Jumala ei asu missään ihmiskäsin

Anonyymi-ap

rakennetussa,kirkot ovat noitien asumuksia, jeesus ei koskaan sanonut että et ole lain alla vaan harjoita lakia, laikki jotka kuvittelevat pääsevänsä vapauteen jollakin hokkuspokkusheilautuksella menevät helvettiin, mitään vapauksia ei ole, ne jotka saarnaa et muut on lain alla ne itekkin on, laittomia ihmisiä ovat menossa helvettiin,kuten lutter ja paavali, kaikki ovat lain alla, mutta ne jotka hyvää tekee pelastuu,saatanat

77

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

roomalaiskatollinen kirkko oli islmin ja kristityjen ja toorasta poikennut saatana, raamattu on katollisen kirkon edelläkävijä, nyky kristityt ovat pakanoita

• Anonyymi

Rooman imperiumu perusti kristinuskon ja otti paikan pakanoilta

• Anonyymi kirjoitti:

Roomahan on itse pakana, ei hebrealainen?

• Anonyymi

DIASPORA PÄÄTTYI 1948 MITÄ VIELÄ VALITAT TÄÄLLÄ

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Roomahan on itse pakana, ei hebrealainen?

Raamatus on hebrealainen kirje . Diaspora päättyi jo 1948 oletteko vammaisia ette pääse muuttamaan vai???

• Anonyymi

EIPÄ OLE IHME ETTÄ LUUPÄIDEN TEMPPELIVUORI ON MOSKEIJA !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Temppelivuorella MOSKEIJA MOSKEIJA MOSKEIJA KALLIOMOSKEIJA OIKEIN PETRUS MOSKEIJA SIELLÄ ON MOSKEIJA SAATANA TEITÄ !

• Anonyymi kirjoitti:

Raamatus on hebrealainen kirje . Diaspora päättyi jo 1948 oletteko vammaisia ette pääse muuttamaan vai???

Soopaa. Mainintaa ei ole, ja jos sinun kirjassasi on, pane näkyviin.

• Anonyymi

Jumala ei sitten ton mukaan asu myöskään saatanan synagogilla !!

• Anonyymi

Lutter ja paavali

• Mitä yhteyttä näet Luterilla ja Pavella?

• Anonyymi

Arabimuslimit asuttaa Israelissa suurinta osaa.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Mitä yhteyttä näet Luterilla ja Pavella?

Paulus eli 2000 vuotta sitten lutteri 500 vuotta sitten Hitler 100 vuotta sitten puhui saksaa Suomessa puhutaan suomea.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Mitä yhteyttä näet Luterilla ja Pavella?

Martti Luther ja Apostoli Paavali uskoivat samalla tavalla niin kuin kaikki pois ajasta siirtyneet pyhät. Yksi usko, yksi kaste ja yksi Herra.

• Anonyymi kirjoitti:

Martti Luther ja Apostoli Paavali uskoivat samalla tavalla niin kuin kaikki pois ajasta siirtyneet pyhät. Yksi usko, yksi kaste ja yksi Herra.

Mutta Lutherilla ei ollut Jeesusta, sen tilalla kalja.

Paavali ei ollut Jumalan kiroama, kuten Martin, Gen 12:1-3.

• Anonyymi kirjoitti:

Paulus eli 2000 vuotta sitten lutteri 500 vuotta sitten Hitler 100 vuotta sitten puhui saksaa Suomessa puhutaan suomea.

Paavali ei ollut sakankielen taitoinen, mutta Luther oli sekä Hänen oppi- poikansa Hitler.

Yhteistä meillä on kielellisesti, mutta erona se että olen saksan kielen taitoinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Arabimuslimit asuttaa Israelissa suurinta osaa.

Oletko käynyt siellä, he asuvat VAIN Gasan kaistalla, sekä West Bankissa.

Toki ne ajelevat joskus myös Kaanassa, etsien tihutöilleen kohteita,

• Anonyymi kirjoitti:

Niinkö?

Luther ennen kuolemaansa kirjoittamassa Isossa Katekismuksessa tunnusti olleensa väärässä vauva ripottelun osalta ja siksi Lut papit sitä piilottelevat, piti tehdä tilalle Pieni katekismus.

Miksi siis joku vielä tekee sitä kasteen pilkkaa ripottelemalla mistään ymmärtämätöntä vauvaansa veromaksuun katolilaisuuttaan.

Pave tajusi tilanteen vasta lähellä 30 ikävuottaan.

Mikä on, kun Wellut eivät sitä totuutta löydä, johtunee siitä, kun heillä ei ole Raamattua.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Paavali ei ollut sakankielen taitoinen, mutta Luther oli sekä Hänen oppi- poikansa Hitler.

Yhteistä meillä on kielellisesti, mutta erona se että olen saksan kielen taitoinen.

Etkä muutakaan luvattuun maahan pinna pinnaat ALIJAH JA 1948 LOPPUI DIASPORA ETTEI TARVI PORATA KUN EI OLE OMAA MAATA

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Oletko käynyt siellä, he asuvat VAIN Gasan kaistalla, sekä West Bankissa.

Toki ne ajelevat joskus myös Kaanassa, etsien tihutöilleen kohteita,

HE ARABIT ASUVAT KALLIOMOSKEIJAN ITÄPUOLELLA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kallio Petrus on moskeija keskellä Jerusalemi muslimien tukikohta

• Anonyymi kirjoitti:

Älä huuda? Oletko jotenkin katkera ja vastaa kysymykseen, oletko kierrellyt Israelissa?

Et ole varmaankaan, korkeintaan kotoasi 50 km säteellä, vailla Raamatun tuntemusta.

• Anonyymi

Jumala asustaa vain uskovaisen mielikuvituksessa.

• Anonyymi

Mielikuvitus asustaa vain sinussa.

• Mihin uskovat ne ovat?

• Miksi sinä toistuvasti puhut Jumalasta ikään kuin Herrana, Hänhän ei ole vallassa, vallassa on Jeesus ja Jumala ei ole koskaan puhunut pakanoille sanaakaan, saatikka lahkolaiselle.

Vain kaksi ihmistä, on nähnyt Jumalan kasvoista kasvoihin, molemman Israelin heimoa ja Huonetta.

Jeesus on se, joka kuulee "omiaan", kastettuja sekä Uudestisyntyneitä, ei toisten omia, oli se sitten kuka hyvänsä.

Tuo naurettavuus, olla Lain alla, siellä on mm. SRK, mutta ei mm Paavali, joka otti Jeesuksen vastaan Damaskin tiellä, Luther taas oli epävakaa juoppo.

Hyvillä teolla ei pelstu, vaan tunnustamalla Jeesus luvatuksi Messiaaksi, ja tehdä sitten hyviä uskon tekoja, josta kirjoittaa Jeesuksen veli, Jaakob.

Sitten mainitsemasi kirkot???? Lue mihin Jeesus perusti seurakuntansa: Matt. 16:18
      Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.

Pietarihan on suomeksi "Kallio", jolle aina rakennetaan Jeesuksen seurakunta.

Toista on Wellut ja JT;t, he rakantavat tavoittamattoman Jumalan varaan, jota he eivät koskaan tapaa.

• Anonyymi

Lutter oli jumalan kuva. Tosi uskoville pelastukseksi.

• Anonyymi

Harhapastorilta tuota samaa jeesustelua ja Jumalan väheksymistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Lutherko??
        Luther oli Jumalan mielestä saatanan esikuva, juoppo sekä Jumalan omaisuuskansa perivihollinen.

Lueppa mitä Gen 12 sanoo Jumalan suhteesta omaisuuskansaansa, Israeliin, perustaessaan sen.

12:
        1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
        2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, SIUNAAN SINUT JA TEEN SINUSTA SUUREN KANSAN JA SINÄ TULET OLEVA SIUNUAKSEKSI.
        3 JA MINÄ SEIUNAAN NIITÄ, JOTKA SINUA SIUNAAVAT JA KIROAN NE, JOTKA SINUT KIROAVAT, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

Miten saatanan esikuva Luther siunasi Israelia; Hän saarnasi eräänä sunnuntaina, - menkää ja tappakaa kaikki juutalaiset sekä mustalaiset?

Hän oli myös Hitlerin oppi- isä, siksi Hän tappoi kansaa yli 6 miljoonaa yksilöä.

Mutta miten kävi tälle Lutherille, saatana käsissä elävänä, Jumala otti sen saarnan jälkeen Hänet hengiltä muutaman viikon päästä.

Yleensä pirun seuraajilla on sama kohtalo, vailla pelastusta.

Tee parannus.

• Anonyymi kirjoitti:

Missä ole Jumalaa väheksynyt?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Lutherko??
        Luther oli Jumalan mielestä saatanan esikuva, juoppo sekä Jumalan omaisuuskansa perivihollinen.

Lueppa mitä Gen 12 sanoo Jumalan suhteesta omaisuuskansaansa, Israeliin, perustaessaan sen.

12:
        1 Ja Herra sanoi Abramille: "Lähde maastasi, suvustasi ja isäsi kodista siihen maahan, jonka minä sinulle osoitan.
        2 Niin minä teen sinusta suuren kansan, SIUNAAN SINUT JA TEEN SINUSTA SUUREN KANSAN JA SINÄ TULET OLEVA SIUNUAKSEKSI.
        3 JA MINÄ SEIUNAAN NIITÄ, JOTKA SINUA SIUNAAVAT JA KIROAN NE, JOTKA SINUT KIROAVAT, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."

Miten saatanan esikuva Luther siunasi Israelia; Hän saarnasi eräänä sunnuntaina, - menkää ja tappakaa kaikki juutalaiset sekä mustalaiset?

Hän oli myös Hitlerin oppi- isä, siksi Hän tappoi kansaa yli 6 miljoonaa yksilöä.

Mutta miten kävi tälle Lutherille, saatana käsissä elävänä, Jumala otti sen saarnan jälkeen Hänet hengiltä muutaman viikon päästä.

Tee parannus.

Abraham piti myös orjaa Hagar ....diaspora päättyi vuonna 1948 mutta ilmeisesti te ette olekaan muuttamassa ?

• Anonyymi

Ei tietysti Jeesus mitään puhu hän teki hyvän teon. Jeesus puhui Ilmestyskirjan Johanneksen kautta meille muistoksi hänestä. Jumala kävi maan päällä ihmisenä.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Lutherko??

12:

Tee parannus.

DIASPORA PÄÄTTYI VUONNA 1948 EIKÖ OLE JÄRKEÄ TAAAASKAAN TEHDÄ KUTEN KUULUU MUUTTAA SINNE.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Lutherko??

12:

Tee parannus.

DIASPORA ON PÄÄTTYNYT JO VUONNA 1948 EIKÖ OLLA MUUTTAMASSA VAI JÄÄKÖ VALITTAJILTA TAAAAS LUVATTU MAA SIVU SUUN.

• Anonyymi

Jeesus ristiin naulittiin Siionin vuorella Mutta siellä on moskeijat 2 kpl.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Lutherko??

12:

Tee parannus.

#Yleensä pirun seuraajilla on sama kohtalo, vailla pelastusta.#
        Sinä olet elävä esimerkki.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ristiin naulittiin Siionin vuorella Mutta siellä on moskeijat 2 kpl.

Siion Vuoria on kaksi, toinen oli Lain julistamisen paikka, korkea vuori Siinailla ja toinen mäen nyppylä Jerusalemissa.

• Anonyymi kirjoitti:

DIASPORA ON PÄÄTTYNYT JO VUONNA 1948 EIKÖ OLLA MUUTTAMASSA VAI JÄÄKÖ VALITTAJILTA TAAAAS LUVATTU MAA SIVU SUUN.

Diaspora päättyy meiltä vasta viimeisenä Herran päivänä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tietysti Jeesus mitään puhu hän teki hyvän teon. Jeesus puhui Ilmestyskirjan Johanneksen kautta meille muistoksi hänestä. Jumala kävi maan päällä ihmisenä.

Onhan Jumala käynyt maan päällä Genesiksen aikana, Hän mm paini Jaakobin kanssa, ja oli Mooseksen kanssa Vuorella.

On muuten ainoat ihmiset, jotka ovat nähneet Jumalan, Elohimin kasvoista kasvoihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Abraham piti myös orjaa Hagar ....diaspora päättyi vuonna 1948 mutta ilmeisesti te ette olekaan muuttamassa ?

Ei pitänyt Haagaria. Hän oli Saarain egyptiläinen palvelipa, Ismaelin äiti.

Vähän järkeä noihin Vl juttuihin.

Puhuiko joku sokea puhveli tästä?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Lutherko??

12:

Tee parannus.

Oot sekasin ku seinäkello. Lutter meni taivaaseen et hurahti. Hitler oli uskovainen. Pyhä ja vanhurskas ihminen. Ja kans taivaassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Oot sekasin ku seinäkello. Lutter meni taivaaseen et hurahti. Hitler oli uskovainen. Pyhä ja vanhurskas ihminen. Ja kans taivaassa.

Lue Raamattua seinäkello; Joh. 3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa

Tiedän että olet hidasoppinen, joten kommentoi entisin tätä.

Toisena, miksi Jumalan kiroama juoppo menee taivaaseen, koska siihen ei ole enää tietä.

Pyhä ihminen ei tapata Jumalan omaisuuskansaa, miten sinä?

Oletko samoilla linjoilla kaljahuuruisena?

Miksi olet katkera, mutta vastaa kuitenkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten Jumalan kuva, jota ei ole nähtävillä ketään pelastaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Missä minä Jumalaa väheksyn? Hyvänen aika, taidat olla sairas ja Wellum laita kohta, missä se ilmenee.

Tulen olemaan Hänen kanssaan ikuisesti Jumalan Valtakunnassa, josta Ilm 21; 1-6.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet naurettava.
        1. Haagar ei ollut orja, vaan Saarain egyptiläinen palvelija.

2. Dispaora on vain hebreaisilla.

3. Mistä tuo -48 tulee?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Lutherko??

12:

Tee parannus.

Abraham syntyi Arabiassa tollot !

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Siion Vuoria on kaksi, toinen oli Lain julistamisen paikka, korkea vuori Siinailla ja toinen mäen nyppylä Jerusalemissa.

SIINAILLA ON N NEBON VUORI MISSÄ MOOSES KUOLI JA JERUSALEM LOPUNAJAN SODOMAN ON SIIONIN VUORI MISSÄ MOSKEIJAT

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Diaspora päättyy meiltä vasta viimeisenä Herran päivänä.

DIASPORA päättyi 1948 teidän kuuluu totella.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Ei pitänyt Haagaria. Hän oli Saarain egyptiläinen palvelipa, Ismaelin äiti.

Vähän järkeä noihin Vl juttuihin.

Puhuiko joku sokea puhveli tästä?

HAGAR ORJA TUOTIIN FAARAON HOVISTA EGYPTISTÄ SARAN ORJAKSI

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Olet naurettava.
        1. Haagar ei ollut orja, vaan Saarain egyptiläinen palvelija.

2. Dispaora on vain hebreaisilla.

3. Mistä tuo -48 tulee?

ISMAIL karkotettiin Jordan joelta ITÄÄN arabiaan ei kuulu tänne pohjoiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

ISMAIL karkotettiin Jordan joelta ITÄÄN arabiaan ei kuulu tänne pohjoiseen.

Ei Itään, vaan etelään, eikä edes karkotettu?

Mitä soopaa teille opetetaan? Lue Raamattua se löytyy sieltä?

Ainoasta oman halunsa mukaan vapaana miehenä; Gen 21:8 Nouse, nosta poika maasta ja pidä hänestä hyvää huolta. Minä annan hänestä polveutua suuren kansan."
        19 Ja Jumala avasi Hagarin silmät, niin että hän näki lähellään kaivon, ja hän meni täyttämään leilin vedellä ja antoi pojan juoda.
        20 Poika kasvoi aikuiseksi, ja Jumala oli hänen kanssaan. Hän jäi autiomaahan asumaan, ja hänestä tuli taitava jousimies.
        21 Hän asui Paranin autiomaassa, ja hänen äitinsä otti hänelle vaimon Egyptistä.

Missä se lupaamasi karkotus on esillä?

• Anonyymi kirjoitti:

HAGAR ORJA TUOTIIN FAARAON HOVISTA EGYPTISTÄ SARAN ORJAKSI

Abram, joka Hänen nimensä oli tavatessaan Hagarin, ei missään Faaraon jutuissa, tuskin käynytkään Egytissä kirjoitusten mukaa ja kun Saarai oli 3 vuotta Faaraon hovissa, silloin Hän pongasi, Hänet lähellä nykyistä Donan luonnonpuistoa.

Tutki historia, jos maltat ja pää kestää.

• Anonyymi kirjoitti:

DIASPORA päättyi 1948 teidän kuuluu totella.

Israelille diaspora on vasta lopullinen, kun Jumala Tuo valtakuntansa Israeliin, Lue Ilm 21; 1-6.
        Kirjoituksesi on pakanallisesti hyvinkin hukassa.

Tiedätkö mikä on diaspora; Diaspora tarkoittaa suoraan kreikasta käännettynä hajaannusta, hajallaan asumista. Se merkitsee muuttoa, jossa jokin uskonnollinen tai kansallinen ryhmä joutuu muuttamaan uuteen maahan tai uudelle asuma-alueelle

Eihän nykyisessä Israelissa ole kun murto osa meikäläisiä, se loppuu kun Jumala tuo Uuden Jerusalemin, sinne ei Jeesus tuo yhtään epäilyä, vain kansansa, sekä kristityt pakanat.

Sitä sanotaan myös ennallistamiseksi. Eli paluu alkuperäiseen.

Kansan pelastus, josta vastaa poikkeuksellisesti itse Jumala; Room. 11:26
        Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

Jos "sen" olisi ollut 14;5. 1948, olisi siellä nyt yli 60 miljoonaa ihmistä?

• Anonyymi kirjoitti:

SIINAILLA ON N NEBON VUORI MISSÄ MOOSES KUOLI JA JERUSALEM LOPUNAJAN SODOMAN ON SIIONIN VUORI MISSÄ MOSKEIJAT

Laita arvailuihisi Raamatun kohta, voi olla vaikea löytää.

• Anonyymi kirjoitti:

Abraham syntyi Arabiassa tollot !

Tolloko. Abram syntyi Usrissa, ja silloin ei Arabiaa vielä ollutkaan.

Paikka oli Babylonia oli valtakunta Mesopotamiassa, nykyisen Irakin valtion eteläosassa.

Sehän oli Israelista itään, ja arabit etelässä, sekä siltä länteen, yksi maa oli Egytpi.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Ei Itään, vaan etelään, eikä edes karkotettu?

Mitä soopaa teille opetetaan? Lue Raamattua se löytyy sieltä?

Ainoasta oman halunsa mukaan vapaana miehenä; Gen 21:8 Nouse, nosta poika maasta ja pidä hänestä hyvää huolta. Minä annan hänestä polveutua suuren kansan."
        19 Ja Jumala avasi Hagarin silmät, niin että hän näki lähellään kaivon, ja hän meni täyttämään leilin vedellä ja antoi pojan juoda.
        20 Poika kasvoi aikuiseksi, ja Jumala oli hänen kanssaan. Hän jäi autiomaahan asumaan, ja hänestä tuli taitava jousimies.
        21 Hän asui Paranin autiomaassa, ja hänen äitinsä otti hänelle vaimon Egyptistä.

Missä se lupaamasi karkotus on esillä?

Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos.

Kertoman mukaan se oli kiusaaja ja raiskaaja.nimi tarkoittaa jumala kuulee. Hagar halveksi saaraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoman mukaan se oli kiusaaja ja raiskaaja.nimi tarkoittaa jumala kuulee. Hagar halveksi saaraa.

Isak tarkkoittaa nauramista, ainakin uskovaiset ovat iloista porukkaa

• Anonyymi

Kuka kiusaa ja ketä kiusaa, israel on ainakin lähellä egyptiä, juutalaiset ovat iisakin jälkeläisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kiusaa ja ketä kiusaa, israel on ainakin lähellä egyptiä, juutalaiset ovat iisakin jälkeläisiä.

Ite aattelen et hagar oli joku egyptiläinen orja.mut ei enää abrahamille.

• Anonyymi kirjoitti:

Ite aattelen et hagar oli joku egyptiläinen orja.mut ei enää abrahamille.

Mitä menneisyydellä on merkitystä, Saaraista kirjoitetaan, ettei Hän ollut muun miehen kun Abramin kanssa?
        Miksi Hän olisi huora, kun Jumala käski Hänen "astua" Haagaria.

Etkö tunne Raamattua, hyi?

• Anonyymi kirjoitti:

Missä siinä stoorissa raiskaaja esiintyy?

Vähän järkeä noihin kirjoituksiisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka on sellainen nimi?

Kerro se? Ja yhteys Kirjaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Isak tarkkoittaa nauramista, ainakin uskovaiset ovat iloista porukkaa

Tarkennetaan; Isak on heprealaisperäinen miehen etunimi. Nimen heprealainen alkumuoto on Jitzhak (חָק), joka merkitsee "hän nauraa"

Kerrotko palstalle, miksi Hänen nimitettiin Isakiksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Naurettavaa. Juuda tuli vasta esille Jeesuksen aikaan, mutta Israelilaiset ovat ensimmäiset ihmiset, lue Gen 12;1-3.

Egyptiläiset mainitaan vasta 2 Moos 10;7 Etkö vieläkään ymmärrä, että Egypti joutuu perikatoon?"

Myöhäinen kansa.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Naurettavaa. Juuda tuli vasta esille Jeesuksen aikaan, mutta Israelilaiset ovat ensimmäiset ihmiset, lue Gen 12;1-3.

Egyptiläiset mainitaan vasta 2 Moos 10;7 Etkö vieläkään ymmärrä, että Egypti joutuu perikatoon?"

Myöhäinen kansa.

Harhapastorilta ei ole kysytty mitään. Turhauttaa nuo narsistiset ulostuksesi. Koeta keksiä jotain järkevää tekemistä, jos pollasi pelaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harhapastorilta ei ole kysytty mitään. Turhauttaa nuo narsistiset ulostuksesi. Koeta keksiä jotain järkevää tekemistä, jos pollasi pelaa.

Ei varmaankaan, mutta minä vastaan; olet Palstan katkerin ihminen.

Älä itke, kyllä äiti tulee kotiin, iltakylistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaankaan, mutta minä vastaan; olet Palstan katkerin ihminen.

Älä itke, kyllä äiti tulee kotiin, iltakylistään.

Harhapastorin olisi hyvä vaihtaa kasettia. Sama loru, jota katkerana toistaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Harhapastorin olisi hyvä vaihtaa kasettia. Sama loru, jota katkerana toistaa.

Hoks. Kenellähän se rammari on jäänyt päälle?
        Ainut jonka osaat, ainut josta kirjoitat on harhapastori, muualla palstalla ei kannanottojasi näy.
        Olet varsinainen puhveli.

Kannattaa siirtyä jollekin muulle palstalle, asia on siellä varmaan uusi.

• Anonyymi

Lahkojen keräämien kymmenysten maksaminen onnistuu vaivatta verkkopankissa menemättä temppelehin tai telttoihin lainkaan.

• Anonyymi

Juudas 30 shekeliä

• Anonyymi

1500 tapahtui suuri vallankumous kirkossa ja maailmassa. Siihen asti oli vanhurskaus eli oikeudenmukaisuus Kuningas, mutta jatkossa ARMO YKSIN ON KUNINGAS.

Uskon tähden armosta yksin pelastutaan on ollut kuningasajatus 500 vuoden ajan.

Monet kaipaa aionia 980-1470 jolloin kaikki synnit ja pahat teot SOVITETTIIN OIKEUDEN MUKAAN.

Mutta sovitus on jo historiaa. Tuli Luther ja Ranskan vallankumous ja kuningasajatus oli julistaa ihmisoikeudet ja perustuslait kaikkia koskeviksi. Aioni 1470-1960.

Nyt on jälleen uusi kuningasajatus : näyt ja profetiat SINETILLÄ suljetaan 1960-2450.
      Se merkitsee että suuret futuristiset tulevaisuuden visiot ovat nyt tapetilla. Ne joko suljetaan SINETILLÄ tai vahvistetaan.

Yksi tuollainen visio oli saada tietokone ja tekoäly jokaiseen kotiin. Se on toteutettu.
      Seuraava visio on KANSALAISPALKKA, jonka toteen käyminen on vielä epäselvää. Se merkitsee Bhagavadgitan voittoa. Ansiosidonnaisesta eläkkeestä täysin luopumista.

• Anonyymi

Diaspora päättyi mutta SIIONIN VUORELLA ON MOSKEIJA EI VOI MITÄÄN.

• Anonyymi kirjoitti:

Diaspora päättyi mutta SIIONIN VUORELLA ON MOSKEIJA EI VOI MITÄÄN.

Diaspora päättyy Jumalan Valtakuntaan, Uuteen Jerusalemiin, silloin ollaan kaikki hebrealaiset, sekä Jeesuksen seuraajat Kolminaisuuden kanssa Israelissa.

Siellä on lähdetty diasporaan, ja sinne tullaa Pyhinä.

Pakanoista sinne pääsee vain Pyhät, kastetut ja uudestisyntynet, ei muiden omat.

Voi katsoa Ilm 21;1-6.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Diaspora päättyy Jumalan Valtakuntaan, Uuteen Jerusalemiin, silloin ollaan kaikki hebrealaiset, sekä Jeesuksen seuraajat Kolminaisuuden kanssa Israelissa.

Siellä on lähdetty diasporaan, ja sinne tullaa Pyhinä.

Pakanoista sinne pääsee vain Pyhät, kastetut ja uudestisyntynet, ei muiden omat.

Voi katsoa Ilm 21;1-6.

DIASPORA juutalaisille päättyi 1948 kristityt ei ole maa riippuvaisia.

• Anonyymi kirjoitti:

DIASPORA juutalaisille päättyi 1948 kristityt ei ole maa riippuvaisia.

Laita paikka esille ja kuuluuko siihen diasporaasi Israel.

Maalinen diaspora oli toki syntymäni aikoihin, mutta lopullinen Herran päivänä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2321
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2241
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2197
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1512
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1426
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1392
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1126
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1106
    Aihe