Ulkopuolinen kärsi sittä että ne pantta minun rahat.

Anonyymi-ap

Ei ole tullut sittä raha olis pitännyt olla jo ajat sitten eli klo 8:15 ja nyt klo on 9:20 eikä ole vielä tullut ne rahat onko ne ollekan sittä sossusta laittanut se raha ei se ole minun vika ole jos sossusta huija eikä sitten laitakan sittä raha.

Mitä ne pantta minun raha minä en itse kärsi sittä että ne pantta minun raha minä olen varautunut sihen että ne pantta minun raha kun olen jo eilen lainanut se summa se on hän kenelttä minä lainasin mitä kärsi sittä että ne pantta minun raha eli itse en sittä kärsi että turha se on minun takia pantatta se raha.

Ja pirkkoa olen sannut ne ajatele että ne pantta se raha niin en saa pirkkoa mutta olen jo sannut pirkkoa että turha sittä raha on sen takia pantatta että en saa pirkkoa.

Eli sanoka näille gang stalkereille että ulkopuoliset kärsi sittä että ne pantta minun rahat ja sanoka nille että ne heti lopetta toi naurettava toiminta.

3

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eli ne gang stalkerit on laittanut se möyhemmin maksun se raha ettå joutu odottaman pitempän ennen kun saa sen rahan mutta sittä ne ei ole ottanut huomion että olen varautunut sihen että ne niin teke kun olen jo eilen lainnanut se summa että voin heti käyttä se raha eikä tarvitse odotta ennen kun sittä raha voi käyttä sitten ne gang stalkerit ei ole ottanut huomion että syttömät ihmiset saa kärsiä sitten että ne on myöhemmin laittanut se raha maksun eli jos ne kuvitele että minä sittä kärsin niin ne on väärässä sillä minä olen varmistannut että minä en tarvitse kärsiä jos ne näin teke.

    • Anonyymi

      Kun ne gang stalkerit teke kaikkea tällaista kiusa ja tarkoitus on kiusata että kaikki asiat ne päin persettä ja kiusattu teke itsemurha niin sihen ne pyrki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe