Nyt on kersoilla mahtava villitys!
Nimittäin, kengän-nauhat roikkuvat sitomattomina, välillä kengän alla välillä heiluvat missä milloinkin.
Mielenkiintoiseksi sen tekee , että tuolla kadulla, kauppakeskuksien pihoissa Jne.. ei todellakaan ole lakasin lakasinkone putsannut niitä RÄKÄLIMPPEJÄ pois. Mutta, nämä kengän-nauhat tekevätkin sen ilmaiseksi ja jokainen tietää missä ne räät sitten ovat, YÖK.
Mutta, onhan tuo tietysti jonkin sortin perheen jäsenten siedätystä, kera räkälimpit kotona.
Nyt on.....!!!!!
13
332
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on siis hyvä asia!
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180173837
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Niin mitä siitä sitten?
- Anonyymi
Ttu ku pitää olla tylsä elämä sullakin, jos toisten kengän nauhat kiinnostaa. Ttu!
- Anonyymi
Tämähän ei varsinaisesti ole mikään villitys,nykynuori ei vaan taitu eikä osaa solmia niitä
- Anonyymi
Sen takia mulla onki tarralenkkarit
- Anonyymi
Uutisissa olikin, että keuhkotautia on tavattu, nyt kun Ukrainalaiset ovat saapuneet.
Eli Tuberkuloosi on palannut, niin että mitä räkä/verilimppejä nämä ihmiset kotiaan vievät??
Suoraan ruokapöytään, sormisuuhun tai muuhun limakalvoille ja asia on selvä. - Anonyymi
Tämänkin palstan keski-ikä varmaan 67v.. oikein boomerit taas tietokoneen äärellä näpyttelemäs fakseja. Ja sunnuntaina soitetaan kansanradioon aivopieruja lisää.
- Anonyymi
Juuri näinhän sinä teet!
- Anonyymi
No on avaajallakin ongelmat.
- Anonyymi
Pitäsköhän tästä kirjoittaa ihan lehteen kun on niin tärkeää?
- Anonyymi
Jos raiskaajaa tai piripäätä pitäis äkkiä päästä pakoon, miten pitkälle luulisitta ehtivän, ennen kuin olisitta naamallaan, kengännauhoihin takkuuntuneena?
- Anonyymi
Minulla roikkuu joku muu kuin kengän nauhat.
T; Jupe
https://drive.google.com/file/d/1C92YvBkFJwEjQUTAFvLUg29yMhWebz65/view?usp=drivesdk
Ps, Laitan myöhemmin kuvia laitteesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623