Lidl on köyhien eli persujen kauppa

Anonyymi-ap

Sosiaalitoimen kanta-asiakkaat eli fattapersut siellä parkkipaikalla näyttävät parveilevan ja vanhoja autonromuja käyttävän. Asioin itse viereisessä Citymarketissa, jonka asiakkaissa on sähköautoilijoita ja uusilla hybridiautoilla ajelevia.

40

294

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mä en oo koskaan käyny natsimarketissa

      • Anonyymi

        Etelänvetelien kauppoja. Eihän niitä edes Sodankylän pohjoispuolella olekaan.


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­N­­y­­m­­f­o­­­m­­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Sulla on aika ilkeä suhtautuminen muihin ihmisiin, olet varmaan itse niin hyvä.

      • Anonyymi

        Kaikki ihmiset ovat hyviä persuihin verrattuna, etenkin maahanmuuttajat.


    • Anonyymi

      tiiä sitte,kenen kauppa se on,
      mutta ei ainakaan minun.
      Lopetin lidlissä käymisen kun tuli appi.
      Ei ole mulla appeja eikä sellaista puhelintakaan.

      • Anonyymi

        Outoa etten itse ole tarvinnut koko appia Lidlissä asioidessani...,,,?


    • Anonyymi

      Sen näkee jo Lidlin TV mainoksista kenelle tuo kauppa on tarkoitettu.

      • Anonyymi

        Juntteja mainoksia junteille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juntteja mainoksia junteille.

        Juuri näin, ei juntti mikään älykkö ole.


    • Anonyymi

      Demarin tuntee tosiaan siitä, että joutuu ruokansakin varastamaan. Sitä se tietää kun äänestyslappuunsa väärän numeron menee kirjoittamaan. Tämä muistutuksesi varsinkin naisille kokonaisvaltaisesti.
      Turha se on pajattaa jälkeenpän, naisella, kun ei ole mitään järkeä, sanoi Putin.

    • Anonyymi

      Olut olutta käyn sieltä ostamassa

      • Anonyymi

        Minä pidän enemmän bisse kaljasta.


    • Anonyymi

      Jo on siinäkin mielipide. Minun tuttavani joka on hyvin vauras mitä tulee omaisuuteen, ajelee ihan vaan vanhalla autollaan joka on varmaan 30 vuotta vanha, ei ole persu, eikä katso ketään ihmistä alaspäin poliittisen suuntauksen mukaan. Hän voisi ostaa monta sähkö autoa , vaan ei katso tarpeelliseksi
      kaupasta ostetaan tavaraa eikä vahdata kuka on mitäkin. Itse käyn kaikissa meidän kaupungin kaupoissa ihan vaan vaihtelun vuoksi , enkä koskaan ole edes ajatellut noin lapsellista.
      kaupungin tuoreimmat vihannekset on meillä Lidl kaupassa. ,toisissa kaupoissa on taas omat hyvät puolensa . Joten eikö tärkeämpää asiaa ole se kun leikkiä jotain mahtimiesten lapsellisilla perusteilla. Kas kun kukin elää omilla ehdoillaan eikä sillä että on sähköauto , sillä siinäkin on vaan ratti, kaasu ja jarrut , kuten muissakin autoissa , eikä itseluottamus roiku auton merkissä

    • Anonyymi

      Persut pitäisi patistaa töihin. Sen jälkeen niilläkin olisi rahaa käydä kunnon kaupoissa.

    • Anonyymi

      No täällä pääkaupunkiseudulla Lidl on kehitysmaamuslimeiden kauppa!

      • Siis jostakin syystä mamut suosii Lidliä, ovatko sitten asuneet keski-Euroopassa ennen turvapaikan hakua Suomesta? en tiedä, mutta Lidlissä niitä riittää.... ja ajavat paremmilla autoilla, kuin kantasuomalaiset... en tiedä kenen rahoilla ovat ne maksaneet, kun suomalaiset tuntuvat olevan ihan varattomia ja köyhiä vuodesta toiseen, kävivät sitten töissä tai ei, niin yhteiskunta maksaa heille koko ajan liian vähän tukia... terveisin pari vuotta vanhalla hybridillä ajava persueläkeläinen.


    • Anonyymi

      heh heh, kyllä leikkauksistakin valitttaa vain vihervasemmisto

    • Anonyymi

      Tiedä muutaman vasemmistolaisen jotka ylistävät Lidlin halpuutta. Nämä samat myös haluaisivat ajaa kotimaisen ruuantuotannon alas.

      • Anonyymi

        Sinä et tiedä mitään, tuskin omaa nimeäsikään, köyhä persunreppana. Miksi et mene töihin?


    • Anonyymi

      Auto ei todista ihmisen varallisuudesta yhtään mitään. Eikä varsinkaan se, missä kaupassa käy. Rikas voi olla hyvin pihi ja käy siksi Lidlissä.

      • Anonyymi

        Auto nimenomaan on todistus ihmisen tulotasosta. Köyhä ei saa hankittua arvokasta autoa mitenkään.


    • Anonyymi

      Mikä autuaaksi tekevä voima se sähköauto on aloittajalle? Samassa yhteydessä mainitaan aina persut päinvastaisena esimerkkinä. 🤪🤡
      Noita aloituksia näkyy tulevan miltei päivittäin.

      Joku vihervasemmistokommari on saanut uuden pakkomielteen?

    • Anonyymi

      Älkää persut ottako mallia "johtajistanne", vaan menkää töihin. Sen jälkeen riittää rahaa normaaliin elämään. Ei tarvitse enää kitsastella ja käydä halpamarketeisssa.

    • Anonyymi

      Keiden kauppa on halal kauppa?Ihmisten jotka suhtautuvat välinpitämättömästi eläimen pelkoon ja kärsimykseen?Ihmisten jotka uskovat näkymättömän muuttumattomuuteen käskynhaltijana?Ihmisten jotka uskovat ihmisen luomaan näkymättömyyteen?

    • Anonyymi

      Niin on, miltä näyttää.

      Jos ihminen näyttää köyhältä ja käyttää vanhaa autonromua, niin kyseessä on köyhä.

      • Anonyymi

        Ei aina pidä paikkaansa sekään. Monet varakkaat eivät edes ajattele sillä tavalla.
        Auto on heille ainoastaan esine millä pääsee paikasta toiseen, ja ne on juuri ne köyhät jotka ajattelee että rikkaus on autossa.
        Rikkaan ei tarvitse korostaa itseään auton voimalla sillä hänellä on hyvä itseluottamus . Joten auto tänään on käyttö vehje eikä mikään minkä mukaan lasketaan ihminen varakkaaksi .joten joku tavis ehkä saa periä jonkun omaisen ja sijoittaa koko perinnön kalliiseen autoon jolla sitten ajelee . Kukaan rikas ei tekisi samoin , joten autosta ei näy rahallinen status mitenkään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aina pidä paikkaansa sekään. Monet varakkaat eivät edes ajattele sillä tavalla.
        Auto on heille ainoastaan esine millä pääsee paikasta toiseen, ja ne on juuri ne köyhät jotka ajattelee että rikkaus on autossa.
        Rikkaan ei tarvitse korostaa itseään auton voimalla sillä hänellä on hyvä itseluottamus . Joten auto tänään on käyttö vehje eikä mikään minkä mukaan lasketaan ihminen varakkaaksi .joten joku tavis ehkä saa periä jonkun omaisen ja sijoittaa koko perinnön kalliiseen autoon jolla sitten ajelee . Kukaan rikas ei tekisi samoin , joten autosta ei näy rahallinen status mitenkään .

        Kyllä rikas aina näyttää olevansa rikas. Eihän rikkaudella muuten mitään tekisikään.

        Wannabe-rikkaat, eli köyhät jotka haluaisivat olla rikkaita, käyttäytyvät kuten kirjoitit.

        Pelkkä vilkaisu autoon riittää osoittamaan auton käyttäjän tulotason.


    • Anonyymi

      Minulla ei ole autoa mutta Lildlissä en ole käynyt eläissäni kerran kertaa enkä todennäköisesti tule käymäänkään.

    • Anonyymi

      Menkää persut töihin niin ei tarvitse köyhäillä.

    • Anonyymi

      Onko köyhiä persureppanoita edes tarvetta pitää hengissä? Nehän ovat vain ympäristörasite.

    • Anonyymi

      Olen Persu, en ole ikinä Lidlissä asioinut enkä aio asioida jatkossakaan. Täysin turha kauppa, siellä taitaa asioida lähinnä mamut.

    • Anonyymi

      Eikös ne vassarit kohta valtaa Lidlin kun hallituksen kiristykset iskee pahiten just duunareihin valivali...

    • Anonyymi

      SAK:n jäsenillä ei oo varaa edes matkustella, surkeeta joukkoa 🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Stadissa on sitten paljon värillisiä persuja.

      • Anonyymi

        Persut on matuja. Jostain Venäjältä Suomeen ryömineet ja tuoneet huonot tapansa.


    • Anonyymi

      Aloittaja on selvästi alempaa kansaa halveksiva Rkp-hurri.

    • Anonyymi

      Käy siellä hallituksen vastustajiakin aika ajoin todistettavasti.

    • Anonyymi

      Olkaa kaikki hilijaa! Ei ihmisen poliittinen juttu ohjaa kauppaan menoa eli eiköhän siinä vaikuta muut seikat. Esim tunnen rikkaita jotka käy lidlissä ja tunnen köyhiä jotka käy lidlissä. Tunnen persuja jotka käy lidlissä ja tunnen kokoomuslaisia jotka käy lidlissä ja tunnen yhden kommunistin joka käy Lidlissä. Hän käy , siis tämä kommunisti käy myös K-kaupassa. Voi toki olla siinä mielessä perää että enempi rahattomat ihmiset käy lidlissä mutta sitten on eri asia pohtia keitä rahattomat ihmiset äänestävät sillä kyllä mä vähän luulen että köyhistä löytyy niin demarien kuin persujen kannattajia. Ei voi yleistää niinku. Itse en ole köyhä mutta käyn lidlissä koska se on halpa kauppa jolla saa rahallisia säästöjä koska minä ja isä olemme molemmat nuukia ihmisiä koska ajattelemme paljon rahaa, koska arvostamme rahaa koska rahaa ei kasva joka puussa. Pitää olla myös kiitollinen suomen poliitikoille kun on auttaneet paljon esim minua ja isää = siis ihan kaikki hallitukset mun elinaikana. Emme muista olla kiitollisia. Mut pitäs olla .asiat kun vois olla paljon pahemmin.

      Sitä vuan en ymmärrä ku pittää fanittaa jotaki kommunisti aatetta tai nationalismiaatetta. En ymmärrä!

    • Anonyymi

      Persujen tulotasoa on nostettava - siirretään maataloustuet persuille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe