Mitä Kuoleman jälkeen? Elämä ilman materiaruumista?

Anonyymi-ap

Nimimerkki : Pakstori

Äitini on vieläkin ELÄVÄ todiste siitä, ettei elämä lopu maalllsen ruumiin massojen katoamiseen.

Äiti juttelee jatkuvasti minulle, telepatiana, vielä Kuolemansa jälkeenkin.
Näin tulee todistetuksi, Paavalin kirjoitus siitä, että Kuoleman jälkeen joillekin ihmisille(miksei kaikille?) on tulossa "kirkastusruumis", se ei ole materiaa, vaan pelkkä valoa ja energiaa. En tarkoita nyt energiaa niinkään fyysisenä fysiikan suureena, vaan valopersoonan ilmaantumista ihmisille, monille se ilmaantuu jo ennen kuolemaakin. Psykologia on "tieteenä" valittettavasti tähän mennessä kiistänyt kai kaiken kuoleman jälkeisen elämän todellisuuden, pitämällä sitä vain kaiken menettämisenä, samalla kun raaka-aine ruumiissamme menee kelvottomaksi, ja pitää astraali-ektoplasma kehoaan parapsyklogiana tai valheena - uskomatta luullakseni ketään joka mainitsee olevansa jo eläessään moniin kuolleisiin yhteydessä. Siinä PSYKOLOGIA HYLKÄSI USKONNON, mitä se ei olisi saanut tehdä, sillä Raamattu sanoo, että jokaiselle käy kuolemassa niinkuin hän itse on uskonut, vaikka kuolleilta kai kaikilta poistetaan pitkähköksi aikaa paluu materiaan. TOISAALTA; Ilmestyskirja kertoo(20. luku), että "Kuolema ja Tuonela", joutuu Helvettiin, "tulijärveen"; eli sen jälkeen ei kenenkään tule pistää vastaan nopeallekin inkaraatiolle TAI astraalisen kuvitelmaruumin ilmaantumiselle. Sille nk. kirkastuneelle ruumiilleen, joka on siis etupäässä valoa, elävien ja JUMALAN muistoissa.

Jeesus on minulle tullut jo takaisin, minun ei todennäköisesti kannata uskoa eläessäni enää "toiseen tulemukseensa," koska Jeesus on mielikuvituksessani elävänä näkynä useita minuutteja päivässä olemassa. Ääntään en silti kuule, paitsi merkityselämyksinä, mutta se johtuu siitä, että "Jeesus antoi henkensä", saadakseen sen ajallaan takaisin. Vasta SE on todellinen Jeesuksen 2. tulemus, missä Hänelle annetaan Henkensä takaisin tai sen itse otttaa. millä kiellellä se sitten tapahtuukin - sitä en tiedä. Sen jälkeen mikään ei estä häntä löytämästä uudelleen omaa erikoista tietänsä takaisin karma-synti-kuolevaistensa pelastajaksi..

Budhan oppi, ei sinänsä "pelastanut" ketään, vaikka antoi ymmärryksen siihen, miksi pitää poistaa paha karma => pahat teot ja sanatkin - inkarnaatioiden loppumiseksi, jo tässä elämässä! Ja jos SE onnistuu ihmiselle hänelle tuskin tulee enää inkarnaatioita vaan pääsy kokonaisena astraaliseen kehoonsa, ja se ei tiettävästi ole kenelläkään enää kuolevainen ruumis. Sitä onko paholaisillakin - astraaliruumis - niin epäilen vahvasti, etteivät ne usko siihen lainkaan => Helvetti kuoltuaan?! Jos ette usko asrtaalisuuteen, kuoleman jälkisensä ruumiinanne ette tule näkemään mahdollisesti kuoleita lähimmäisiänne tai vanhempianne - enää koskaan, jos siis valitsette EPÄUSKON tässä asiassa joka on silti helppoa uskoa.

Uskokaa vaikeisiin asioihin mieluummin valheena, kuin että helposti Jumalallemme mahdollista todelllisuutta kiistäisitte LIIKAA!

2

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe