Mistä mahtaa johtua, että toiset miehet ovat aisureita ?

Anonyymi-ap

Synnynnäinen ominaisuus vai opittu tapa ? Lapsuuden tai nuoruuden kokemus, vaiko naisen asenne tai ominaisuus ? Automerkillä tuskin on vaikutusta.

15

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seksuaalisuuden erilaiset tavat ja tottumukset lähtevät pään sisältä, siis se yläpään. Yhdestä asiasta tue ei varmaan johdu. Monet ihmisen kehitykseen tai myöhempiin ominaisuuksiin vaikuttavat asiat tapahtuvat n. 22 vuoteen mennessä. Tuossa iässä ihmisen aivot ovat keskimäärin kehittyneet muotoonsa, johon kuuluu myös monenlaiset persoonan ominaisuudet. Tietenkin myös perimällä on iso vaikutus.

      • Anonyymi

        Voi se olla nuoressa koettu tapakin, ainakin minun tapauksessani. Meillä oli monta vuotta 16 v. ikäisinä kaverini kanssa yhteinen tyttöystävä. Harrastimme seksiä kimpassa. Ajattelen, että tuo saattoi olla se seikka, joka teki minusta vapaamielisen seksin suhteen. Jos en nyt ole aisuri "kaikilla herkuilla" niin kuitenkin tykkään kimpoista ja siitä, kun vaimoni nai vieraan kanssa.


    • Anonyymi

      Kyllä automerkillä on myös vaikutusta. Mun miehellä on aina ollut Toyota, ja hän on kyllä ihka oikea aisuri, kaikilla herkuilla. Mutta en minä siitä ole harmissani, mulla on ihan kivaa.

      • Anonyymi

        joo, mutta mun miehellä on citikka, ja kyllä hänkin nuo cuckold miehen kriteerit käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo, mutta mun miehellä on citikka, ja kyllä hänkin nuo cuckold miehen kriteerit käyttää.

        Citikka on paska merkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Citikka on paska merkki

        Voi olla, mutta kuski on ihana. Eikös nämä cuckold henkiset miehet ole sellaisia, jotka antavat vaimonsa vieraallekin ? Noiko se meni ? Voi minua onnetonta, olen etsiskellyt miestä, jolla olisi mersu. Hyvä kun tuolla viestiketjussa oli tuokin asia ilmiannettu ja noita Tojo kuskeja on yllin kyllin. Vielä vapaa neiti 34 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, mutta kuski on ihana. Eikös nämä cuckold henkiset miehet ole sellaisia, jotka antavat vaimonsa vieraallekin ? Noiko se meni ? Voi minua onnetonta, olen etsiskellyt miestä, jolla olisi mersu. Hyvä kun tuolla viestiketjussa oli tuokin asia ilmiannettu ja noita Tojo kuskeja on yllin kyllin. Vielä vapaa neiti 34 v.

        Haluutko munaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, mutta kuski on ihana. Eikös nämä cuckold henkiset miehet ole sellaisia, jotka antavat vaimonsa vieraallekin ? Noiko se meni ? Voi minua onnetonta, olen etsiskellyt miestä, jolla olisi mersu. Hyvä kun tuolla viestiketjussa oli tuokin asia ilmiannettu ja noita Tojo kuskeja on yllin kyllin. Vielä vapaa neiti 34 v.

        Ja meidän kylällä on ihan ylikylän panomies, joka ajaa mopolla kesät talvet. Hänellä on vaimo, asiaa peremmin tietävät kertovat, että vaimo on myös osallistunut muuhunkin kuin mopoiluun. Hän ei ainoastaan ole aisuri, vaan on polkaissut muutakin, kuin mopoansa, niin että hyvä perimä on päässyt lisääntymään monella muotilla.


    • Anonyymi

      Olen mies 52 v. ja vaimo tuota humalassa ehdotti. " Tykkääks katella, jos joku vieras kundi panee mua." Vastasin myöntävästi, kun en jaksanut alkaa enempää neuvonpitoon asiasta. Ajattelin, että aamulla vaimo ei muista enään koko asiaa. Mutta muisti kuitenkin. " Haluuks oikeesti katsella piip." No sitten meni viikko asiaa miettiessä. Ja mitä enemmän asiaa pohdiskelin, sen kiihottavammalta juttu tuntui. Ja siitä se sitten alkoi. Eli vaimon ehdotuksesta se aloitettiin.

    • Anonyymi

      Vaimon asenne ja ominaisuus... Pukeutuminen tyylillä kaikki näkyviin ja flirttailu vieraiden miesten kanssa.

    • Anonyymi

      Kaikissa miehissä asuu pieni aisuri, joillakin se vain etenee toteutukseen.

    • Anonyymi

      Itselläni ei ole edes ajokorttia, enkä voisi ikinä olla aisuri. Ei auto miestä tee, itse saanut aina naista kun halunnut.

    • Anonyymi

      Aisurimiehet ovat kilttejä, hauskoja ja rentoja. Minulla on sellainen, ja olen siitä läpeensä tyytyväinen.

      • Anonyymi

        Kyllä, juuri noin. Sitä en osaa kertoa, mikä on syy tuollaiseen käyttäytymiseen ? Mutta, viis siitä syystä, kaikilla on ilmaista kivaa.


    • Anonyymi

      Olen 40v naimisissa, 1 yhteinen lapsi. Vaimo ei tiedä mutta haluaisin olla täys aisuri. En oikein saa vaimon himoja ja tarpeita täysin tyydytettyä, koska laukeen niin nopeesti. Vaimolle varmaan maistuis joku kunnon parempi pano, joku isompimunanen oikein kunnolla rynkyttäis sen solmuun, tai jopa useempi mies pumppais sen pillua paljaalla niin että turvottaa punasena. En haaveillu tollasesta nuorempana, mutta nyt kun on ihan selvää että mun heikolla kullilla ei saa ihmeitä aikaan, niin oon ihan täysin hyväksyny ajatuksen että ois vaimollekin parempi jos joku pystyvämpi mies auttais. Haluisin kyllä kattoo vieressä, ja ehkä osallistuakin vähän, mutta tietysti he päättäis siitä. Mun puolesta se mies/miehet sais vaikka laueta vaimon sisään paljaaltaan, ois herkullisempi tilanne

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      2993
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2868
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      94
      2136
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1850
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1838
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      336
      1751
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1662
    Aihe