Niin turhaan mä sulle sitä säästän. En ole mikään Säästöpankki.
Jos ei sulle kerran piIIu kelpaa
174
8249
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhlaa sitä sitten😲
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kelpaa kelpaa, kunhan se on erään tietyn naisen ja hänellä jäätelöä mukanaan.
- Anonyymi
Niin että kenen kelpaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että kenen kelpaa?
Vain sen tietyn. Hänen.
- Anonyymi
Ai se pitää tarjoilla jäätelön kera?😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai se pitää tarjoilla jäätelön kera?😳
Nooh ajattelin lähinnä mun jäätelöntuskaani ja sitä, miten se olisi parasta nauttia. 😉
- Anonyymi
Hänellä ei ole sellaista. Ja miksi siihen sinua tarvitsisin häntä koskemaan, kun minullahan se ikävä on?
- Anonyymi
Takaapäin tuumaa tyynemmin
- Anonyymi
En mä sitä halua. PiIIu on niin yliarvostettu elin.
- Anonyymi
Aika harva ajattelee noin. Hyvä että on eriäviäkin mielipiteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harva ajattelee noin. Hyvä että on eriäviäkin mielipiteitä.
Meitä kakkosen haluajia on paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä kakkosen haluajia on paljon.
Pillua on kiva nuolla mutta kakkonen on kivan kiree
- Anonyymi
Ei kelpaa kun mulla on jo sellainen.
- Anonyymi
Onko se helppohoitoinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se helppohoitoinen?
Mikäli näin olisi, niin jossain olisi nähdäkseni vikaa silloin. Ryhdistäydyhän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se helppohoitoinen?
Eikö ne ole aina jos osaat naisen pitää tyytyväisenä
- Anonyymi
Kelpaako sinulle patukka? Sitä olisi tarjolla hänelle.
- Anonyymi
Ei kelpaa sinun piIIusi.
- Anonyymi
Et sinä kenellekään mitään pilua ole antamassa. Älä esitä normaalia!
- Anonyymi
Mielenkiintoinen hihkaisu AP mies tähän aloitukseesi turhautuminen näkyy jo kersoillekin
- Anonyymi
Miten kauan olet säästänyt? Minusta on mukavempi olla yksin kuin väärän naisen sylissä. Enkä tykkää tuollaisesta raadollisesta ajattelusta. Haluan naiselta rakkautta. Olla hänelle rakas ja tärkeä.
- Anonyymi
Olen aivan samaa mieltä. Hyvin ilmaistu.
eräs K-nainen - Anonyymi
Osaatko itse rakastaa voiko vaati toiselta noita jos et itse pysty täyttämään edes omia vaatimuksiasi häneltä häntä kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eräs K-nainenAinhan sitä voi samaa mieltä olla osaatko edes omia mielipiteitä muodostaa vai peesaatko aina jotakuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eräs K-nainenOlen itse eräs Mmies.
- Anonyymi
No mutta sinähän olet jo jakorasia. Olet ikäsi ollut. Mikä siis muka muuttuisi.
- Anonyymi
Helpottaako mies kirjoitella näitä aloituksia joihin räyhäät lisää tätä soopaa? Ei näytä ainakaan pitkäkestoiselta avulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottaako mies kirjoitella näitä aloituksia joihin räyhäät lisää tätä soopaa? Ei näytä ainakaan pitkäkestoiselta avulta
Onnekseni en kirjoittele aloituksia ja muutoinkaan en räyhää täällä jos räyhätä tarvii ni osaan sen hoitaa kasvotustenkin tai jos haukkua tarvii niin hoidan senkin kasvotusten mieluiten ni tietää sekin ketä haukun kuka haukkuu uhkailu ei kuulu minun harrastuksiini opin jo pienenä että ne jotka uhkailee ei yleensä uskalla ainakaan itse edes mitään tehdä ja niitä miehiä pidän itse pellenä jotka on pillun takia valmiita tappelemaan niitä miehiä pidän avuttomina jotka yrittävät säälistä pillua saada
- Anonyymi
Jumala rakastaa iloista antajaa 🤣
- Anonyymi
Jos tuo on ainoa asia, jonka varaan suhteen rakentaa, niin anna olla.
- Anonyymi
Kyllä se pelkkä seksi noin vuoden pitää suhteen kasassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se pelkkä seksi noin vuoden pitää suhteen kasassa
Niin notta kelpaako kukkiva tölli😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin notta kelpaako kukkiva tölli😂
Hyh hyh kukkiva. Tulee mieleen jokin sellainen, tölli, missä kasvaa kukkakaalimaisia "haittakasveja" 🤮jopa miehenä täytyy tuumata noin. Kyllähän siinä tarttee olla sentään kunnon patukka, meisseli eli sellainen työkalu, mitä osaa myös käyttää. Ja kun tuntee naisen anatomian, on sitäkin hauskempaa molemmilla. Topi
- Anonyymi
Kyllä mulle nuorempi toosa kelpaa.
- Anonyymi
Osuuspankeissa onkin melkoisia jako rasioita asuvat kimpassa puhuvat mitä sattuu Bonusta jakavat kerran kuussa joskus maassakin
- Anonyymi
Minulta ei oo nää rivot aloitukset mies. Suosin romanttisia aloituksia miehestä. ❤
- Anonyymi
Hyvä. Miehenä kiitän sinua. Nämä tämmöiset aloitukset ovat vain halventamisia ja siihen kun lähtee vielä koko joukko lisäämään omia pahoja sutkautuksiaan, saa naiset lukea järkyttäviä heittoja. No, miehetkin.
- Anonyymi
Elämä on ihan kauhuelokuvaa. Täällä on paljon sellaisia tsombeja jotka laukoo näitä rivouksia ilmoille. Kunpa saisi joskus olla turvassa kaikelta rivoudelta rakkaan naisen vierellä.
- Anonyymi
Voi mies kun kyllä me ymmärretään, että sinä nämä romanttiset setit kirjoitat🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi mies kun kyllä me ymmärretään, että sinä nämä romanttiset setit kirjoitat🥱
Olet viimeinen herännyt kertomaan kaikille että AP on mies. Kiitos tästä ja huomenta sinne. T. APina mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet viimeinen herännyt kertomaan kaikille että AP on mies. Kiitos tästä ja huomenta sinne. T. APina mies.
No niin eli olet siis huonolla tuulella? Joku vajaaälyinen voisi vaikka vakuuttua capslockhuudosta entisestään😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin eli olet siis huonolla tuulella? Joku vajaaälyinen voisi vaikka vakuuttua capslockhuudosta entisestään😉
Burn👊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Burn👊
Erään oli vissiin taas pakko poruta viimeinen sana taas heti perään klo ym ym
- Anonyymi
Onnekseni en ole romtikkokaan elää kun pitäs muuallakin kun pilvilinnoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva tänne taitaa enään kännyä kummemmalla kirjoitella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva tänne taitaa enään kännyä kummemmalla kirjoitella
Kyllä kännykän kauttakin voi itsetarkoituksellisesti päivitellä iha teatterina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tavallaan olen, mutta se ei näy nyt ns arjessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun puhuu rumia, elää, ja kun puhuu kauniisti ei ole elämää... Huoh...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on ihan kauhuelokuvaa. Täällä on paljon sellaisia tsombeja jotka laukoo näitä rivouksia ilmoille. Kunpa saisi joskus olla turvassa kaikelta rivoudelta rakkaan naisen vierellä.
Jo on aiheet,menkää töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittuako sitten roikut seksi palstalla
- Anonyymi
Noin se on. Ei miehellä mitään tee jos pillu ei kelpaa, mutta sitä ei jaeta monelle, vain sille yhdelle johon rakastuu ja jonka kanssa haluaa parisuhteen ja tunne on molemminpuolinen.
- Anonyymi
Mitä suhteella tekee jos ei suhteessa toimi se seksuaalinen kanssakäyminenkin sen kaiken muun lisäksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä suhteella tekee jos ei suhteessa toimi se seksuaalinen kanssakäyminenkin sen kaiken muun lisäksi
Kyllä suhteen pitää olla sellainen, että siinä toimii kaikki mitä suhteeseen normaalisti kuuluu.
- Anonyymi
Entäs Osuuspankki? Osuus sinne ja tänne.....
- Anonyymi
En jakele sinne ja tänne. Jos joku niin haluaa toimia, niin häneen en halua tutustua.
- Anonyymi
Hah hah, on sulla mies elämäsi aikaa kun veistelet puujalkavitsejä omaan aloitukseesi? Jotenkin hellyttävää kun törpöt yrittää saada kliimaksit katkeruus paistaa kuin päälaki
- Anonyymi
Horo kiukkuaa kun ei saanu haluamaansa voi voi kyynel
- Anonyymi
No mitähän tämä nimittelemäsi henkilö on mut sitten halunnut? Koska olet viimeksi kirjoitellut muusta kuin naisena esiintyvästä miehestä tätä henkevää tekstiä? Ehkä mielikuvituspoikkis ei ihan riitä pysymään hyväntuulisena😉
- Anonyymi
Aina sitä nuorta saa,mutta harvoin tosi vanhaa
- Anonyymi
Olisko se halunnut vispattuja lettuja🤑
- Anonyymi
Poistit vanhemmat lävärit https://youtu.be/mKKrz6bwIEg?si=VTfgzxeBsv44C26e
Rakekandelin- Anonyymi
Ei liity muhun millään tavalla. Olisi paljon asiaa
- Anonyymi
Me ajattelemme tulevan naiseni kanssa riettautta kahden välisenä kommunikointina.
- Anonyymi
Vielä kun löydät sen naisen kenenkä kanssa voit noin tehdä joka on samanlainen kun sinä mu uskallan sanoa että täsmälleen samanlaisen naisen kanssa kun itse olet et tule pärjäämään
- Anonyymi
Jokainen psykologiasta vähänkään tietävä, tietää että tämä ap ätmikäs joka näitä aloituksia väsäilee naisena päivät pitkät on todennäköisesti joutunut vakavan rikoksen kohteeksi lapsena, siitä kumpuaa nämä paikoittain todella sairaat ja laittomat mehustelut koskien naisten ja alaikäisten seksuaalisuutta. Harvoin miehen seksuaalisuutta kylläkin ainakaan halventavassa tarkoituksessa, vaikka naisena miehiltä kyseleekin
Ei vaadi kummoisia hoksottimia, jos tunneälyä kertynyt- Anonyymi
Mistä tiedät varmaksi, että hän on mies? Itse olen kohdannut epävakaan naisen, jolta voisin odottaa tällaista myös? Hän paljasti itsensä, myös poisti viestejään s24, kun huomasi paljastaneet asioita, jotka oli yhteisiä (paljastavia) kokemuksia, olin liian ymmärtäväinen häntä kohtaan, tämä itseltä vain jälkiviisastelua. Koin kognitiivisen dissonanssin hänen kanssaan?
- Anonyymi
Tässä on muuten melkein suoria lause rakennelmia, mitä naisena kirjoitin tunne aiempaan lankaan, jossa kysyttiin, miten päästä pillunpäälle...Ja muutama aloitus sivuaa suoraan näitä mielipiteitä sieltä. Viitsisitkö kirjoittaa niin, ettet omi toisen näkemyksiä näin suoraan, tai mahdollisesti yritä maalittaa tai esiintyä toisena, ja edelleen ...kunhan taas sivusta seurailen...On mielenkiintoinen psykologinen ilmiö...tosiaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on muuten melkein suoria lause rakennelmia, mitä naisena kirjoitin tunne aiempaan lankaan, jossa kysyttiin, miten päästä pillunpäälle...Ja muutama aloitus sivuaa suoraan näitä mielipiteitä sieltä. Viitsisitkö kirjoittaa niin, ettet omi toisen näkemyksiä näin suoraan, tai mahdollisesti yritä maalittaa tai esiintyä toisena, ja edelleen ...kunhan taas sivusta seurailen...On mielenkiintoinen psykologinen ilmiö...tosiaan...
Niin sinä nimenomaan kirjoittelet naisena, mutta et oo sellainen ylläri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät varmaksi, että hän on mies? Itse olen kohdannut epävakaan naisen, jolta voisin odottaa tällaista myös? Hän paljasti itsensä, myös poisti viestejään s24, kun huomasi paljastaneet asioita, jotka oli yhteisiä (paljastavia) kokemuksia, olin liian ymmärtäväinen häntä kohtaan, tämä itseltä vain jälkiviisastelua. Koin kognitiivisen dissonanssin hänen kanssaan?
Ei yksityishenkilö hyvä mies poista itse mitään suomi24- viestejä edelleenkään
- Anonyymi
Joillain miehillä saattaa olla tunneälyä ja ”tunneälyttömät” haluaa ettei kellään ole sellaista, eli on tasan kaks sorttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinä nimenomaan kirjoittelet naisena, mutta et oo sellainen ylläri
No, sehän ei ole minulta pois, jos haluat sellasen fantasian itsellesi luoda...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yksityishenkilö hyvä mies poista itse mitään suomi24- viestejä edelleenkään
Sitä vartoin tuolla on tuo ilmoita tuosa oikeassa yläkulmassa jotkut viestit poistanevat suoraan kun ilmoituksen johdosta kun eivät kai ymmärrä edes onko se loukkaava vai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, sehän ei ole minulta pois, jos haluat sellasen fantasian itsellesi luoda...
Niin ethän se sinäkään illustraatiomies vastaa lopulta kuin omista harhoistasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ethän se sinäkään illustraatiomies vastaa lopulta kuin omista harhoistasi
Ei, kun viittasin nyt vähän laajemmassa kuvassa johonkin, mikä ei ehkä ole niinkään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan sinä ätmi yrität omia lauserakennelmia ja muita sinuun täysin liittymättömiä asioita. Olet rikollinen joka yrittää vain hämmentää etkä sairautesi takia osaa ajatella miten muut asiat näkee. Joko olet jättänyt ne lapset ja naiset rauhaan vai odotteletko kotietsintää ja tuomiota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaan sinä ätmi yrität omia lauserakennelmia ja muita sinuun täysin liittymättömiä asioita. Olet rikollinen joka yrittää vain hämmentää etkä sairautesi takia osaa ajatella miten muut asiat näkee. Joko olet jättänyt ne lapset ja naiset rauhaan vai odotteletko kotietsintää ja tuomiota?
Kyllä tämän ihmisen kotiympäristö, tietokoneet, kännykät, varastot, ym. Pitää tutkia! Mitä on kirjoitellut, uhkailut ynnä muut!
- Anonyymi
Ei tiedä. Se on oma valinta. Lapsuudella ei voi selittää käytöstä aikuisena.
- Anonyymi
En ole kädetön, kun tämän tähän kirjoitan. Eriasia on sitten ollaanko sitä lisääntymässä vai ei. Sitä en yksin pystyisi tekemään. m-n
- Anonyymi
Valitettavasti et ole niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti et ole niin
Valitettavasti olet näköjään henkisesti kädetön, koska näyttää tuo kirjoittaminen kuitenkin sujuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti olet näköjään henkisesti kädetön, koska näyttää tuo kirjoittaminen kuitenkin sujuvan.
Se oli tylysti sanottu kieltämättä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli tylysti sanottu kieltämättä
Voi olla, mutta on ihmisiä, joilla ei ole oikeasti käsiä edes ollenkaan, mutta silti he tekevät itselleen ruokaakin.
- Anonyymi
Tämä kuulostaa katkeran naisen vuodatukselta, toivottavasti en itse kohtaa tällaista koskaan elämässäni. Tällaiset yleensä tuottaa myös pettymyksen myöhemmin. Siksi tällainen ei ole minun luonteiselle haluttu kumppani (riidan haluinen?).
- Anonyymi
Eli sinäkö yrität mies lievittää katkeruuttaan näillä aloituksilla, no helpottaako se? Vanne tuntuu kiristävän ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinäkö yrität mies lievittää katkeruuttaan näillä aloituksilla, no helpottaako se? Vanne tuntuu kiristävän ns
Itsekritiikki on hyvästä, ei aina pidä asioista muita syyttää? Jokainen kirjoittaa omista lähtökohdista, sinäkin? Terveellä tavalla pyrin asioihin suhtautumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekritiikki on hyvästä, ei aina pidä asioista muita syyttää? Jokainen kirjoittaa omista lähtökohdista, sinäkin? Terveellä tavalla pyrin asioihin suhtautumaan.
Eli haet kuin haetkin näillä jotain instanthelpotusta incelin tuskiin, eikö näin? Kokeile joo sitä itsekritiikkiä
- Anonyymi
Hyvin sanottu. 😊
- Sivusta. - Anonyymi
Voiko siellä rahaa säilyttää? Kiitti vinkistä.
- Anonyymi
Jos yläpäässä ei oo mitää, niin alapäälläkää on tyrhaa yrittää korjata yläkerran ongelmia. Eli eti elättäjä/rahoitraja jostain muualta, miun osalta hakkaat kirvestä teräs panssarii.. terv.. lumipanther
- Anonyymi
Niin, ei ne elämän haasteet hyvä mies tosiaan näillä provoillasi ratkea
- Anonyymi
Tulet tän ni eiköhän sil jottai käyttöä keksitä jos ei muuta voi sitä kompostina käyttää ja kelle sitä muutoinkaan luulit säästäväsi mä ainakaan munaani kellekkään säästä säädöt vaan on turhia enköhän mä ole jo riittävän kylmä parin kolmen yhden ilan panon takia seurustelusuhteita on kolme ni säätöjä on tällöin kolmetoista ja yksi seksisuhde ni maksa vaivaa enään turhat säädöt helpommalla pääsee kun kahtoo sen seksisuhteen jos ei kohtaa sellaista naista jonka kanssa ois edes pienenpieni mahdollisuus tai si on pelkän seksin kaipuun takia tarvittaessa helpompaa käydä huorissa niistä kun kai harvemmin saa loppuelämän riesaa jos ei mikään muu lopulta toimi kuitenkaan yksiin
- Anonyymi
Tost on pari versioo, pankin päällähän te istutte.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Miltä tuntuu mies messuta tätä omaan aloitukseesi? Seitsemän sataa tasavahvan älykästä katselukertaa tälle aloitukselke👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu mies messuta tätä omaan aloitukseesi? Seitsemän sataa tasavahvan älykästä katselukertaa tälle aloitukselke👍
Ja miltähän lukijoista tuntuu jos tämä aloitus on miehen ahdistuneeksi trollailuksi tulkittu avata silti tämä uudestaan jos ny kuitenkin löytyis joku uffaffaakommrntyi tulemaan omia raskassoutuisia fantasioita ja pakkoajatuksia, ei varmaan hääviltä. Jos hävettää ja on huono olla, niin kannattaisiko tehä joku muu ratkaisu😉
- Anonyymi
Laita vain jakoon...
- Anonyymi
Vaikeiden naisten kusinen suolenpätkä ei kiinnosta. Nussuttelen vain iloisten ja kivojen typyjen kanssa.
- Anonyymi
Se on oikein ettet häiritse.
- Anonyymi
Emme me elämänkoululaiset millään huomaa mikä on mies aloitustesi ns meininki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme me elämänkoululaiset millään huomaa mikä on mies aloitustesi ns meininki!
Mutta jos aloituksessa lukee ”p*llu” niin aina join vilkaista👍🥱 Let’s make this a bit more uncomfortable, yes?
- Anonyymi
Minä olen pankki eikö pillu kelpaa?
- Anonyymi
Opettajaa tulee opettamaan....
- Anonyymi
Kuka tulee opettajaa opettamaan minkä sää koet olevan sinun kytkös tms suhteessa tähän miehen niuvakiukutteluun?
- Anonyymi
NIIN, EI NYKYÄÄN OLE SÄÄSTÖPANKKEJA, KUTEN ENNEN.
--
KAIKKI ON PANTU JAKOON, VAPAASEEN KÄYTTÖÖN. - Anonyymi
Hmm. Ehkä petyt, mutta ei ole minulta. Jotenkin alentavaa.
- Anonyymi
Heh heh itsehän et edes halua nähdä
- Anonyymi
Haluanpas mutta et voi oikeasti kuvitella, että olisin tämmöisen aloituksen kirjoittanut.
- Anonyymi
No, se kertoo sun luonteesta.
- Anonyymi
Mikä kertoo kenenkin luonteesta oletko todella niin epätoivoinen että yrität kertoa muiden luonteesta rahvaanomaisten naisvihaprovojen kautta? Yrität aloittaa saman alistamisen aina alusta näiden miehen provojen suhteen mahdat olla haluttua seuraa psyykkauksinesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kertoo kenenkin luonteesta oletko todella niin epätoivoinen että yrität kertoa muiden luonteesta rahvaanomaisten naisvihaprovojen kautta? Yrität aloittaa saman alistamisen aina alusta näiden miehen provojen suhteen mahdat olla haluttua seuraa psyykkauksinesi
Oletko typerä? Mitä oikein kuvittelet ja minkä perusteella? Ala puhua, mistä on kyse tässä sun luulossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka typeränä toista ihmistä oikein pidät? Ajatteletko itse että aloitus on naisen kirjoittama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka typeränä toista ihmistä oikein pidät? Ajatteletko itse että aloitus on naisen kirjoittama
Ajattelen kyllä niin, että voi olla naisen aloitus. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen kyllä niin, että voi olla naisen aloitus. -sivusta
Minkä takia ajattelet niin- oletko joku henkilöivä mustamaalaaja kenties? 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko typerä? Mitä oikein kuvittelet ja minkä perusteella? Ala puhua, mistä on kyse tässä sun luulossa
Tarkoitin, että tio edellinen yrittää selvästi puhua näitä miehen naurettavuuksia jonkun naisen kirjoittamiksi. Luethan huolellisemmin en ole ole niin pateettinen ihminen ja aika harva lopulta elää jossain teiniaikakaudella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin, että tio edellinen yrittää selvästi puhua näitä miehen naurettavuuksia jonkun naisen kirjoittamiksi. Luethan huolellisemmin en ole ole niin pateettinen ihminen ja aika harva lopulta elää jossain teiniaikakaudella
Joopa joopa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joopa
Tietty jos arvoyhteisöä ym saa aikansa alistettua taantumaan teinien tasolle, niin ehkä voi olla tyytyväinen saavutukseensa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia ajattelet niin- oletko joku henkilöivä mustamaalaaja kenties? 😂😂
Samaa voisi kysyä sinultakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa voisi kysyä sinultakin.
Ei tämä nyt ihan toimi näin, sori nyt. Käsittääkseni se en ole minä, joka on tätä miehen aloitusta henkilöimässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi lause alkaa aina samalla kivahtelulla kaikille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä nyt ihan toimi näin, sori nyt. Käsittääkseni se en ole minä, joka on tätä miehen aloitusta henkilöimässä
Käsittääkseni ap voi olla nainenkin.
- Anonyymi
Miksi et sano että olis tarjolla. Nössö
- Anonyymi
No kun ei sulle ole tarjolla mitään?
- Anonyymi
Pillua tekisi mieli,vähän vanhempikin kelpaisi,yleensä antavat paremmat kyydit🤑
- Anonyymi
Pitäiskö siitä sitten maksaakin vai miksi dollariemoji?
- Anonyymi
Vanhassa repussa on monesti hyvät eväät
- Anonyymi
No kelepaa kelepaa, kyllä 😀
- Anonyymi
Onko hyvä pimpero? Hyvää ei saa nimittäin pantata. Hyvän täytyy antaa kiertää. :)
- Anonyymi
Jep ,ei järvikään soutamalla kulu,täytyy panna hyvä tavara kiertoon
- Anonyymi
No ainahan nyt pillu kelpaa, jos tarjotaan.
- Anonyymi
Juu ei kelpaa täälläkään. Mikä miehiä, varsinkin nuoria miehiä vaivaa? Päähän sattuu ja närästää ja on kikkeli kipeä vielä viime viikostakin kuulemma. Hohhoijaaa...
- Anonyymi
In reality in everywhere- kaikki käy, niinkuin sullekin kävis hyvä mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
In reality in everywhere- kaikki käy, niinkuin sullekin kävis hyvä mies
Joka paikan höylääjä siis.. Ei kiitos sellaista koskaan!
- Anonyymi
et voi täällä ptä jakaa
- Anonyymi
siinäpä se syy on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siinäpä se syy on
Vaikutat vähän taantuneelta tämän palstaäijän juttujen jäljiltä, ei vissii oo tehny niin hyvää😂
- Anonyymi
Se pitäisi nyt pikkuhiljaa olla selvä ...keltä?
- Anonyymi
Onhan se ollut selvää kauan. Siksi katsellaan niitä suunnilleen omanikäisiä, koska parisuhteeseen kuuluu seksi. naisen ja miehen välinen.
- Anonyymi
Haisoo haisoo
- Anonyymi
😂🤑
- Anonyymi
Mene jo siitä pilluines, olet törkeä.
- Anonyymi
Musta tuntuu että on huijattu koko ajan...
- Anonyymi
Suuri pettymys
- Anonyymi
Luulitko että se pihtaamalla olisi kasvanut jotenkin korkoa minun silmissäni?
- Anonyymi
Kummallinen kysymys!
- Anonyymi
Ottaako sinua mies päähän kun miestieyäjä ja muut tuli pilaamaan tämän pelisi ja jatkat ja jatkat tilkutusta? Kuten se yksi toinenkin, mutta puhutaan nyt sinusta aloittaja ja mies, miltä nyt tuntuu? On varmaan tosi korkealentoinen olo
- Anonyymi
Jäkälää pukkaa🤭
- Anonyymi
Siihen on olemassa voiteet jotka parantaa!
- Anonyymi
Juu laita jakoon vaan👍
- Anonyymi
Kyllä mulle aina pillu kelpaa.
T: Incel-Ätmi - Anonyymi
Pitäisi tietää vähän tarkemmin mihin se pillu on asennetu. Niitä nykyään asennetaan vaikka mihin.
- Anonyymi
Olisi parasta lopettaa ne pillupuheet, jos olet nainen, jos taas olet niitä mies veijareita, jotka tekeytyvät naisiksi, niin lopeta ajoissa turhat puheet. Äläkä teeskentele sellaista, jota et ole. Nainen, joka käyttää tuollaista kieltä ei ole muuta kuin kevytkenkäinen, eikä kelpaa vakavasti otettavaksi kumppaniksi myötä eikä vastoinkäymisiin. Eikä kaikki halua sellaista naista vierelleen. Se ei ole muuta kuin huoran puhetta. Todellinen rakkaus ei halua muita kumppaneita kuin se yksi ja ainut elämän rakkaus. Minä olen sellaisen löytänyt.
- Anonyymi
Jos joku sitä käyttää niin ei se kulu, paranee vaan.
- Anonyymi
Suomessa on miljoonia ihmisiä, joten toivottavasti viestisi löytää perille, niin siinä olisi kärpäsenkakan verran merkitystä.
- Anonyymi
No et olekaan, kun Roskapankkihan sä oot! 😂
- Anonyymi
Se on ainakin sellainen asia, joka ei panttaamalla parane eikä käytöstäkään kulu.
- Anonyymi
Tuskin tiedät pillun eli vitun säästämisestä sen enempää, kuin sika joululusta. Sitä paitsi pillu sana haiskahtaa jo sinällään etovan äitelältä SILLIN LEMULTA! Joten paskanen tavara se saa yleensä jäädä niin sanotusti TISKILLE . . . . haisemaan vitulta.
- Anonyymi
POPEDA: jos pillua saan
voi olla, ainakin luulen niin
että tarkoituksella naimisiin
menin kai koska vaimoni miehen sai
ja voi olla, ainakin luulen niin
että asiat vois olla huonommin
tai ainakin melkein
tai ainakin luulen niin
on täysi syy olla tyytyväinen
olenhan minä
tai ainakin melkein kai
ja voi olla myös, että luulen niin
että olla voi että luulenkin
etten rakkautta kaipaa
ja annat sä kuitenkin
jos pillua saan niin mä lähden mukaan
pillua saan ei mua estä kukaan
odota hetki ostan kondomin
vaikka antaisin sulle kyllä ilmankin
otetaan taksi vaikka hervantaan
tammelasta kyllä helmaa saan
jos pillua saan
antaisit beibe
jos pillua saan
että aatami kirkossa kastettiin
minut myös, mutta siitä mä veisaan viis
ja voi olla, ainakin luulen niin
siitä riippumatta mutta kuitenkin
kanssasi kaksin lähteä tahtoisin
jos pillua saan
antaisit beibe
jos pillua saan
jos pillua saan
antaisit beibe
jos pillua saan - Anonyymi
Saanko numerosi? 🥰
- Anonyymi
Aloittajaa en tunne, mutta pari kertaa olen kieltäytynyt, syynä aids ja toisella kertaa visvasyylä. Kumpikaan ei koskaan parane lopullisesti.
- Anonyymi
Tuntuu,että .Siitä puhe, mistä puute ! Watwainiokin lauloi, miehen ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.. Tältä tuntuu,kun näitä lukee. Ns teinipoikien miehisyyspuheita.
- Anonyymi
Mulle kyllä kelpaa pillu, jos sitä vaan saan
- Anonyymi
Ei siis haittaa vaikka painan 289kg?
- Anonyymi
KUMMA JUTTU.
tämän tekstin alla on suomi 24 tärkein keskustelu. otsikko on näkyvillä päivästä toiseen.IKÄVÄ JUTTU olen 77vuotias minusta asia on typerä.
ON NTO, SOTA, RASISMI, VANHUKSEN HYVINVOINTI, LASTEN KATASTROFAANINEN TILANNE.
Teidän mielestä TÄRKEIN ON JOS PILLU EI KELPAA - Anonyymi
Mulle kelpaa aina
- Anonyymi
Ai tuokin, joka kommentoi 10.14.? No, jos sille tuntuu, ni mikäs siinä.
Just, mitä sitä säästämään.. Seksi on parasta nautintoo mitä ihminen voi toiselle tarjota.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/U0f6L5
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1092820Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen212320Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631041930- 1141620
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1691341Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2841169- 711024
- 801024
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi243979