Olen miettinyt, että voisinko siedättyä kissalle. Olen lievästi allerginen niille ja muistan alakoululaisena menneeni tädille kylään viikoksi, jouduin ottamaan allergia lääkettä hänen kissojensa takia. Nenä vuosi ja silmiä kutitti mutta aika lievät oireet. Olen vähän allerginen koirille, mutta siedättynyt meidän kahdelle koirallemme. En muista tuliko ensimmäisestä oireita, koska olin niin pieni, mutta kun toinen tuli oli alussa oireita, en tiedä johtuiko koirasta vai siitepölystä jota se toi pihalta. Äitini, jolta allergiat olen perinyt sai myös oireita koirasta mutta ei enään. Haluaisin kissan, kun muutan pois kotoa, eritysesti bengali kissan joka ei vissiin allergisoi niin pahasti kuin jotkut muut. Kun kävin tädilläni tänä kesänä ei kissasta tullut oireita, vaikka se makasi sylissäni. Olin toki vain päivän, mutta viimeksi oireet tulivat samana iltana kun saavuin sinne.
Voinko siedättyä kissalle?
Anonyymi-ap
1
356
Vastaukset
- Anonyymi
Kissat ovat jääneet allergiaa aiheuttavina aivan liian pienelle huomiolle, koirista ja hevosista puhutaan paljon. Keuhkosairaalan tutkimuksella vahvistettu, koululaisen astmakohtaukset johtuivat luokkatoverin kotikissasta. Hengityksen vinkuminen on vakavasti otettava terveyshaitta, jos pienikään mahdollisuus osoittaa kissaan, syytä toimia. Suloisia ovat, mutta, mutta??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185