Päivän kysymys! (yksisarviselta)

Anonyymi-ap

Kysymys kuuluu:

Onko yksisarvinen sigma-nainen?
🧿🗝️📜⚔️🛡️⏳✒️🪣👛🪒🔦💰

Perustele vastauksesi.

Omegamiehille tiedoksi, että tässä haetaan kehuja. 👅 (Eläkää sen faktan kanssa, jos pystytte.)

🦄

79

436

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se on ihan naiselle kuuluva🥹 🦄

      • Eikä se mitään varmasti
        Miehetkin varmasti tykkää minusta se naisen merkki ei miehellinen kun tytöt leikkii poneilla yleisesti harvinainen leikkii kuin esim 2v poika leikkii meillä barbeilla. .🥰 myös sekin aiheuttaa ikävystystä haittaa kun barbi vaatteita ei ole poika kuosissa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Eikä se mitään varmasti
        Miehetkin varmasti tykkää minusta se naisen merkki ei miehellinen kun tytöt leikkii poneilla yleisesti harvinainen leikkii kuin esim 2v poika leikkii meillä barbeilla. .🥰 myös sekin aiheuttaa ikävystystä haittaa kun barbi vaatteita ei ole poika kuosissa.

        Eikä taas kukatkaa ole itsestään selvä nainen niistä tykkäisi.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Eikä se mitään varmasti
        Miehetkin varmasti tykkää minusta se naisen merkki ei miehellinen kun tytöt leikkii poneilla yleisesti harvinainen leikkii kuin esim 2v poika leikkii meillä barbeilla. .🥰 myös sekin aiheuttaa ikävystystä haittaa kun barbi vaatteita ei ole poika kuosissa.

        Niin, voisihan miespuolisia nukkeja olla enemmän Barbie-sarjassa. Minun mielestäni 50 % markkinoista eli pojat on siltä osin jätetty huomiotta, ja sillä on suuria taloudellisia vaikutuksia. 😁

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, voisihan miespuolisia nukkeja olla enemmän Barbie-sarjassa. Minun mielestäni 50 % markkinoista eli pojat on siltä osin jätetty huomiotta, ja sillä on suuria taloudellisia vaikutuksia. 😁

        🦄

        Poika puoleisia vielä nukkeja löytyy mutta ei sitten vaatteita pojille jossa barbi merkit,


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Poika puoleisia vielä nukkeja löytyy mutta ei sitten vaatteita pojille jossa barbi merkit,

        Sellainen on kyllä outoa. 😁 Olen samaa mieltä.

        Kannattaa katsoa tori.fi, koska siellä ihmiset myyvät itse ompelemiaan juttuja.

        🦄


    • Minusta tuo yksisarvinen näyttää ihan jätskipuikolta.

      • Niihä se näyttää.😁


    • Anonyymi

      Yksisarvinen kai itse tietää parhaiten mitä on, jos ei jossain kohtaa vielä ole voi koettaa muuttaa itsensä sellaiseksi jos haluaa.

      -harmiseikirj.-

    • Anonyymi

      "He ovat täynnä karismaa ja ovat muiden suuresti arvostamia".

      En voi vastata tähän naisena, mutta kiinnostaa miten miehet näkevät sinut. Kehuja ei voi aina odottaa, mutta miten miehet kaiken näkevät, on naisena aina kiinnostavaa.

      • Anonyymi

        Karismaa ei taida olla mutta älykkääksi miehet usein sanovat tuolla IRL:in puolella.

        Oma mies sanoo myös herttaiseksi. :3 Ja kauniiksi.

        🦄


    • Anonyymi

      Voisiko ap lyhyehkösti ja vapaamuotoisesti suomentaa nuo sigma ja omega käsitteet, kun ei jaksaisi tästä loikkia kuuklaamaan/juutuupiin.

    • Anonyymi

      Mikä tai millainen on sigma-nainen?

    • Anonyymi

      Sigma-naiset ovat kuulemma riippumattomia. Sinä et ole. (Kerjäät kehuja)

      Sigma-naiset ovat kuulemma rentoja ja salaperäisiä. Sinä et ole. Olet tiukkapipoinen jankkaaja sekä ns avoin kirja.

      Eli… sorry, mutta et ole.

    • "Jos tämä kuulostaa sinulta, saatat olla sitä sigma nainen. Sigma on nainen itsenäinen nainen , joka ei pelkää rikkoa sääntöjä. Hän on tietoinen sosiaalisista normeista ja paineista, mutta tekee aina juuri sitä mitä haluaa. Sigma on samanlainen kuin mies siinä mielessä, että hän on onnellinen yksinään eikä tarvitse muita ihmisiä tuntemaan itsensä arvokkaaksi. Sigmanaisena oleminen on hämmästyttävää, koska tällaiset naiset elävät elämäänsä omalla tavallaan, ja vaikka he voivat olla jonkin verran sisäänpäinkääntyneitä, he ovat täynnä karismaa ja ovat muiden suuresti arvostettuja. Jos tunnistat itsesi tästä kuvauksesta, saatat olla myös sigmanainen, ja alta näet, mitkä muut ominaisuudet koristavat tämän tyyppistä naista."

      Tämmöistä sanotaan sigmasta.

      Lähde: https://citymagazine.si/fi/sigma-nainen-itsenainen-ja-peloton-persoonallisuus-tyyppi/

      • "1. Riippumattomuus on avainasemassa
        Sigma-naisen tyypillisin piirre on hänen itsenäisyytensä. Hän ei luota muihin onnensa vuoksi, vaan tekee juuri sitä, mitä haluaa. Toiset arvostavat sigma-naisia suuresti heidän menestyksestään ja kyvystään hylätä sosiaalinen hierarkia. He ovat tietoisia sosiaalisista normeista ja paineista, mutta tekevät aina mitä haluavat. Muut eivät vaikuta heihin, ja he pyrkivät saamaan äänensä kuuluviin.

        2. Vahva ja peloton
        Sigma-naiset voivat olla joillekin pelottavia, koska he eivät pelkää rikkoa sosiaalisia sääntöjä ja kyseenalaistaa normeja. Etenkin miesten voi olla vaikea sietää valtaansa ja itsenäisyyttään. Sigma-naisten ei kuitenkaan pitäisi pelätä olemasta aitoja. Heidän tulee omaksua voimansa ja pelottomuutensa ja tietää, että he ovat arvokkaita juuri sellaisena kuin ovat.

        3. Uskollisuus
        Vaikka sigma-naiset eivät luota muihin onnellisuutensa vuoksi, he saavat hyviä ystäviä. He arvostavat suhteita muihin ja ovat erittäin uskollisia niille, joita he pitävät todellisina ystävinään. Sigma-naisilla on pieni ystäväpiiri, mutta heidän ystävillään on erittäin vahva side heihin. Ihmisten, joista tulee läheisiä ystäviä sigman naisen kanssa, tulisi tietää, että heillä on elinikäinen ystävä, koska he ovat erittäin uskollisia ja tukevat heitä aina.


        4. Salaperäinen ja rento
        Sigma-naisia voi joskus olla vaikea lukea, koska he eivät pelaa sääntöjen mukaan ja heillä on rento asenne. Ne saattavat tuntua salaperäisiltä joillekin, mutta se vain lisää heidän vetovoimaansa. He eivät pelkää olla yksin eivätkä tunne tarvetta mukautua sosiaalisiin odotuksiin. Tämä voi joskus johtaa väärinkäsityksiin, mutta Sigma-naisten tulisi omaksua ainutlaatuisuutensa eikä antaa muiden saada heidät tuntemaan, että heidän on muututtava.

        5. Sopeutuva ja karismaattinen
        Sigman naiset joutuvat helposti erilaisiin sosiaalisiin tilanteisiin, koska he löytävät yhteisen kielen eri taustoista tulevien ihmisten kanssa. He ovat karismaattisia ja usein pitävät niistä, joiden kanssa he ovat tekemisissä. Heidän kykynsä sopeutua erilaisiin sosiaalisiin tilanteisiin tarkoittaa myös sitä, että he ovat hyviä ongelmanratkaisijoita ja pystyvät ajattelemaan selkeästi.


        6. He eivät ole suunnannäyttäjiä
        Sigma-naiset eivät seuraa trendejä, he pukeutuvat mitä haluavat ja milloin haluavat. He luottavat omaan ihoonsa eivätkä etsi muiden hyväksyntää. He liikkuvat omaan tahtiinsa ja ovat tyytyväisiä elämäänsä. He eivät tunne tarvetta seurata viimeisintä muotia tai sosiaalisia odotuksia. He elävät elämäänsä omalla tavallaan, mikä tekee heistä niin ainutlaatuisia ja arvokkaita.

        Sigma nainen he ovat voima, jonka kanssa on otettava huomioon, ja vaikka heidän itsenäisyytensä ja pelottomuutensa saattavat pelotella joitain, ne, jotka tuntevat heidät hyvin, kunnioittavat ja arvostavat heitä suuresti. Jos tunnistat nämä ominaisuudet itsessäsi, ota ne vastaan ja elä elämääsi täysillä. On tärkeää muistaa, että vaikka yhteiskunta saattaa yrittää pakottaa meidät mukautumaan tiettyihin odotuksiin, Sigma-naisena oleminen tarkoittaa näiden odotusten hylkäämistä ja elämän elämistä omilla ehdoillasi."


      • Anonyymi

        No voihan nyt taas. Aina keksitään lisää ja lisää lokeroita joista vouhkata. Kaikki ovat niiiin erityisiä että... joka ainut 😄

        En minä sillä, jos joku saa itselleen buustia, itsetunnon kohotusta noista niin kai se sitten hyvä on.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voihan nyt taas. Aina keksitään lisää ja lisää lokeroita joista vouhkata. Kaikki ovat niiiin erityisiä että... joka ainut 😄

        En minä sillä, jos joku saa itselleen buustia, itsetunnon kohotusta noista niin kai se sitten hyvä on.

        xLiner

        Määritelmiä riittää. Joillain on aivan ammattina laatia niitä. 😃

        Erityisiähän me jokainen ollaa, mutta ihan ilman määritelmiäkin.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Määritelmiä riittää. Joillain on aivan ammattina laatia niitä. 😃

        Erityisiähän me jokainen ollaa, mutta ihan ilman määritelmiäkin.

        Johonkin tarpeeseen nuo tulevat. Myydään kirjoja ja vaikka kursseja aina uuden erityisihmis -keksinnön kohdalla. Kun joskus aikoinaan tulin palstalle, kaikki olivat erityisherkkiä lumihiutaleita... Jonkinlaista viihdettähän nuo on, jotkut ottavat enemmän tosissaan 😅

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johonkin tarpeeseen nuo tulevat. Myydään kirjoja ja vaikka kursseja aina uuden erityisihmis -keksinnön kohdalla. Kun joskus aikoinaan tulin palstalle, kaikki olivat erityisherkkiä lumihiutaleita... Jonkinlaista viihdettähän nuo on, jotkut ottavat enemmän tosissaan 😅

        xLiner

        Toki, ne on valjastettu hyötykäyttöön. Aivan kuten kaikki ihmisen elämässä mihin raha jotenkin liittyy. Joku aina nettoaa myyntipuheiden lyötyä läpi. Kyseenalaistajia on yleensä vähän.


      • Huitale kirjoitti:

        Toki, ne on valjastettu hyötykäyttöön. Aivan kuten kaikki ihmisen elämässä mihin raha jotenkin liittyy. Joku aina nettoaa myyntipuheiden lyötyä läpi. Kyseenalaistajia on yleensä vähän.

        Ennen muinoin ilman määritelmiä saattoi olla helpompaa hyväksyä erilaisia yksilöitä ryhmään. Nykyään määritelmät lyö vahvaa leimaa ja tekee kastijakoa. Ongelmat vaan lisääntyy, vaikka jonkun ymmärrys termien myötä myös avartuu.


      • Huitale kirjoitti:

        Ennen muinoin ilman määritelmiä saattoi olla helpompaa hyväksyä erilaisia yksilöitä ryhmään. Nykyään määritelmät lyö vahvaa leimaa ja tekee kastijakoa. Ongelmat vaan lisääntyy, vaikka jonkun ymmärrys termien myötä myös avartuu.

        Mä sunällään tykkäänkin termeistä mitkä on kohdistettuja johonkin asiayhteyteen ja asiaan, tulee varmaan lähihoitajana toimimisesta. Termit kertoo mulle välittömästi minkä asian parissa työskennellään, ammattisanastona ne palvelee kyllä ihan okei.


      • Huitale kirjoitti:

        Mä sunällään tykkäänkin termeistä mitkä on kohdistettuja johonkin asiayhteyteen ja asiaan, tulee varmaan lähihoitajana toimimisesta. Termit kertoo mulle välittömästi minkä asian parissa työskennellään, ammattisanastona ne palvelee kyllä ihan okei.

        Helpompaa lähteä toimimaan ja tarkastelemaan jo määriteltyä, kun aloittaa nollasta. Joskus sitten todetaan, että tehty määritelmä oli väärin. Löytyykin eri syy ja sille uusi määritelmä. 😉

        Auttaa poissulkemisessakin.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Helpompaa lähteä toimimaan ja tarkastelemaan jo määriteltyä, kun aloittaa nollasta. Joskus sitten todetaan, että tehty määritelmä oli väärin. Löytyykin eri syy ja sille uusi määritelmä. 😉

        Auttaa poissulkemisessakin.

        Totta. Kun vaan kaikki erityiset ymmärtäisivät senkin että jokainen muukin on erityinen. Noh, nyt eletään hyvin itsekästä aikaa.

        Uskon että sekin vielä muuttuu tässä, valitettavasti... Se kun vaatii vähän ikävämpää muutosta ulkopuolelta.

        xLiner


    • Anonyymi

      Kuka ja mikä tää on, onks nää aakkos immeiset jotai absilla notkuvia?

    • No mä en juurikaan tiedä muuta kuin mitä ketjusta luin että mikä sigma nainen on mutta kehuja jos haetaan niin sä olet mun käsityksen mukaan ainakin vahva, itsenäinen, voimakastahtoinen, fiksu, läheisistään paljon välittävä ja heistä huolehtiva, hyvällä tavalla ylpeä ja vahvasti oikeudentuntoinen upea nainen.😊.

      • Anonyymi

        Ykkösmielistelijän arvio ei ole paljon väärtti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ykkösmielistelijän arvio ei ole paljon väärtti

        Mielipiteensä kertominen ja vilpitön ystävällinen, kohtelias ja hyväntahtoinen käytös ja kehujen antaminen varsinkin niitä pyydettäessä kun ei oo mitään mielistelyä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mielipiteensä kertominen ja vilpitön ystävällinen, kohtelias ja hyväntahtoinen käytös ja kehujen antaminen varsinkin niitä pyydettäessä kun ei oo mitään mielistelyä.🙂.

        Miten eilisen kaveripoikien juhlapäivän vietto sujui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten eilisen kaveripoikien juhlapäivän vietto sujui?

        Etkö itse enää muista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ykkösmielistelijän arvio ei ole paljon väärtti

        Sinunko sitten on? 😃


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mielipiteensä kertominen ja vilpitön ystävällinen, kohtelias ja hyväntahtoinen käytös ja kehujen antaminen varsinkin niitä pyydettäessä kun ei oo mitään mielistelyä.🙂.

        Kyllä se voi Mikkojuhan olla erittäin vastenmielistä. Yksisarvinen nyt pyysi, mutta älä kuvittele sen tarkoittavan että muut tykkäisi.

        Toisen jatkuva analysointi ja siitä palautteen antaminen on normaalisti toisen rajojen rikkomista.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten eilisen kaveripoikien juhlapäivän vietto sujui?

        En tiedä miten kaveripojilla on juhlapäivänsä vietto sujunu mutta oma päivä oli kyllä suoraan sanoen vähän huonompi. Oli tylsää ja tosi levoton olo ja vitutti taas sosiaalisenelämän hiljaisuus ja olisi kaivannut mukavaa seuraa.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se voi Mikkojuhan olla erittäin vastenmielistä. Yksisarvinen nyt pyysi, mutta älä kuvittele sen tarkoittavan että muut tykkäisi.

        Toisen jatkuva analysointi ja siitä palautteen antaminen on normaalisti toisen rajojen rikkomista.

        xLiner

        No mä en näe kyllä toisen analysoimista ja siitä pyytämättä palautteen antamista kyllä tuollaisena käytöksenä mistä puhuin. Ja ei en mä kuvittele että kaikki tahtoisivat kuulla tuollaista mitä yksisarvinen pyysi enkä tuollaisia kehuja ja tuolla tavalla antaisi niitä kenellekään joka ei niitä pyydä. Eikä sellainen käytös mistä kirjoitin myöskään todellakaan ole mitään mielistelyä. Mielistelyllä on aina joku itseä hyödyttävä taka-ajatus mitä sillä koitetaan saavuttaa. Sellaisella käytöksellä mitä mä tarkoitan ei ole mitään taka-ajatusta eikä sillä yritetä saavuttaa itselle mitään vaan sitä että toiselle tulisi hyvä mieli ja olo.🙂.


      • Anonyymi

        Aww, kiitos! 🤩

        Sinäkin olet noista luettelemistasi asioista vahva, itsenäinen, fiksu, hyvällä tavalla ylpeä ja vahvasti oikeudentuntoinen upea mies. Lisäksi välität palstalaisista (myös minusta) ja huolehdit meistä.

        Jos palstalle pitäisi rekrytä johtaja, minä palkkaisin sinut. 🤔 Saisit hyvin palstalaiset hommiin jonkin yhteisen hyvän eteen. 😁👍

        🦄


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No mä en näe kyllä toisen analysoimista ja siitä pyytämättä palautteen antamista kyllä tuollaisena käytöksenä mistä puhuin. Ja ei en mä kuvittele että kaikki tahtoisivat kuulla tuollaista mitä yksisarvinen pyysi enkä tuollaisia kehuja ja tuolla tavalla antaisi niitä kenellekään joka ei niitä pyydä. Eikä sellainen käytös mistä kirjoitin myöskään todellakaan ole mitään mielistelyä. Mielistelyllä on aina joku itseä hyödyttävä taka-ajatus mitä sillä koitetaan saavuttaa. Sellaisella käytöksellä mitä mä tarkoitan ei ole mitään taka-ajatusta eikä sillä yritetä saavuttaa itselle mitään vaan sitä että toiselle tulisi hyvä mieli ja olo.🙂.

        No hyvä että on nyt mennyt perille ettei kaikki tykkää.

        Sun tehtävänäsi ei ole huolehtia toisten hyvinvoinnista. Tuo on toisten aliarviointia. Jokainen vastaa itse tunteistaan. Toisten kautta eläminen ja toisilta ilon lypsäminen ei oikein ole kivan tuntuista.

        Kyllähän tuosta toiminnasta tulee mieleen että olet kovin kiitoksen ja huomion kipeä itse. Liika on aina liikaa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aww, kiitos! 🤩

        Sinäkin olet noista luettelemistasi asioista vahva, itsenäinen, fiksu, hyvällä tavalla ylpeä ja vahvasti oikeudentuntoinen upea mies. Lisäksi välität palstalaisista (myös minusta) ja huolehdit meistä.

        Jos palstalle pitäisi rekrytä johtaja, minä palkkaisin sinut. 🤔 Saisit hyvin palstalaiset hommiin jonkin yhteisen hyvän eteen. 😁👍

        🦄

        Kiitos paljon kovin kauniista sanoistasi. Ne tuntuvat hyvältä ja piristävät paljon mieltä kun eilen ja tänäänkin vähän vielä ei niin paras mahdollinen fiilis ole ollut.😊.

        Vai että palstan johtajaksi 😂 vois olla kyllä palsta kovin sekaisin mutta hienoa että sä luottaisit ja uskoisit muhun ja mun johtajan taitoihini.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos paljon kovin kauniista sanoistasi. Ne tuntuvat hyvältä ja piristävät paljon mieltä kun eilen ja tänäänkin vähän vielä ei niin paras mahdollinen fiilis ole ollut.😊.

        Vai että palstan johtajaksi 😂 vois olla kyllä palsta kovin sekaisin mutta hienoa että sä luottaisit ja uskoisit muhun ja mun johtajan taitoihini.🙂.

        Kyllä. Maailmalla on nyt uutena trendinä palkata huippujohtajien pesteihin ihmisläheisiä henkilöitä.

        En väitä että palstan johtajan paikka olisi sellainen, mutta eihän se nyt valtavan kaukana ole... 🤔😂

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä että on nyt mennyt perille ettei kaikki tykkää.

        Sun tehtävänäsi ei ole huolehtia toisten hyvinvoinnista. Tuo on toisten aliarviointia. Jokainen vastaa itse tunteistaan. Toisten kautta eläminen ja toisilta ilon lypsäminen ei oikein ole kivan tuntuista.

        Kyllähän tuosta toiminnasta tulee mieleen että olet kovin kiitoksen ja huomion kipeä itse. Liika on aina liikaa.

        xLiner

        No en mä ikinä ole olettanutkaan niin että kaikki tykkäisivät sä olet vaan ikäväkyllä käsittänyt sen virheellisesti niin olevan.

        Ja tuokin on ihan täysin virheellinen ja väärä käsitys että mä eläisin muka toisten kautta tai jotenkin muka lypsäisin iloa muilta enkä mä kaipaa kenenkään kiitoksia tai huomiota väkisin. Enkä mä halua keneltäkään yhtään mitään ainoa mitä mä toivon että voin ilahduttaa toisia ja että heillä olisi hyvä mieli ja olo. Ja siinä mä en näe mitään väärää. Se nyt vaan on se minkälainen mä olen luonteeltani ja ihmisenä se ei ole mitään tuollaista mitä sä tunnut aina uskovan ja luulevan sen olevan.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No en mä ikinä ole olettanutkaan niin että kaikki tykkäisivät sä olet vaan ikäväkyllä käsittänyt sen virheellisesti niin olevan.

        Ja tuokin on ihan täysin virheellinen ja väärä käsitys että mä eläisin muka toisten kautta tai jotenkin muka lypsäisin iloa muilta enkä mä kaipaa kenenkään kiitoksia tai huomiota väkisin. Enkä mä halua keneltäkään yhtään mitään ainoa mitä mä toivon että voin ilahduttaa toisia ja että heillä olisi hyvä mieli ja olo. Ja siinä mä en näe mitään väärää. Se nyt vaan on se minkälainen mä olen luonteeltani ja ihmisenä se ei ole mitään tuollaista mitä sä tunnut aina uskovan ja luulevan sen olevan.🙂.

        "Enkä mä halua keneltäkään yhtään mitään ainoa mitä mä toivon että voin ilahduttaa toisia ja että heillä olisi hyvä mieli ja olo. Ja siinä mä en näe mitään väärää. "

        Sulla ei ole oikeutta määritellä sitä mistä jonkun toisen täytyy saada hyvä mieli ja olo. Se on kyllä väärin jos niin kuvittelet.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Enkä mä halua keneltäkään yhtään mitään ainoa mitä mä toivon että voin ilahduttaa toisia ja että heillä olisi hyvä mieli ja olo. Ja siinä mä en näe mitään väärää. "

        Sulla ei ole oikeutta määritellä sitä mistä jonkun toisen täytyy saada hyvä mieli ja olo. Se on kyllä väärin jos niin kuvittelet.

        xLiner

        Mikkojuhan on kylläkin hyvin joustava tämän määrittelyn kanssa! Itse asiassa hän on yksi harvoista, jotka pystyvät ilahduttamaan ihmisiä sitä kautta, että ensin selvittävät, mikä näitä ihmisiä ilahduttaa! 😄

        Eli siinä mielessä hän osaa kyllä ilahduttamisen taidon paremmin kuin sinä.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Maailmalla on nyt uutena trendinä palkata huippujohtajien pesteihin ihmisläheisiä henkilöitä.

        En väitä että palstan johtajan paikka olisi sellainen, mutta eihän se nyt valtavan kaukana ole... 🤔😂

        🦄

        No ei ole kaukana kyllä vaan palstan johtajan paikka onkin ehkä yksi tärkeimpiä ja vaikutusvaltaisimpia asemia tässä maassa ja ehkäpä koko maailmassa.😜.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikkojuhan on kylläkin hyvin joustava tämän määrittelyn kanssa! Itse asiassa hän on yksi harvoista, jotka pystyvät ilahduttamaan ihmisiä sitä kautta, että ensin selvittävät, mikä näitä ihmisiä ilahduttaa! 😄

        Eli siinä mielessä hän osaa kyllä ilahduttamisen taidon paremmin kuin sinä.

        🦄

        Mulla ei ole tarvettakaan miellyttää kauheesti ketään. Jos johonkin on tarve, niin ehkä vähän ravistella ihmisten luutuneita yksisilmäisiä kuvitelmia asioista. Sehän aiheuttaa kiukkua, ei iloa.

        Uskon että Mikkojuhan osaa mielistellä sinua juuri oikein. Minun silmissäni taas tuollainen käytös ei ole miellyttävää.

        xLiner


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei ole kaukana kyllä vaan palstan johtajan paikka onkin ehkä yksi tärkeimpiä ja vaikutusvaltaisimpia asemia tässä maassa ja ehkäpä koko maailmassa.😜.

        Näin on. Täältä ne ajatukset leviävät muualle. 🤔

        😂

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Enkä mä halua keneltäkään yhtään mitään ainoa mitä mä toivon että voin ilahduttaa toisia ja että heillä olisi hyvä mieli ja olo. Ja siinä mä en näe mitään väärää. "

        Sulla ei ole oikeutta määritellä sitä mistä jonkun toisen täytyy saada hyvä mieli ja olo. Se on kyllä väärin jos niin kuvittelet.

        xLiner

        No eihän tuo sitä tarkoita ollenkaan vaan se on se mitä mä toiselle toivon. Miten sä edes onnistut ajattelemaan ton asian noin että mä jotenkin tuollaista muka kuvittelisin.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Enkä mä halua keneltäkään yhtään mitään ainoa mitä mä toivon että voin ilahduttaa toisia ja että heillä olisi hyvä mieli ja olo. Ja siinä mä en näe mitään väärää. "

        Sulla ei ole oikeutta määritellä sitä mistä jonkun toisen täytyy saada hyvä mieli ja olo. Se on kyllä väärin jos niin kuvittelet.

        xLiner

        Tulee tunne että sä nyt vaan ihan väkisin yrität ja haluat nähdä jotain negatiivista ja pahaa asioissa mitkä ei vois yhtään enempää kauempana sellaisesta olla.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No eihän tuo sitä tarkoita ollenkaan vaan se on se mitä mä toiselle toivon. Miten sä edes onnistut ajattelemaan ton asian noin että mä jotenkin tuollaista muka kuvittelisin.🙂.

        Samaa jankutusta taas. Tosi itsekästä sulta... Et sinä siis toisia ajattele vaan itseäsi, omista lähtökohdistasi oikeutat käytöksesi.

        Pirähän tunkkis, ei nyt jaksa jankuti-jankutia enempää tällä erää 🙂

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole tarvettakaan miellyttää kauheesti ketään. Jos johonkin on tarve, niin ehkä vähän ravistella ihmisten luutuneita yksisilmäisiä kuvitelmia asioista. Sehän aiheuttaa kiukkua, ei iloa.

        Uskon että Mikkojuhan osaa mielistellä sinua juuri oikein. Minun silmissäni taas tuollainen käytös ei ole miellyttävää.

        xLiner

        Minusta miellyttäminen ja ilahduttaminen ovat kaksi eri asiaa. Miellyttäjä toimii omien toiveidensa ja arvojensa vastaisesti mutta ilahduttaja noudattaa niitä.

        🦄


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Tulee tunne että sä nyt vaan ihan väkisin yrität ja haluat nähdä jotain negatiivista ja pahaa asioissa mitkä ei vois yhtään enempää kauempana sellaisesta olla.🙂.

        Minulle tulee juuri samanlainen tunne... 🤭😉

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole tarvettakaan miellyttää kauheesti ketään. Jos johonkin on tarve, niin ehkä vähän ravistella ihmisten luutuneita yksisilmäisiä kuvitelmia asioista. Sehän aiheuttaa kiukkua, ei iloa.

        Uskon että Mikkojuhan osaa mielistellä sinua juuri oikein. Minun silmissäni taas tuollainen käytös ei ole miellyttävää.

        xLiner

        Väärin mä kun en mielistele yhtään ketään.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Täältä ne ajatukset leviävät muualle. 🤔

        😂

        🦄

        Juu näin on.😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tulee juuri samanlainen tunne... 🤭😉

        🦄

        Voisin sanoa samaa teistä.

        Ei siis ole muuta oikeaa kuin teidän kokemuksenne.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa jankutusta taas. Tosi itsekästä sulta... Et sinä siis toisia ajattele vaan itseäsi, omista lähtökohdistasi oikeutat käytöksesi.

        Pirähän tunkkis, ei nyt jaksa jankuti-jankutia enempää tällä erää 🙂

        xLiner

        Mähän nimenomaan ajattelen niitä toisia ja toivon ja haluan että heillä on hyvä mieli ja hyvä olla en mä itselleni halua tai kaipaa yhtään mitään sä vaan väkisin haluat kääntää asian päälaelleen koska sä haluat välttämättä väkisin nähdä vain pelkkää negatiivista ja ikäviä asioita kaikessa mitä mä sanon tai teen. Eikä se ole mitään jankuttamista vaan se vain yksinkertaisesti on niin eikä vaan mene sulle perille mutta sun vääntelyt ei asiaa muuksi muuta.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle tulee juuri samanlainen tunne... 🤭😉

        🦄

        No en ihmettele.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No en ihmettele.🙂.

        XLineri ymmärtää tahallaan väärin juttusi koska hän ei muutenkaan pidä sinusta. Vttuillessaan närkkii ja purkaa oloaan tilaisuuden koittaessa. Oli joskus ihan fiksu tyyppi mut sitten tapahtui jotain...


      • Anonyymi kirjoitti:

        XLineri ymmärtää tahallaan väärin juttusi koska hän ei muutenkaan pidä sinusta. Vttuillessaan närkkii ja purkaa oloaan tilaisuuden koittaessa. Oli joskus ihan fiksu tyyppi mut sitten tapahtui jotain...

        Vähän näin mä sen olen itekin käsittänyt.🙂. Tai sitten toinen vaihtoehto on mihin en kyllä ite usko on että omasta mielestään sisimmässään pitää liikaakin kun ei haluaisi pitää ollenkaan.😄.


    • Anonyymi

      Siis riippumattomia omantien kulkijoita ja sinä olet maininnut olevasi suhteessa. Vai onko sigma nainen jotenkin erilaisempi, kuin smies.

      • Sigman ja alfan ero on kuulemma, että sigmat manipuloi toisia päästäkseen tavoitteeseensa, eli pitää pelinappuloina, kun alfat taas eivät tarvitse näitä välineitä käyttää. 🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi

        Mieheni on ilmiselvä sigma. Vain sosiaalisesti taitavampi kuin minä.

        En oikein muutenkaan osaa ajatella, etteikö parisuhteessa tai jopa perheessä oleva yksilö voisi ihan ongelmitta olla riippumaton sekä oman tiensä kulkija. 🤔 Suoraan sanoen minulle ei tullut mieleenkään, että läheisissä suhteissa voisi olla negatiivista riippuvuutta.

        Nyt kun sanoit niin voihan se toki niinkin olla. Käsittääkseni terveet lähisuhteet eivät kuitenkaan sisällä yksilön riippumattomuuden loukkaamista.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheni on ilmiselvä sigma. Vain sosiaalisesti taitavampi kuin minä.

        En oikein muutenkaan osaa ajatella, etteikö parisuhteessa tai jopa perheessä oleva yksilö voisi ihan ongelmitta olla riippumaton sekä oman tiensä kulkija. 🤔 Suoraan sanoen minulle ei tullut mieleenkään, että läheisissä suhteissa voisi olla negatiivista riippuvuutta.

        Nyt kun sanoit niin voihan se toki niinkin olla. Käsittääkseni terveet lähisuhteet eivät kuitenkaan sisällä yksilön riippumattomuuden loukkaamista.

        🦄

        Minun mieheni ei kylläkään kapinoi eikä manipuloi. 🤔 Hän saavuttaa tavoitteensa ihan vain taidolla ja iloisella ystävällisyydellä. 🤩 En tiedä lasketaanko sitä sigmaksi. Mutta muita sigman piirteitä (kuin eettisistä toimintatavoista huomautettavaa) kyllä löytyy. Alfan tai betan kriteerejä hän ei täytä, ja minä en voi sietää alfoja.

        Pitäisikö korkeat eettiset standardit omaavalle sigmalle tehdä oma lokero? Valkoinen sigma? 😄

        🦄


    • Anonyymi

      Pentu sinä olet vielä.

      • Anonyymi

        Kyllä. Tämän minä allekirjoitan. Jossain vaiheessa, kun vuosia alkoi kertyä mittariin, hoksasin että minähän elän vielä sellaisen parikymppisen ihmisen elämää. En usko että asia ikinä korjaantuu. Valitan. 😂

        🦄


    • Anonyymi

      Olet raskas eukko.

    • Anonyymi

      Haluatko selittää miksi sulle kehut on niin tärkeitä? Uskotko sinä niihin?

      Uskoisin että itse tiedät omat piirteesi. Sekö ei riitä? Olen pitänyt sua niin vahvana yksilönä, ettei sua toisten imartelu hetkauta.

      Vai haluatko nähdä miten alas lipojat voivat vajota? Vai teetkö tuota enemmänkin mielistelijöiden itsensä vuoksi, he saavat sulta kiitosta ja hyvän mielen, tuohan olisi manipulointia? Eikö se ole vähän väärin jos joku sitten kuvittelee toimivansa oikein toisia mielistelemällä? Sehän on oikeasti hyvin vastenmielistä matelua.

      xLiner

      • Anonyymi

        "Haluatko selittää miksi sulle kehut on niin tärkeitä? Uskotko sinä niihin?"

        Haluaisin selittää mutta en oikein osaa. 🥺 En tiedä vastausta. Mies kysyi kerran kehuja pyytäessäni, onko minulla heikko itsetunto. Vastasin, että todennäköisesti on. En tiedä.

        Sanoisin pikemminkin niin päin, että minusta on outoa, etteivät ihmiset kehu toisiaan enemmän. Anteeksi mutta minä näen tämän niin päin, että kehut ovat normaaleja ja niiden puuttuminen ei.

        Uskon vain tiettyihin kehuihin, en kaikkiin.

        "Uskoisin että itse tiedät omat piirteesi. Sekö ei riitä? Olen pitänyt sua niin vahvana yksilönä, ettei sua toisten imartelu hetkauta."

        En voi täysin luottaa omaan arviointiini itsestäni, eikä kenenkään pitäisi sellaiseen täysin luottaa. Ei hyvässä eikä pahassa.

        "Vai haluatko nähdä miten alas lipojat voivat vajota?"

        Ei, en harrasta tuollaista kiusaamista.

        "Vai teetkö tuota enemmänkin mielistelijöiden itsensä vuoksi, he saavat sulta kiitosta ja hyvän mielen, tuohan olisi manipulointia? Eikö se ole vähän väärin jos joku sitten kuvittelee toimivansa oikein toisia mielistelemällä? Sehän on oikeasti hyvin vastenmielistä matelua."

        Miten selität kaiken muun sosiaalisen kanssakäymisen? Eikö molemminpuoleinen mielihyvä ole kaiken sosiaalisen kanssakäymisen motiivi? Nyt en siis puhu pelkästään ihmissuhteista vaan kaikesta ihmisten välisestä kanssakäymisestä: eivätkö kaikki etsi mielihyvää ja hyötyä sekä toisilleen että itselleen? Jos olet tästä eri mieltä, esitä vaihtoehtoinen näkemys. Pelkkä kieltäminen menee toisesta korvasta ulos.

        Kiitos hyvistä kysymyksistä! En osannut kaikkiin vastata.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Haluatko selittää miksi sulle kehut on niin tärkeitä? Uskotko sinä niihin?"

        Haluaisin selittää mutta en oikein osaa. 🥺 En tiedä vastausta. Mies kysyi kerran kehuja pyytäessäni, onko minulla heikko itsetunto. Vastasin, että todennäköisesti on. En tiedä.

        Sanoisin pikemminkin niin päin, että minusta on outoa, etteivät ihmiset kehu toisiaan enemmän. Anteeksi mutta minä näen tämän niin päin, että kehut ovat normaaleja ja niiden puuttuminen ei.

        Uskon vain tiettyihin kehuihin, en kaikkiin.

        "Uskoisin että itse tiedät omat piirteesi. Sekö ei riitä? Olen pitänyt sua niin vahvana yksilönä, ettei sua toisten imartelu hetkauta."

        En voi täysin luottaa omaan arviointiini itsestäni, eikä kenenkään pitäisi sellaiseen täysin luottaa. Ei hyvässä eikä pahassa.

        "Vai haluatko nähdä miten alas lipojat voivat vajota?"

        Ei, en harrasta tuollaista kiusaamista.

        "Vai teetkö tuota enemmänkin mielistelijöiden itsensä vuoksi, he saavat sulta kiitosta ja hyvän mielen, tuohan olisi manipulointia? Eikö se ole vähän väärin jos joku sitten kuvittelee toimivansa oikein toisia mielistelemällä? Sehän on oikeasti hyvin vastenmielistä matelua."

        Miten selität kaiken muun sosiaalisen kanssakäymisen? Eikö molemminpuoleinen mielihyvä ole kaiken sosiaalisen kanssakäymisen motiivi? Nyt en siis puhu pelkästään ihmissuhteista vaan kaikesta ihmisten välisestä kanssakäymisestä: eivätkö kaikki etsi mielihyvää ja hyötyä sekä toisilleen että itselleen? Jos olet tästä eri mieltä, esitä vaihtoehtoinen näkemys. Pelkkä kieltäminen menee toisesta korvasta ulos.

        Kiitos hyvistä kysymyksistä! En osannut kaikkiin vastata.

        🦄

        Kiitos, vaikutti ihan asialliselta vastaukselta ehkä vähän hankaliin kysymyksiin.

        Mä olen itse aikalailla erakko. Kyllä mä pidän ihmisistä mutta en mä koe saavani heiltä mitään (voiko oikeasti sanoa mitään?) sinänsä oman elämääni. Hetkittäin on mukavaa jutella jonkun kanssa, jos se on oikeaa juttelua eikä pätemisen kuuntelua. En mä jakaisi ihmisiä koko aikaa, en mitenkään.

        Ehkä tuossa on se ero, ja ehkä vastaus sun kysymykseesi. Joku tarvitsee muita ihmisiä onnelliseen elämäänsä erilailla kuin joku toinen.

        Saan mielihyvän elämääni ihan muista asioista kuin ihmisistä. Edes läheisiltä.

        xLiner


    • Anonyymi

      Sinulla on vähän liikaa tuota kaksoisviestintää ollaksesi erityisesti mitään tiettyä sorttia

      • Anonyymi

        Olen saanut joskus IRL:in puolellakin palautetta kaksoisviestinnästä. En sillä sanalla mutta muuten.

        En käytä kaksoisviestintää. Manipulointi ei kuulu toimintatapoihini. Kaikki tahattomat merkit kaksoisviestinnästä ovat sosiaalisen taitamattomuuden syytä, ja ne ovat siis aina tahattomia.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut joskus IRL:in puolellakin palautetta kaksoisviestinnästä. En sillä sanalla mutta muuten.

        En käytä kaksoisviestintää. Manipulointi ei kuulu toimintatapoihini. Kaikki tahattomat merkit kaksoisviestinnästä ovat sosiaalisen taitamattomuuden syytä, ja ne ovat siis aina tahattomia.

        🦄

        Et siis esimerkiksi yritä murskata kenenkään ihmiskuvaa keksimällä negatiivisia valheellisia asioita omasta päästäsi ja osaa olla erittäin vakuuttava lähinnä väsytystaistelun ja jankutuksen kautta vrt ”hauki on kala” tai solvaa jonkun älykkyyttä anonyymina tai kyseenalaista kaikkea hänessä ihmisenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis esimerkiksi yritä murskata kenenkään ihmiskuvaa keksimällä negatiivisia valheellisia asioita omasta päästäsi ja osaa olla erittäin vakuuttava lähinnä väsytystaistelun ja jankutuksen kautta vrt ”hauki on kala” tai solvaa jonkun älykkyyttä anonyymina tai kyseenalaista kaikkea hänessä ihmisenä?

        Näitä kysymyksiä on esitetty minulle aiemminkin. Ne ovat jonkun harhoista kärsivän keino parantaa oloaan. Siinähän kyselee, ei se ole minulta pois.

        Toivon kuitenkin, että näiden asioiden kysyjä saisi oikeaa apua mielenterveyteensä ja pahaan oloonsa. Tällaisten kysymysten esittäminen netissä ei sitä apua tuo.

        Huomaatko eron ketjun kehuihin? Niistä tuli oikeasti hyvä fiilis ainakin minulle ja Mikkojuhanille. Sen sijaan keskustelu jonkun päänsisäisistä harhoista ei tuo hyvää oloa kenellekään

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä kysymyksiä on esitetty minulle aiemminkin. Ne ovat jonkun harhoista kärsivän keino parantaa oloaan. Siinähän kyselee, ei se ole minulta pois.

        Toivon kuitenkin, että näiden asioiden kysyjä saisi oikeaa apua mielenterveyteensä ja pahaan oloonsa. Tällaisten kysymysten esittäminen netissä ei sitä apua tuo.

        Huomaatko eron ketjun kehuihin? Niistä tuli oikeasti hyvä fiilis ainakin minulle ja Mikkojuhanille. Sen sijaan keskustelu jonkun päänsisäisistä harhoista ei tuo hyvää oloa kenellekään

        🦄

        Aivan että muut on aina näitä problemaattisia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä kysymyksiä on esitetty minulle aiemminkin. Ne ovat jonkun harhoista kärsivän keino parantaa oloaan. Siinähän kyselee, ei se ole minulta pois.

        Toivon kuitenkin, että näiden asioiden kysyjä saisi oikeaa apua mielenterveyteensä ja pahaan oloonsa. Tällaisten kysymysten esittäminen netissä ei sitä apua tuo.

        Huomaatko eron ketjun kehuihin? Niistä tuli oikeasti hyvä fiilis ainakin minulle ja Mikkojuhanille. Sen sijaan keskustelu jonkun päänsisäisistä harhoista ei tuo hyvää oloa kenellekään

        🦄


        Huomaatko eron ketjun kehuihin? Niistä tuli oikeasti hyvä fiilis ainakin minulle ja Mikkojuhanille. Sen sijaan keskustelu jonkun päänsisäisistä harhoista ei tuo hyvää oloa kenellekään” Joo sellaisten tuskin tulee olla kahvipöydän pääaihe työyhteisöissä ym


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan että muut on aina näitä problemaattisia..

        Ihan oikeasti: hae itsellesi apua. Sanon tämän kaikella välittämisellä.

        Tuntemattomien ihmisten mustamaalaaminen netissä ei ole normaalia. Syytät minua siitä, mutta et ymmärrä, että teet sitä itse.

        Tästä aiheesta keskustelu on nyt omalta osaltani ohi.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti: hae itsellesi apua. Sanon tämän kaikella välittämisellä.

        Tuntemattomien ihmisten mustamaalaaminen netissä ei ole normaalia. Syytät minua siitä, mutta et ymmärrä, että teet sitä itse.

        Tästä aiheesta keskustelu on nyt omalta osaltani ohi.

        🦄

        Tarkoitan kuten hyvin tiedät mustamaalaamista livessä esimerkiksi netin kirjoituksista ja niiden tarkoitusperistä


    • Anonyymi

      Tuon luokituksen tunnuspiirteitä mm. eleetön reagoimattomuus epämiellyttävään ärsykkeeseen ja sitä myöten selkänsä kääntäminen sille. Omat arvot, joita noudattaa riippumatta siitä, edustavatko ne MITÄÄN massa-ajattelua. Eivät seuraa johtajia, mutta eivät myöskään ole laumakoiria. Eivät kaipaa kehuja mutta eivät myöskään jaa niitä. Kärsivällisiä, hyviä kuuntelijoita. Et voi hurmata sigmaa mutta hän hurmaantuu sinusta jos siltä tuntuu. No joo, tuon perusteella olisin sigma, paitsi että minulla on työpaikka, ole siis osa jotakin ketjua (mitä kylläkin inhoan). P. S. rakastan aloittajan syötävän herkullista sarkasmia.

      • Anonyymi

        ” P. S. rakastan aloittajan syötävän herkullista sarkasmia.” Ethän vaa ittestäs puhu?


    • Anonyymi

      Yksisarvinen on fantasiaelukka.

      Niinkuin on täydellinen nainenkin.

      • Anonyymi

        Nimimerkkini olen valinnut tarkan harkinnan jälkeen, eikä siinä ole mitään sattumanvaraista. 😉

        🦄


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1688
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1315
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1137
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      922
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      875
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      837
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      768
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      702
    Aihe