Mitä Kuoleman jälkeen? Elämä ilman materiaruumista?

Anonyymi-ap

Nimimerkki : Pakstori

Äitini on vieläkin ELÄVÄ todiste siitä, ettei elämä lopu maalllsen ruumiin massojen katoamiseen.

Äiti juttelee jatkuvasti minulle, telepatiana, vielä Kuolemansa jälkeenkin.
Näin tulee todistetuksi, Paavalin kirjoitus siitä, että Kuoleman jälkeen joillekin ihmisille(miksei kaikille?) on tulossa "kirkastusruumis", se ei ole materiaa, vaan pelkkä valoa ja energiaa. En tarkoita nyt energiaa niinkään fyysisenä fysiikan suureena, vaan valopersoonan ilmaantumista ihmisille, monille se ilmaantuu jo ennen kuolemaakin. Psykologia on "tieteenä" valittettavasti tähän mennessä kiistänyt kai kaiken kuoleman jälkeisen elämän todellisuuden, pitämällä sitä vain kaiken menettämisenä, samalla kun raaka-aine ruumiissamme menee kelvottomaksi, ja pitää astraali-ektoplasma kehoaan parapsyklogiana tai valheena - uskomatta luullakseni ketään joka mainitsee olevansa jo eläessään moniin kuolleisiin yhteydessä. Siinä PSYKOLOGIA HYLKÄSI USKONNON, mitä se ei olisi saanut tehdä, sillä Raamattu sanoo, että jokaiselle käy kuolemassa niinkuin hän itse on uskonut, vaikka kuolleilta kai kaikilta poistetaan pitkähköksi aikaa paluu materiaan. TOISAALTA; Ilmestyskirja kertoo(20. luku), että "Kuolema ja Tuonela", joutuu Helvettiin, "tulijärveen"; eli sen jälkeen ei kenenkään tule pistää vastaan nopeallekin inkaraatiolle TAI astraalisen kuvitelmaruumin ilmaantumiselle. Sille nk. kirkastuneelle ruumiilleen, joka on siis etupäässä valoa, elävien ja JUMALAN muistoissa.

Jeesus on minulle tullut jo takaisin, minun ei todennäköisesti kannata uskoa eläessäni enää "toiseen tulemukseensa," koska Jeesus on mielikuvituksessani elävänä näkynä useita minuutteja päivässä olemassa. Ääntään en silti kuule, paitsi merkityselämyksinä, mutta se johtuu siitä, että "Jeesus antoi henkensä", saadakseen sen ajallaan takaisin. Vasta SE on todellinen Jeesuksen 2. tulemus, missä Hänelle annetaan Henkensä takaisin tai sen itse otttaa. millä kiellellä se sitten tapahtuukin - sitä en tiedä. Sen jälkeen mikään ei estä häntä löytämästä uudelleen omaa erikoista tietänsä takaisin karma-synti-kuolevaistensa pelastajaksi..

Budhan oppi, ei sinänsä "pelastanut" ketään, vaikka antoi ymmärryksen siihen, miksi pitää poistaa paha karma => pahat teot ja sanatkin - inkarnaatioiden loppumiseksi, jo tässä elämässä! Ja jos SE onnistuu ihmiselle hänelle tuskin tulee enää inkarnaatioita vaan pääsy kokonaisena astraaliseen kehoonsa, ja se ei tiettävästi ole kenelläkään enää kuolevainen ruumis. Sitä onko paholaisillakin - astraaliruumis - niin epäilen vahvasti, etteivät ne usko siihen lainkaan => Helvetti kuoltuaan?! Jos ette usko asrtaalisuuteen, kuoleman jälkisensä ruumiinanne ette tule näkemään mahdollisesti kuoleita lähimmäisiänne tai vanhempianne - enää koskaan, jos siis valitsette EPÄUSKON tässä asiassa joka on silti helppoa uskoa.

Uskokaa vaikeisiin asioihin mieluummin valheena, kuin että helposti Jumalallemme mahdollista todelllisuutta kiistäisitte LIIKAA!

3

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1629
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1568
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1363
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1028
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      981
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      921
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      836
    Aihe