Mestiksen avausottelua Kiekko Espoo - Jokerit seurasi paikanpäällä 6982 hmistä. Halli oli ääriään myöten täynnä. Samaan aikaan suurinosa liigaseuroista pelaa puolityhjille katsomoille hallikapasiteettiin nähden.
Ei luulisi tarvittavan enää miettiä. Jotain pitäisi tehdä ja se mitä pitäisi tehdä on palata vanhaan. Kaikki sarjatasot täysin avoimeksi. Nykymallilla nousukarsintoineen. Ennenhän noustiin suoraan, mutta nykymallissa ainakin Liigaan ja Mestikseen nousu nousukarsinnalla kenties, mutta ei enää kapinetti paskaa vaan urheilullisesti.
Mestis pesee liigaseurat yleisömäärissä
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Nousisi liigan kiinnostuskin siinä samalla. Jos et ole liigatason joukkue, silloin kuuluu pudota ja mestiksestä nousta tilalle joukkue. Tämä voidaan ratkaista vaikkapa pelaamalla nousukarsinta. Ruotsista löytyy hyvämalli tähän.
- Anonyymi
Mitä olen eri sivustoja lukenut nii moni liigajoukkueen kannttaja on ihan hiilenenä eiköhän jokerit nouse jo ensivuonna ligaan ja sitten on ottelut täynä kun vastujat vihaavat jokereita joka tulee olemaan tämän kauden seuratuin jokue medissakin vaikka pelaa mestistä.
- Anonyymi
Jokereiden Mestis dybyytistä videota…
https://youtu.be/ttySv-hbwgk?si=LDqpG8GlJRV15Bai - Anonyymi
Toivottavasti ei enää koskaan suomalainen joukkue pelaa diktatuurivaltiossa.
- Anonyymi
Kiekko-Espoo - Jokerit näkyi vieläpä maksuttomalta kanavalta TV:ssä, silti loppuunmyyty halli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066