Trumpin kannattaja oudossa valossa

Anonyymi-ap

Nyt on hauskaa juttua, Trumpin äänekäs kannattaja, ja yksi Amerikan Edustajain huoneen äärimmäisen (kristillisen) oikeiston edustajista on toiminut varsin mallikkaasti.

Poltteli sähkötupakkaa julkisessa sisätilassa, jota ei saa tehdä, ja koitti vielä valehdella ettei niin ole tehnyt. Olisi kuitenkin ehkä kannattanut myöntää heti alussa mitä teki jotta se teatteri ei olisi joutunut julkaisemaan todistetta väitteelleen; ja jotta asia olisi saman tien kadonnut maton alle.

Tää todiste kun nyt sitten julkaistiin niin siitä jokainen näkee mitenkä epäkristillisesti itseään uskovaksi (?) väittävä nainen toimii.

Ja lisäksi, menivät sitten vielä selvittämään että KUKAS se olikaan tädin kanssa siellä teatterissa pelehtimässä. Ja sehän vasta olikin JÄRISYTTÄVÄ tieto.

Mies on DEMOKRAATTI joka vielä selvästi AKTIIVISESTI kannattaa Sateenkaariliikettä.

Kun juttua googlettelin niin vastaan tuli sellainenkin tieto että Boebertin 18 vuotias poika on saattanut jonkun raskaaksi ja Laurenista on kohta tulossa isoäiti. Ei taida poika olla naimisissa kuitenkaan. tsk tsk.

Että sellaista "Kristillisyyttä" taas siellä Amerikan Ihmevalloissa.

https://newrepublic.com/post/175641/lauren-boebert-beetlejuice-date-democrat

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12527161/Lauren-Boeberts-Democrat-lover-drag-bar.html

Tuosta julkisella paikalla moraalittomasta käytöksestä saattaa tulla vielä lisäseurauksia; muitakin kuin että äänestäjät tuskin käsiään taputti.

17

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisää googlausta ja johan se lapsi siis syntyi.

Eli täti on 36 ikäisenä isoäiti. Aloitti itsekin lasten teon 18 vuotiaana, mainittakoon että tuo oli vuonna 2005, alkuvuodesta, jotenka kun tuo vanhin lapsi on myös 2005 syntynyt niin eipä se ihan Kristinllisten sääntöjen puitteissa mennyt.

Taisi siis olla ns. haulikko-häät?

• Onko Jeesus kieltänyt noiltakin ehkäisyn?

• Anonyymi

Miksi olisi?

Mutta esiaviollinen seksi ei ole suotavaa.

Huomaa ero "kielletty" ja "suotava". Koska siitä seuraa kaikenlaista ikävää, josta Lauren on hyvä malliesimerkki.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi olisi?

Mutta esiaviollinen seksi ei ole suotavaa.

Huomaa ero "kielletty" ja "suotava". Koska siitä seuraa kaikenlaista ikävää, josta Lauren on hyvä malliesimerkki.

Kai se nyt on huomattavasti vähemmän kuin suotavaa, jos henkilö on äärimmäisen kristillinen, kuten aloituksessa sanotaan?

• Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

Kai se nyt on huomattavasti vähemmän kuin suotavaa, jos henkilö on äärimmäisen kristillinen, kuten aloituksessa sanotaan?

Et sitten ole liiemmin asioista perillä?

• Anonyymi kirjoitti:

Et sitten ole liiemmin asioista perillä?

Sellaisessa käsityksessä olen elänyt, etteivät kovin kristilliset uskonlahkot Herralle yleensä otollisena pidä promiskuiteettia tms., olletikin jos kyseessä on seurakunnan tavanomainen taimi tarhassa.

• Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

Sellaisessa käsityksessä olen elänyt, etteivät kovin kristilliset uskonlahkot Herralle yleensä otollisena pidä promiskuiteettia tms., olletikin jos kyseessä on seurakunnan tavanomainen taimi tarhassa.

Niin, se ei ole hyväksyttävää käytöstä, tai hyväksi tekijälle.

1 Kor 6:12

»Kaikki on minulle luvallista» – mutta kaikki ei ole hyödyksi. »Kaikki on minulle luvallista» – mutta en saa antaa minkään hallita itseäni.

1 Kor 10:23

»Kaikki on luvallista» – mutta kaikki ei ole hyödyksi. »Kaikki on luvallista» – mutta kaikki ei ole rakentavaa.

Tuolla mennään, ja jos olisit Raamattua lukenut (==ymmärtänyt, jos lukenut olet), ei tämä olisi noin iso uutinen sulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, se ei ole hyväksyttävää käytöstä, tai hyväksi tekijälle.

1 Kor 6:12

»Kaikki on minulle luvallista» – mutta kaikki ei ole hyödyksi. »Kaikki on minulle luvallista» – mutta en saa antaa minkään hallita itseäni.

1 Kor 10:23

»Kaikki on luvallista» – mutta kaikki ei ole hyödyksi. »Kaikki on luvallista» – mutta kaikki ei ole rakentavaa.

Tuolla mennään, ja jos olisit Raamattua lukenut (==ymmärtänyt, jos lukenut olet), ei tämä olisi noin iso uutinen sulle.

Ah, koska kaikki oli luvallista, niin noitiakin siis sai poltella, ihan rauhassa vaan!

• Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

Ah, koska kaikki oli luvallista, niin noitiakin siis sai poltella, ihan rauhassa vaan!

Muistuttaisin tässä kohtaa Raamatun kohtaa:

"ÄLÄ TAPA".

Sä selvästi et ole Raamattua lukenut.

Ei, noitien poltto roviolla ei ollut Raamatullista/Kristillistä toimintaa, vaan VÄÄRIN.

• Anonyymi

Tää on taas yksi osoitus siitä että kukaan ei ole niin tyhmä kuin Trumpin kannattaja.

Paitsi tietenkin Trump itse.

• Anonyymi

Trumpin kannattaja teki sellaista, katos peijoonia.
        Montakohan Bidenin kannattajaa on tänä viikonloppuna räkä poskella kaljoissa, on se kauheeta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montakohan Bidenin kannattajaa on tänä viikonloppuna räkä poskella kaljoissa, on se kauheeta.

Ja Joe on iltapaskat housussa. Ei ehtinyt taaskaan, vaikka oli "hereillä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti monikin.

Mutta jos et käsittänyt, niin Lauren on SUURIÄÄNISESTI arvostelemassa sekä Demokraatteja että etenkin Sateenkaariliikettä tukevia.

Ja mites sitten tekeekään? Sekaantuu sellaiseen ihan itse, ja vielä julkisella paikalla.

Oilsko täti vielä niitä kaappi-lepakoita? Heiluu molempiin suuntiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti monikin.

Mutta jos et käsittänyt, niin Lauren on SUURIÄÄNISESTI arvostelemassa sekä Demokraatteja että etenkin Sateenkaariliikettä tukevia.

Ja mites sitten tekeekään? Sekaantuu sellaiseen ihan itse, ja vielä julkisella paikalla.

Oilsko täti vielä niitä kaappi-lepakoita? Heiluu molempiin suuntiin.

Eiköhän se sieltä vielä ulos tule.

Se totuus.

• Anonyymi

Kaikki Trumpin kannattajat ovat vähintään outoja elleivät suorastaan kaheleita.

• Anonyymi

Ja Lauren sen vain meille todisti.

Taitaa olla poliittinen ura paketissa; äänestäjät ei tuollaista unohda.

Edessä on enintään OF ura, joka tosin tuolla iällä ei taida enää onnistua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7141
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2116
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1327
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1126
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1061
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1008
    Aihe