Ei ole mikän itsestän selvys että saa vipata raha.

Anonyymi-ap

Jotkut on röyhkeittä ne pyytä raha ja sitten ne otta ne rahat ja sano haista vit minä en hyväksy sellaista minä olen tottunut sihen että kukan ei laina raha olen nimittäin tottunut sihen että se että joku lainaisi raha ei ole mikän itsestän selvys mutta jos joku on reilu ja laina raha niin totta kai minä olen tosi nöyrä ja heti kittän koska se että saa lainata raha ei ole mikän itsestän selvys on muutama reilu kaveri mitä pelasta minut silloin kun nillä on raha mutta joskus se on niin että kun hätä on suurin niin kellän kavereilla ei ole raha eli hän joka otta rahat ja sano haista vit niin hän on pilalle hemmotelttu hänellä pitäisi olla sellaista että hänelle ei joka kerta annetan tai lainatan raha että hän oppi arvostaman sittä ja oleman nöyrä ja kittä koska se ei ole mikän itsestän selvys että saa lainata raha ylensä vanhemmat laina raha mutta jotkut on sellaisia kun minä että ei ole vanhempia.

6

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei näköjän ole kellän mutta kiitos teille kaikkille minä yrittän jostan sada se 5 euroa mutta ei minulla ole mitän kiirettä vaikka mene pari päivä 😊

Jutellan jostain 😄

Minulla on sellainen kokemuus että pyysin 50 centtä jäätelöä varten ja saain 5 euro seteli ja sitten kävin gerby s market ja sinä oli yksi joka kysyi onko minulla muutama euro että saa ruoka minä sanoin käyn kauppassa minä katson sitten ja minulla oli 40 euroa sinä oli kaikki minun raha mutta kun tuli ulos kauppasta niin minulla ei ollut kolikoitta kun joku 10 cent joten annoin 5 euro seteli ja sanoin että osta tällä ruoka mutta hän jääi sinne pihalle istuman niin kauan että olin lähtennyt en tiedä onko hän ostannut ruoka tai keppana tai lonkeroa 😄

• Anonyymi

Ei minä tiedä miksi minä minun vimeisistä 35 euroa annoin hänelle raha ehkä minä ajatelin että olenhan minä itsekin ollut välillä kuusessa kun ei ole ollut raha eli näyttän esim ja sitten saan parin päivän päästä raha että pärjän 30 euroa sihen asti.

Ajatelin vähän että milttä se hänestä tuntu jos ei ole ruoka tai sitten on aivan sietämätön kankkunen eikä ole keppana.

• Anonyymi

Lainakkaa rahaa, näläkä.

• Anonyymi

Pummina olokin on elämäntapa. Tulot yleisesti on etukäteen tiedossa ja menoihin voi itse vaikuttaa. Eli kaikilla jotka pitävät ruokaa tärkeänä tulisi olla rahaa ruokaan. Jotkut ovat vain pitäneet muita asioita tärkeämpinä, joten silloin sen kuun ruokabudjetti on käytetty.
      Ensi kuussa sitten uudet valinnat.
      Kalliita kulutusluottoja ottaneet ovat tietenkin käyttänyt budjettinsa jo pahimmillaan kymmenen vuoden päähän, joten joutuu tietysti tekemään jo vyöhön lisäreiän.

• Anonyymi

Sellainen pyytää lainaa yksityiseltä joka ei sitä pankista saa. Yksityisen ei pidä lainaa antaa toiselle tai jos antaa niin vain sen verran kuin on valmis häviämään.

Jos joku kaupassa itkee sen euron jäätelö niin ulkopuolisen ei pidä jäädä kuuntelemaan. Jos hermo ei kestä niin ostaa sen jäätelön. Ei elämä euroon kaadu eikä siihen 25€ annettuun lainaan.

Itse persaukinen ja säästänyt hieman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1441
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      136
      1047
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      974
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      864
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      832
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe