Palstan pikkujoulut??!!

Nyt on taas vähän ollut puhetta palstan pikkujouluista niin tiedustellaanpa nyt hiukan. Olisko niihin kuinka paljon halukkaita? Missä päin ne toivottais järjestettävän? Koska olisi hyvä aika niille?(varmaan sitten joskus marraskuussa ehkä olis paras?) Mitä tulee mieleen että olis suotavaa ottaa huomioon niitä järjestäessä?😀.

Ite voisin jos halukkaita riittää niin olla valmis yrittään järkätä jonkinlaiset pikkujoulut tuonne Hämeenlinnaan vaikka siellä tosin oli keskiaikafestari miittikin ja olis reilua ettei ne aina oo samassa paikassa mutta muualle mun on ite yksin vähän liian hankalaa järkkäillä niitä. Voin tietysti hyvin mielellään olla mukana auttamassa järkkäämään jos joku muu haluaa järkätä jossain muualla.🙂.

Niin ja Kirjautumaton palstalutka heitti ilmoille myös idean pienestä pikamiitistä Linnanmäen Iik Weekille niin kysytään nyt samalla siitäkin. Olisko sinne halukkaita tulijoita?🙂.

Mukavaa ja leppoisaa sunnuntaita koko palstalle.😊.

93

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis kurppien ja kamupoikien kokoontuminen kyseessä?

      • Ei vaan ihan palstan pikkujoulut jos lukea osaat js sen ymmärrät.😄.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18016436D

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mä tuun jos joku palstanainen strippaa miitissä.

      • Anonyymi

        Huitaleen tankotanssi kiinnostaa 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huitaleen tankotanssi kiinnostaa 😍

        Voin jo alkuun sanoa ja ilmoittaa, etten ole tulossa palstan miitteihin. En nyt kaipaa tutustumisia palstan ulkopuolella kehenkään.

        Keskitän huomioni lähipiiriini IRL. Perhe ja työyhteisöni, harrasteet. 🙂


      • Huitale kirjoitti:

        Voin jo alkuun sanoa ja ilmoittaa, etten ole tulossa palstan miitteihin. En nyt kaipaa tutustumisia palstan ulkopuolella kehenkään.

        Keskitän huomioni lähipiiriini IRL. Perhe ja työyhteisöni, harrasteet. 🙂

        Mulle riittää tämä palstalla sosialisointi palstalaisten kanssa. Jos tilanne joskus muuttuu, varmasti kerron sen sitten asianomaiselle itselleen.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Mulle riittää tämä palstalla sosialisointi palstalaisten kanssa. Jos tilanne joskus muuttuu, varmasti kerron sen sitten asianomaiselle itselleen.

        Tankotanssiesityksesi vetäisi miittiin rutosti väkeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tankotanssiesityksesi vetäisi miittiin rutosti väkeä.

        Tuskinpa, sillä esitys jäisi lyhyeksi. Minussa ei ole niin paljon marakatin vikaa, että tankoon kapuaisin.painimatsi mielummin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huitaleen tankotanssi kiinnostaa 😍

        Miksi huitale heti haluaa riisuutua alasti ja tanssi alasti kai hän siitä jotkut kiksit saa eli olla alasti keskipisteenä väen paljoudessa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi huitale heti haluaa riisuutua alasti ja tanssi alasti kai hän siitä jotkut kiksit saa eli olla alasti keskipisteenä väen paljoudessa

        Missäs kohtaa sulla on nyt mennyt vikaan kun et ymmärtänyt ja lukenut että sehän on juuri se mitä Huitale nimenomaan ei halua. Tai sitten sä et ilmeisesti lue toisten kommentteja vaan heität omias ihan mutu tuntumalta.😄.


    • Anonyymi

      Nyt ohi aiheen, mutta Mikkojuhanilta haluaisin kysyä. Miten kerron miehelle, ennen kuin hän kosii, että jos aikoo kosia, haluaisin itse valita sormuksen. Tämä nyt on osoittautunut kovin hankalaksi asiaksi. En halua nolata miestä, jos hän valitsee sormuksen omin päin, mistä en lainkaan pidä, en myöskään kieltäytyä kihlauksesta, koska en pidä sormuksesta. No sitten en myöskään halua lopun ikääni pitää sormusta, josta en pidä. Että mikäs neuvoksi? T. nainen

      • Anonyymi

        Lisäisin vielä, että mies on kovin nuuka, eikä ollenkaan kokenut naisasioissa. Hän ei varmaankaan ymmärrä, että kihlasormusta naiselle ei alle parin tonnin kannata edes tarjota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäisin vielä, että mies on kovin nuuka, eikä ollenkaan kokenut naisasioissa. Hän ei varmaankaan ymmärrä, että kihlasormusta naiselle ei alle parin tonnin kannata edes tarjota.

        Harmis sivusta vastaa että fiksu ja määrätietoinen nykynainen nuukalle miehelle ilmoittaa että hän ihan itse hommaa sitten sormuksensa ettei miehen tarvitse kuin kosia, tämä voisi nuukaa miestä kosintaan jopa kannustaa kun saisi tietää että bosslady itse sormuksensakin kustantaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmis sivusta vastaa että fiksu ja määrätietoinen nykynainen nuukalle miehelle ilmoittaa että hän ihan itse hommaa sitten sormuksensa ettei miehen tarvitse kuin kosia, tämä voisi nuukaa miestä kosintaan jopa kannustaa kun saisi tietää että bosslady itse sormuksensakin kustantaa.

        -harmiseikirj-

        No kerropa Harmis fiksuna miehenä, että miten miehen saa olemaan kosimatta? Mä olen nyt kolmasti elämässäni kosinnasta kieltäytynyt (tosin yksi halus mennä vain kihloihin, eikä puhunut naimisiinmenosta). Tähän tilanteeseen olen joutunut, vaikka olen määrätietoisesti suhteen alusta saakka ilmoittanut, että minä en ole ikinä menossa naimisiin, en vaikka mitä tapahtuisi. Mikä tapa ilmoittaa tuo toimii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerropa Harmis fiksuna miehenä, että miten miehen saa olemaan kosimatta? Mä olen nyt kolmasti elämässäni kosinnasta kieltäytynyt (tosin yksi halus mennä vain kihloihin, eikä puhunut naimisiinmenosta). Tähän tilanteeseen olen joutunut, vaikka olen määrätietoisesti suhteen alusta saakka ilmoittanut, että minä en ole ikinä menossa naimisiin, en vaikka mitä tapahtuisi. Mikä tapa ilmoittaa tuo toimii?

        Harmis ei ole fiksu vaan putinisti.


      • Omat kihlautumiset ja kosimiset on menneet niin, että ne on yhteistuumin sovittu ja sormuskaupoilla kumpikin on ostanut toisilleen samanlaiset sormukset. Siis molemmilla on samannäköinen kihlasormus, jonka kumpikin ostaa toinen toisilleen.

        Molemmat siis maksavat ja miehen sormus on ollut jopa suuren kokonsa vuoksi kalliimpi, minulle siis joka maksoin sen. On myös maksettu joskus könttä summa tasan puoliksi. Kumpikaan ei maksa enempää.


      • Huitale kirjoitti:

        Omat kihlautumiset ja kosimiset on menneet niin, että ne on yhteistuumin sovittu ja sormuskaupoilla kumpikin on ostanut toisilleen samanlaiset sormukset. Siis molemmilla on samannäköinen kihlasormus, jonka kumpikin ostaa toinen toisilleen.

        Molemmat siis maksavat ja miehen sormus on ollut jopa suuren kokonsa vuoksi kalliimpi, minulle siis joka maksoin sen. On myös maksettu joskus könttä summa tasan puoliksi. Kumpikaan ei maksa enempää.

        Ja myös avioliittoon kosiessani, ostin minäkin miehelle vihkisormuksen, joka sekin oli sileä suht leveä kultasormus. Saimme molemmat 2 sormusta, molemmat maksoi. Ei vain mies koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerropa Harmis fiksuna miehenä, että miten miehen saa olemaan kosimatta? Mä olen nyt kolmasti elämässäni kosinnasta kieltäytynyt (tosin yksi halus mennä vain kihloihin, eikä puhunut naimisiinmenosta). Tähän tilanteeseen olen joutunut, vaikka olen määrätietoisesti suhteen alusta saakka ilmoittanut, että minä en ole ikinä menossa naimisiin, en vaikka mitä tapahtuisi. Mikä tapa ilmoittaa tuo toimii?

        Ilmoitat että sinulle on tehty sukupuolenvaihtoleikkaus ja että kotiseudulla sinut tunnetaan edelleenkin miehenä, eiköhän ne sitten asetu.

        -harmiseikirj-


      • Huitale kirjoitti:

        Ja myös avioliittoon kosiessani, ostin minäkin miehelle vihkisormuksen, joka sekin oli sileä suht leveä kultasormus. Saimme molemmat 2 sormusta, molemmat maksoi. Ei vain mies koskaan.

        Kihloissa olen ollut kolmesti, aviossa kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmis sivusta vastaa että fiksu ja määrätietoinen nykynainen nuukalle miehelle ilmoittaa että hän ihan itse hommaa sitten sormuksensa ettei miehen tarvitse kuin kosia, tämä voisi nuukaa miestä kosintaan jopa kannustaa kun saisi tietää että bosslady itse sormuksensakin kustantaa.

        -harmiseikirj-

        Tasa-arvoisena molemmat kustantaa sormukset toisillee, ei vain mies naiselle. Mun periaate.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoitat että sinulle on tehty sukupuolenvaihtoleikkaus ja että kotiseudulla sinut tunnetaan edelleenkin miehenä, eiköhän ne sitten asetu.

        -harmiseikirj-

        Sen saman asian ajaa kun kieltäytyy siitä kosinnasta. nyt pyydettiin neuvoa ennaltaehkäisyyn. Tällä hetkellä ennaltaehkäisen tuota ongelmaa sillä, että en ala koko suhteisiin, niin ei sitten voi kukaan keksiä kosiakaan. Onko viestisi siis tulkittavissa niin, että ei ole mitään keinoa olla parisuhteessa miehen kanssa ja pitää se järjissänä ja kosimattomana? Onko miehillä kaikilla joku pääpipi, joka pakottaa kosimaan?


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Tasa-arvoisena molemmat kustantaa sormukset toisillee, ei vain mies naiselle. Mun periaate.

        Molemmat kustantaa omansa niin ei tule sanomista ja kun kihlaus purkaantuu kumpikin saa pitää maksamansa, järkevintä näin :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoitat että sinulle on tehty sukupuolenvaihtoleikkaus ja että kotiseudulla sinut tunnetaan edelleenkin miehenä, eiköhän ne sitten asetu.

        -harmiseikirj-

        Ja Tuohon liittyy myös se ongelma, että olen todistetusti saanut lapsen, josta on mahassani keisarinleikkauksen jättämä arpikin jäljellä. Kuviakin on, joissa raskausmaha löytyy, eikä sitä voi kukaan mitenkään lihavuudeksi niissä kuvissa selittää. Että mistä sitä sitten löytäisi niin tyhmän miehen, joka tuon uskoisi? Ja toisekseen miten hitossa kyetä kestämään niin tyhmää miestä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat kustantaa omansa niin ei tule sanomista ja kun kihlaus purkaantuu kumpikin saa pitää maksamansa, järkevintä näin :)

        -harmiseikirj-

        No kumpikin on saanut pitää sen toisen ostaman ja ostamat, kun on erottu. Poikkeus eka kihlattuni joka ei maksanut penniäkään kummastakaan, boten otin senkin sormuksen itselleni romukullaksi. Ei minua harmita mikään mitä olen rakkaudesta toiseen sijoittanut. Eihän toinen mikään säöstöpossu ole, mikä erotessa tyhjennetään. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen saman asian ajaa kun kieltäytyy siitä kosinnasta. nyt pyydettiin neuvoa ennaltaehkäisyyn. Tällä hetkellä ennaltaehkäisen tuota ongelmaa sillä, että en ala koko suhteisiin, niin ei sitten voi kukaan keksiä kosiakaan. Onko viestisi siis tulkittavissa niin, että ei ole mitään keinoa olla parisuhteessa miehen kanssa ja pitää se järjissänä ja kosimattomana? Onko miehillä kaikilla joku pääpipi, joka pakottaa kosimaan?

        Miesvalintasi ovat olleet liian perinteisiä.
        Täytyy muistaa että laatuyksilöt ovat harvassa, niin miehissä kuin naisissa.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat kustantaa omansa niin ei tule sanomista ja kun kihlaus purkaantuu kumpikin saa pitää maksamansa, järkevintä näin :)

        -harmiseikirj-

        Toi sopisi mulla mainiosti. Jätän sormuksen itselleni hankkimatta ja mies ostakoon itselleen. 👍


      • Huitale kirjoitti:

        No kumpikin on saanut pitää sen toisen ostaman ja ostamat, kun on erottu. Poikkeus eka kihlattuni joka ei maksanut penniäkään kummastakaan, boten otin senkin sormuksen itselleni romukullaksi. Ei minua harmita mikään mitä olen rakkaudesta toiseen sijoittanut. Eihän toinen mikään säöstöpossu ole, mikä erotessa tyhjennetään. 😅

        Ei parisuhde ikinä mikään järkevä sijoitus ole taloudellisesti, että jos rahaa arvostaa, ei kannata ruveta parisuhteeseen ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesvalintasi ovat olleet liian perinteisiä.
        Täytyy muistaa että laatuyksilöt ovat harvassa, niin miehissä kuin naisissa.

        -keinovaginamies-

        Ei kyllä olisi uskonut etukäteen, kun kaksi ei ole edes mihinkään kirkkoihin kuulunut. Mistä ihmeestä tuon sitten voisi saada etukäteen selville? Tosiaan olen ihan avoimesti aina sanonut, että en mene naimisiin, en kihloihin, en mihinkään vastaaviin, mutta sekään ei riitä karkoittamaan noita.


      • Jaa..a aika vaikean jutun heitit. Voi olla että en kovin hyvää neuvoa/vastausta kyllä osaa antaa mutta näin nopeesti mieleen tulee että jos jotenkin jossain keskustelussa saisit sen johdateltua aiheeseen että mikä olisi sun mahdollinen unelma kosinta ja mitä kaikkea siihen kuuluisi ja miten se menisi jos sellainen unelma kosinta joskus tapahtuisi. Siinä sitten voisit kertoa noita asioita mitkä susta itestä tuntuisi tärkeältä siinä kun sua kosittaisiin. Jos se sun miehes vaikka olis sen verran fiksu että ymmärtäisi vihjeen ja osaisi sitten ottaa niitä asioita huomioon mitä sä oot kertonut itsellesi tärkeiksi ja toiveiksi silloin kun sua kositaan. Toivottavasti saat asiasta vihjattua miehellesi ja hän ymmärtää vihjeen ja saat sellaisen kosinnan ja sormuksen mitä toivot. Ja ehkä se sormuskin loppujenlopuksi olisi sulle tärkeä ja arvokas sen vuoksi että olet sen juuri häneltä omalta rakkaaltasi saanut kun hän on sua kosinut ja kertonut että haluaa viettää loppuelämänsä yhdessä sun kanssa toisianne tukien ja rakastaen.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesvalintasi ovat olleet liian perinteisiä.
        Täytyy muistaa että laatuyksilöt ovat harvassa, niin miehissä kuin naisissa.

        -keinovaginamies-

        Tästä voisikin tehdä ihan oman aloituksensa, että mikä pakkomielle miehillä on noihin kihloihin ja sormuksiin ja häihin. En ehkä viitsi tätä ketjua tällä enempää sotkea, mutta pohdintani on aitoa ja tämä on ollut jonkin tasoinen ongelma itselleni koko aikuiselämäni. Hitto kun sellaset tuntemattomammatkin miehet heittelvät mulle usein herjoja siitä, että "vaimomateriaalia" ja "sut voi vaikka kihlata" ja "juhannushäät". Ja nuo siis eivät edes tiedä, että en todellakaan ole menossa naimisiin, että eivät vois edes siitä nuo herjat johtua. Sen nyt ymmärtäisi kevyenä kenttävittuiluna, mutta ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen saman asian ajaa kun kieltäytyy siitä kosinnasta. nyt pyydettiin neuvoa ennaltaehkäisyyn. Tällä hetkellä ennaltaehkäisen tuota ongelmaa sillä, että en ala koko suhteisiin, niin ei sitten voi kukaan keksiä kosiakaan. Onko viestisi siis tulkittavissa niin, että ei ole mitään keinoa olla parisuhteessa miehen kanssa ja pitää se järjissänä ja kosimattomana? Onko miehillä kaikilla joku pääpipi, joka pakottaa kosimaan?

        No siis jos olet oikein ihana nainen, naisellisen viehkeä, leivot miehelle pullaa ja pidäåt muutenkin tyytyväisenä kieltämättä olgelma voi olla melko suuri, kun miehellä on niin mukavaa sinun seurassa se alkaa ajattelemaan että tämä voisi olla ihan loppuelämän mittaista ja se ehkä ajattelee että paremmin se asia varmistuisi menemällä naimisiin. Jos osaisit olla huono vaimoke, keittäisit pahaa kahvia, tai ehkä vielä mieluummin tiuskisit keitä ite, laittamasi ruoka olisi pahaa ja vaikka pelkästään kasvispitoista jne, se voisi laittaa miehen ajattelemaan ettei sinusta ehkä ihan loppuelämän kumppaniksi ole :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä olisi uskonut etukäteen, kun kaksi ei ole edes mihinkään kirkkoihin kuulunut. Mistä ihmeestä tuon sitten voisi saada etukäteen selville? Tosiaan olen ihan avoimesti aina sanonut, että en mene naimisiin, en kihloihin, en mihinkään vastaaviin, mutta sekään ei riitä karkoittamaan noita.

        Avaamalla suu ja keskustelemalla.

        Meillä muorin kanssa diili oli selvä alusta alkaen, mutta se höpsähti tuossa jossain välillä ja alkoi jutella levottomia. Lupasin sille, että pidetään yhdet muut isot pirskeet "kerran elämässä" -periaatteella, ja sitten asia on loppuelämäksi käsitelty.

        Näillä mennään.

        -keinovaginamies-


      • Huitale kirjoitti:

        No kumpikin on saanut pitää sen toisen ostaman ja ostamat, kun on erottu. Poikkeus eka kihlattuni joka ei maksanut penniäkään kummastakaan, boten otin senkin sormuksen itselleni romukullaksi. Ei minua harmita mikään mitä olen rakkaudesta toiseen sijoittanut. Eihän toinen mikään säöstöpossu ole, mikä erotessa tyhjennetään. 😅

        Niin nykyinen kumppani kosi perunarenkaalla, hotrodilla ja söin sen sormuksen. Se oli meidän huumoria se. Emme aio ostella sormuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis jos olet oikein ihana nainen, naisellisen viehkeä, leivot miehelle pullaa ja pidäåt muutenkin tyytyväisenä kieltämättä olgelma voi olla melko suuri, kun miehellä on niin mukavaa sinun seurassa se alkaa ajattelemaan että tämä voisi olla ihan loppuelämän mittaista ja se ehkä ajattelee että paremmin se asia varmistuisi menemällä naimisiin. Jos osaisit olla huono vaimoke, keittäisit pahaa kahvia, tai ehkä vielä mieluummin tiuskisit keitä ite, laittamasi ruoka olisi pahaa ja vaikka pelkästään kasvispitoista jne, se voisi laittaa miehen ajattelemaan ettei sinusta ehkä ihan loppuelämän kumppaniksi ole :D

        -harmiseikirj-

        En ole mitään noista, paitsi korkeintaan ihana. Mä syönkin lähinnä kasvisruokaa. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaamalla suu ja keskustelemalla.

        Meillä muorin kanssa diili oli selvä alusta alkaen, mutta se höpsähti tuossa jossain välillä ja alkoi jutella levottomia. Lupasin sille, että pidetään yhdet muut isot pirskeet "kerran elämässä" -periaatteella, ja sitten asia on loppuelämäksi käsitelty.

        Näillä mennään.

        -keinovaginamies-

        Mähän sanoin, että olen asian selväksi kyllä joka kerta tehnyt. Ihan jo ennen sitä ensimmäistäkin kosintaa. Ei ole voinut olla epäselvää, että tulen sanomaan ei. Paitsi tietysti, että eivät ilmeisesti sitten usko, että nainen todellakaan ei aina ole kiinnostunut naimisiinmenosta. Mä vihaan kaikenlaisia pirskeitä, että sekään ei ole epäselvää. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mähän sanoin, että olen asian selväksi kyllä joka kerta tehnyt. Ihan jo ennen sitä ensimmäistäkin kosintaa. Ei ole voinut olla epäselvää, että tulen sanomaan ei. Paitsi tietysti, että eivät ilmeisesti sitten usko, että nainen todellakaan ei aina ole kiinnostunut naimisiinmenosta. Mä vihaan kaikenlaisia pirskeitä, että sekään ei ole epäselvää. 🤣

        Jos se on niin, että
        perinteinen mies = yksinkertainen mies
        :))

        Mutta ketä voit syyttää valinnoistasi?
        :)))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se on niin, että
        perinteinen mies = yksinkertainen mies
        :))

        Mutta ketä voit syyttää valinnoistasi?
        :)))

        -keinovaginamies-

        Ketä tässä nyt sitten on sinusta syytetty? Nähdäkseni mä kysyin apua. Syyttelyt nyt eivät paljon auta. Eli siis mistä sen tunnistaa?


      • Isäni kosi kukalla jonka solmi äitini sormeen. Suuntasivat tämän jälkeen yhdessä sormusostoksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen saman asian ajaa kun kieltäytyy siitä kosinnasta. nyt pyydettiin neuvoa ennaltaehkäisyyn. Tällä hetkellä ennaltaehkäisen tuota ongelmaa sillä, että en ala koko suhteisiin, niin ei sitten voi kukaan keksiä kosiakaan. Onko viestisi siis tulkittavissa niin, että ei ole mitään keinoa olla parisuhteessa miehen kanssa ja pitää se järjissänä ja kosimattomana? Onko miehillä kaikilla joku pääpipi, joka pakottaa kosimaan?

        Kyse ei ole pääpipistä. Mies ei ole ollut naimisissa, itselläni jo yksi avioliitto takana. Silloiseen sormukseeni mies haetutti kiven Belgiasta, ja ja se valmistettiin toisessa maassa. En nyt tietenkään edes kuvittele, että suomalainen maalaismies tällaiseen ryhtyisi, mutta kun kyse ei ole ensirakkaudesta, ja ollaan molemmat jo keski-ikäisiä, olisi hassua, että ostetaan toisillemme sormukset, ostan itse sormukseni, tai haetaan jotkut rinkulat ohimennen kultasepänliikkeestä. Tämä siis sormuskeskustelun aloittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mitään noista, paitsi korkeintaan ihana. Mä syönkin lähinnä kasvisruokaa. 😂

        Olisiko se sitten tuo kasvisruoka hyvä naru vetää, alat painostaa miestäkin pelkkään kasvisruokaan ja muutenkin alat huomauttelemaan terveellisistä elämäntavoista, kyllä sen luulisi säikäyttävän kun alkaa pelkäämään että loppuelämä sinun kanssa olisi pelkkää vihannesta ja salaattien puputusta :)

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä tässä nyt sitten on sinusta syytetty? Nähdäkseni mä kysyin apua. Syyttelyt nyt eivät paljon auta. Eli siis mistä sen tunnistaa?

        Älä nyt kehtaa jankata, iso ihminen.
        Älykkään yksilön ainakin minä tunnistan keskustelemalla. Riittävän pitkät keskustelut ja muutkin ennakkotarkkailut tuovat esiin elämänarvot ja asenteet.

        Sitten on vielä liuta muita tarkkailtavia asioita sekä siinä toisessa että itsessä, kannattaako hommaan ryhtyä ollenkaan.

        Nykyään olen enimmäkseen lähtöviivalla luovuttamisen kannalla. Ja koetankin täällä teitä tsempata pitämään sinkkuudestanne kiinni.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole pääpipistä. Mies ei ole ollut naimisissa, itselläni jo yksi avioliitto takana. Silloiseen sormukseeni mies haetutti kiven Belgiasta, ja ja se valmistettiin toisessa maassa. En nyt tietenkään edes kuvittele, että suomalainen maalaismies tällaiseen ryhtyisi, mutta kun kyse ei ole ensirakkaudesta, ja ollaan molemmat jo keski-ikäisiä, olisi hassua, että ostetaan toisillemme sormukset, ostan itse sormukseni, tai haetaan jotkut rinkulat ohimennen kultasepänliikkeestä. Tämä siis sormuskeskustelun aloittajalta.

        Minun silmiini kyse on pahanlaatuisesta pääpipistä. Eikä siinä mitään. Ihmiset saavat tehdä ihan juuri niin kaheleita asioita kuin tahtovat. Se vaan on outoa, että sitä pitää tyrkyttää, vaikka asia on sovittu aiemmin. Ei järjenhäivääkään koko touhussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt kehtaa jankata, iso ihminen.
        Älykkään yksilön ainakin minä tunnistan keskustelemalla. Riittävän pitkät keskustelut ja muutkin ennakkotarkkailut tuovat esiin elämänarvot ja asenteet.

        Sitten on vielä liuta muita tarkkailtavia asioita sekä siinä toisessa että itsessä, kannattaako hommaan ryhtyä ollenkaan.

        Nykyään olen enimmäkseen lähtöviivalla luovuttamisen kannalla. Ja koetankin täällä teitä tsempata pitämään sinkkuudestanne kiinni.

        -keinovaginamies-

        Okei, eli pointtisi oli siis vain trollata. Kiitos siitä 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko se sitten tuo kasvisruoka hyvä naru vetää, alat painostaa miestäkin pelkkään kasvisruokaan ja muutenkin alat huomauttelemaan terveellisistä elämäntavoista, kyllä sen luulisi säikäyttävän kun alkaa pelkäämään että loppuelämä sinun kanssa olisi pelkkää vihannesta ja salaattien puputusta :)

        -harmiseikirj-

        Jos tarkoitus on vain erota, niin ei siihen mun nähdäkseni mitään tuollaista leikkimistä tarvita. Erota voi ihan vain sanomalla "tää on loppu nyt". .🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko se sitten tuo kasvisruoka hyvä naru vetää, alat painostaa miestäkin pelkkään kasvisruokaan ja muutenkin alat huomauttelemaan terveellisistä elämäntavoista, kyllä sen luulisi säikäyttävän kun alkaa pelkäämään että loppuelämä sinun kanssa olisi pelkkää vihannesta ja salaattien puputusta :)

        -harmiseikirj-

        Aina kannattaa antaa kunnon pierunäyte, mikäli mies kavahtaa voi olla varma, ettei sormuksista aleta jutella. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen saman asian ajaa kun kieltäytyy siitä kosinnasta. nyt pyydettiin neuvoa ennaltaehkäisyyn. Tällä hetkellä ennaltaehkäisen tuota ongelmaa sillä, että en ala koko suhteisiin, niin ei sitten voi kukaan keksiä kosiakaan. Onko viestisi siis tulkittavissa niin, että ei ole mitään keinoa olla parisuhteessa miehen kanssa ja pitää se järjissänä ja kosimattomana? Onko miehillä kaikilla joku pääpipi, joka pakottaa kosimaan?

        Mun mielestä ihan sen pitäisi riittää että kertoo ettei ikinä halua mennä naimisiin ja jokaisen järkevän miehen silloin pitäis ymmärtää ettei millekään kosinnalle ole silloin tarvetta. Parisuhde voi olla ihan yhtä hyvä, rakastava ja kestävä ilman avioliittoakin.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmis ei ole fiksu vaan putinisti.

        Myös aivovaurioksi sitä nimitetään.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mun mielestä ihan sen pitäisi riittää että kertoo ettei ikinä halua mennä naimisiin ja jokaisen järkevän miehen silloin pitäis ymmärtää ettei millekään kosinnalle ole silloin tarvetta. Parisuhde voi olla ihan yhtä hyvä, rakastava ja kestävä ilman avioliittoakin.🙂.

        Näin minäkin joskus kuvittelin, mutta se luulo on multa jo kauan sitten karissut pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitus on vain erota, niin ei siihen mun nähdäkseni mitään tuollaista leikkimistä tarvita. Erota voi ihan vain sanomalla "tää on loppu nyt". .🙂

        Eihän tuon eroon tarvitse johtaa mutta jos asutte vielä omissa osoitteissanne ja mies sinun luona saa vain kasvisruokaa se tykkää kun saa omassa kotonaan herkutella tukevilla liharuoka-annoksilla, homma toimii ja mies on tyytyväinen, sitä alkaisi pelottamaan ajatus ihan vakituisesta asumisesta samassa osoitteessa kun se tietäisi samalla voissa paistettujen pihvien katoamista lautaselta.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Aina kannattaa antaa kunnon pierunäyte, mikäli mies kavahtaa voi olla varma, ettei sormuksista aleta jutella. 😅

        Todellakin voi olla varma, pierunainen tulee karkottaa kiinteistöstä hienovaraisesti mutta määrätietoisesti asap.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse ei ole pääpipistä. Mies ei ole ollut naimisissa, itselläni jo yksi avioliitto takana. Silloiseen sormukseeni mies haetutti kiven Belgiasta, ja ja se valmistettiin toisessa maassa. En nyt tietenkään edes kuvittele, että suomalainen maalaismies tällaiseen ryhtyisi, mutta kun kyse ei ole ensirakkaudesta, ja ollaan molemmat jo keski-ikäisiä, olisi hassua, että ostetaan toisillemme sormukset, ostan itse sormukseni, tai haetaan jotkut rinkulat ohimennen kultasepänliikkeestä. Tämä siis sormuskeskustelun aloittajalta.

        Ja itse siis olen mielelläni naimisissa ja otan asian vakavasti. Vanhanaikaisena naisena ajattelen, että jos mies on tosissaan naisen suhteen, mies pyytää naista vaimokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuon eroon tarvitse johtaa mutta jos asutte vielä omissa osoitteissanne ja mies sinun luona saa vain kasvisruokaa se tykkää kun saa omassa kotonaan herkutella tukevilla liharuoka-annoksilla, homma toimii ja mies on tyytyväinen, sitä alkaisi pelottamaan ajatus ihan vakituisesta asumisesta samassa osoitteessa kun se tietäisi samalla voissa paistettujen pihvien katoamista lautaselta.

        -harmiseikirj-

        Tietysti se johtaa. Eihän naimisissa olemiseenkaan samaa osoitetta tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse siis olen mielelläni naimisissa ja otan asian vakavasti. Vanhanaikaisena naisena ajattelen, että jos mies on tosissaan naisen suhteen, mies pyytää naista vaimokseen.

        Jokainen tietenkin tehdä miten kaheleita ikinä haluaakaan. Oleellista tosiaan oli se, että miksi sitä pitää tyrkyttää toiselle, vaikka tietää jos vastauksen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin voi olla varma, pierunainen tulee karkottaa kiinteistöstä hienovaraisesti mutta määrätietoisesti asap.

        -harmiseikirj-

        Siis mitä tätä enää miettimään, ratkaisu löytyi. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuon eroon tarvitse johtaa mutta jos asutte vielä omissa osoitteissanne ja mies sinun luona saa vain kasvisruokaa se tykkää kun saa omassa kotonaan herkutella tukevilla liharuoka-annoksilla, homma toimii ja mies on tyytyväinen, sitä alkaisi pelottamaan ajatus ihan vakituisesta asumisesta samassa osoitteessa kun se tietäisi samalla voissa paistettujen pihvien katoamista lautaselta.

        -harmiseikirj-

        Ja varsinkin kun otetaan huomioon, että mun mielestäni erillissuhde olisi rasittavin mahdollinen parisuhdemuoto, niin ongelmahan tuosta tulisi.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Siis mitä tätä enää miettimään, ratkaisu löytyi. 😅

        Edelleen olen sitä mieltä, että erota nyt voi helpomminkin, eikä se ratkaise alkuperäistä ongelmaa. Edelleen toimivampi ratkaisu on se, jota nykyään käytän. Eli että en siis ylipäänsä lähde parisuhteisiin. Silloin ei tarvitse vaikka nyt sitten mässyttää vaaleaa leipää, että saisi riittävät ilmavaivat aikaiseksi. Ihme teatterivaatimuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen olen sitä mieltä, että erota nyt voi helpomminkin, eikä se ratkaise alkuperäistä ongelmaa. Edelleen toimivampi ratkaisu on se, jota nykyään käytän. Eli että en siis ylipäänsä lähde parisuhteisiin. Silloin ei tarvitse vaikka nyt sitten mässyttää vaaleaa leipää, että saisi riittävät ilmavaivat aikaiseksi. Ihme teatterivaatimuksia.

        Huumorilla muruseni, huumorilla. 🤗


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Siis mitä tätä enää miettimään, ratkaisu löytyi. 😅

        Kunnon sipulipihvit vaan rouvalle jo heti ensitreffien iltana, niin aamuiset tuoksut peiton alla kertovat totuuden.

        -keinovaginamies-

        Toki tässä on se vaara, että kun saman huumorin omaava mies osuu kohdalle, niin syntyy loppuelämän kestävä asemasota :))

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varsinkin kun otetaan huomioon, että mun mielestäni erillissuhde olisi rasittavin mahdollinen parisuhdemuoto, niin ongelmahan tuosta tulisi.

        Oman kokemukseni mukaan monen pitkäaikaisen ja menestyneen avioliiton taustalla on nimenomaan se, että osapuolilla on omat kodit. Itse en voisi kuvitellakaan muunlaista vaihtoehtoa; on mukava olla puolisoni luona, ja mukava myös omassa kodissani.


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Huumorilla muruseni, huumorilla. 🤗

        Tietenkin huumoria voi viljellä, mutta itse ongelmaa se ei ratkaise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon sipulipihvit vaan rouvalle jo heti ensitreffien iltana, niin aamuiset tuoksut peiton alla kertovat totuuden.

        -keinovaginamies-

        Toki tässä on se vaara, että kun saman huumorin omaava mies osuu kohdalle, niin syntyy loppuelämän kestävä asemasota :))

        -keinovaginamies-

        Onnistutteko te oikeasti saamaan sipulilla aikaiseksi ilmavaivoja. Itselleni se ei tee moista edes raakana. Pihvi sensijaan maistuu minusta aivan helvetillisen pahalta, enkä pysty sellaista montaa palaa syömään. Juuri siitä syystä mä en juurikaan lihaa syö, kun se on niin helvetillisen pahaa. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman kokemukseni mukaan monen pitkäaikaisen ja menestyneen avioliiton taustalla on nimenomaan se, että osapuolilla on omat kodit. Itse en voisi kuvitellakaan muunlaista vaihtoehtoa; on mukava olla puolisoni luona, ja mukava myös omassa kodissani.

        Jokainen tyylillään. mun mielestäni tuo olisi rasittavaa. En mä montaa kuukautta jaksaisi tuollaista reissaamista. Joko toinen saisi luvan tulla aina mun luokseni tai se loppuisi siihen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin minäkin joskus kuvittelin, mutta se luulo on multa jo kauan sitten karissut pois.

        No sun kohdalle on osunut vähän hölmöjä miehiä kyllä kun eivät oo asia käsittäneet vaikka se on selvästi läpi käyty.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen olen sitä mieltä, että erota nyt voi helpomminkin, eikä se ratkaise alkuperäistä ongelmaa. Edelleen toimivampi ratkaisu on se, jota nykyään käytän. Eli että en siis ylipäänsä lähde parisuhteisiin. Silloin ei tarvitse vaikka nyt sitten mässyttää vaaleaa leipää, että saisi riittävät ilmavaivat aikaiseksi. Ihme teatterivaatimuksia.

        Hyvä hyvä.
        Olemme siis saaneet rohkaistua sinua pysyttelemään edelleen sinkkuna.
        Se on monen kohdalla järkevin vaihtoehto.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No sun kohdalle on osunut vähän hölmöjä miehiä kyllä kun eivät oo asia käsittäneet vaikka se on selvästi läpi käyty.🙂.

        Jotain kummallista siinä minustakin on. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä.
        Olemme siis saaneet rohkaistua sinua pysyttelemään edelleen sinkkuna.
        Se on monen kohdalla järkevin vaihtoehto.

        -keinovaginamies-

        Et sä nyt kyllä ole mitään rohkaissut, mutta kuka se kissan hännän nostaisi, jollei kissaa itse. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin minäkin joskus kuvittelin, mutta se luulo on multa jo kauan sitten karissut pois.

        Mä ymmärrän kyllä että heidän on ollut tarkoitus sua ilahdutta ja julistaa rakkauttaan mutta sitä en ymmärrä miksi heistä se on ollut hyvä tehdä se juuri niin mitä sä oot kertonu ettet missään nimessä tahdo.🤷‍♂️🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä ymmärrän kyllä että heidän on ollut tarkoitus sua ilahdutta ja julistaa rakkauttaan mutta sitä en ymmärrä miksi heistä se on ollut hyvä tehdä se juuri niin mitä sä oot kertonu ettet missään nimessä tahdo.🤷‍♂️🙂.

        En tiedä. Ja kaikkein kummallisinta on se, että kieltäydyttyäni siitä on sitten kiukuteltu ja mökötetty, vaikka olen yrittänyt kuinka nätisti sitä ilmaista.

        Kaikkein koomisinta on, kun joku tuollainen tuntematon yksilä möksähtää, kun on heittänyt tollasen herjan, että voisi vaikka kosia. Siihenkään ei voi vastata, että en mä ole menossa koskaan naimisiin, vaan naama menee norsun veelle ja muutenkin mies tosi vaikeaksi. Miehet ovat tuossa asiassa ihan hiton outoja kapistuksia. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotain kummallista siinä minustakin on. 🙂

        On kyllä kummallista todellakin.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Ja kaikkein kummallisinta on se, että kieltäydyttyäni siitä on sitten kiukuteltu ja mökötetty, vaikka olen yrittänyt kuinka nätisti sitä ilmaista.

        Kaikkein koomisinta on, kun joku tuollainen tuntematon yksilä möksähtää, kun on heittänyt tollasen herjan, että voisi vaikka kosia. Siihenkään ei voi vastata, että en mä ole menossa koskaan naimisiin, vaan naama menee norsun veelle ja muutenkin mies tosi vaikeaksi. Miehet ovat tuossa asiassa ihan hiton outoja kapistuksia. 🤔

        No ihan turhaan kiukuttelevat ja möksähtelevät kun syy on ihan oma.😄.

        Enkä ymmärrä sitäkään miksi tuntemattoman pitäisi möksähtää tai mennä vaikeaksi tuollaisesta vastauksesta. Mitä he sitten olettavat että siihen mukamas pitäisi vastata.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Ja kaikkein kummallisinta on se, että kieltäydyttyäni siitä on sitten kiukuteltu ja mökötetty, vaikka olen yrittänyt kuinka nätisti sitä ilmaista.

        Kaikkein koomisinta on, kun joku tuollainen tuntematon yksilä möksähtää, kun on heittänyt tollasen herjan, että voisi vaikka kosia. Siihenkään ei voi vastata, että en mä ole menossa koskaan naimisiin, vaan naama menee norsun veelle ja muutenkin mies tosi vaikeaksi. Miehet ovat tuossa asiassa ihan hiton outoja kapistuksia. 🤔

        Mini nainen antaa tällä palstalla sen käsityksen, että avioliittoehdotuksia satelee tämän tästä ja ihan jonoksi asti. Mikähän mahtaa olla tilanne tosielämässä.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No ihan turhaan kiukuttelevat ja möksähtelevät kun syy on ihan oma.😄.

        Enkä ymmärrä sitäkään miksi tuntemattoman pitäisi möksähtää tai mennä vaikeaksi tuollaisesta vastauksesta. Mitä he sitten olettavat että siihen mukamas pitäisi vastata.🙂.

        En oikeasti tiedä mitä siihen saisi vastata. Kai vain kiittää kohteliaisuudesta ja jättää siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mini nainen antaa tällä palstalla sen käsityksen, että avioliittoehdotuksia satelee tämän tästä ja ihan jonoksi asti. Mikähän mahtaa olla tilanne tosielämässä.

        No mulla ei onneksi ihan noin ole. Se olis ihan karseeta. Muutenkaan ei mitään jonoja ole, kun jonotusnumeroita ei jaeta, niin ei pääse tollasta ongelmaa syntymään. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        En oikeasti tiedä mitä siihen saisi vastata. Kai vain kiittää kohteliaisuudesta ja jättää siihen.

