Makkaramäen veljesten lapsenlapset v iidennesssä rutsauspolvessa näyttää kankaanpääläisen viisauden.
Nyt näkyy rutsauksen seuraukset
18
1243
Vastaukset
- Anonyymi
joo tämä nimettömänä seinä antaa meille mahdollisuuden
- Anonyymi
Kuka on makkaramäen veljekset
- Anonyymi
Esivanhempasi makasi veljesten kanssa. Syntyi sisar ja velipuolet joista tuli isoäitisi ja isoisäsi. Heidän kakarat menivät ristiin naimisiin ja syntyi äitisi ja isäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esivanhempasi makasi veljesten kanssa. Syntyi sisar ja velipuolet joista tuli isoäitisi ja isoisäsi. Heidän kakarat menivät ristiin naimisiin ja syntyi äitisi ja isäsi.
Perätön valhe. Nähdään viimeistään käräjillä.
- Anonyymi
Eikö Makkaramäkisisen jälkeläisissä ole ainuttakaan täysipäistä?
- Anonyymi
Ei ainakaa vihtun pullonpohjarillipää-äijä, inkkariautostansa jaksaa höpistä, välillä on kovaa persua ja sitte taas vihreät arvot on parhaita, omituinen höpöttäjä on-
- Anonyymi
Ei ole montaa täysijärkistä. Kaikista huomaa näin ulkopuolisena jotakin puutetta, vajavaisuutta ja hölmöyttä
- Anonyymi
Makkara-poikien tekemistä tyttäristä ainakin tuli halukkaita, kiimaisia ja monia avioliittoja tehneitä.
- Anonyymi
niin ajatelkaa! Viidessä sukupolvessa ja mahdollisesti kahdessa eri avioliitossa viisi kakaraa! Se on kuulkaa 125 kankaanpääläistä!!
- Anonyymi
Sen takia olisi hienoa jos saisimme Naton tukikohdan Kankaanpäähän, sen sotilaat ehkä toisivat vahvistusta yksipuoliseen perimään kun pariutuisivat paikallisten kanssa. katukuvaan ilmaantuisi jopa karvialaisiakin tummempia Kankaanpääläisiä.
- Anonyymi
Selaat liikaa Korkeajännitystä
- Anonyymi
Ellei tänne olisi 1970-luvulla tullut tiiliu, kenkä ja tekstiiliteollisuuteen ympäristökunniosta uutta siittiötä ja sijoitusputkea, niin tämä olisi mielipuolien paikkakunta nyt!
- Anonyymi
Tekikö makkaralaisten hedelmöitys lapsivedestä vaarallisen?
- Anonyymi
ei vaan heidän suutelunsa pilaa sikiön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei vaan heidän suutelunsa pilaa sikiön
minä uskon sinun olevan savolainen suunsoittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä uskon sinun olevan savolainen suunsoittaja
tå? tammelassa oon syntynyt
- Anonyymi
Uskon 1 % makkaramäkisten vaikutuksesta tehneen jopa älykkäitä kankaanpääläisiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108