Onko presidentin oltava rehellinen ja hyvämaineinen?

Anonyymi-ap

Mitä laki sanoo? Riittääkö vain, että voittaa vaalit rehellisesti, vaikka olisi muuten epärehellinen?

47

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitatko voiko halla-ahosta tulla presidenttiä, ei varmastikaan.

      • Anonyymi

        Onko H-A ollut epärehellinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko H-A ollut epärehellinen?

        Ketkulla on kaksi korkeimman oikeuden tuomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko H-A ollut epärehellinen?

        Jep, sen tunnistaa kun H-A valehtelee kun hänen huulensa väpättävät ja tulee ääntä ulos.
        Hän tosin osaa valehdella myös kirjoittamisen kautta, mutta silloin pitää seurata myös hänen sormiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, sen tunnistaa kun H-A valehtelee kun hänen huulensa väpättävät ja tulee ääntä ulos.
        Hän tosin osaa valehdella myös kirjoittamisen kautta, mutta silloin pitää seurata myös hänen sormiaan.

        Taidat tuntea hänet hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko H-A ollut epärehellinen?

        Eikös hän ole rötösherrojen puolueessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös hän ole rötösherrojen puolueessa.

        Onko hänestä tullut demari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, sen tunnistaa kun H-A valehtelee kun hänen huulensa väpättävät ja tulee ääntä ulos.
        Hän tosin osaa valehdella myös kirjoittamisen kautta, mutta silloin pitää seurata myös hänen sormiaan.

        Ei ole vaaraa, että Halla-ahosta tulisi meille presidentti. Tuskin tulee Haavistostakaan, sen verran suomlaiset osaavat ajatella, että ei homoparista pressanlinnaan asukkaita.

        On ihme, mikä hinku tuolla Haavistolla on vielä yrittää, kun on lempattu jo kaksi kertaa, niin luulisi uskovan, että suomalaiset eivät homoa äänestä presidentiksi.


    • Anonyymi

      Saako presidentti olla arvojohtaja, jos hänellä on huonot arvot? Entä, jos kansan enemmistö ei ole jaa presidentin arvomaailmaa?

      • Anonyymi

        Kansan enemmistö sen presidentin aina valitsee, joten olisi outoa jos ei olisi ollenkaan sama arvomaailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansan enemmistö sen presidentin aina valitsee, joten olisi outoa jos ei olisi ollenkaan sama arvomaailma.

        Mitä jos presidentin arvomaailma selviää kansan enemmistöllä vasta jälkeenpäin? Vähän niin kuin Venäjällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos presidentin arvomaailma selviää kansan enemmistöllä vasta jälkeenpäin? Vähän niin kuin Venäjällä?

        Eiköhän noiden kärkiehdokkaiden arvomaailmat ole kaikille jo aika tuttuja.

        Venäjään ei kannata rinnastaa, koska siellä ei ole vapaita demokraattisia vaaleja. Siellä voittaja ja tämän voittoprosentti tiedetään eli päätetään jo kauan ennen vaaleja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos presidentin arvomaailma selviää kansan enemmistöllä vasta jälkeenpäin? Vähän niin kuin Venäjällä?

        Tässä tapauksessa on kansalla oikeus ilmaista mieltänsä, hyvänä esimerkkinä oli Ukrainassa kun he olivat valinneet Yanukovychin joka petti kansalle lupauksensa lähentymisestä eurooppaan ja olisi tahtonut lähtentyä Venäjään.


      • Anonyymi
        Oudoksuva kirjoitti:

        Tässä tapauksessa on kansalla oikeus ilmaista mieltänsä, hyvänä esimerkkinä oli Ukrainassa kun he olivat valinneet Yanukovychin joka petti kansalle lupauksensa lähentymisestä eurooppaan ja olisi tahtonut lähtentyä Venäjään.

        Voisiko niin käydä Suomessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko niin käydä Suomessa?

        Melko varmasti mikäli valtio, hallitus tai eduskunta pettäisi maan, niin Suomessakin kävisi juuri samoin että kansa nousisi.

        Mahdollisesti myös Venäjän yrittäisi vallata osan valtiosta tämän epävarmuuden aikana kun ajattelee että olisimme helppo kohde tällä aikaa.


    • Anonyymi

      Onko koulutuksella merkitystä? Entä jos on valehdellut opinnoistaan ja tutkinnoistaan?

      • Anonyymi

        Ei ole mitään merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään merkitystä.

        Entä, jos ei ole koulutusta ollenkaan? Vähän niin kuin Adolf H?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä, jos ei ole koulutusta ollenkaan? Vähän niin kuin Adolf H?

        Se melkein pääsi Wienin taideakatemiaan. Olisimme välttyneet II maailmansodalta, mikäli siitä olisi tullut taidemaalari.


    • Anonyymi

      Presidentin ainoa kelpoisuusvaatimus on että pitää olla syntyperäinen Suomen kansalainen. Lisäksi pitää olla täysi-ikäinen ja oikeustoimikelpoinen.

      Rehellisyyden ja maineen osalta ei ole mitään vaatimuksia.

      https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1440480

      • Anonyymi

        Sehän tarkoittaa silloin sitä, että kuka tahansa kriminaali voi voittaa vaalit. Kamala ajatus. Kohta ollaan kuin Venäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tarkoittaa silloin sitä, että kuka tahansa kriminaali voi voittaa vaalit. Kamala ajatus. Kohta ollaan kuin Venäjällä.

        Ei olla kuin Venäjällä, ei tosiaankaan. Ei nyt eikä kohta.

