle aloitettavan mielialalääke, joka estää häntä kehittymästä. Teemu Ruskeepään kirjoitukset näyttäytyvät epävakaina eivätkä ne ole kiinnittyneet nykyhetken todellisuuteen".



Koska minä siis väitän sijaisperheen tekevän Toivolle jotain pahaa, joka ei pidä paikkaansa, niin olen kadottanut todellisuudentajuni ja olen psyykeltäni epävakaa sosiaalityöntekijän päätöksen mukaan. Siksi Toivoa täytyy estää olemasta isänsä lähellä.



Kuuluuko tämä väittely teidän mielestänne lastensuojelutyöntekijän tehtävänkuvaan?

11

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuluuko lapsen asioiden levittely vakaan vanhemman toimenkuvaan?

      • Anonyymi

        Noilla saatanoilla on Alexander Stubbin allekirjottaman lain mukaan ihan mielivaltainen täysinoikeus määrätä lapset pois vanhemmilta?.

        Nuo tarinat tuttuja mm youtube lastensuojelu-kanavalla esim koska kissa nukkui ikkunalaudalla- otettiin lapset pois...?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17914101/suomen-tanhetken-tuottavin--bisnes

        Psykiatria ihan samaa- tarvitaan vain joku joka osoittaa että tuolla on ongelmia- ja silloin pakkohoito kalahtaa- toki tarkistetaan ensin että onko vaikutusvaltainen perhe- ennenkuin köyhät napataan...?

        sanattomaksi tämä suomen touhu tekee...

        Voimia.


      • Anonyymi

        Ääritapauksessa kyllä.

        Julkinen huono maine on valitettavasti usein ainoa asia, joka saa julkisen sektorin korjaamaan virheitään.


      • Anonyymi

        Kuuluu jos se on ainut keino todistaa valtion fasismi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu jos se on ainut keino todistaa valtion fasismi.

        VKKn Ano Turtiainen ja Totuuspuolueen Jaana KavonIus , mahd. KRISTALLIPUOLUE JNE - siis nuo puolueet - ON OTTANEET KANTAA näihin asioihin-

        vaan ei ykskään eduskuntapuolue-

        persutkin vaan röhnöttää hallituksessa ja toimii kokoomuksen käskyläisenä...


    • Anonyymi

      No onko nuo väitteet Toivosta totta vai ei? Mistä keksit ne?

    • Anonyymi

      moderni Don Quijote suomalaisena versiona. maailma on paha paikka elää suomalaiselle miehelle

      • Anonyymi

        Itsellä menee vielä huonommin kuin Teemulla. Olen kirjoittamassa kirjaa taistelustani Suomea vastaan. Teemun pitäisi ehkä tehdä samoin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe