Joskus ei-uutinen on isompikin asia mutta jää huomaamatta.
Vuores on Tampereen etelärajalla sijaitseva uusi asuinaluea, jossa on nyt kai jotain 7500 asukasta ja määrä kasvaa. Keski-ikä on matala.
Alueen asemakaavaan laitettiin paikka kirkolle, mutta sellaisen rakentamisesta en ole sittemmin kuullut mitään. Seurakuntakoti on, ja ilmeisesti siellä jumalanpalveluksia. Mitä ilmeisimmin erillistä kirkkorakennusta ei tule koskaan. Ja ainoa joka sitä on surrut lienee konservatiivikristitty Jari Rankinen joka ainakin aiemmin asui alueella.
Jotain kuvaavaa tässä on. Kirkkoja ei juuri pureta, ja kovin on vaikeaa "purkaa" myöskään uskonnollista sotilasvalaa. Uusiakaan ei enää rakenneta, ja kun poliisit halusivat itselleen jotain juhlallista, ei edes mietitty jumalien ottamista mukaan.
Vuoreksesta
1
343
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481