        Ainoa kriminaali ehdokkaiden joukossa on Hallalaho, jolla on kaksi korkeimman oikeuden tuomiota, mutta onneksi sillä vastenmielisellä niljakkeella ei ole mitään mahdollisuuksia edes toiselle kierrokselle.


      • Anonyymi

        Eikö se ole syrjintää, jos tarvitsee olla syntyperäinen Suomen kansalainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla kuin Venäjällä, ei tosiaankaan. Ei nyt eikä kohta.

        Ainoa kriminaali ehdokkaiden joukossa on Hallalaho, jolla on kaksi korkeimman oikeuden tuomiota, mutta onneksi sillä vastenmielisellä niljakkeella ei ole mitään mahdollisuuksia edes toiselle kierrokselle.

        H-A on rangaistuksensa sovittanut ja siitä vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän tarkoittaa silloin sitä, että kuka tahansa kriminaali voi voittaa vaalit. Kamala ajatus. Kohta ollaan kuin Venäjällä.

        Pelottavaa. Kohta olemme Venäjän tiellä.

        Ainakin presidentin pitäisi olla sivistynyt henkilö, joka on opiskellut muutakin kuin jotain poliittista ideologiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole syrjintää, jos tarvitsee olla syntyperäinen Suomen kansalainen?

        Ei tietenkään ole. Se on Suomen perustuslaissa määritelty vaatimus jolla varmistetaan ettei mikään ulkovalta voi ujuttaa omaa miestään eli agenttiaan Suomen presidentiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        H-A on rangaistuksensa sovittanut ja siitä vapaa.

        Rikosoikeudellisesti kyllä, mutta mainehaitasta ei koskaan. Rotutohtori jolla on kaksi sellaista tuomiota ei voi koskaan olla Suomen presidentti, koska siinä menisi Suomen koko kansainvälinen maine täydellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikosoikeudellisesti kyllä, mutta mainehaitasta ei koskaan. Rotutohtori jolla on kaksi sellaista tuomiota ei voi koskaan olla Suomen presidentti, koska siinä menisi Suomen koko kansainvälinen maine täydellisesti.

        Lisäksi Hallalaho on ateisti ja sivari. Täysin sopimaton ketku pressaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi Hallalaho on ateisti ja sivari. Täysin sopimaton ketku pressaksi.

        Niinhän Haavistokin on. Lisäksi se on h-o.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikosoikeudellisesti kyllä, mutta mainehaitasta ei koskaan. Rotutohtori jolla on kaksi sellaista tuomiota ei voi koskaan olla Suomen presidentti, koska siinä menisi Suomen koko kansainvälinen maine täydellisesti.

        Tarkoitat varmaan, että Suomen oikeuslaitoksen maine menisi, niiden tuomioiden jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään ole. Se on Suomen perustuslaissa määritelty vaatimus jolla varmistetaan ettei mikään ulkovalta voi ujuttaa omaa miestään eli agenttiaan Suomen presidentiksi.

        Miten niin? Kyllä vieraan vallan agentti voi olla myös syntyperäinen suomalainen.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      "Mitä laki sanoo?" Etkö tumpelo osaa ottaa selvää itse yhtään mistään? TÄH??

    • Anonyymi

      Voiko pressaksi tulla jos on ollut tukijana pressa joka on nuoleskellut venäjää ja poistanut jalkaväkimiinat rajalta? Ei voi.

      • Anonyymi

        Entä jos ehdokas itse on sivari, niin kuin Halla-aho ja Haavisto?


    • Anonyymi

      EI AINAKAAN HOMO SAA OLLA PRESIDENTTI. TERRORISTI SUOMALAISIA KOHTAAN, EIKÄ VÄHÄJÄRKINEN ITSEPÄINEN TUNARI. EI DEMARI, EIKÄ VIHREÄ.
      --
      TÄYTYY OLLA REHELLINEN SIVISTYNYT HIENOKÄYTÖKSINEN.
      --
      HOMO PEKKA PILAA SUOMEN MAINEEN, VALEHTELEE OLEVANSA TOHTORI.
      PASKAN MARJAT, SUOMEA TERRORISOIVA KOIJÄRVEN KETTINKI-MIES.
      --
      ARMEIJAA KARTTANUT SIVIILIPALVELUS MIES. HALUAA PUOLUSUS VOIMIEN YLIPÄÄLLIKÖKSI.......HAAAAAA........HAAAAAAA........EI TULE MITÄÄN....HÄVIÄÄ SODAN PUTINILLE.

    • Anonyymi

      Jussi. Paras ja Luotettavin!
      Suomi tarvitsee hänenlaisensa presidentin☺

    • Anonyymi

      Oltava Suomenmielinen, ei islamia tuhoamaan Suomea!

    • Anonyymi

      Suomessa riittää, että presidentti on epärehellinen ja huonomaineinen, mahdollisesti myös huonotapainen. Olemmehan banaanivaltio.

      • Anonyymi

        Lisäksi sille näyttäisi olevan eduksi, jos se on koulupudokas ja alisuorittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi sille näyttäisi olevan eduksi, jos se on koulupudokas ja alisuorittaja.

        Ja vihreä.


    • Anonyymi

      Haavisto teki carunakaupat ja sai helvetisti rahaa siitä ja kuluttajat isot laskut.

    • Anonyymi

      Pakoputki Pekka, Herra Presidentti.

    • Anonyymi

      Presidentti saa perustuslain mukaan olla tyhmä, saamaton ja luonnehäiriöinen narsisti.

      • Anonyymi

        Näköjään myös pedo fiili.


    • Anonyymi

      Kyllä Paavo olis paras!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe