Rahat ei riitä ja talon lainat olisi maksettava

Anonyymi-ap

Puhuimme mieheni kanssa tuosta seksin myymisestä. Olen 40 v. hoikka nainen. Olen koulutettu hieroja, tosin nyt olen ollut 12 vuotta muussa ammatissa. Noilta hierojavuosilta tiedän, miten usein miehet kysyvät kautta rantain seksipalveluja. Laitoin kokeeksi ilmoituksen, otin vain miesasiakkaita. Ja kyllä vaan, seksiä tarvitaan aina. Laitanko siis tavarani myyntiin ?

44

1560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep laita vaan missäpäin toimit 💋

    • Anonyymi

      Vaihtoehtohan tuo on mutta riskit tiedostettava.
      Varattu nainen saa somessa melkoisen mylläkän ja varsinkin pienemmissä kaupungeissa mainehaitta voi olla melkoinen.
      Miten lähipiiri suhtautuu jos sivuammatti käy ilmi julkisesti.
      Salanimellä toimiminen hankalaa ja joku voi vakoilla oikeat tiedot.
      Eikös tuossa riskinä myös viranomaiset jos menee kovin ammattimaiseksi.
      Enemmän laatu kuin määrä asiakkaissa. Eikä sen tarvitse pelkkään seksiin nojautua. Rikkaalle leskimiehelle kodinhoitopalveluja eroottisella vivahteella.

      • Anonyymi

        Kommentoit taas itseäsi.


    • Anonyymi

      Tuo juttu toimii hierojan ammatissa. Mä oon tehnyt kauan. Otan pääasiassa vain miesasiakkaita. Osaan hieroa siten että, heppi seisoo hyvin usealla. Hierontapöydän lisäksi mun omakotitalon kellarikerrokseen tehdyssä työhuoneessa on verhon takana myös tavallinen sänky. Ja kysyn aivan suoraan asiakkaalta, jos haluaa...piip, niin se maksaa 150 ,- lisää. Nykyisin noita seksiä haluavia vakiasiakkaita on riittävästi 1-3 päivässä. Ja silloin puen ohuen t-paidan ilman rintsikoit ja... padaa... laitan sukkanauhaliivit ja sukat veryttelyhousujen alle. Pikkareita ei tarvita ja ne korkkarit on siinä toisen vuoteen vieressä. Jos osaa tuon seksijutun oikein hyvin, niin 10 - 15 min. keskimäärin per asiakas. Esileikit ja alkulämmittelythän on tehty jo tavallisessa hieronnassa.

      • Anonyymi

        Siis tavallinen yhdyntä, vai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tavallinen yhdyntä, vai ?

        Joo, kondomilla tietty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kondomilla tietty.

        Siis panetko sä 15 kertaa viikossa ja aina eri tyypinkanssa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis panetko sä 15 kertaa viikossa ja aina eri tyypinkanssa ?

        Jotensakin noin, ei aina noin monen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotensakin noin, ei aina noin monen.

        Minkä ikäinen olet, jos saan kysyä ?


      • Anonyymi

        Missäpäin teet hierontojasi? Onkin selkä vähän jumissa….


      • Anonyymi

        150 hyvästä lisästä ei oo paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotensakin noin, ei aina noin monen.

        saatko itse tyydytystä ollenkaan eikö miehet tee mitään opeta vähän


      • Anonyymi

        Olet toteuttanut tuon palvelun todella tyylikkäästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        150 hyvästä lisästä ei oo paljon

        Näkyy tuossakin ammatissa pätevän samat lainalaisuudet kuin muuallakin. Paras tapa sössiä hyvät "pisnekset" on hinnoitella itsensä ulos. Toisaalta tuossa hierojan ammatissa voi valita asiakkaansa hyvin, toisin kuin, jos myisi seksiä somessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy tuossakin ammatissa pätevän samat lainalaisuudet kuin muuallakin. Paras tapa sössiä hyvät "pisnekset" on hinnoitella itsensä ulos. Toisaalta tuossa hierojan ammatissa voi valita asiakkaansa hyvin, toisin kuin, jos myisi seksiä somessa.

        Mutta 15 asiakasta viikossa ? On siinä paneskelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta 15 asiakasta viikossa ? On siinä paneskelua.

        Mitä tuo nyt on, mun mies rakastelee tuon verran kanssani joka viikko, enkä saa tuosta sentin senttiä, no ehkä jotakin muuta kyllä.


      • Anonyymi

        Jos harjoittasi hieronnan lisäksi seksin myymistä, niin montako vakiasiakasta pitäisi tai voisi olla ? Kuika usen nuo miehet yleensä käyvät hierottamassa itseään muuten ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos harjoittasi hieronnan lisäksi seksin myymistä, niin montako vakiasiakasta pitäisi tai voisi olla ? Kuika usen nuo miehet yleensä käyvät hierottamassa itseään muuten ?

        Tuosta seksilisäyksestä en tiedä, mutta kerran kuukaudessa keskimäärin normaali hieronnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta seksilisäyksestä en tiedä, mutta kerran kuukaudessa keskimäärin normaali hieronnassa.

        No niin, siis 40 -60 vakkariasikasta kuukaudessa, jos siis kaksi tai kolme seksiasiakasta päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, siis 40 -60 vakkariasikasta kuukaudessa, jos siis kaksi tai kolme seksiasiakasta päivässä.

        On siinä tytöllä vierasta heppiä kerrakseen.


    • Anonyymi

      Saa kysyä :) 35-40 v. tarkempaa ikää en ilmoita.

      • Anonyymi

        Ootko vapaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko vapaa ?

        En ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole.

        Miten sun mies suhtautuu tuohon ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sun mies suhtautuu tuohon ?

        No joo, suhtautuu kyllä nykyisin. Alkuun oli hiukan vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, suhtautuu kyllä nykyisin. Alkuun oli hiukan vaikeaa.

        Anteeksi, että sekaannun keskusteluunne, mutta miten ihmeessä tuolaista voi tehdä ilman henkisiä ongelmia ?


      • Anonyymi

        nainen parhaimmillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, suhtautuu kyllä nykyisin. Alkuun oli hiukan vaikeaa.

        ookko kysyny haluisko mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi, että sekaannun keskusteluunne, mutta miten ihmeessä tuolaista voi tehdä ilman henkisiä ongelmia ?

        ne joilla on henkisiä ongelmia ei noin teekkään vaan menee hoitoon


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä käyn vakioasiakkaana hieronnassa joka viedään loppuun asti yhdyntänä tai käsin tehtynä. Hinnnan olemme sopineet ja koko sessio tapahtuu hierontapöydällä, tietenkin rakastellessa laskemme pöytää lemmas. Iltaisin yleensä otan hieronnan ja hyvin on asiakkuus toiminut.

    • Anonyymi

      Ihan oikeesti, tuo juttu voi toimia. Millaisia asiakkaita nuo seksiä haluavat yleensä ovat ?

      • Anonyymi

        Kyllä ne miehet jotka haluu seksiä alkavat tehdä kysymyksiä sinne suuntaa. Tyypillisin kysymys on että onko kukaan ehdottanut muutakin kuin hierontaa, siitä sitten on helppo jos haluu ohjata seksin suuntaan. Minä hieron omakotitalossa vakioasikkaiden kanssa joista noin puolet haluu seksiä. En ole naimisissa ja annan seksiä omasta halusta samalla itsekin tyydytän tarpeeni. Joskus on miesystäväni ollut olohuoneessa kun autan asiakkaitani rentoutumaan, kiihoittavaa.


    • Jos asiakkaita ei ole riittävästi, niin väärinhän se on, jos taas on riittävästi, ei ole väärin. 🌹👀

    • Anonyymi

      Tuohan on tosi hieno juttu!! Kysyntä ja tarjonta kohtaa. Arvostan!!

    • Anonyymi

      jos tekisin tuollaista työtä, valikoisin asiakkaat. Nuorehkot, siistit, varakkaat ukkomiehet ovat turvallisimpia. Heitä ei tarvitse valistaa ethän kerro kenellekään pyynnöillä. Vaivihkaa kannattaa kuunnella asiakkaan juttuja, katsoa millainen auto hänellä on ja katsoa käyttääkö kalliita vaatteita, urheiluasuja ja kaikenlaista muuta huomiota.

      • Anonyymi

        Perus kokovartalohieronta maksaa n. 50,- 60 ,- ja siihen 150 ,- lisää. Ei oo paha hinta.


    • Anonyymi

      jos hierot miehen myös sisältä päin olen käytettävissä ja maksan kyllä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      " Tuo juttu toimii hierojan ammatissa. Mä oon tehnyt kauan. Otan pääasiassa vain miesasiakkaita. Osaan hieroa siten että, heppi seisoo hyvin usealla. Hierontapöydän lisäksi mun omakotitalon kellarikerrokseen tehdyssä työhuoneessa on verhon takana myös tavallinen sänky. Ja kysyn aivan suoraan asiakkaalta, jos haluaa...piip, niin se maksaa 150 ,- lisää. Nykyisin noita seksiä haluavia vakiasiakkaita on riittävästi 1-3 päivässä. Ja silloin puen ohuen t-paidan ilman rintsikoit ja... padaa... laitan sukkanauhaliivit ja sukat veryttelyhousujen alle. Pikkareita ei tarvita ja ne korkkarit on siinä toisen vuoteen vieressä. Jos osaa tuon seksijutun oikein hyvin, niin 10 - 15 min. keskimäärin per asiakas. Esileikit ja alkulämmittelythän on tehty jo tavallisessa hieronnassa."

      Tuossa jutussa tuo hieronta ja seksi on yhdistetty todella tyylikkäästi, jos vertaa sitä Thai tyttöjen hierontaan. Ja laillistakin, koska kukaan muu ei hyödy tuosta, kuin sinä. Mainehaitta... nykyisin tuosta seksityöstä puhutaan avoimesti, eikä siitä tehdä suurta numeroa. Meidän kerrostalossa asuu eräs rouva, joka tekee tuota seksityötä ja kuinka ollakkaan, kaikki tietävät sen. Hän on hyvin pidetty myös monien naisten keskuudessa, miehistä puhumattakaan. Tietenkin on niitä, joilla nuttura kiristää, mutta he tyytyvät vain nyrpistämään nokkaansa. Taloyhtiön pikkujouluissa tuo rouva istui muiden naisten kanssa samassa pöydässä ja toki siellä seksistäkin puhuttiin ja heitettiin huulta. Olihan paikalla kokenut ammattilainen :)

    • Anonyymi

      Olen toiminut hierojana 6 vuotta ja seksiä kysytään. Minulla käy kaikenlaisia asiakkaita, myös naisia, mutta seksiä "myyn" vain miehille. Ja siinäkin joukossa vain mielestäni sopiville. Minulla käy myös pariskuntia erikseen hieronnassa. Muutama kuukausi sitten tuli asiakkaaksi nainen joka kertoili parisuhteestaan ja masentuneesta miehestään. Varasi vielä ajan miehelleen kahden viikon päähän varauksella, että jos mies suostuu tulemaan hierottavaksi. Jos taas ei niin , sitten hän peruu ajan. Mies tuli ajallaan ja no sellainen hiljainen vähän reppana tyyppi. Suosittelin hänelle viikon välein hierontaa, kun mies oli, kuin rautakanki. Viikon päästä kyselin hänen perhe-elämästään. Eipä tuosta juuri selvää saanut. Kolmannella kerralla puin verkkareiden alle seksikkäät alusasut ja rintsikat unohdin tiukan t-paidan alta kokonaan pois. Miehellä alkoi stondata hieronnassa ja kysyin ihan suoraan haluaisiko hän...ja mies nyökkäsi. Ja niinhän siinä sitten kävi, että siirryimme vartin mittaiseen ydyntään viereiseen huoneeseen. Seuraavalla kerralla sama juttu, mies maksoi seksin käteisellä ja hieronnasta laitoin laskun. Vaimo tuli jälleen viikon päästä, ja sanoi, että kyllä hänen miehensä on muuttunut tuon hieronnan aloittamisen jälkeen paljon reippaammaksi... Olisko pitänyt kertoa, että aamupäivällä harrastin seksiä hänen kanssaan...

    • Anonyymi

      Kyllä tuollainen 40 tamma on vielä kovaa "valuuttaa vanhempien n60-65 varakkaiden miesten keskuudessa.

    • Anonyymi

      muuten hyvä mutta olet mies , yksikään nainen ei kirjoita noin , älä viitti täällä huijata ja saada siitä jotain nautintoa , saat mitä saat mutta nyt riittää mene muualle satuilee .

    • Anonyymi

      siis tarkoitin aloittaja on mies . nauran kun miehet menee retkuun yksikään nainen ei kirjoita noin .

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe