KÖYHILTÄ LEIKATAAN

Anonyymi-ap

Sanoo oppositio.Ilmeisesti ei ole tarpeeksi köyhä jos työ ei kiinnosta,vaan mennään toimeentuloluukulle.

28

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toimeentuloluukulla köyhtyy vain enemmän,joten suosittelen työntekoa.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse vähätellä toisia, jos on itse saanut työtä. Ei ole helppoa saada nykyajan Suomessa työpaikkaa saati opiskelupaikkaa. Sosiaaliturva on jo muutenkin vähäinen. Saisi olla nuorillakin korkeampi työttömyysturva. Onko oikein, että nuoremmat ihmiset joutuvat olemaan hädissään. Teidän aikanne kuluu toisten nälvimisessä, ettekä ole taivaskelpoisia. Useimmat teistä on ateisteja tai muuten paheellisia. Oma napa lähinnä. Suu soukkemmalle ja rupea lukemaan Evankeliumeja. Aikasi käy vähiin, ihminen. Jumalan Sana.. Fortus Angelus Dei.

      • Anonyymi

        Jotain täällä on vialla kun ,ennen oli 20 v ja vähän yli oli vakipaikka nyt 30 v ei vakipaikkaa pelkkiä määräaikaisten määräyskirjoja pino vaan kasvaa .


    • Anonyymi

      Sekö on oikein jotta pidetään kahta kämppää mihin molempiin saa tuet, ja asutaan pääsääntöisesti yhdessä. Tarkoitan hetero pareja. Työtä löytyy tekevälle. Minun aikaan opiskeltiin lainalla, ja joskus jotain sai vanhemmilta. Onhan se perserstä kun valtio ei maksa koulun käyntiä , ja iltamia.

      • Anonyymi

        Oletko hakenut töitä milloin. Ennen soitteli työpaikoille ja pääsi 2 kk koe ajalle ja sitten aukesi vakipaikka. Nykyää on paljon tehty työnantajalle porsaanreikiä ja he sitä.myös käyttävät.
        Työnantajan helliminen on mennyt liiallisuuksiin ja mikää ei riitä
        Aivan kuin käsi ojossa odottavat saisko vielä lisää. Nyt on työntekijän vuoro.


      • Anonyymi

        Eikö olisi ollut helpompi puuttua tähän ongelmaa,et omistus asuntoon ei saa tukia. .mutta sotkea kaikki tue n saajat tähän sotkuun Isoittaa vaan se,et ei ol pikku tarkaa touhua.
        Tää rata hanke samaa kastia ei nähdä metsän puita vaan heittoja sinne tänne.


    • Anonyymi

      Köyhät on joutuneet Purran hampaisiin, hän haluaa leikata köyhiltä lisää, koska muuten ei muka valtio selviä veloistaan.
      Nyt nähdään se persuilun ydin, siinä saa köyhä kansa tuntea Riikan ruoskaa, Irvikissa ruimii sillä köyhää kansaa seuraavat neljä vuotta, niin että tuntuu.

      • Anonyymi

        Tämä köyhistä puhuminen on väärin heitä kohtaa
        Työnantajalla pitää myös olla vastuu. Et käyttää hyväkseen työnhakijaa mäöräyskirjojen tehtailuun pitää tulla loppu.
        Jos halutaan tähän. Tulee tehdä tarkastuksia. Miten perustellaan työsuhteen yhden päivän jatkoa ja jne. Näitä vuositolkulla. Miten maksettu lomakorvaukset ja eläke maksut.
        Loma maksettu ja vaaditaan töihin ja työkköri korvausta ei saa jne. Tää on sellaista sotkua et yritys tuet pois.
        Tää johtaa siihen et vaikea saada asuntoa vuokralle kun ei oo valitusta työtä. Näin pidetään köyhyys rajalla. Ei voi opiskella ym kun ei mitää säännöllistä ym.henkinen vankila...


      • Anonyymi

        Valtion velka ei tätä menoa lopu koskaan. On ihan älytöntä tehdä oikorata ja siihen käytettävissä olevaa rahaa saadaan valtion omaisuutta myymällä.
        On paljon järkevänpää tehdä rata pätkä kerralla ja valtion omaisuus jätetään rauhaan ja niilla tuloilla rahoitetaan osissa hanke.


    • Anonyymi

      Köyhiltä lapsiperheitä ei saa leikata.
      Valitetaan että ei kukaan tee enää lapsia, no ei kai kun kaikki otetaan pois

      • Siis joka tapauksessa älkää tehkö lapsia, ennen kuin pystytte ne myös elättämään... laittakaa ensin omat aikuiset asianne kuntoon perheessä ja sitten lastentekoon, koska, jos vähänkin ajattelet omaa tilaasi, lapset eivät tuo leipää tullessaan.... on todella vastuutonta tehdä lapsia ja olettaa, että yhteiskunta maksaa kaiken, senkin, että joudut olemaan kotona ilman palkkaa ja työuraa hamaan tappiin asti... ollaan työttömänä vuosikymmeniä ja tehdään vain lapsia ei vain kaksi, vaan lisää ja lisää... en todellakaan ymmärrä, mitä tällaiset ajattalee, muuta kuin, että mä haluun, mä haluun.. vaikka todellisia resursseja ei ole hoitaa omaa perheen toimeentuloa...


      • Anonyymi
        ehtasuomalainen kirjoitti:

        Siis joka tapauksessa älkää tehkö lapsia, ennen kuin pystytte ne myös elättämään... laittakaa ensin omat aikuiset asianne kuntoon perheessä ja sitten lastentekoon, koska, jos vähänkin ajattelet omaa tilaasi, lapset eivät tuo leipää tullessaan.... on todella vastuutonta tehdä lapsia ja olettaa, että yhteiskunta maksaa kaiken, senkin, että joudut olemaan kotona ilman palkkaa ja työuraa hamaan tappiin asti... ollaan työttömänä vuosikymmeniä ja tehdään vain lapsia ei vain kaksi, vaan lisää ja lisää... en todellakaan ymmärrä, mitä tällaiset ajattalee, muuta kuin, että mä haluun, mä haluun.. vaikka todellisia resursseja ei ole hoitaa omaa perheen toimeentuloa...

        Kyllön sitä olla pihalla. Mieti vähän ennenkuin kirjoita muita alentavasti.
        Olen monesti ihmelettyt kun lajeja säätävät ei eivät tajua,et joku päivä voi olla omalla kohdalla. Työt loppuu. Katsokaa vaikka isoja firmoja kyllä siinä joukossa asuntovelallisia, lapsiperheitä..
        Siis sinun opin mukaan älä ota lainaa äläkä tee lapsi ettet joudu vaikeuksia. Mutta pitäähän sinun itse syödä. Et saa sairastua kun rahat eivät riitä no ota vakuutus. Mutta ei ole varaa tapella vakuutusyhtiön kanssa no sijoittajille voi kodata etmenikin väärin vähitellen olet tyhjän päällä terveys menee tää voi olla sun kohtalo vaikka jo huomenna alkaa ala mäki menee noin vajaa vuosi ja olet yksi 0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllön sitä olla pihalla. Mieti vähän ennenkuin kirjoita muita alentavasti.
        Olen monesti ihmelettyt kun lajeja säätävät ei eivät tajua,et joku päivä voi olla omalla kohdalla. Työt loppuu. Katsokaa vaikka isoja firmoja kyllä siinä joukossa asuntovelallisia, lapsiperheitä..
        Siis sinun opin mukaan älä ota lainaa äläkä tee lapsi ettet joudu vaikeuksia. Mutta pitäähän sinun itse syödä. Et saa sairastua kun rahat eivät riitä no ota vakuutus. Mutta ei ole varaa tapella vakuutusyhtiön kanssa no sijoittajille voi kodata etmenikin väärin vähitellen olet tyhjän päällä terveys menee tää voi olla sun kohtalo vaikka jo huomenna alkaa ala mäki menee noin vajaa vuosi ja olet yksi 0

        Äläpä syyttele täällä muita. Mieti ny itse onko järkeä hankkia tenava jos ei kykene edes itsestään huolehtimaan. Jos omat tulot on vaikka 500e kk jolla ei saa järjestettyä kunnollista elämistä edes yhdelle ihmiselle, siihenkö pitäisi pyörähtää pari tenavaa ja heittäytyä tukien varaan elämään?! Onko se lapsillekaan oikein että joutuu elämään köyhyydessä.
        Ensin pitää olla varma toimeentulo ja vakaa elämä jotta kannattaa perustaa perhe. Ei lasten elättämistä voi jättää veronmaksajien hoidettavaksi. Et ilmeisesti älynnyt tuosta kirjoituksesta yhtään. Eihän tuossa puhuttu mitään lainoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä syyttele täällä muita. Mieti ny itse onko järkeä hankkia tenava jos ei kykene edes itsestään huolehtimaan. Jos omat tulot on vaikka 500e kk jolla ei saa järjestettyä kunnollista elämistä edes yhdelle ihmiselle, siihenkö pitäisi pyörähtää pari tenavaa ja heittäytyä tukien varaan elämään?! Onko se lapsillekaan oikein että joutuu elämään köyhyydessä.
        Ensin pitää olla varma toimeentulo ja vakaa elämä jotta kannattaa perustaa perhe. Ei lasten elättämistä voi jättää veronmaksajien hoidettavaksi. Et ilmeisesti älynnyt tuosta kirjoituksesta yhtään. Eihän tuossa puhuttu mitään lainoista.

        Se on totta lapsia ei pidä hankkia jos niitä ei kykene hoitamaan eikä raha riitä. Ehkäisy on keksitty ja kaikkien saatavilla. Omistusasuntoon ei asumistukea. Työtä pitää tehdä jokaisen jos terveys on Ok . Ite oon tehny useita töitä muitakin kun ammattia vastaavaa , sehän on kokemusta sekin. Liian helpolla saa toimeentulotuet. Yksinhuoltajista kun huolta kannetaan niin saavat toki lapsilisän joka nousee, elatusmaksut lapsista ja ilmaisen päivähoidon ja koulun. Jos asut vuokralla saat vielä asumistuen . Ja sen palkan myös. Olen elänyt nuoruuden / tehnyt lapset aikana kun näitä mitään tukia ei ollut ja silloinkin selvittiin


    • Anonyymi

      Katsokaa miten vaikuttaa asumistuki poisto vero helpotus tämä on lastaria haavaan sillä vero helpotus ei kata tätä tuloa
      Pienillä tuloissa % tarkoita vaajaa satanen. Siis petosta
      Mutta suurituloisille vero helpotus on monen monen kk palkka jopa usean kk palkka miten tämä selitetään.

    • Anonyymi

      Jos työttömät halutaan töihin siihen auta kun työnantaja velvoitetaan käyttämään työkkörin palveluja.

    • Anonyymi

      Työttömät töihin on monia keinoja
      Yksi vähän käytetty on tarjota oppisopimus paikkoja työkkörin kautta etsitään työntekijä näin saadaan sopivia koska työntekijä ja työnantaja ajaa itsensä sisään. Kaikkien etu.

    • Anonyymi

      Tuista leikataan, niin toimeentuloluukulle tulee 40 000 ihmistä lisää sanoo asiantuntija. Näin jos on,niin se kertoo ettei ole työhaluja, jos halutaan sossun luukulle eikä töihin. Hesassa on yli 40 000 työtöntä,ja silti työttömiä 12 prosenttia.Tilasto kertoo kaiken on paljon mukavampi hengailla kartsalla. Purra on TYÖTÄTEKEVÄN YSTÄVÄ. Tukijullit,joilla ei ole tarkoitustakaan mennä töihin ovat häviäjiä,ja hyvä niin.

      • Anonyymi

        Ei ole Purra kenenkään ystä, kun on työtätekevä pienipalkkainen yksinhuoltaja ja tuet leikataan, niin leipäjonosta saa ainoastaan apua, Purra on sen suunnan arkkitehti.
        Ei ole hänestä tai hänen puolueestaan mitään apua, päin vastoin, Purra on kansan petturi.


    • Anonyymi

      Onko oikein,et esillä ahdl ja sen vaikeudet kun pitäisi puhua myös persoona häiriöstä joka alistaa toisia ja kohdistaa vihan toiseen ja nauti päälikkönä olemisesta.
      Nämä hakeutuu virkoihin jossa säätää lakeja ja näin toteuttaa omaa agenda.
      Johtajissa on paljon tätä ainesta tutkittua tietoa.
      Olisikin aika puuttua myös kouluissa tämän ryhmään.

    • Anonyymi

      Oikorata onko tehty jo päätös kuka tekee. toteuduttava kilpailutus ym. Eikö sulle mulle

    • Anonyymi

      Kauhujen kapinetti vaan levittelee siipiään.
      Olisiko jo aika laittaa hidastusta eikä pika rataa.

      • Anonyymi

        Onko kukaan tuonut esille jos oikorata tehdään kuka sitä jatkossa maksaa Sähkön hinta,saadaan näin pitää korkealla koska kulutus nousee valtavasti.
        Ydinvoimaan suunnittelua tehdään kaikessa hiljaisuudessa ja kuka maksaa köyhät ja rikkaat kerää kermat päältä.
        Sijoittajat ym.


    • Anonyymi

      Mites nämä ihmiset ketkä tekee pätkätöitä, jos poistetaan tuet niin mites he tulee toimeen. Ja opiskelijat ym

      • Anonyymi

        Suu säkkiä myöten, luuserit. Nyt kun isänmaanpetturit ovat ulkona, niin ei vietellä enää kulutusjuhlia yhteiskunnan avustuksilla. Pääjehukin pakeni jo maasta!


    • Anonyymi

      Sari nauraa, Anna Maja myhäilee ja Petteri on ihan pihalla, Riikka painaa täysillä myös.

    • Anonyymi

      Riikka Purra lupasi vaalivideolla, että Perussuomalaiset ei leikkaa köyhiltä, niin kuin kokoomus tekee, mutta teki törkeän petoksen heti kun saivat hallituksen kasaan, ilmoitti irvissä suin, kuinka leikkaa köyhiltä viimeisetkin avustukset. Hän oli euforisessa tilassa, kun siitä ilmoitti, näki kuinka nautti, kun petti ja valehteli kansalle.

    • Anonyymi

      Kun minä en saa avustuksia niin minulta ei voi leikata /vähentää . Niin mitenkä nyt ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe