Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tietokone huolto Salminen

Anonyymi-ap

Onko kokemuksia

20

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Korjaa tietokoneita ei ole autokorjaamo.

    • Anonyymi

      Kansiremontti vois olla paikallaan.

    • Anonyymi

      Erittäin hyvä asiakaspalvelu. Nopea ja kohtuuhintainen. Ja mikä tärkeintä: henkilökunta paikalla aukioloaikana.

    • Anonyymi

      Tuo firma näköjään perustettu v. 2010. Ihmettelen, ja nostan hattua, että tuollainen tietokonehuoltokauppa on pystynyt pysymään näin pienessä taajamassa ylipäätään pystyssä. Liiketilakin suht kalliihkolla paikalla Puistokadulla.
      https://maps.app.goo.gl/nrG56BzWWyK85yZr9

      Nuo olivat sellaisia isojen PC-pöytäkoneiden ajan huoltohommia nuo. Maailma on siirtynyt aika lailla läppäreihin ja tablettikoneisiin, ja niiden tekniikkaa ei pysty juurikaan avaamaan ja korjaamaan. Softapuolella voi tehdä jotakin viruspoistoja ym.

      Viikonloppuisin ei ole auki, ja se on ajankohta jolloin itse käyn keskustan suunnalla, jos käyn.

      • Anonyymi

        Kaikki ei vaan anna periksi, vaikka lamakausiakin pukkaa päälle. On niitä muitakin sitkeitä kauppoja, ihan samassa korttelissa Puistokadulla.

        TS-Käsityö on tehnyt täällä vuodesta 1987 saakka bisnestä tällaisella liikeidealla: "Lankojen ja käsityötarvikkeiden vähittäiskauppa."


    • Anonyymi

      Olen ostanut ko liikkeestä jokunen vuosi sitten käytetyn, huolletun läppärin. Kone pelittää edelleen. Liikkeessä oli asiallinen ja hyvä palvelu.

      • Anonyymi

        Melko varma olen, että Salmisella ittellään ei ole osaa eikä arpaa siihen asiaan, että läppärikoneesi edelleen puksuttaa. Eihän ne avaa tuollaisista koneista edes kuoria, ei "huolloissa" vaihda puhaltimen laakereita eikä mitään muutakaan.

        Omakin läppärini on jo 12 vuotta vanha ja täysin "huoltamaton" ollut koko ajan. Tietenkin saat koneesi kanssa täysillä olla tyytyväinen asiakas, mutta ei se myyjäpuoli ole koneelles mitään asiaa edistäviä toimia tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko varma olen, että Salmisella ittellään ei ole osaa eikä arpaa siihen asiaan, että läppärikoneesi edelleen puksuttaa. Eihän ne avaa tuollaisista koneista edes kuoria, ei "huolloissa" vaihda puhaltimen laakereita eikä mitään muutakaan.

        Omakin läppärini on jo 12 vuotta vanha ja täysin "huoltamaton" ollut koko ajan. Tietenkin saat koneesi kanssa täysillä olla tyytyväinen asiakas, mutta ei se myyjäpuoli ole koneelles mitään asiaa edistäviä toimia tehnyt.

        Toimiiko takuuasiat


      • Anonyymi

        Eihän käytetyille laitteille yleensä muutamaa kuukautta pidempää takuuta anneta. Viime kädessä kuluttajansauojan mukainen takuu toimii tietenkin suoraan maahantuojan kanssa, jos välistä dealerifirma kupsahtaa pois.


    • Anonyymi

      No oikeastaan tietokoneita ei kannata korjata. Korjaus ei taatusti ole "ilmasta" ja jos ei ole takuussa, niin niitten kehitys on mennyt taatusti todella paljon eteenpäin

      • Anonyymi

        Minä olen itse koonnut PC-komponenteista omat pöytäkoneet jo 1990-luvun puolelta lähien.

        Tällaisia kunnollisia pöytäkoneita ei hylätä heti ensimmäisten oireitten ilmaannuttua. Tukkivat villakoirat ja pölyt saa pois puhaltiumen siivistä imurilla. Kärähtäneen näytönohjainkortin voi vaihtaa uuteen ja tehokkaampaan jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen itse koonnut PC-komponenteista omat pöytäkoneet jo 1990-luvun puolelta lähien.

        Tällaisia kunnollisia pöytäkoneita ei hylätä heti ensimmäisten oireitten ilmaannuttua. Tukkivat villakoirat ja pölyt saa pois puhaltiumen siivistä imurilla. Kärähtäneen näytönohjainkortin voi vaihtaa uuteen ja tehokkaampaan jne.

        Itse puhallan pölyt paineilmalla, kompura vaan vaan käymään ja pienellä paineella puhaltaa, aika paljon pölyä lähtee pois.


    • Anonyymi

      Siellä on kaffetta ja pullaa tarjolla.

      • Anonyymi

        Onko Salminen järjestänyt suoraa videostreamia tapahtumasta? Me matkan päässä olevat muutkin tietokoneihmiset ja paineilmapuhaltelijat katseltaisiin mielellään noita juhlallisuuksia.

        Sekin että pitääkö kukaan puheita, ja onko peruspullaa vaiko parempaa sokeripitkoa tarjolla.


    • Anonyymi

      Sastamalan kerma tulee paikalle pitää puheen mukaanlukien äijänkiven eliitti.

      • Anonyymi

        Kertokaa tämmöttelle muualta muuttaneelle mikä on äijänkivi, missä se sijaitsee, mikä on äijänkiven eliitti…. mikä juttu tää on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa tämmöttelle muualta muuttaneelle mikä on äijänkivi, missä se sijaitsee, mikä on äijänkiven eliitti…. mikä juttu tää on?

        Haluun kans tietää!


    • Anonyymi

      Hyvä atk ekspertti tietsikka tuli kuntoon. Hinta ok.

      • Anonyymi

        Taitaa olla koneesi noita vanhanmallisia isoja pöytäkoneita. Niihin nyt osaa vaihtaa osia kuka tahansa peruskoulun yläasteikäinen pojankollikin.

        Läppärikoneita harvempi korjaamo pystyy avaamaan ja korjaamaan.


    • Anonyymi

      Hyviä kokemuksia on, nopee ja asiantunteva

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe