Nordea asiakaspalvelu on yhtä kuin Helvetti

Anonyymi-ap

Surkein asiakaspalvelu mitä voi saada on Nordean niin sanottu asiakaspalvelu, kohta 50v asiakkaana ja "asiakaspalvelija" kehottaa sitten vaihtamaan pankkia kun ei osaa selvittää asiaa.

36

1672

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahdotonta! Eihän tuo Nordea ole edes ollut olemassa 50 vuotta vaan reilut 20v.

      • Anonyymi

        Laita osoitteesi niin tullaan käymään


      • Anonyymi

        Merita oli ennen kun muutti nimensä Nordea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merita oli ennen kun muutti nimensä Nordea.

        Ei Meritan nimi muuttunut nordeaksi vaan se syntyi pohjoismaisen fuusion tuloksena jossa Merita oli osakas.

        Lainaus Wikipediasta

        "Nordea luotiin vuonna 1997 yhdistämällä ruotsalainen Nordbanken ja suomalainen Merita Pankki Merita-Nordbankeniksi"

        Nythän Nordea hakee markkinaa Norjassa ostamalla DanskeBank toimintaa! Kauanko kun Suomen Danske tulee myyntiin. S-pankki osti handelsin toimintaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Meritan nimi muuttunut nordeaksi vaan se syntyi pohjoismaisen fuusion tuloksena jossa Merita oli osakas.

        Lainaus Wikipediasta

        "Nordea luotiin vuonna 1997 yhdistämällä ruotsalainen Nordbanken ja suomalainen Merita Pankki Merita-Nordbankeniksi"

        Nythän Nordea hakee markkinaa Norjassa ostamalla DanskeBank toimintaa! Kauanko kun Suomen Danske tulee myyntiin. S-pankki osti handelsin toimintaa!

        Lienee tarkoittanut, että oli asiakkaana jo Kansallis-OsakePankin aikana. Ainakaan minun asiakkuuttani ei lopetettu vaan siirryin vanhana asiakkaana Nordeaan.


      • Anonyymi

        Soli SÄÄSTÖPANKKI ennen.. Yritin kirjautua monesti ei pystu kirjautumaan verkkopankkiin asiakasneuvonta on pelkka BOTTI tai vaatii kirjautumisen. PASKOO HOMMOO..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lienee tarkoittanut, että oli asiakkaana jo Kansallis-OsakePankin aikana. Ainakaan minun asiakkuuttani ei lopetettu vaan siirryin vanhana asiakkaana Nordeaan.

        Joo, ei pidä takertua tuohon lipsahdukseen. Itsekin sanon aina olleeni ikäni Nordean asiakkaana, kun olen ollut yhtäjaksoisesti asiakkaana Suomen Yhdyspankille - Meritalle - Nordealle, Ei tavallinen asiakas edes huomannut, että olisi mitenkään siirtynyt eri pankkiin, vaan koki, että pankin nimi vain vaihtui. Etenkään silloin teininä, kun tulinkin olivat vanhemmat lahjana avanneet pankkiin (SYP).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei pidä takertua tuohon lipsahdukseen. Itsekin sanon aina olleeni ikäni Nordean asiakkaana, kun olen ollut yhtäjaksoisesti asiakkaana Suomen Yhdyspankille - Meritalle - Nordealle, Ei tavallinen asiakas edes huomannut, että olisi mitenkään siirtynyt eri pankkiin, vaan koki, että pankin nimi vain vaihtui. Etenkään silloin teininä, kun tulinkin olivat vanhemmat lahjana avanneet pankkiin (SYP).

        Siis TILIN olivat vanhemmat avanneet


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­­­y­m­f­­­o­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olipahan kommentti , olisiko pitänyt luetella kaikki edeltäjät , eiköhän aika hyvin mene suurimmalle osalle jakeluun.

      • Anonyymi

        Nordean historia: ruotsalainen Nordbanken ja suomalainen Merita Pankki yhdistyivät vuonna 1998 ja nimeksi tuli Merita-Nordbanken. Nordea-nimi tuli käyttöön 2001.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nordean historia: ruotsalainen Nordbanken ja suomalainen Merita Pankki yhdistyivät vuonna 1998 ja nimeksi tuli Merita-Nordbanken. Nordea-nimi tuli käyttöön 2001.

        Kop ei varmaan sitten ikinä ole ollut olemassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kop ei varmaan sitten ikinä ole ollut olemassa

        Kansallis-Osake-Pankkki oli olemassa jo ennen kuin tämän viisastelijan isoisä sai ensimmäisen siemensyösynsä.


      • Anonyymi

        Just näin, täysin asiaton kommentti. Asiahan tässä piti olla tärkeä eikä jokin pankkifuusioiden historia.


    • Anonyymi

      Todella surkeaa on , ennen ok kun pika chat toimi, nyt on johonkin laitettu muutama konttori missä sitten muutama vastailee mitä vastailee.

    • Anonyymi

      Aijaah, tältä siis tuntuu helvetin jälkeinen aika.

      • Anonyymi

        Fiksu kommentti, oot maalta , lihava ja kännissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu kommentti, oot maalta , lihava ja kännissä

        😊taisi osua aika hyvin


    • Anonyymi

      Sitten kun vaihtaa pankkia on hetken päästä valittamassa täällä uuden toimintaa!

      Ei sillä itsekkään en menisi nordeaan edes kuselle vaikka saisin miljoonan. Toiseksi en luota mihinkään Suomessa olevaan pankkiin.

      • Anonyymi

        On jo käytössä ja ei kaikki ole täydellistä, Nordealla tosin ok palvelu mennyt erittäin alas ja asiakaspalvelussa ei kyllä oikeasti tiedetä yhtään mitään. Aikamoinen on yllätys kun kehoitetaan vaihtamaan pankkia kun ei osata selvittää asiaa ja ei nyt kumminkaan maailman hankalin , huom. Tämä ei ollut siis ensimmäinen kerta ja eihän se asiakaspalvelijan vika ole kun asiat ei toimi mutta lähes 50v asiakkaana niin ei nyt ihan oikea kehoitus ole että kannattaa vaihtaa pankkia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On jo käytössä ja ei kaikki ole täydellistä, Nordealla tosin ok palvelu mennyt erittäin alas ja asiakaspalvelussa ei kyllä oikeasti tiedetä yhtään mitään. Aikamoinen on yllätys kun kehoitetaan vaihtamaan pankkia kun ei osata selvittää asiaa ja ei nyt kumminkaan maailman hankalin , huom. Tämä ei ollut siis ensimmäinen kerta ja eihän se asiakaspalvelijan vika ole kun asiat ei toimi mutta lähes 50v asiakkaana niin ei nyt ihan oikea kehoitus ole että kannattaa vaihtaa pankkia?

        Ennen asiakas oli olevinaan pankille tärkeä mutta nyt ihan sama se.


    • Anonyymi

      Kyllä ulkomaisia käytetään mutta pakon edestä tuli taas vastaan ja "hienosti se meni" , ei selvittänyt asiaa , ei tiennyt miten edes asiat menee. Hyvä koulutus näyttää olevan Nordean asiakaspalvelussa , kertaakaan en ole saanut simppeliä asiaa hoidettua ja näitä on muutama vuosittain.

    • Anonyymi

      Ei vaan toimi asiakaspalvelu ja tullut erittäin paljon alas vielä mitä oli, pakon edessä muutaman kerran vuodessa joudun käyttämään ikävä kyllä muuten samaa mieltä eli ulkomaista mielummin, ei nämäkään täydellisiä ole mutta toimii paremmin.

    • Anonyymi

      jenkkien oracle ohjelma aikanaan tehtaalla oli kyllä vittumainen mutta nordean sivut panee kyllä moninverroin paremmaksi. op:n ja s pankin sivut jotakuinkin pelaa, mutta nordea on aivan toivoton ollut vaikea kaiken aikaa. ei jaksa enää. puuttuu toveri venäläisten hermot . ajan alas ja lopetan koko paskan ja suosittelen muillekin .

    • Anonyymi

      Aivan täyttä sontaa koko Nordea muutenkin, paras on chatrobotti, oikein supertekele, miten voi olla niin surkeaa koko toiminta. Johto pitää video palavereja ja juttelee tärkeänä niitä näitä ilmeisesti.

    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä. Nordean aasi akaspslvelu on suomen surkein. Aivan järkyttävää toimintaa. Onneksi tapana on nauhoittaa kaikki puhelut. Nordean "asiakasalvelijat" haistattelevat ja valehtelevat. Mitään oikeaa tietoa heilla ei ole. No pääsevät Ylen MOT ohjelmaan pian.🙂

      • Anonyymi

        Kannattaakin itse tallentaa puhelut: Nordeakin kyllä tallentaa mutta ei anna niitä riita-asiassa asiakkaan / asiakkaan puolustusasianajajan kuultaviksi, jotta asiakas ei voisi todistaa puhuvansa totta ja Nordean valehtelevan.


    • Anonyymi

      Siellähän suljetaan netissä chattikin kesken kaiken , eikä asiakkaalle tule oikeaa vastausta. Ja niitä palveluja ei tilata, mitä asiakas haluaa. Miksi siellä on tuollainen asiakaspalvelija ainakin 1 tällä hetkellä chatissa. No laitoin palautetta sinne. Asiakaspalvelijat on sitä varten, että asiasta otetaan selvää, eikä vaan suljeta chattia ja olla vastaamatta. Oli ensimmäinen tosi huono kokemus tällä viikolla chatissa olo siellä ja kyselyt.

      • Anonyymi

        Minulla kyllä chatti heidän kanssaan on sujunut ihan hyvin ja heidän sivustonsakin on toiminut. Että ei tekniikasta valittamista, mutta sitäkin enemmän Nordean viheliäisen vilpillisestä asenteesta asiakasta kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla kyllä chatti heidän kanssaan on sujunut ihan hyvin ja heidän sivustonsakin on toiminut. Että ei tekniikasta valittamista, mutta sitäkin enemmän Nordean viheliäisen vilpillisestä asenteesta asiakasta kohtaan.

        Se chatti sulkeutuu jonottaessa, jos ei muutamaan hetkeen tapahdu mitään. Itse kirjoitan asiakkaan kommenttilootaan edes jonkin sanan aina välillä, ettei tule aikakatkaisua. Eivät siellä ihmiset eivätkä etenkään ilkeyttään chattia kesken katkaise; johtuu tekniikasta, tulee aikaraja.


    • Anonyymi

      Aloittaja ei ole saanut lainaa tai apua kun on omavelkaisen velan takia kusessa! Ei sillä. Olen itse toivottanut Nordean tytäryhtiön helvettiin puhelimessa!

      Ihminen ei itse ole edes pankin asiakas kun lähellä olevan ihmisen ongelmat vie sivussa asioista ulkopuolisen elämän. Ei tämä koske yksistään yhtä pankkia. Lukekaa joskus Virallisesta lehdestä haasteita ja velkojien kuuluutuksia. Kolmas ryhmä on iäkkäiten ihmisten kuolinpesien varattomiksi toteamiset ja velkojien ilmottautumisia koskevat ilmoitukset.

      Olis muuten laissa muuttamista näissä kuolinpesien osakkaitten ja vastuussa. Joskus 50v ihminen saattaa tehdä tekoja joita joku kantaa 50v päästä. Tämähän ei koske aktiivisessa elämässä olevaa perheellistä joka menttää yllättäen työkykynsä tai henkensä!

      Mutta tämä on paljon monimutkaisempi asia eikä kukaan halua puuttua tähän. Eikä vuonna 2034 voimaan tuleva laki palauta väärin kohdellun kunniaa tai poista nyt kurassa olevien ongelmia!

    • Anonyymi

      Jos miettii miten asiat on muuttunut 2000-luvun alusta niin onhan nyt paljon paremmin. Siis ihan yleisesti asiat on mennyt eteenpäin.

      Tietysti sen ajan. ”vanhemmat” koki rajun muutoksen jo 1980 luvulla kun tuli kortit ja laskujen maksu muuttui tiskiltä automaatille eikä käteistä kannattanut nostaa enää tiskillä.

      Minulla on kommentti tässä ketjussa ja yleinen mielipide Nordeasta etten mene kuselle sen konttoriin vaikka saisin miljoonan.

      Mutta kuka tahansa voi sanoa mistä tahansa pankista tuon saman. Jos pankki ei ole antanut lainaa tai myönnetyn kanssa on ongelmia niin tottakai syy on pankin tai sen randomina vastaantulleen pankkihenkilöiden., ei missään nimessä itsessä.

      Oma kauna Nordeaa kohtaan on perua lähellä olleen ihmisen sotkussa olleista asioista joissa pankki olisi voinut toimia jo alussa eri tapaa. Itsellä oli tili lyhyen aikaa KOP:ssa mutta irtisanoin sen lyhyen ajan jälkeen.

      Nykyajan tilannetta en mieti enempää

      • Anonyymi

        Minulla sama juttu: olen kaunainen Nordeaa kohtaan, koska se toimi väärin läheisen ihmisen sotkussa, JONKA NORDEA ITSE AIHEUTTI ja ensin virheensä myönsi mutta myöhemmin kielsi, ettei joutunut korvaamaan.


    • Anonyymi

      Surkean halutonta asiakaspalvelua. Kaikki tilini siirtyvät toisaalle. Kiitos haluttomasta yhteistyöstä.
      Ja suuri kiitos että katkera exäni pystyy soittamalla poistamaan minun käyttöoikeuteni avaamistani tileistä johon hänellä ei ole osaa eikä arpaa. Vittu käsittämätöntä

    • Anonyymi

      Nordean asiakaspalvelu on edelleen ihan surkeaa. Olisi pitänyt viisi asiaa hoitaa ja kaksi on saatu hoidettua. 6 eri kertaa soitettu, yhdesti käyty paikan päällä. Asiakaspalvelusta saatu myös ihan väärää tietoa. On annettu palautetta. Miten tämä pankissa asiointi on tehty näin vaikeaksi? Miten muut pystyvät asioimaan siellä?

    • Anonyymi

      Tunnuslukulaite lukittunut. Soitin asiakaspalveluun. Vastaus näppäilyvirhe 24h lukittu. No yritin käyttää sitä taas määräajan umpeuduttua. Ei toimi vieläkään. Ja olin tarkkana näppäillessä kuten kehoitettiin. Heitän vesilintua laitteella ja tilaan uuden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe