Jos ei sulle kerran piIIu kelpaa

Anonyymi-ap

Niin turhaan mä sulle sitä säästän. En ole mikään Säästöpankki.

174

8047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuhlaa sitä sitten😲

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😋 ­­­N­y­­m­f­­­o­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kelpaa kelpaa, kunhan se on erään tietyn naisen ja hänellä jäätelöä mukanaan.

      • Anonyymi

        Niin että kenen kelpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että kenen kelpaa?

        Vain sen tietyn. Hänen.


      • Anonyymi

        Ai se pitää tarjoilla jäätelön kera?😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se pitää tarjoilla jäätelön kera?😳

        Nooh ajattelin lähinnä mun jäätelöntuskaani ja sitä, miten se olisi parasta nauttia. 😉


      • Anonyymi

        Hänellä ei ole sellaista. Ja miksi siihen sinua tarvitsisin häntä koskemaan, kun minullahan se ikävä on?


      • Anonyymi

        Takaapäin tuumaa tyynemmin


    • Anonyymi

      En mä sitä halua. PiIIu on niin yliarvostettu elin.

      • Anonyymi

        Aika harva ajattelee noin. Hyvä että on eriäviäkin mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harva ajattelee noin. Hyvä että on eriäviäkin mielipiteitä.

        Meitä kakkosen haluajia on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä kakkosen haluajia on paljon.

        Pillua on kiva nuolla mutta kakkonen on kivan kiree


    • Anonyymi

      Ei kelpaa kun mulla on jo sellainen.

      • Anonyymi

        Onko se helppohoitoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se helppohoitoinen?

        Mikäli näin olisi, niin jossain olisi nähdäkseni vikaa silloin. Ryhdistäydyhän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se helppohoitoinen?

        Eikö ne ole aina jos osaat naisen pitää tyytyväisenä


    • Anonyymi

      Kelpaako sinulle patukka? Sitä olisi tarjolla hänelle.

    • Anonyymi

      Ei kelpaa sinun piIIusi.

    • Anonyymi

      Et sinä kenellekään mitään pilua ole antamassa. Älä esitä normaalia!

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen hihkaisu AP mies tähän aloitukseesi turhautuminen näkyy jo kersoillekin


    • Anonyymi

      Miten kauan olet säästänyt? Minusta on mukavempi olla yksin kuin väärän naisen sylissä. Enkä tykkää tuollaisesta raadollisesta ajattelusta. Haluan naiselta rakkautta. Olla hänelle rakas ja tärkeä.

      • Anonyymi

        Olen aivan samaa mieltä. Hyvin ilmaistu.
        eräs K-nainen


      • Anonyymi

        Osaatko itse rakastaa voiko vaati toiselta noita jos et itse pysty täyttämään edes omia vaatimuksiasi häneltä häntä kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä. Hyvin ilmaistu.
        eräs K-nainen

        Ainhan sitä voi samaa mieltä olla osaatko edes omia mielipiteitä muodostaa vai peesaatko aina jotakuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä. Hyvin ilmaistu.
        eräs K-nainen

        Olen itse eräs Mmies.


    • Anonyymi

      No mutta sinähän olet jo jakorasia. Olet ikäsi ollut. Mikä siis muka muuttuisi.

      • Anonyymi

        Helpottaako mies kirjoitella näitä aloituksia joihin räyhäät lisää tätä soopaa? Ei näytä ainakaan pitkäkestoiselta avulta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helpottaako mies kirjoitella näitä aloituksia joihin räyhäät lisää tätä soopaa? Ei näytä ainakaan pitkäkestoiselta avulta

        Onnekseni en kirjoittele aloituksia ja muutoinkaan en räyhää täällä jos räyhätä tarvii ni osaan sen hoitaa kasvotustenkin tai jos haukkua tarvii niin hoidan senkin kasvotusten mieluiten ni tietää sekin ketä haukun kuka haukkuu uhkailu ei kuulu minun harrastuksiini opin jo pienenä että ne jotka uhkailee ei yleensä uskalla ainakaan itse edes mitään tehdä ja niitä miehiä pidän itse pellenä jotka on pillun takia valmiita tappelemaan niitä miehiä pidän avuttomina jotka yrittävät säälistä pillua saada


      • Anonyymi

        Jumala rakastaa iloista antajaa 🤣


    • Anonyymi

      Jos tuo on ainoa asia, jonka varaan suhteen rakentaa, niin anna olla.

      • Anonyymi

        Kyllä se pelkkä seksi noin vuoden pitää suhteen kasassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pelkkä seksi noin vuoden pitää suhteen kasassa

        Niin notta kelpaako kukkiva tölli😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin notta kelpaako kukkiva tölli😂

        Hyh hyh kukkiva. Tulee mieleen jokin sellainen, tölli, missä kasvaa kukkakaalimaisia "haittakasveja" 🤮jopa miehenä täytyy tuumata noin. Kyllähän siinä tarttee olla sentään kunnon patukka, meisseli eli sellainen työkalu, mitä osaa myös käyttää. Ja kun tuntee naisen anatomian, on sitäkin hauskempaa molemmilla. Topi


    • Anonyymi

      Kyllä mulle nuorempi toosa kelpaa.

    • Anonyymi

      Osuuspankeissa onkin melkoisia jako rasioita asuvat kimpassa puhuvat mitä sattuu Bonusta jakavat kerran kuussa joskus maassakin

    • Anonyymi

      Minulta ei oo nää rivot aloitukset mies. Suosin romanttisia aloituksia miehestä. ❤

      • Anonyymi

        Hyvä. Miehenä kiitän sinua. Nämä tämmöiset aloitukset ovat vain halventamisia ja siihen kun lähtee vielä koko joukko lisäämään omia pahoja sutkautuksiaan, saa naiset lukea järkyttäviä heittoja. No, miehetkin.


      • Anonyymi

        Elämä on ihan kauhuelokuvaa. Täällä on paljon sellaisia tsombeja jotka laukoo näitä rivouksia ilmoille. Kunpa saisi joskus olla turvassa kaikelta rivoudelta rakkaan naisen vierellä.


      • Anonyymi

        Voi mies kun kyllä me ymmärretään, että sinä nämä romanttiset setit kirjoitat🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mies kun kyllä me ymmärretään, että sinä nämä romanttiset setit kirjoitat🥱

        Olet viimeinen herännyt kertomaan kaikille että AP on mies. Kiitos tästä ja huomenta sinne. T. APina mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet viimeinen herännyt kertomaan kaikille että AP on mies. Kiitos tästä ja huomenta sinne. T. APina mies.

        No niin eli olet siis huonolla tuulella? Joku vajaaälyinen voisi vaikka vakuuttua capslockhuudosta entisestään😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin eli olet siis huonolla tuulella? Joku vajaaälyinen voisi vaikka vakuuttua capslockhuudosta entisestään😉

        Burn👊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Burn👊

        Erään oli vissiin taas pakko poruta viimeinen sana taas heti perään klo ym ym


      • Anonyymi

        Onnekseni en ole romtikkokaan elää kun pitäs muuallakin kun pilvilinnoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin eli olet siis huonolla tuulella? Joku vajaaälyinen voisi vaikka vakuuttua capslockhuudosta entisestään😉

        Harva tänne taitaa enään kännyä kummemmalla kirjoitella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva tänne taitaa enään kännyä kummemmalla kirjoitella

        Kyllä kännykän kauttakin voi itsetarkoituksellisesti päivitellä iha teatterina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnekseni en ole romtikkokaan elää kun pitäs muuallakin kun pilvilinnoissa

        Minä tavallaan olen, mutta se ei näy nyt ns arjessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnekseni en ole romtikkokaan elää kun pitäs muuallakin kun pilvilinnoissa

        Kun puhuu rumia, elää, ja kun puhuu kauniisti ei ole elämää... Huoh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on ihan kauhuelokuvaa. Täällä on paljon sellaisia tsombeja jotka laukoo näitä rivouksia ilmoille. Kunpa saisi joskus olla turvassa kaikelta rivoudelta rakkaan naisen vierellä.

        Jo on aiheet,menkää töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on ihan kauhuelokuvaa. Täällä on paljon sellaisia tsombeja jotka laukoo näitä rivouksia ilmoille. Kunpa saisi joskus olla turvassa kaikelta rivoudelta rakkaan naisen vierellä.

        Vittuako sitten roikut seksi palstalla


    • Anonyymi

      Noin se on. Ei miehellä mitään tee jos pillu ei kelpaa, mutta sitä ei jaeta monelle, vain sille yhdelle johon rakastuu ja jonka kanssa haluaa parisuhteen ja tunne on molemminpuolinen.

      • Anonyymi

        Mitä suhteella tekee jos ei suhteessa toimi se seksuaalinen kanssakäyminenkin sen kaiken muun lisäksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä suhteella tekee jos ei suhteessa toimi se seksuaalinen kanssakäyminenkin sen kaiken muun lisäksi

        Kyllä suhteen pitää olla sellainen, että siinä toimii kaikki mitä suhteeseen normaalisti kuuluu.


    • Anonyymi

      Entäs Osuuspankki? Osuus sinne ja tänne.....

      • Anonyymi

        En jakele sinne ja tänne. Jos joku niin haluaa toimia, niin häneen en halua tutustua.


      • Anonyymi

        Hah hah, on sulla mies elämäsi aikaa kun veistelet puujalkavitsejä omaan aloitukseesi? Jotenkin hellyttävää kun törpöt yrittää saada kliimaksit katkeruus paistaa kuin päälaki


    • Anonyymi

      Horo kiukkuaa kun ei saanu haluamaansa voi voi kyynel

      • Anonyymi

        No mitähän tämä nimittelemäsi henkilö on mut sitten halunnut? Koska olet viimeksi kirjoitellut muusta kuin naisena esiintyvästä miehestä tätä henkevää tekstiä? Ehkä mielikuvituspoikkis ei ihan riitä pysymään hyväntuulisena😉


      • Anonyymi

        Aina sitä nuorta saa,mutta harvoin tosi vanhaa


      • Anonyymi

        Olisko se halunnut vispattuja lettuja🤑


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei liity muhun millään tavalla. Olisi paljon asiaa


    • Anonyymi

      Me ajattelemme tulevan naiseni kanssa riettautta kahden välisenä kommunikointina.

      • Anonyymi

        Vielä kun löydät sen naisen kenenkä kanssa voit noin tehdä joka on samanlainen kun sinä mu uskallan sanoa että täsmälleen samanlaisen naisen kanssa kun itse olet et tule pärjäämään


    • Anonyymi

      Jokainen psykologiasta vähänkään tietävä, tietää että tämä ap ätmikäs joka näitä aloituksia väsäilee naisena päivät pitkät on todennäköisesti joutunut vakavan rikoksen kohteeksi lapsena, siitä kumpuaa nämä paikoittain todella sairaat ja laittomat mehustelut koskien naisten ja alaikäisten seksuaalisuutta. Harvoin miehen seksuaalisuutta kylläkin ainakaan halventavassa tarkoituksessa, vaikka naisena miehiltä kyseleekin

      Ei vaadi kummoisia hoksottimia, jos tunneälyä kertynyt

      • Anonyymi

        Mistä tiedät varmaksi, että hän on mies? Itse olen kohdannut epävakaan naisen, jolta voisin odottaa tällaista myös? Hän paljasti itsensä, myös poisti viestejään s24, kun huomasi paljastaneet asioita, jotka oli yhteisiä (paljastavia) kokemuksia, olin liian ymmärtäväinen häntä kohtaan, tämä itseltä vain jälkiviisastelua. Koin kognitiivisen dissonanssin hänen kanssaan?


      • Anonyymi

        Tässä on muuten melkein suoria lause rakennelmia, mitä naisena kirjoitin tunne aiempaan lankaan, jossa kysyttiin, miten päästä pillunpäälle...Ja muutama aloitus sivuaa suoraan näitä mielipiteitä sieltä. Viitsisitkö kirjoittaa niin, ettet omi toisen näkemyksiä näin suoraan, tai mahdollisesti yritä maalittaa tai esiintyä toisena, ja edelleen ...kunhan taas sivusta seurailen...On mielenkiintoinen psykologinen ilmiö...tosiaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on muuten melkein suoria lause rakennelmia, mitä naisena kirjoitin tunne aiempaan lankaan, jossa kysyttiin, miten päästä pillunpäälle...Ja muutama aloitus sivuaa suoraan näitä mielipiteitä sieltä. Viitsisitkö kirjoittaa niin, ettet omi toisen näkemyksiä näin suoraan, tai mahdollisesti yritä maalittaa tai esiintyä toisena, ja edelleen ...kunhan taas sivusta seurailen...On mielenkiintoinen psykologinen ilmiö...tosiaan...

        Niin sinä nimenomaan kirjoittelet naisena, mutta et oo sellainen ylläri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät varmaksi, että hän on mies? Itse olen kohdannut epävakaan naisen, jolta voisin odottaa tällaista myös? Hän paljasti itsensä, myös poisti viestejään s24, kun huomasi paljastaneet asioita, jotka oli yhteisiä (paljastavia) kokemuksia, olin liian ymmärtäväinen häntä kohtaan, tämä itseltä vain jälkiviisastelua. Koin kognitiivisen dissonanssin hänen kanssaan?

        Ei yksityishenkilö hyvä mies poista itse mitään suomi24- viestejä edelleenkään


      • Anonyymi

        Joillain miehillä saattaa olla tunneälyä ja ”tunneälyttömät” haluaa ettei kellään ole sellaista, eli on tasan kaks sorttia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä nimenomaan kirjoittelet naisena, mutta et oo sellainen ylläri

        No, sehän ei ole minulta pois, jos haluat sellasen fantasian itsellesi luoda...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yksityishenkilö hyvä mies poista itse mitään suomi24- viestejä edelleenkään

        Sitä vartoin tuolla on tuo ilmoita tuosa oikeassa yläkulmassa jotkut viestit poistanevat suoraan kun ilmoituksen johdosta kun eivät kai ymmärrä edes onko se loukkaava vai ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sehän ei ole minulta pois, jos haluat sellasen fantasian itsellesi luoda...

        Niin ethän se sinäkään illustraatiomies vastaa lopulta kuin omista harhoistasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ethän se sinäkään illustraatiomies vastaa lopulta kuin omista harhoistasi

        Ei, kun viittasin nyt vähän laajemmassa kuvassa johonkin, mikä ei ehkä ole niinkään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on muuten melkein suoria lause rakennelmia, mitä naisena kirjoitin tunne aiempaan lankaan, jossa kysyttiin, miten päästä pillunpäälle...Ja muutama aloitus sivuaa suoraan näitä mielipiteitä sieltä. Viitsisitkö kirjoittaa niin, ettet omi toisen näkemyksiä näin suoraan, tai mahdollisesti yritä maalittaa tai esiintyä toisena, ja edelleen ...kunhan taas sivusta seurailen...On mielenkiintoinen psykologinen ilmiö...tosiaan...

        Turhaan sinä ätmi yrität omia lauserakennelmia ja muita sinuun täysin liittymättömiä asioita. Olet rikollinen joka yrittää vain hämmentää etkä sairautesi takia osaa ajatella miten muut asiat näkee. Joko olet jättänyt ne lapset ja naiset rauhaan vai odotteletko kotietsintää ja tuomiota?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaan sinä ätmi yrität omia lauserakennelmia ja muita sinuun täysin liittymättömiä asioita. Olet rikollinen joka yrittää vain hämmentää etkä sairautesi takia osaa ajatella miten muut asiat näkee. Joko olet jättänyt ne lapset ja naiset rauhaan vai odotteletko kotietsintää ja tuomiota?

        Kyllä tämän ihmisen kotiympäristö, tietokoneet, kännykät, varastot, ym. Pitää tutkia! Mitä on kirjoitellut, uhkailut ynnä muut!


      • Anonyymi

        Ei tiedä. Se on oma valinta. Lapsuudella ei voi selittää käytöstä aikuisena.


    • Anonyymi

      En ole kädetön, kun tämän tähän kirjoitan. Eriasia on sitten ollaanko sitä lisääntymässä vai ei. Sitä en yksin pystyisi tekemään. m-n

      • Anonyymi

        Valitettavasti et ole niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti et ole niin

        Valitettavasti olet näköjään henkisesti kädetön, koska näyttää tuo kirjoittaminen kuitenkin sujuvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti olet näköjään henkisesti kädetön, koska näyttää tuo kirjoittaminen kuitenkin sujuvan.

        Se oli tylysti sanottu kieltämättä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli tylysti sanottu kieltämättä

        Voi olla, mutta on ihmisiä, joilla ei ole oikeasti käsiä edes ollenkaan, mutta silti he tekevät itselleen ruokaakin.


    • Anonyymi

      Tämä kuulostaa katkeran naisen vuodatukselta, toivottavasti en itse kohtaa tällaista koskaan elämässäni. Tällaiset yleensä tuottaa myös pettymyksen myöhemmin. Siksi tällainen ei ole minun luonteiselle haluttu kumppani (riidan haluinen?).

      • Anonyymi

        Eli sinäkö yrität mies lievittää katkeruuttaan näillä aloituksilla, no helpottaako se? Vanne tuntuu kiristävän ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinäkö yrität mies lievittää katkeruuttaan näillä aloituksilla, no helpottaako se? Vanne tuntuu kiristävän ns

        Itsekritiikki on hyvästä, ei aina pidä asioista muita syyttää? Jokainen kirjoittaa omista lähtökohdista, sinäkin? Terveellä tavalla pyrin asioihin suhtautumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekritiikki on hyvästä, ei aina pidä asioista muita syyttää? Jokainen kirjoittaa omista lähtökohdista, sinäkin? Terveellä tavalla pyrin asioihin suhtautumaan.

        Eli haet kuin haetkin näillä jotain instanthelpotusta incelin tuskiin, eikö näin? Kokeile joo sitä itsekritiikkiä


    • Anonyymi

      Hyvin sanottu. 😊

      - Sivusta.

    • Anonyymi

      Voiko siellä rahaa säilyttää? Kiitti vinkistä.

    • Anonyymi

      Jos yläpäässä ei oo mitää, niin alapäälläkää on tyrhaa yrittää korjata yläkerran ongelmia. Eli eti elättäjä/rahoitraja jostain muualta, miun osalta hakkaat kirvestä teräs panssarii.. terv.. lumipanther

      • Anonyymi

        Niin, ei ne elämän haasteet hyvä mies tosiaan näillä provoillasi ratkea


    • Anonyymi

      Tulet tän ni eiköhän sil jottai käyttöä keksitä jos ei muuta voi sitä kompostina käyttää ja kelle sitä muutoinkaan luulit säästäväsi mä ainakaan munaani kellekkään säästä säädöt vaan on turhia enköhän mä ole jo riittävän kylmä parin kolmen yhden ilan panon takia seurustelusuhteita on kolme ni säätöjä on tällöin kolmetoista ja yksi seksisuhde ni maksa vaivaa enään turhat säädöt helpommalla pääsee kun kahtoo sen seksisuhteen jos ei kohtaa sellaista naista jonka kanssa ois edes pienenpieni mahdollisuus tai si on pelkän seksin kaipuun takia tarvittaessa helpompaa käydä huorissa niistä kun kai harvemmin saa loppuelämän riesaa jos ei mikään muu lopulta toimi kuitenkaan yksiin

    • Anonyymi

      Tost on pari versioo, pankin päällähän te istutte.

      • Anonyymi

        Ei.


      • Anonyymi

        Miltä tuntuu mies messuta tätä omaan aloitukseesi? Seitsemän sataa tasavahvan älykästä katselukertaa tälle aloitukselke👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu mies messuta tätä omaan aloitukseesi? Seitsemän sataa tasavahvan älykästä katselukertaa tälle aloitukselke👍

        Ja miltähän lukijoista tuntuu jos tämä aloitus on miehen ahdistuneeksi trollailuksi tulkittu avata silti tämä uudestaan jos ny kuitenkin löytyis joku uffaffaakommrntyi tulemaan omia raskassoutuisia fantasioita ja pakkoajatuksia, ei varmaan hääviltä. Jos hävettää ja on huono olla, niin kannattaisiko tehä joku muu ratkaisu😉


    • Anonyymi

      Laita vain jakoon...

    • Anonyymi

      Vaikeiden naisten kusinen suolenpätkä ei kiinnosta. Nussuttelen vain iloisten ja kivojen typyjen kanssa.

      • Anonyymi

        Se on oikein ettet häiritse.


      • Anonyymi

        Emme me elämänkoululaiset millään huomaa mikä on mies aloitustesi ns meininki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme me elämänkoululaiset millään huomaa mikä on mies aloitustesi ns meininki!

        Mutta jos aloituksessa lukee ”p*llu” niin aina join vilkaista👍🥱 Let’s make this a bit more uncomfortable, yes?


    • Anonyymi

      Minä olen pankki eikö pillu kelpaa?

    • Anonyymi

      Opettajaa tulee opettamaan....

      • Anonyymi

        Kuka tulee opettajaa opettamaan minkä sää koet olevan sinun kytkös tms suhteessa tähän miehen niuvakiukutteluun?


    • Anonyymi

      NIIN, EI NYKYÄÄN OLE SÄÄSTÖPANKKEJA, KUTEN ENNEN.
      --
      KAIKKI ON PANTU JAKOON, VAPAASEEN KÄYTTÖÖN.

    • Anonyymi

      Hmm. Ehkä petyt, mutta ei ole minulta. Jotenkin alentavaa.

    • Anonyymi

      Heh heh itsehän et edes halua nähdä

      • Anonyymi

        Haluanpas mutta et voi oikeasti kuvitella, että olisin tämmöisen aloituksen kirjoittanut.


    • Anonyymi

      No, se kertoo sun luonteesta.

      • Anonyymi

        Mikä kertoo kenenkin luonteesta oletko todella niin epätoivoinen että yrität kertoa muiden luonteesta rahvaanomaisten naisvihaprovojen kautta? Yrität aloittaa saman alistamisen aina alusta näiden miehen provojen suhteen mahdat olla haluttua seuraa psyykkauksinesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kertoo kenenkin luonteesta oletko todella niin epätoivoinen että yrität kertoa muiden luonteesta rahvaanomaisten naisvihaprovojen kautta? Yrität aloittaa saman alistamisen aina alusta näiden miehen provojen suhteen mahdat olla haluttua seuraa psyykkauksinesi

        Oletko typerä? Mitä oikein kuvittelet ja minkä perusteella? Ala puhua, mistä on kyse tässä sun luulossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kertoo kenenkin luonteesta oletko todella niin epätoivoinen että yrität kertoa muiden luonteesta rahvaanomaisten naisvihaprovojen kautta? Yrität aloittaa saman alistamisen aina alusta näiden miehen provojen suhteen mahdat olla haluttua seuraa psyykkauksinesi

        Kuinka typeränä toista ihmistä oikein pidät? Ajatteletko itse että aloitus on naisen kirjoittama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka typeränä toista ihmistä oikein pidät? Ajatteletko itse että aloitus on naisen kirjoittama

        Ajattelen kyllä niin, että voi olla naisen aloitus. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen kyllä niin, että voi olla naisen aloitus. -sivusta

        Minkä takia ajattelet niin- oletko joku henkilöivä mustamaalaaja kenties? 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko typerä? Mitä oikein kuvittelet ja minkä perusteella? Ala puhua, mistä on kyse tässä sun luulossa

        Tarkoitin, että tio edellinen yrittää selvästi puhua näitä miehen naurettavuuksia jonkun naisen kirjoittamiksi. Luethan huolellisemmin en ole ole niin pateettinen ihminen ja aika harva lopulta elää jossain teiniaikakaudella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin, että tio edellinen yrittää selvästi puhua näitä miehen naurettavuuksia jonkun naisen kirjoittamiksi. Luethan huolellisemmin en ole ole niin pateettinen ihminen ja aika harva lopulta elää jossain teiniaikakaudella

        Joopa joopa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joopa

        Tietty jos arvoyhteisöä ym saa aikansa alistettua taantumaan teinien tasolle, niin ehkä voi olla tyytyväinen saavutukseensa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä takia ajattelet niin- oletko joku henkilöivä mustamaalaaja kenties? 😂😂

        Samaa voisi kysyä sinultakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa voisi kysyä sinultakin.

        Ei tämä nyt ihan toimi näin, sori nyt. Käsittääkseni se en ole minä, joka on tätä miehen aloitusta henkilöimässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko typerä? Mitä oikein kuvittelet ja minkä perusteella? Ala puhua, mistä on kyse tässä sun luulossa

        Miksi lause alkaa aina samalla kivahtelulla kaikille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä nyt ihan toimi näin, sori nyt. Käsittääkseni se en ole minä, joka on tätä miehen aloitusta henkilöimässä

        Käsittääkseni ap voi olla nainenkin.


    • Anonyymi

      Miksi et sano että olis tarjolla. Nössö

      • Anonyymi

        No kun ei sulle ole tarjolla mitään?


    • Anonyymi

      Pillua tekisi mieli,vähän vanhempikin kelpaisi,yleensä antavat paremmat kyydit🤑

      • Anonyymi

        Pitäiskö siitä sitten maksaakin vai miksi dollariemoji?


      • Anonyymi

        Vanhassa repussa on monesti hyvät eväät


    • Anonyymi

      No kelepaa kelepaa, kyllä 😀

    • Anonyymi

      Onko hyvä pimpero? Hyvää ei saa nimittäin pantata. Hyvän täytyy antaa kiertää. :)

      • Anonyymi

        Jep ,ei järvikään soutamalla kulu,täytyy panna hyvä tavara kiertoon


    • Anonyymi

      No ainahan nyt pillu kelpaa, jos tarjotaan.

    • Anonyymi

      Juu ei kelpaa täälläkään. Mikä miehiä, varsinkin nuoria miehiä vaivaa? Päähän sattuu ja närästää ja on kikkeli kipeä vielä viime viikostakin kuulemma. Hohhoijaaa...

      • Anonyymi

        In reality in everywhere- kaikki käy, niinkuin sullekin kävis hyvä mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        In reality in everywhere- kaikki käy, niinkuin sullekin kävis hyvä mies

        Joka paikan höylääjä siis.. Ei kiitos sellaista koskaan!


    • Anonyymi

      et voi täällä ptä jakaa

      • Anonyymi

        siinäpä se syy on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siinäpä se syy on

        Vaikutat vähän taantuneelta tämän palstaäijän juttujen jäljiltä, ei vissii oo tehny niin hyvää😂


    • Anonyymi

      Se pitäisi nyt pikkuhiljaa olla selvä ...keltä?

      • Anonyymi

        Onhan se ollut selvää kauan. Siksi katsellaan niitä suunnilleen omanikäisiä, koska parisuhteeseen kuuluu seksi. naisen ja miehen välinen.


    • Anonyymi

      Haisoo haisoo

      • Anonyymi

        😂🤑


    • Anonyymi

      Mene jo siitä pilluines, olet törkeä.

    • Anonyymi

      Musta tuntuu että on huijattu koko ajan...

    • Anonyymi

      Suuri pettymys

    • Anonyymi

      Luulitko että se pihtaamalla olisi kasvanut jotenkin korkoa minun silmissäni?

      • Anonyymi

        Kummallinen kysymys!


      • Anonyymi

        Ottaako sinua mies päähän kun miestieyäjä ja muut tuli pilaamaan tämän pelisi ja jatkat ja jatkat tilkutusta? Kuten se yksi toinenkin, mutta puhutaan nyt sinusta aloittaja ja mies, miltä nyt tuntuu? On varmaan tosi korkealentoinen olo


    • Anonyymi

      Jäkälää pukkaa🤭

      • Anonyymi

        Siihen on olemassa voiteet jotka parantaa!


    • Anonyymi

      Juu laita jakoon vaan👍

    • Anonyymi

      Kyllä mulle aina pillu kelpaa.

      T: Incel-Ätmi

    • Anonyymi

      Pitäisi tietää vähän tarkemmin mihin se pillu on asennetu. Niitä nykyään asennetaan vaikka mihin.

    • Anonyymi

      Olisi parasta lopettaa ne pillupuheet, jos olet nainen, jos taas olet niitä mies veijareita, jotka tekeytyvät naisiksi, niin lopeta ajoissa turhat puheet. Äläkä teeskentele sellaista, jota et ole. Nainen, joka käyttää tuollaista kieltä ei ole muuta kuin kevytkenkäinen, eikä kelpaa vakavasti otettavaksi kumppaniksi myötä eikä vastoinkäymisiin. Eikä kaikki halua sellaista naista vierelleen. Se ei ole muuta kuin huoran puhetta. Todellinen rakkaus ei halua muita kumppaneita kuin se yksi ja ainut elämän rakkaus. Minä olen sellaisen löytänyt.

    • Anonyymi

      Jos joku sitä käyttää niin ei se kulu, paranee vaan.

    • Anonyymi

      Suomessa on miljoonia ihmisiä, joten toivottavasti viestisi löytää perille, niin siinä olisi kärpäsenkakan verran merkitystä.

    • Anonyymi

      No et olekaan, kun Roskapankkihan sä oot! 😂

    • Anonyymi

      Se on ainakin sellainen asia, joka ei panttaamalla parane eikä käytöstäkään kulu.

    • Anonyymi

      Tuskin tiedät pillun eli vitun säästämisestä sen enempää, kuin sika joululusta. Sitä paitsi pillu sana haiskahtaa jo sinällään etovan äitelältä SILLIN LEMULTA! Joten paskanen tavara se saa yleensä jäädä niin sanotusti TISKILLE . . . . haisemaan vitulta.

    • Anonyymi

      POPEDA: jos pillua saan

      voi olla, ainakin luulen niin
      että tarkoituksella naimisiin
      menin kai koska vaimoni miehen sai
      ja voi olla, ainakin luulen niin
      että asiat vois olla huonommin
      tai ainakin melkein
      tai ainakin luulen niin

      voi olla, ainakin luulen niin
      on täysi syy olla tyytyväinen
      olenhan minä
      tai ainakin melkein kai
      ja voi olla myös, että luulen niin
      että olla voi että luulenkin
      etten rakkautta kaipaa
      ja annat sä kuitenkin

      jos pillua saan niin mä lähden mukaan
      pillua saan ei mua estä kukaan
      odota hetki ostan kondomin
      vaikka antaisin sulle kyllä ilmankin
      jos pillua saan niin mä lähden mukaan
      pillua saan ei mua estä kukaan
      otetaan taksi vaikka hervantaan
      tammelasta kyllä helmaa saan
      jos pillua saan
      antaisit beibe
      jos pillua saan

      voi olla, ainakin luulen niin
      että aatami kirkossa kastettiin
      minut myös, mutta siitä mä veisaan viis
      ja voi olla, ainakin luulen niin
      siitä riippumatta mutta kuitenkin
      kanssasi kaksin lähteä tahtoisin

      jos pillua saan niin mä lähden mukaan
      pillua saan ei mua estä kukaan
      odota hetki ostan kondomin
      vaikka antaisin sulle kyllä ilmankin
      jos pillua saan niin mä lähden mukaan
      pillua saan ei mua estä kukaan
      otetaan taksi vaikka hervantaan
      tammelasta kyllä helmaa saan
      jos pillua saan
      antaisit beibe
      jos pillua saan

      jos pillua saan niin mä lähden mukaan
      pillua saan ei mua estä kukaan
      odota hetki ostan kondomin
      vaikka antaisin sulle kyllä ilmankin
      jos pillua saan niin mä lähden mukaan
      pillua saan ei mua estä kukaan
      otetaan taksi vaikka hervantaan
      tammelasta kyllä helmaa saan
      jos pillua saan
      antaisit beibe
      jos pillua saan

    • Anonyymi

      Saanko numerosi? 🥰

    • Anonyymi

      Aloittajaa en tunne, mutta pari kertaa olen kieltäytynyt, syynä aids ja toisella kertaa visvasyylä. Kumpikaan ei koskaan parane lopullisesti.

    • Anonyymi

      Tuntuu,että .Siitä puhe, mistä puute ! Watwainiokin lauloi, miehen ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.. Tältä tuntuu,kun näitä lukee. Ns teinipoikien miehisyyspuheita.

    • Anonyymi

      Mulle kyllä kelpaa pillu, jos sitä vaan saan

      • Anonyymi

        Ei siis haittaa vaikka painan 289kg?


    • Anonyymi

      KUMMA JUTTU.

      tämän tekstin alla on suomi 24 tärkein keskustelu. otsikko on näkyvillä päivästä toiseen.IKÄVÄ JUTTU olen 77vuotias minusta asia on typerä.

      ON NTO, SOTA, RASISMI, VANHUKSEN HYVINVOINTI, LASTEN KATASTROFAANINEN TILANNE.

      Teidän mielestä TÄRKEIN ON JOS PILLU EI KELPAA

    • Anonyymi

      Mulle kelpaa aina

      • Anonyymi

        Ai tuokin, joka kommentoi 10.14.? No, jos sille tuntuu, ni mikäs siinä.


    • Just, mitä sitä säästämään.. Seksi on parasta nautintoo mitä ihminen voi toiselle tarjota.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      2012
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      177
      1441
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1305
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      68
      1225
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1105
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1040
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      996
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe