Ihan selvästi hidasteli alussa tahallaan mutta mukavaahan se että neito sai riemuita voitollaan:
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/289ef136-583d-43d6-b60e-5ce926feb9ed
https://www.instagram.com/reel/CxFBiCjuDHp/?utm_source=ig_embed&ig_rid=44159172-69d5-41ed-8773-2d6a322b0dcf
-harmiseikirj-
Pullea kamupoika antoi nätin naisen voittaa
18
277
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitää ketään haukkua ”pulleaksi kamupojaksi”? Lähtökohtaisesti se on kyllä idioottimaista eikö aikuisen ihmisen käytöstä.
- Anonyymi
Ja onko tämä joku uusi termi täällä? Ennymmärrä koko sanaa.
- Anonyymi
Eiköhän tuo kirjoittele humoristisesti itsestään väännätköhän vähän väkisin ny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkö että ap tarkoittaisi itseään? Jaa no sori en ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kyllä suuresti epäilen, että harmis pitäisi itseään "pulleana". Hän on niin vahvasti ylipainoisia naisia vastaan, että hänen täyttyy olla itsekin normaalipainoinen.
Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kyllä suuresti epäilen, että harmis pitäisi itseään "pulleana". Hän on niin vahvasti ylipainoisia naisia vastaan, että hänen täyttyy olla itsekin normaalipainoinen.
Kirjautumaton palstalutka KirjautumatonMä ymmärsin nyt niin, että mulle sanottiin suoraan, että Harmis olisi itse nyt se ”pullea kamupoika” ja minä siitä tässä turhaa kyselisin???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja onko tämä joku uusi termi täällä? Ennymmärrä koko sanaa.
Harmis on kirjoittanut itsensä täydeksi idiootiksi. Ei kannata jutuistaan välittää kärpäsenkakan vertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmis on kirjoittanut itsensä täydeksi idiootiksi. Ei kannata jutuistaan välittää kärpäsenkakan vertaa.
Miksei jokainen voi olla vaan ihan oma itsensä. Surullisinta on roolin veto.
- Anonyymi
Tuoko se si on saavutus elämässä onnea valitsemalleen uralle ehkä hän on niin edes tyytyväinen elämäänsä muistaa vai ottaa jokaisen vastaan tulevan jos meinas munaa elämänsä aikana saada
Paino ei ole millään tavalla yhteydessä siihen miten nopeasti pystyy kumoamaan tuopin. Lisäksi olen voittanut leikkimielisessä syömäkilpailussa itseäni isompia tapauksia.
- Anonyymi
Harmis on tehnyt itsestään pellen, ei näytä vaan itse ymmärtävän sitä.
- Anonyymi
Harmi jos niin on, että olisi esteitä olla oma itsensä.
- Anonyymi
Selvää koulukiusaaja ainesta. Mitäkän kiksejä saa tuolla kiusaamisellaan? Iso mies,ettäs kehtaa.
- Anonyymi
Nainen on voinut harjoituttaa kurkkuaan.
- Anonyymi
Harmis tai ikisinkkumies ”ikis” oli mun suosikki silloin 2014 mutta varmaan on vuodet katkeroittaneet. Toinen oli SuperAtm. Liekö vielä sama henkilökin..
Harmista selvästi tökkii Mikitsin yltiöpositiivinen elämänasenne, kun itsellä tuntuu olevan hankalaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165