Miehen on tärkeää saada impata sillintuoksua naisesta

Anonyymi-ap

Näin on ruotsalaiset tutkineet

75

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      50 -> surströmming

    • Anonyymi

      Jooo

    • Anonyymi

      Ymmärrätkö sinä aloittaja, että hygieniastaan huolehtiva nainen tuoksuu tuskin miltään? Ellei sitten ole jotain tulehdusta alapäässä.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät?

        Koska olen nainen, joka peseytyy säännöllisesti ja jolla ei ole tulehduksia.


      • Anonyymi

        Jep. Terveessä alapäässä on korkeintaan mieto maitohappobakteerien tuoksahdus ja pestynä sitäkin tuoksua saa etsiä.


      • Anonyymi

        Ehkäpä heteron naisen mielestä puhdas alapää tuoksuu hajuttomalle.
        Vastakkainen sukupuoli haistaa toisensa erinlailla. Pariutumisen liittyy myös tiedostamaton mieltyminen eri tuoksuihin. Kaikkien mielestä ruusu ei tuoksu hyvälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä heteron naisen mielestä puhdas alapää tuoksuu hajuttomalle.
        Vastakkainen sukupuoli haistaa toisensa erinlailla. Pariutumisen liittyy myös tiedostamaton mieltyminen eri tuoksuihin. Kaikkien mielestä ruusu ei tuoksu hyvälle.

        Ei haista. Ei terve nenäisnen ja suinen vastakkainen sukupuoli todistetusti haista sitä toisin. Eri juttu tietenkin, jos sen oman suun lemut oavt kovin kauheita. Ja joo ruusun hajua ei ole mustakaan mitenkään hyvä, mutta voittaa se pionin. Pionin haju on mun mielestä tosi epämiellyttävä.


      • Anonyymi

        Naisen ei pidä tuoksua "ei miltään". Jokainen naisen kanssa seksiä harrastanut tietää
        tämän että vaikka tulisitte saunasta juuri jne niin se alapää maistuu ja tuoksuu aina omanlaiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisen ei pidä tuoksua "ei miltään". Jokainen naisen kanssa seksiä harrastanut tietää
        tämän että vaikka tulisitte saunasta juuri jne niin se alapää maistuu ja tuoksuu aina omanlaiselle

        Tietysti kuuluu. Peskää niitä piIIujanne ja sanokaa naisillenne, että se pitää pestä, kun kerta saunassakin käy. Ei se pelkkä saunominen tosiaan auta, vaan ihan pestä pitää.


    • Haistakaa pitkä nainen!

    • Anonyymi

      Jänniä tutkimuksia tehdään nykypäivänä 🤔

      • Anonyymi

        Ne on toeenneet että yli 50v on jo hapansilakan tuoksu


    • Anonyymi

      Sori, mutta en silti ala jättämään alapäätäni pesemättä, enkä hanki sinne bakteeritulehdusta. Keksikää joku muu keino haistella sillejänne.

      • Anonyymi

        Se on naisen ominaistuoksu. Ja viiskympin ylittäneillä se on jo katku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on naisen ominaistuoksu. Ja viiskympin ylittäneillä se on jo katku

        Ei todellakaan ole. Terve naisen alapää ei tuoksu oikeastaan miltään. Mä olen pahoillani, jos sun naisellas on tulehdus. Kehota menemään lääkäriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole. Terve naisen alapää ei tuoksu oikeastaan miltään. Mä olen pahoillani, jos sun naisellas on tulehdus. Kehota menemään lääkäriin.

        Kyllä on. Ihan jokaisen ominaisuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Ihan jokaisen ominaisuus

        Ei ole. Sulla on selvästi tosi vähäinen kokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Ihan jokaisen ominaisuus

        Tutustu jatkossa vain naisiin, jotka pitää huolta hygieniastaan ja ymmärtävät käydä hoidattamassa mahdolliset tulehdukset. Älä imppaa niiden pubiruusujen tavaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu jatkossa vain naisiin, jotka pitää huolta hygieniastaan ja ymmärtävät käydä hoidattamassa mahdolliset tulehdukset. Älä imppaa niiden pubiruusujen tavaraa.

        Siis se on ominaisuus ihan kaikille 40 eteenpäin. 20-39,v ei virlä tuoksu.
        50 ylittäneet on hapansilakan tuoksusia


      • Anonyymi

        Jokaisen 40v täyttäneen tuoksuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen 40v täyttäneen tuoksuu

        Tuoksuu ehkä, mutta mitään hajua terveessä piIIussa ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen 40v täyttäneen tuoksuu

        Olet sitten muka haisellut kaikkien maapallon yli nelikymppisten värkit. Totta kai ja tietysti. Lakkaa imppaamasta niiden pubiruusujen piIIuja.


    • Anonyymi

      Tämä kalanhaju myytti on aina ollu musta todella hämmentävä. Ihanko oikeasti jonkun piIIu haisee muka kalalta? Mun alapäässäni ei ikinä ole ollut mitään kalahajuun vivahtavaakaan tuoksahdusta.

      • Anonyymi

        Yrität vaan luoda itestäs yksilönä poikkeusta, vaikka taatusti lemotat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrität vaan luoda itestäs yksilönä poikkeusta, vaikka taatusti lemotat

        Mä inhoan kalanhajua, eli todellakin tietäisin, jos olisi edes hitunen kalaista hajua. Tiettyyn hetkeen kierrodta, kun valkovuoto on voimakkainta, se vuoto tuoksuu vähän samalta kuin viili, mutta senkin saa pois, kun vaan pesee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä inhoan kalanhajua, eli todellakin tietäisin, jos olisi edes hitunen kalaista hajua. Tiettyyn hetkeen kierrodta, kun valkovuoto on voimakkainta, se vuoto tuoksuu vähän samalta kuin viili, mutta senkin saa pois, kun vaan pesee.

        Viili,tarkoitit silliä.
        Se on aukottomasti todistettu. Kaikki 40v lemottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viili,tarkoitit silliä.
        Se on aukottomasti todistettu. Kaikki 40v lemottaa

        Ei kun viili, hapatettu maitotuote. Olet sekoittanut sillin viiliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viili,tarkoitit silliä.
        Se on aukottomasti todistettu. Kaikki 40v lemottaa

        Nimeomaan ei mitään vähääkään kalaista vivahdustakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun viili, hapatettu maitotuote. Olet sekoittanut sillin viiliin.

        Kaikki 40v täyttäneet lemottaa sillille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki 40v täyttäneet lemottaa sillille

        Se on sun oma suusi, joka nenääsi lemottaa. Mene hammaslääkärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sun oma suusi, joka nenääsi lemottaa. Mene hammaslääkärille.

        Ei vaan naisten, 40v alapää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan naisten, 40v alapää

        Ei vaan sun oma suusi. Mun alapäästäni ei löydy mitään hajua, jonka voisi edes vilkkaalla mielikuvituksellatulkita kalaksi. Siksi en ole ikinä tuota kalakuvitelmaa tajunnut. Selvästi sekoitat oma karieksenlemusi kalaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sun oma suusi. Mun alapäästäni ei löydy mitään hajua, jonka voisi edes vilkkaalla mielikuvituksellatulkita kalaksi. Siksi en ole ikinä tuota kalakuvitelmaa tajunnut. Selvästi sekoitat oma karieksenlemusi kalaan.

        Ei kun yrität vaan nyt valkopestä itseäsi muiden silmissä, vaikka kalatori lemottaa sinussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan naisten, 40v alapää

        Mun käytetyissä alushousuissa on sellanen samantyyppinen tuoksu, kuin kuivatuissa maitohappobakteereissa. Se on jopa aika makeahko tuoksu. Ei lainkaan kalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun yrität vaan nyt valkopestä itseäsi muiden silmissä, vaikka kalatori lemottaa sinussa

        Ei mun tarvitse, kun se lemu tulee sun suustasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun käytetyissä alushousuissa on sellanen samantyyppinen tuoksu, kuin kuivatuissa maitohappobakteereissa. Se on jopa aika makeahko tuoksu. Ei lainkaan kalainen.

        Höpö höpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö

        Höpö höpö itsellesi noiden kalojen kanssa. Tuollainen kuvaamani on terveen ja puhtaan piIIun tuoksu. Ei mitään vähääkään kalaan vivahtavaakaan. Mulla ei ole ikinä ollut yhtään hiivatulehdustakaan. Vain puhdas ja terve piIIuntuoksu. Harmi, että sä et ole sellaista koskaan haistanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö itsellesi noiden kalojen kanssa. Tuollainen kuvaamani on terveen ja puhtaan piIIun tuoksu. Ei mitään vähääkään kalaan vivahtavaakaan. Mulla ei ole ikinä ollut yhtään hiivatulehdustakaan. Vain puhdas ja terve piIIuntuoksu. Harmi, että sä et ole sellaista koskaan haistanut.

        Turha sinun on totuutta vääristellä. Se on jokaisen kohtalo 40v eteenpäin


      • Anonyymi

        Sinun suusi se on, joka nenääsi haisee. Ja varmasti muutkin haistavat haisevan hengityksesi. Mene hammaslääkäriin. Sitten sullakin saattaisi olla edes jotain toivoa haistaa oikeaa piIIua, eikä sun tarvis haistella sillipurkkeja ja kuvitella, että piIIu olisi sananhajuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha sinun on totuutta vääristellä. Se on jokaisen kohtalo 40v eteenpäin

        Ei tarvitsekaan, kun tuo on totuus. Hyvältä tuoksuu. Oikeasti harmi, ettet ole koskaan päässyt haistamisetäisyydelle yhdestäkään puhtaasta ja terveestä naisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun suusi se on, joka nenääsi haisee. Ja varmasti muutkin haistavat haisevan hengityksesi. Mene hammaslääkäriin. Sitten sullakin saattaisi olla edes jotain toivoa haistaa oikeaa piIIua, eikä sun tarvis haistella sillipurkkeja ja kuvitella, että piIIu olisi sananhajuinen.

        Se on kaikkien 40v täyttäneiden kohtalo. Ei totuutta voi väistää. Jos sitten ehtii korkeaan ikään ja ylittää 50, niin se on jo mädänneen kalan lemotus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kaikkien 40v täyttäneiden kohtalo. Ei totuutta voi väistää. Jos sitten ehtii korkeaan ikään ja ylittää 50, niin se on jo mädänneen kalan lemotus

        Se on todella sääli, että sä pääset osalliseksi vain huonon hygienian naisseurasta, joka ei osaa edes lääkärissä käydä. Kannattaa tehdä itsellesi jotain. Ei noin tasottomaan seuraan kuuluisi kenenkään joutua tyytymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on todella sääli, että sä pääset osalliseksi vain huonon hygienian naisseurasta, joka ei osaa edes lääkärissä käydä. Kannattaa tehdä itsellesi jotain. Ei noin tasottomaan seuraan kuuluisi kenenkään joutua tyytymään.

        Siis se on kaikkien 40v täyttäneiden ominaisuus. Ei siitä pääse mihinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kaikkien 40v täyttäneiden kohtalo. Ei totuutta voi väistää. Jos sitten ehtii korkeaan ikään ja ylittää 50, niin se on jo mädänneen kalan lemotus

        Kaikkien hygienisten ja terveiden kohtalo on tuoksua hyvältä. Sitä tuoksua voi tupsutella vaikka korvantaakse tuoksutteeksi toisin kuin sun naistesi kalahajuja. En mä ihmettele, että sua harmittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se on kaikkien 40v täyttäneiden ominaisuus. Ei siitä pääse mihinkään

        Se on harmi, että sun tasos ei riitä normaaleihin naisiin ja joudut tyytymään tollasiin itseään pesemättömiin naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkien hygienisten ja terveiden kohtalo on tuoksua hyvältä. Sitä tuoksua voi tupsutella vaikka korvantaakse tuoksutteeksi toisin kuin sun naistesi kalahajuja. En mä ihmettele, että sua harmittaa.

        Ei sillä oo terveydentilan kanssa mitään tekemistä. Jos sulla ei kala lemita, se tarkottaa että oot hedelmätön yksilö.
        Kaikki hedelmälliset lemottaa sillille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä oo terveydentilan kanssa mitään tekemistä. Jos sulla ei kala lemita, se tarkottaa että oot hedelmätön yksilö.
        Kaikki hedelmälliset lemottaa sillille

        Sillä on kaikki tekeminen terveydentilan kanssa. Kehota sitä naistasi menemään gynelle. On se tosi ikävää, että hän noin haisee. Eikä se tulehdus ole hänelle hyväksi. Ja ehkä te voisitte myös mennä yhdessä suihkuun, jos se saisi hänet peemään välillä alapäätään. Teet siitä vaikka esileikin teille, että teet hänelle alapesun. Sitten sun ei tarvitse haistella tollasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä oo terveydentilan kanssa mitään tekemistä. Jos sulla ei kala lemita, se tarkottaa että oot hedelmätön yksilö.
        Kaikki hedelmälliset lemottaa sillille

        Mulla on lapsiakin ja toimivat kuukautiset ja kaikki hormoniarvot liiankin hyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun käytetyissä alushousuissa on sellanen samantyyppinen tuoksu, kuin kuivatuissa maitohappobakteereissa. Se on jopa aika makeahko tuoksu. Ei lainkaan kalainen.

        Joo, sama täällä, ja komppaan tätä...On huumaava, kukkaistuoksuinen, makea...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se on kaikkien 40v täyttäneiden ominaisuus. Ei siitä pääse mihinkään

        Ja vaikka se nainen kuinka yrittäisi selittää sulle, että tollanen olis normaalia, niin ei ole. Kyllä sä voit ihan kehottaa sinne gynelle ja vaatia alapesua, ennen kun hän odottaa sun nuolevan. Ei sun tarvii alistua tollaseen kohteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, sama täällä, ja komppaan tätä...On huumaava, kukkaistuoksuinen, makea...

        Siis silli lemottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on lapsiakin ja toimivat kuukautiset ja kaikki hormoniarvot liiankin hyvät.

        Ja silli lemottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka se nainen kuinka yrittäisi selittää sulle, että tollanen olis normaalia, niin ei ole. Kyllä sä voit ihan kehottaa sinne gynelle ja vaatia alapesua, ennen kun hän odottaa sun nuolevan. Ei sun tarvii alistua tollaseen kohteluun.

        Ei vaan kaikilla jotka on 40v on sama lemotus


      • Anonyymi

        Just tätä minäkin ihmettelen. Mitään kalajuttuja en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun viili, hapatettu maitotuote. Olet sekoittanut sillin viiliin.

        Ei saa aamuyöstä jo naurattaa. Joillain tuoksuu hedelmäiseltä, joillain viililtä, joillain raadolta(varsinkin ennen ja jälkeen kuukautisien)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki 40v täyttäneet lemottaa sillille

        Siksikö miehet tykkää kalastaa🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa aamuyöstä jo naurattaa. Joillain tuoksuu hedelmäiseltä, joillain viililtä, joillain raadolta(varsinkin ennen ja jälkeen kuukautisien)

        Viilinen silli ei sat…. XD

        Ettekö te edes nuku
        On siinä miettimistä

        Tunkekaa sitruuna sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tätä minäkin ihmettelen. Mitään kalajuttuja en tiedä.

        Sillin lemotus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan kaikilla jotka on 40v on sama lemotus

        Ei ole. Sun ei tarvitse alistua nuolemaan sillinhajuista kokkareista piIIua. Kyllä hänen kuuluu pestä alapäänsä ja kehotat sinne gynelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillin lemotus

        Sitä siellä nimenomaan ei lainkaan ole. Pese piIIusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa aamuyöstä jo naurattaa. Joillain tuoksuu hedelmäiseltä, joillain viililtä, joillain raadolta(varsinkin ennen ja jälkeen kuukautisien)

        Kannattaa poistaa ne vanhat tamppoonit, niin ei haise raadolta.


    • Anonyymi

      Mistäs naiset sitten tykkää? Onko tästä tehty myös ruottalainen tutkimus?

    • Anonyymi

      "Verrokkiryhmässä ruotsalaiset tieteilijät nuuhki sillejä ja toinen ryhmä naisia. Yhtäläisyys oli häkellyttävän sama. Thorbjörn Österbotten-Hjalmar kertoo, että kalojen ja ihmislajin naissukupuolen evoluutiolla on suora linja"

      • Anonyymi

        "Tutkimuksessa todettiin että sillintuoksu on naaraan parituskutsu uroille"


    • Anonyymi

      Se on lihavien naisten ominaisuus

    • Anonyymi

      Minä haistan jo kaukaa koska naiset ovat vastaanottavaisessa kllmaisessa tilassa.

    • Anonyymi

      Siis, mitä sitä itseään??? Mun kukkanen todellakin tuoksuu, mutta hyvälle, ja piste!
      Ei, kun vastustamattomalle, ja piste!

      • Anonyymi

        Siis sillille


    • Anonyymi

      Naisten on saatava mielialansa vuoksi haistella kainalohikeä. Miesten siis.

    • Anonyymi

      Se on ihmeelinen tuo naisten värkki. Upeimmillaan vastustamaton ja kauheimmillaan sillin tuoksuinen ansa. Pitäkää pH:stanne huolta, sama koskee miehiä

    • Anonyymi

      Jos noin ajattelee naisista ja seksistä niin kannattaa pysyä kaukana ihan yksikseen. Yök.

    • Anonyymi

      oliko hyvä haju.. huomasin vaa pukkaris et leggarit oli eri kohassa roikkumas. seuraavaks saat pikkarit. oisit vaa kysyny :DDD

      nii ja miehet hei haistaako sen, ku nainen on kiimanen? 😝

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4932
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      287
      3033
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1627
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1441
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1213
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1118
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    Aihe