        Mulle kelpais ihan se en halua naimisiin jos oisin tuollasen läpän heittänyt. Se varmaan riippuu myös niin paljon ihan yksilöstäkin että mitään yhtä oikeaa vastausta ei kai olekaan. Mutta kai siihen vaan just sanoo että kohteliasta sanoo noin mutta en aio ikinä naimisiin se on sitten heidän ongelmansa miten reagoivat siihen sä olet vain rehellinen ja sanot miten asia on.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä voisikin tehdä ihan oman aloituksensa, että mikä pakkomielle miehillä on noihin kihloihin ja sormuksiin ja häihin. En ehkä viitsi tätä ketjua tällä enempää sotkea, mutta pohdintani on aitoa ja tämä on ollut jonkin tasoinen ongelma itselleni koko aikuiselämäni. Hitto kun sellaset tuntemattomammatkin miehet heittelvät mulle usein herjoja siitä, että "vaimomateriaalia" ja "sut voi vaikka kihlata" ja "juhannushäät". Ja nuo siis eivät edes tiedä, että en todellakaan ole menossa naimisiin, että eivät vois edes siitä nuo herjat johtua. Sen nyt ymmärtäisi kevyenä kenttävittuiluna, mutta ei.

        Tuskinpa vain nainen, jonka kasuaaliin vuorovaikutustyyliin kuuluu sana kenttävittuilu, nyt ihan kovin monen miehen mielestä on morsianainesta. Näinköhän on itsetunto kohonnut vähän liian korkealle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa vain nainen, jonka kasuaaliin vuorovaikutustyyliin kuuluu sana kenttävittuilu, nyt ihan kovin monen miehen mielestä on morsianainesta. Näinköhän on itsetunto kohonnut vähän liian korkealle?

        Mitäs vikaa tossa sanassa sitten muka on omasta mielestä ihan hyvä ja käyttökelpoinen sana eikä sen käyttö kyllä haittaisi tippaakaan.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mini nainen antaa tällä palstalla sen käsityksen, että avioliittoehdotuksia satelee tämän tästä ja ihan jonoksi asti. Mikähän mahtaa olla tilanne tosielämässä.

        No ei satele, voin sanoa haisevan vastalauseen.


    • Anonyymi

      Ilmoitan, että vaikka Linnanmäelle tuossa kesämmällä miittiä ehdottelin, niin kyseinen mesta ei enää kohtaa vuotta nappaa pennin vertaa. Mä kaipaan lämmintä keliä siihen puuhaan.

      Pikkujoulut taas eivät kiinnosta. Mä jätän kaikki muutkin pikkujoulut väliin, jos vaan minkään syyn kykenen siihen keksimään.

      • Mä muistan kyllä joo että siitä oli silloin puhetta mutta se ei tainnut kaikille silloin niin mieluinen paikka tosiaan olla. Ehkä sellaisen kesäisen huvipuistomiitin vois ensi kesänä järjestää.🙂.


    • Anonyymi

      Totta kai palstan pikkujoulut pidetään palstalla.
      Kaikki varaa laatikollisen virvoitusjuomia, riittävän määrän liukuvoidetta ja kolme suosikkileluaan.

      Hurjimmat varmaan vähän tupakkia ja sekalaisia lääkkeitäkin.

      Sitten vaan ilo irti!

      -keinovaginamies-

      • Palstalla voi palstailla vaikka joka päivä ja järkätä tuollaisia palstabileitä tai myös palstapikkujoulut halutessaan. Näiden pikkujoulujen ja muiden miittien ideana on että niissä halukkaat voi kokoontua ja tavata ja pitää hauskaa myös ihan irl kasvotusten.🙂.


    • Anonyymi

      Tossuja vaan riviin ja kuvaa, kivaa oli iik wiikolla jne

    • Nytkö jo. 😳

      • Teille tulee varmasti hyvät pikkujoulut.


      • Marraskuussahan ne varmaan olis mutta kyllä se järjestäminen ja asiosta sopiminen olis hyvä nyt jo aloittaa. Pitäis saada sovittua päivämäärät tarpeeksi ajoissa että kaikki pystyis järjestämään asiansa niin että voi osallistua. Kauempaa jos tulee niin pitää miettiä matkat ja yöpyminen ja muutenkin järjestää asioita. Niin että kyllä se hyvä on jo nyt järjestelyt aloittaa jos ajattelee että kaikki asiat saadaan järjestettyä ja sovittua.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Marraskuussahan ne varmaan olis mutta kyllä se järjestäminen ja asiosta sopiminen olis hyvä nyt jo aloittaa. Pitäis saada sovittua päivämäärät tarpeeksi ajoissa että kaikki pystyis järjestämään asiansa niin että voi osallistua. Kauempaa jos tulee niin pitää miettiä matkat ja yöpyminen ja muutenkin järjestää asioita. Niin että kyllä se hyvä on jo nyt järjestelyt aloittaa jos ajattelee että kaikki asiat saadaan järjestettyä ja sovittua.🙂.

        Minusta tuon nii kiva ajatus sinkut sinne lähtevät, sinkut tapaavat. Erittäin hieno ja mahtava idea. Ei sovellu edes millään lailla varatuille, eikä varsinkaan kuokkimaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Teille tulee varmasti hyvät pikkujoulut.

        Kiitos...toivottavasti niiden järjestäminen onnistuu.🙂


      • valtakunta kirjoitti:

        Teille tulee varmasti hyvät pikkujoulut.

        Ja hauskaa on aivan varmasti kyllä jos ne toteutuu.🙂.


    • Anonyymi

      Huitaleen tankotanssin lisäksi Mikkiksen steppausesitys tarralenkkareissa hoikuttelisi osallistujia.

      • Ongelma vaan on että en osaa stepata enkä pidä niitä sun fetissi kenkiäs mutta jatka vaan unelmointia elämässä kun pitää olla unelmia.😄.


    • Anonyymi

      Aikamoinen sotku tuo kitsasteleva mies, joka meinaa jollakin tarjoussormuksella itselleen naisen hankkia. Voi tulla äkkiä rukkaset, jos ei asiaa ole tarkemmin harkinnut.

    • Anonyymi

      hyvää uutta vuotta, uusi vuosi tulee aina ennen juhannusta...
      .hinnub jynnuboöub,

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1352
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      838
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      783
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      764
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe