Evoluutio-opin mukaan kun kaivetaan maata ja löydetään erilaisia luunkappaleita, innokkaat tutkijat pyrkivät usein nimeämään löydöksensä joksikin uudeksi lajiksi. Kuitenkin monet eläimet varioituvat tänäkin päivänä suuresti, kunhan vain uusia populaatioita syntyy pullonkaulojen kautta. Esimerkkinä tästä ovat koirat. Kaikki koirat ovat silti sama laji, johon kuuluvat myös sudet, ketut ja mitä niitä onkaan. On selvää, jos koiria ei olisi, mutta niiden varioituminen olisi tapahtunut aikaisemmin niin, että niiden luurankoja löydettäisiin nyt, niin jokainen rotu olisi oma lajinsa ja taiteilijoiden tekemät ulkomuodot olisivat mitä kuvitteellisimpia. Siksi lajien nimeäminen fenotyypin avulla on arpapeliä. Pitäisi olla luotettavia silminnäkijäkertomuksia. Näitä meillä on Raamatussa.
Evoluutio oppia on yritetty kaivaa maan alta
6
226
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan uskomatonta soopaa.
Kirjoittaja on täysin Jeesuspäissään...- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Olet paatunut valehtelija jonka tämänkertaisessa valheulostuksessa jo lähtökohta on väärä. Evoluutioteorian tärkeimmät todisteet ovat elävissä eläinlajeissa ja niiden perimässä eikä missään luunkappaleista. Evoluutioteorian toinen kehittäjähän ei tutkinut fossiileita ollenkaan ja silti päätyi samaan johtopäätökseen kuin Darwinkin.
Jokainen biologi tunnistaa koiraeläimen luurangon koiraeläimeksi. No missä ovat ne kambrikautiset koiraeläimet? Tai devoni- tai siluurikauden kissat? Mistäs ne tulla tupsahtivat? - Anonyymi
Miksi et puhu luomisesta? Onko taas niin että olemattomista asioista on vaikea puhua, joten sen takia puhut evoluutiosta?
- Anonyymi
Vain täysin idiootti väittää että raamatussa on silminnäkijä havaintoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880