EI MUUTA PELASTAJAA KUIN JEESUS

Anonyymi-ap

Omilla ansioilla ei kukaan Taivaaseen pääse. Ota siis vastaan Jeesus ja Hänen pelastustekonsa ja anna elämäsi Hänelle! ”Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole.” Jesaja 45:22

Jeesus antaa uuden sydämen ja uuden Hengen, sekä vapauttaa synnin kahleista. Voit tulla Hänen luokseen sellaisena kuin olet, itseänsä ei kukaan pysty parantamaan. Vain Jumala voi sen tehdä. Hän auttaa sinua myös kääntymään synneistäsi, rukoile sitä! "Minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan sisimpäänne. Minä otan kivisydämen pois teidän sisältänne ja annan teille lihasydämen." Hesekiel 36:26 RK
"Koska hän ymmärsi kääntyä kaikista synneistään, joita oli tehnyt, hän totisesti saa elää eikä hänen tarvitse kuolla." Ezekiel 18:28 RK

OLETKO VALOA VAILLA?

"Kuka teistä pelkää Herraa ja kuulee hänen palvelijansa ääntä? Se, joka vaeltaa pimeydessä ja valoa vailla, luottakoon Herran nimeen ja turvautukoon Jumalaansa." Jesaja 50:10 RK

Herran nimi on Jeesus. Hän sovitti syntimme ristillä. "Hänet Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä osoittaakseen vanhurskautensa, koska oli jumalallisessa kärsivällisyydessään jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit. " Room. 3:25.
Ilman pelastusta jokainen kuolee omiin synteihinsä. Se tarkoittaa kadotustuomiota ja joutumista helvettiin. Ainoastaan Jeesus voi antaa synnit anteeksi ja iankaikkisen Elämän, jolloin pääsee myös Taivaaseen.
"Jeesus vastasi: ”Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani." Joh. 14:6. Esim. kirkon jäsenyys ja vauvana tehty kaste ei pelasta eikä anna syntejä anteeksi. Raamatullinen kaste tapahtuu vasta uskoontulon jälkeen.


Raamattu sanoo Jeesuksen maanpäällisestä tehtävästä, kirjoitettu n. 700 eKr.: "Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä Herra on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille . Hän on lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kahleiden kirpoamista" Jesaja 61:1 RK

AUTIOMAA KUKOISTAA

"Kurjat ja köyhät etsivät vettä, mutta sitä ei ole, heidän kielensä kuivuu janosta. Mutta minä, Herra , kuulen heitä, minä, Israelin Jumala, en heitä hylkää. Minä annan puhjeta purot paljaille kukkuloille, lähteet laaksojen pohjiin. Autiomaan minä muutan vesilammikoiksi ja kuivan maan lähteiksi." Jesaja 41:17-18 RK

ÄLÄ VIIVYTTELE

”Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.” Matteus 7:8. Jeesus on noussut ylös kuolleista. Rukoile Jeesusta jo tänään avuksesi. Jumalalle kaikki on mahdollista, Hän tekee loppumattomia ihmeitä. Sinäkin voit pelastua!

"Etsikää Herraa silloin, kun hänet voidaan löytää, huutakaa häntä avuksi, kun hän on lähellä. Jumalaton hylätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran luo, niin hän armahtaa, ja meidän Jumalamme luo, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta." Jesaja 55:6-7

Johannes 11:25-27 “Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?”
Hän sanoi hänelle: ”Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan”.”

www.Jeesus-on-Herra.com

0

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        337
        3357
      2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

        Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
        Ikävä
        226
        2063
      3. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        59
        1652
      4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

        Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
        Suomalaiset julkkikset
        5
        1487
      5. Kaipaaville

        Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
        Ikävä
        83
        1356
      6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

        8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
        Maailman menoa
        286
        1257
      7. Miten haluaisit

        Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
        Ikävä
        83
        1101
      8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

        mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
        Ikävä
        52
        1091
      9. Tärkeä kysymys!

        Haluatko sinä, mies, minut?
        Ikävä
        85
        1064
      10. Asiallinen lähestyminen

        Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
        Sinkut
        149
        925
      Aihe