Purra petti Suomen köyhät tylysti.

Anonyymi-ap

ENEN VAALEJA riikka purra nimittäin sanoi sanatarkasti näin : "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata, meille se ei käy". Näin se sanoi, ja nyt lekkaa kaiken köyhiltä!! Purra petti sanansa ! Huijas köyhiltä äänet ja heti petti. . .

276

3105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, Purran petos paljastui aika pian. Puijas köyhien äänet ja heti anto kaiken periksi kokoomukselle.. Jos sanansa antaa niin se täytyy Pitää. Purra ei pitänyt. ja se bensan hinnalla huutelu on täyttä bluffia.. Hinta "Laskee" sen 2 centtiä.. ehkä.

      • Anonyymi

        Eihän siinä nyt voi sanasta sanaan kaikkia persujen lupauksia toteuttaa, kun herkimmät huutaa kurkku suorana "rasismista" ja töihin pakottamisesta. Itse olen eläkeläinen ja erittäin tyytyväinen hallituksen toimiin, ja joo, olen täysijärkinen, enkä vain omasta mielestä. Marin meidät tähän suohon ajoi, turha siitä on nykyistä hallitusta syyttää, he yrittävät korjata mittavat vahingot, mitä kommunitinen akkalauma maallemme sai aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt voi sanasta sanaan kaikkia persujen lupauksia toteuttaa, kun herkimmät huutaa kurkku suorana "rasismista" ja töihin pakottamisesta. Itse olen eläkeläinen ja erittäin tyytyväinen hallituksen toimiin, ja joo, olen täysijärkinen, enkä vain omasta mielestä. Marin meidät tähän suohon ajoi, turha siitä on nykyistä hallitusta syyttää, he yrittävät korjata mittavat vahingot, mitä kommunitinen akkalauma maallemme sai aikaan.

        Niin mutta ku Sanna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta ku Sanna

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta ku Sanna

        Niinpä, paljon tuhoa, pienessä ajassa.😮‍💨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, paljon tuhoa, pienessä ajassa.😮‍💨

        Palkkaa mut!! Mä tuun töihin !! Palkkaa !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt voi sanasta sanaan kaikkia persujen lupauksia toteuttaa, kun herkimmät huutaa kurkku suorana "rasismista" ja töihin pakottamisesta. Itse olen eläkeläinen ja erittäin tyytyväinen hallituksen toimiin, ja joo, olen täysijärkinen, enkä vain omasta mielestä. Marin meidät tähän suohon ajoi, turha siitä on nykyistä hallitusta syyttää, he yrittävät korjata mittavat vahingot, mitä kommunitinen akkalauma maallemme sai aikaan.

        Tuota samaa levvyä persun köppänät jaksaa jauhaa vaikka olivat itse tukemassa lainanottoa ja valtion velka on 151 miljardia niin kyllä se visa on vinkunut joka hallitus kaudella ennemminkin. Nyt vaan sattui edelliselle hallitukselle useampi kriisi, krona, sota, energiakriisi mutta persu köppänä etsii syyllistä edellisetä hallituksesta kun persut ovat naisvihamielisiä ja ota eläkeläisköppänä lisää olutta sen hintaa persut saivat alennettua 0,06€ tölkiltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota samaa levvyä persun köppänät jaksaa jauhaa vaikka olivat itse tukemassa lainanottoa ja valtion velka on 151 miljardia niin kyllä se visa on vinkunut joka hallitus kaudella ennemminkin. Nyt vaan sattui edelliselle hallitukselle useampi kriisi, krona, sota, energiakriisi mutta persu köppänä etsii syyllistä edellisetä hallituksesta kun persut ovat naisvihamielisiä ja ota eläkeläisköppänä lisää olutta sen hintaa persut saivat alennettua 0,06€ tölkiltä

        Korjaus edelliseen.

        33 senttilitran oluen (4,5 %) hinta laskee Veronmaksajien arvion mukaan 0,03 euroa eli kolme senttiä.

        Viinipullon (75 cl, 12 %) hinta nousee 0,33 euroa ja viinapullon (50 cl, 38 %) 1,05 euroa. Lonkerotölkin (33 cl, 5,5 %) hinnankorotus on 10 senttiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt voi sanasta sanaan kaikkia persujen lupauksia toteuttaa, kun herkimmät huutaa kurkku suorana "rasismista" ja töihin pakottamisesta. Itse olen eläkeläinen ja erittäin tyytyväinen hallituksen toimiin, ja joo, olen täysijärkinen, enkä vain omasta mielestä. Marin meidät tähän suohon ajoi, turha siitä on nykyistä hallitusta syyttää, he yrittävät korjata mittavat vahingot, mitä kommunitinen akkalauma maallemme sai aikaan.

        Minäkin olen eläkeläinen. Olen tuetysti hyvilläni niin kuin sinäkin, kun meiltä ei tällä kertaa leikata, vaan maksumiehiksi joutuvat työttömät. Poikani on puoliksi suomalainen, isä oli ulkomaalainen. On kuollut. Poikani on innossaan etsinyt töitä, joskus on tärpännyt pätkätyö, ja päässyt töihin. Mutta usein kun sanotaan jossakin työpaikassa puhrlimessa, että juu, meillä on avoin paikka. Kun kuulee ulkonmaalaisen nimen, niin yhtäkkiä se paikka menikin jo. Poikani on asunut koko elämänsä Suomessa, ja äidinkieli on suomi. Mutta työpaikat menee nenän alta, kun nimi kalskahta vierasmaalaiselta. Ja hallitus senkun leikkaa työttömiltä. Leikkaisi myös rasistisilta työnantajilta. Tässä tilanteessa minun on pakko auttaa pieneläkeläise poikaani hallituksen leikkaisten takia. En voi itse syödä, kun lapseni on nälissään. Joten nyt eläkeläisenä joudun paikkaamaan leikkauksia auttamalla ahtaale ajettua lastani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen eläkeläinen. Olen tuetysti hyvilläni niin kuin sinäkin, kun meiltä ei tällä kertaa leikata, vaan maksumiehiksi joutuvat työttömät. Poikani on puoliksi suomalainen, isä oli ulkomaalainen. On kuollut. Poikani on innossaan etsinyt töitä, joskus on tärpännyt pätkätyö, ja päässyt töihin. Mutta usein kun sanotaan jossakin työpaikassa puhrlimessa, että juu, meillä on avoin paikka. Kun kuulee ulkonmaalaisen nimen, niin yhtäkkiä se paikka menikin jo. Poikani on asunut koko elämänsä Suomessa, ja äidinkieli on suomi. Mutta työpaikat menee nenän alta, kun nimi kalskahta vierasmaalaiselta. Ja hallitus senkun leikkaa työttömiltä. Leikkaisi myös rasistisilta työnantajilta. Tässä tilanteessa minun on pakko auttaa pieneläkeläise poikaani hallituksen leikkaisten takia. En voi itse syödä, kun lapseni on nälissään. Joten nyt eläkeläisenä joudun paikkaamaan leikkauksia auttamalla ahtaale ajettua lastani.

        Eihän ne leikkaukset vielä ole astuneet voimaan,vaan vasta ensi vuonna.
        Jos sinä tai lapsesi näkee nälkää, niin kyllä siihen on joku muu syyllinen kuin nyky hallitus.
        Taitaa olla edelinen hallitus, joka ajoi tämän maan syvälle suohon. Nyt menee yksistään lainan hoitokuluihin 3,5 miljardia euroa ylimääräistä, se olis kiva raha pyörittämään tätä yhteiskuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt voi sanasta sanaan kaikkia persujen lupauksia toteuttaa, kun herkimmät huutaa kurkku suorana "rasismista" ja töihin pakottamisesta. Itse olen eläkeläinen ja erittäin tyytyväinen hallituksen toimiin, ja joo, olen täysijärkinen, enkä vain omasta mielestä. Marin meidät tähän suohon ajoi, turha siitä on nykyistä hallitusta syyttää, he yrittävät korjata mittavat vahingot, mitä kommunitinen akkalauma maallemme sai aikaan.

        Tyhmyydestäkö olet eläkkeellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt voi sanasta sanaan kaikkia persujen lupauksia toteuttaa, kun herkimmät huutaa kurkku suorana "rasismista" ja töihin pakottamisesta. Itse olen eläkeläinen ja erittäin tyytyväinen hallituksen toimiin, ja joo, olen täysijärkinen, enkä vain omasta mielestä. Marin meidät tähän suohon ajoi, turha siitä on nykyistä hallitusta syyttää, he yrittävät korjata mittavat vahingot, mitä kommunitinen akkalauma maallemme sai aikaan.

        Persut ei ole koskaan välittänyt tavallisesta ihmisestä mitään. Mätä puolue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt voi sanasta sanaan kaikkia persujen lupauksia toteuttaa, kun herkimmät huutaa kurkku suorana "rasismista" ja töihin pakottamisesta. Itse olen eläkeläinen ja erittäin tyytyväinen hallituksen toimiin, ja joo, olen täysijärkinen, enkä vain omasta mielestä. Marin meidät tähän suohon ajoi, turha siitä on nykyistä hallitusta syyttää, he yrittävät korjata mittavat vahingot, mitä kommunitinen akkalauma maallemme sai aikaan.

        Kirjoittaa persu joka on aivopesty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta ku Sanna

        Hyvä, että Sanna pääsi pois Raaka Riikka Purran painostuksesta. Purra haukku neljä vuotta ja munas jo silloin itsensä täysin. Nyt itse saa takaisin kaikki samat paskat. Olisi silloin jo miettinyt mitä suustaan päästi. Kehtaa vielä leuhkia ja koko persun sakki mandaatilla. Uusi mandaatti on 120 000 ääntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        On niin totta. Ja onneksi sitä ei voi enää perua mitä on tullut sanottua. Kaikki puheet löytyy taltiointuina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Näin teki, PS petti, ja etenkin purra.


      • Anonyymi

        Se bensa kusetus oli kovaa persuilla.. Kuljetusyrittäjiäkin huijasivat..


      • Anonyymi

        Purra Petti, Purra teki soinit !!


      • Anonyymi

        Petos-purra.. joo persut on jo niin nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt voi sanasta sanaan kaikkia persujen lupauksia toteuttaa, kun herkimmät huutaa kurkku suorana "rasismista" ja töihin pakottamisesta. Itse olen eläkeläinen ja erittäin tyytyväinen hallituksen toimiin, ja joo, olen täysijärkinen, enkä vain omasta mielestä. Marin meidät tähän suohon ajoi, turha siitä on nykyistä hallitusta syyttää, he yrittävät korjata mittavat vahingot, mitä kommunitinen akkalauma maallemme sai aikaan.

        Eiköhän se alasajo ole alkanut jo kauan sitten, yli varojen eletty jo kauan. Kokoomushan se suurin velanottaja on ollut. Nämä persut voi voi, bensan alennuspuheet täyttä bluffia, ei näihin ole luottamista.


      • Anonyymi

        Petturipersujen kannatus laskee koko ajan.. No mitäs pettivät köyhät ! ja se Bensakusetus. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Kaatuis jo tää valheella kasattu hallitus..


      • Anonyymi

        Ikinä en enään petturipersua äänestä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Sana täytyy pitää. Purra ei pitänyt sanaansa.. PS teki soinit taas...


      • Anonyymi

        Antakaa ny persut sitä halpaa bensaa ja Dieseliä !! mikä ny kestää ???


      • Anonyymi

        eduskuntalähetys torstaisin tv1, klo 16. ja tulee niitä lähetyksiä pitkin viikkoa yle areenasta !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Jep, ja se on hyvä että petturiPersujen kannatus laskee koko ajan. no mitäs pettivät köyhät ja työläiset..


      • Anonyymi

        Koska sitä halpaa bensaa saa ? voisko joku petospersu jo viimein kertoo ?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt voi sanasta sanaan kaikkia persujen lupauksia toteuttaa, kun herkimmät huutaa kurkku suorana "rasismista" ja töihin pakottamisesta. Itse olen eläkeläinen ja erittäin tyytyväinen hallituksen toimiin, ja joo, olen täysijärkinen, enkä vain omasta mielestä. Marin meidät tähän suohon ajoi, turha siitä on nykyistä hallitusta syyttää, he yrittävät korjata mittavat vahingot, mitä kommunitinen akkalauma maallemme sai aikaan.

        Sinä ja sinun mittavat vahingot. Olet varnaan äkkirikastunut persu . Kuinka vielä kehtaat tulla tänne kirjoittelemaan ja kehumaan. Puolueesi istuu hallituksessa äänestäjiään pettäneillä äänillä. Purra on tehnyt väärin. Kehtasi väärin perustein nousta ministeriaitioon. Ei pitänyt lupauksiaan. Tuo on todella väärin, eli valehteli. Turha syyttää edellistä hallitusta. Persut oli itse hyväksymässä velanottoa. Kuinka persuissa voi olla noin tyhmiä rivikansanedustajia kuin tänäänkin nämä kolme naista, jotka aukaisivat suunsa.
        Eikö heille voisi antaa puhetunteja ja vähän sivistää. Helvetin huono ulosanti Ei jatkoon . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt voi sanasta sanaan kaikkia persujen lupauksia toteuttaa, kun herkimmät huutaa kurkku suorana "rasismista" ja töihin pakottamisesta. Itse olen eläkeläinen ja erittäin tyytyväinen hallituksen toimiin, ja joo, olen täysijärkinen, enkä vain omasta mielestä. Marin meidät tähän suohon ajoi, turha siitä on nykyistä hallitusta syyttää, he yrittävät korjata mittavat vahingot, mitä kommunitinen akkalauma maallemme sai aikaan.

        Ota asioista selvää ja tule sitten vasta tänne irvimään ja nälvimään. Oletko ollut hyvässä opissa Purralla.
        Ota vähän enemmän selvää mihin persut on suostuneet sitoutumaan edellisten hallitusten kaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt voi sanasta sanaan kaikkia persujen lupauksia toteuttaa, kun herkimmät huutaa kurkku suorana "rasismista" ja töihin pakottamisesta. Itse olen eläkeläinen ja erittäin tyytyväinen hallituksen toimiin, ja joo, olen täysijärkinen, enkä vain omasta mielestä. Marin meidät tähän suohon ajoi, turha siitä on nykyistä hallitusta syyttää, he yrittävät korjata mittavat vahingot, mitä kommunitinen akkalauma maallemme sai aikaan.

        Olipa todella tyhmän persun kirjoitus. Persujen akkalauma se taas munas itsensä suorassa tv lähetyksessä. Kyllä ei mitään järjen ääntä. Persut ne vaan haukkuu ja soittaa suutaan, mutta vastuu ei kiinnosta heitä. Todella tumpeloita eduskunnassa ei mitään tietoo ollut eduskuntatyöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Ei persut muuta osaa kun haukkua vaan entistä hallitusta ja Marinia. Tyhmää sakkia, niin sanoi itseTynkkynen ja mainitsi, osa on pystymetsästä. Siltä se kyllä tuntuu kun tänäänkin kuunteli Reijosta. Voi, voi persut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt voi sanasta sanaan kaikkia persujen lupauksia toteuttaa, kun herkimmät huutaa kurkku suorana "rasismista" ja töihin pakottamisesta. Itse olen eläkeläinen ja erittäin tyytyväinen hallituksen toimiin, ja joo, olen täysijärkinen, enkä vain omasta mielestä. Marin meidät tähän suohon ajoi, turha siitä on nykyistä hallitusta syyttää, he yrittävät korjata mittavat vahingot, mitä kommunitinen akkalauma maallemme sai aikaan.

        Koita nyt vaan muistella. Ei Purra saa niitä poistettua mitä on tullut sanottua. Muistissa on ha pysyy. Kaikki Purran haukkumiset ja nälvimistä kyselytunnilla on katsottavissa Areenassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, paljon tuhoa, pienessä ajassa.😮‍💨

        Kirjoittaa kateellinen persu raukka. V-taako kun Marinilla menee hyvin?
        Purralla menee vähän huonommin. Kannattiko valehdella äänestäjilleen? Ja vielä huonompi homma kun persujen kannatus on pudonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota samaa levvyä persun köppänät jaksaa jauhaa vaikka olivat itse tukemassa lainanottoa ja valtion velka on 151 miljardia niin kyllä se visa on vinkunut joka hallitus kaudella ennemminkin. Nyt vaan sattui edelliselle hallitukselle useampi kriisi, krona, sota, energiakriisi mutta persu köppänä etsii syyllistä edellisetä hallituksesta kun persut ovat naisvihamielisiä ja ota eläkeläisköppänä lisää olutta sen hintaa persut saivat alennettua 0,06€ tölkiltä

        Persuilla on vielä suunsoiton lisäksi huono muisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen eläkeläinen. Olen tuetysti hyvilläni niin kuin sinäkin, kun meiltä ei tällä kertaa leikata, vaan maksumiehiksi joutuvat työttömät. Poikani on puoliksi suomalainen, isä oli ulkomaalainen. On kuollut. Poikani on innossaan etsinyt töitä, joskus on tärpännyt pätkätyö, ja päässyt töihin. Mutta usein kun sanotaan jossakin työpaikassa puhrlimessa, että juu, meillä on avoin paikka. Kun kuulee ulkonmaalaisen nimen, niin yhtäkkiä se paikka menikin jo. Poikani on asunut koko elämänsä Suomessa, ja äidinkieli on suomi. Mutta työpaikat menee nenän alta, kun nimi kalskahta vierasmaalaiselta. Ja hallitus senkun leikkaa työttömiltä. Leikkaisi myös rasistisilta työnantajilta. Tässä tilanteessa minun on pakko auttaa pieneläkeläise poikaani hallituksen leikkaisten takia. En voi itse syödä, kun lapseni on nälissään. Joten nyt eläkeläisenä joudun paikkaamaan leikkauksia auttamalla ahtaale ajettua lastani.

        Hyvä kirjoitus, kiitos. Hallitus on todella hakoteillä. Mistä muka ottavat 100 000 työpaikkaa. Tyhmä hallitus, nostaa vaan omia tianistejaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ne leikkaukset vielä ole astuneet voimaan,vaan vasta ensi vuonna.
        Jos sinä tai lapsesi näkee nälkää, niin kyllä siihen on joku muu syyllinen kuin nyky hallitus.
        Taitaa olla edelinen hallitus, joka ajoi tämän maan syvälle suohon. Nyt menee yksistään lainan hoitokuluihin 3,5 miljardia euroa ylimääräistä, se olis kiva raha pyörittämään tätä yhteiskuntaa.

        Mitä yrität selittää. Pidätkö ihmisiä pilkkanasi. Pelko se onkin ensi vuonna. Oletko noin tyhmä, mieti vähän ennenkuin kirjoittelet.
        Persu taas on asialla. Onko se äkkirikastunut persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmyydestäkö olet eläkkeellä?

        Kirjoittelee todella ilkeä ihminen. Purran tallista. Toivotaan, että jäät työttömäksi tai saat potkut.


      • Anonyymi

        Purra tuntuu olevan niin tyhmä ettei tajua sitä että perussuomalaisia äänesti paljon työttömiä ja vähävaraisia. . EI muuten äänestä enään jatkossa, esimerkiksi minä !


      • Anonyymi

        Muistakaa että ensimmäinen sairauslomapäivä on nyt NOLLA EUROA !! Purra häpäisi suomen köyhät ja työntekijät.


      • Anonyymi

        Persuja en enään äänestä. Fakta. Ja on muuten meitä monta. Persujen kannatus % % laskee koko ajan, ja se on hyvä ! Mitäs pettivät !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen eläkeläinen. Olen tuetysti hyvilläni niin kuin sinäkin, kun meiltä ei tällä kertaa leikata, vaan maksumiehiksi joutuvat työttömät. Poikani on puoliksi suomalainen, isä oli ulkomaalainen. On kuollut. Poikani on innossaan etsinyt töitä, joskus on tärpännyt pätkätyö, ja päässyt töihin. Mutta usein kun sanotaan jossakin työpaikassa puhrlimessa, että juu, meillä on avoin paikka. Kun kuulee ulkonmaalaisen nimen, niin yhtäkkiä se paikka menikin jo. Poikani on asunut koko elämänsä Suomessa, ja äidinkieli on suomi. Mutta työpaikat menee nenän alta, kun nimi kalskahta vierasmaalaiselta. Ja hallitus senkun leikkaa työttömiltä. Leikkaisi myös rasistisilta työnantajilta. Tässä tilanteessa minun on pakko auttaa pieneläkeläise poikaani hallituksen leikkaisten takia. En voi itse syödä, kun lapseni on nälissään. Joten nyt eläkeläisenä joudun paikkaamaan leikkauksia auttamalla ahtaale ajettua lastani.

        Kaikki ei oo eläkkeellä olevia tukijusseja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ne leikkaukset vielä ole astuneet voimaan,vaan vasta ensi vuonna.
        Jos sinä tai lapsesi näkee nälkää, niin kyllä siihen on joku muu syyllinen kuin nyky hallitus.
        Taitaa olla edelinen hallitus, joka ajoi tämän maan syvälle suohon. Nyt menee yksistään lainan hoitokuluihin 3,5 miljardia euroa ylimääräistä, se olis kiva raha pyörittämään tätä yhteiskuntaa.

        Orpon ja Petturipurran hallitus ottaa viä enempi velkaa.. ja leikkaa VAIN siis Vain köyhiltä. Häpeällistä !


      • Anonyymi

        Purra on ylimielinen natsi-akka.


      • Anonyymi

        TORSTAI, ja se tarkoittaa että TV1 tulee eduskuntalähetys klo 16. ja siellä ne työväestön ja varsinkin köyhät pettäneet juudas-Persulit taas selittävät..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, paljon tuhoa, pienessä ajassa.😮‍💨

        Sanna aiheutti koronat ja sodat. Vei Suomen tuhoon. Purra nostaa maan suosta rehellisellä pelillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Purra the paskiainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna aiheutti koronat ja sodat. Vei Suomen tuhoon. Purra nostaa maan suosta rehellisellä pelillä.

        Persut pettää aina


      • Anonyymi

        NYT persulit kitisee kun SAK puolustaa työntekijöitä ja työttömiä, köyhiä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmyydestäkö olet eläkkeellä?

        Kyllä. olen tukijulli. pumppasin tukiaisia ja join..


      • Anonyymi

        Mä haluun sitä halpaa bensaa NYT !!! Mikä teidän on petturipersut ? missä se halpa bensa viipyy yhä !?


      • Anonyymi

        Hallituksen sairaat ja täysin ylimitoitetut leikkaukset lisäävät köyhyyttä suomessa. Ja siitä tosiasiasta ei pääse mihkään että purra petti sanansa. se on fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Näin teki. Juudas-Purra pääsi hallitukseen huijaamalla köyhiltä äänet. Hallitus on kasattu petturipurran valheen ansiosta.


      • Anonyymi

        Sen lupaan että ikinä en enään äänestä persuja !!


      • Anonyymi

        Köyhät pettämällä ja huijaamalla saatu antijytky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Purra sai huijaamalla ja pettämällä hallituspaikan. #HuijausJytky.


      • Anonyymi

        Purra leikkaa köyhiltä ja jakaa rahat rikkaille. Purra on petturi.


      • Anonyymi

        Purra puhui paskaa ja lupaili että köyhiltä ei leikata.. Näin sanoi ennen vaaleja.. Kusettamalla hankittu petosjytky. PS petti taas, eka soini ja nyt purra.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ei ole koskaan välittänyt tavallisesta ihmisestä mitään. Mätä puolue

        Persut petti tavikset. ja purra on ylimielinen paskiainen.


      • Anonyymi

        Purra on karmea petturi, huijas köyhiltä äänet ja sit petti heidät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Petturi-Purraa ei olisi pitänyt valita PS johtajaksi, se oli suuri virhe. No jatkossa en enään persuja äänestä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Tänään on Iltasanomissa juttua että Petturi-Purra harkitsee ruuan arvonlisäveron nostoa ! Se kirottu juudas tappaa suomen köyhät nälkään.. Eikö sille rotalle mikään piisaa ?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus edelliseen.

        33 senttilitran oluen (4,5 %) hinta laskee Veronmaksajien arvion mukaan 0,03 euroa eli kolme senttiä.

        Viinipullon (75 cl, 12 %) hinta nousee 0,33 euroa ja viinapullon (50 cl, 38 %) 1,05 euroa. Lonkerotölkin (33 cl, 5,5 %) hinnankorotus on 10 senttiä.

        Nythän purra väläytti, että ruuan arvonlisäveroa voisi nostaa, käy köyhänkin kukkaroon, mutta onneksi olut halpenee...


      • Anonyymi

        1.4. 2024 jälkeen alkaa suomessa köyhien pakkohäädöt.. syy petturipurran. ( Googleen : asumistuen leikkaukset 1.4.2024 )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Perussuomalaiset ja etenkin purra pettivät työväestön ja Suomen köyhät..


      • Anonyymi

        Petospersujen käy tulevaisuudes kuin sinisten..


      • Anonyymi

        Mut komiasti petturipersujen tynkkynen ja vigelius tanssittivat matumiehiään linnan juhlissa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Köyhät pettämällä ja köyhille Valehtelemalla saatu petosjytky. Meillä on nyt Raukkamaisin hallitus suomen historiassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Jep, purra petti. Nyt ryöstetään köyhiltä ja jaetaan ne rahat rikkaille. Petturipurra on anti robin hood. kokkare2.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Kyllä se Zanna ja vihervassarit akkalsumoineen sai tuon tuhon aikaan jota nykyinen hallitus parhaansa mukaan korjailee ja mitä enemmän lakkoja sitä enemmän työttömiä , sitäkö te vihervassarit haluatte. Taisi vaalitappio kirpaista aika kovasti !!!!! Kunnioittakaa vaaleja kansa on valinnut nykyisen hallituksen eikä vihervassarit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota samaa levvyä persun köppänät jaksaa jauhaa vaikka olivat itse tukemassa lainanottoa ja valtion velka on 151 miljardia niin kyllä se visa on vinkunut joka hallitus kaudella ennemminkin. Nyt vaan sattui edelliselle hallitukselle useampi kriisi, krona, sota, energiakriisi mutta persu köppänä etsii syyllistä edellisetä hallituksesta kun persut ovat naisvihamielisiä ja ota eläkeläisköppänä lisää olutta sen hintaa persut saivat alennettua 0,06€ tölkiltä

        Purra petti sanansa. Purra on katala Rotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ei ole koskaan välittänyt tavallisesta ihmisestä mitään. Mätä puolue

        Purra on köyhiä taviksia kiusaava packiainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ei ole koskaan välittänyt tavallisesta ihmisestä mitään. Mätä puolue

        Jep, ja purra petti sanansa täysin. ennen vaaleja puhu ihan muuta kun nyt tekee! Olis yleislakon paikka.


      • Anonyymi

        Juudas-purra on valehtelija. Maasta poisto tuollaiselle huijarille ja heti.


      • Anonyymi

        Viinan hinta on noussut ja entäs tuo sähkön hinta.. Ja niin purra sanoi että köyhiltä ei leikata. No eipä pitänyt akan sana !! Leikkaa köyhiltä jumalauta vaikka muuta lupas !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinan hinta on noussut ja entäs tuo sähkön hinta.. Ja niin purra sanoi että köyhiltä ei leikata. No eipä pitänyt akan sana !! Leikkaa köyhiltä jumalauta vaikka muuta lupas !

        Se onkin petos purra


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Petturipurran petoksen takia kohta alkaa lakot..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ei ole koskaan välittänyt tavallisesta ihmisestä mitään. Mätä puolue

        Jep, Ja tämä on nyt todettu käytännössä.


      • Anonyymi

        FAKTA = Petturipurra valehteli ja petti.. Petti Oman maan köyhät.. Hyvä että lakkoillaan, eikä olla lampaita ja kontillaan.. Petosjytky.. se saatiin Oman maan köyhät pettämällä ja heille valehtelemalla ! Valheella menivät juudas-persut hallitukseen.. ne rotat !


      • Anonyymi

        Köyhiltä ei leikata sanoi purra ja heti alkoi leikata köyhiltä.. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Petturi-purra tuntuu oikein nauttivan ja nauravat köyhien ja sairaiden hädälle ja ahdingolle...


      • Anonyymi

        SAKSIKÄSISADISTI - Pettiripurra. Tuntuu oikein nauttivan sairaiden ja köyhien ihmisten kiusaamisesta ja Ivaamisesta.. (( Petosjytky ))


      • Anonyymi

        PETTURIPURRA ON SAKSIKÄSISADISTI. JUUDAS.


      • Anonyymi

        Se saksikäsisadisti pitäs häätää maasta pois. Kirottu petturi !


      • Anonyymi

        1.4. alkaa isot leikkaukset 500 000 köyhältä ja pienituloiselta. Petturipurra petti, matuasialla huijas äänet....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se saksikäsisadisti pitäs häätää maasta pois. Kirottu petturi !

        Kyllä Purra pitäisi pois laittaa valtiovarainministeri tehtävästä, uhkailee saksilla ja leikkuulaudalla ivallinen naama virneessä. Porttikielto olla hallituksessa


      • Anonyymi

        Seuraavaksi petturipurra ryöstää eläkeläiset..


      • Anonyymi

        Saksikäsipaskiainen romauttaa petturipersujen kannatuksen % lähelle nollaa. Ja se on hyvä ja oikein. Ne saastaiset petturipersut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Purra on petturi kuten otto wille kuusinen. juudas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Purra Petti, Purra teki soinit !!

        Eipä ois tullu pieneen mieleenkään äänestää Persuja,miten niin moni meni halpaan kun niitä äänesti.Joitakin ihmisiä on vaan niin helppo huijata🤔


      • Anonyymi

        Voi raukkoja: Tunnustakaa mihin punikit kansan on saattanut. Jotakin pitää vielä yrittää. Putinin joukkoon vielä keretään. Ei EU ole yhtään parempi, velkaisen kohtalo on karu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siinä nyt voi sanasta sanaan kaikkia persujen lupauksia toteuttaa, kun herkimmät huutaa kurkku suorana "rasismista" ja töihin pakottamisesta. Itse olen eläkeläinen ja erittäin tyytyväinen hallituksen toimiin, ja joo, olen täysijärkinen, enkä vain omasta mielestä. Marin meidät tähän suohon ajoi, turha siitä on nykyistä hallitusta syyttää, he yrittävät korjata mittavat vahingot, mitä kommunitinen akkalauma maallemme sai aikaan.

        Marin, Tuppurainen, Kiuru, Andersson ja Vihreät huuhailijat sotkivat meidät syvälle velkasuohon. Häpeilemättä haukutaan nykyhallitusta, siitäkin mitä itse jättivät tekemättä. Äly Hoi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanna sanna jankuttavat juntit.. Fakta ON että purra petti sanansa !

        Terveydenhuollon petturipersut tuhoavat. #KUSETUSJYTKY.


    • Anonyymi

      Kyllä se on poijjaat niin että yhteiskunnan tuilla loisivat pitää saada töihin..ja elintasopakolaisten tulo seis.

      • Anonyymi

        Joutuuko hevoismiehet ja pitsikauppiaatkin töihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutuuko hevoismiehet ja pitsikauppiaatkin töihin?

        Ei koske romaneita.


      • Anonyymi

        "Loisijat" no palkkaa mut !!!!!!!!!!!! Palkkaa äläkä sössötä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koske romaneita.

        Suomen lait eivät koske romaneita.


      • Anonyymi

        Palkkaa minut. Miksi et saatana palkkaa ??? Mikä kestää ?


      • Anonyymi

        Persuilla ja kokoomuksella on iso ristiriita siinä kun EK tahtoo lisää ulkomaalaistyatyövoimaa ja persut haraavat vastaan niin että suomalaistenkaan ei enää kohta kannata tehdä osa päivätyötä kun ajetaan sosiaalituet niin alas että parempi vaan loisia. Persut ei ole olleet koskaan mitään älykköjä politiikassa ja ainut asia tuntuu olevan mamutus


      • Anonyymi

        Tukijussit.. #Tukiaisilla loisivat.


      • Anonyymi

        Jos ei ole työpaikkoja.


      • Anonyymi

        Valitettavasti et saa kaikkia työhön. Löytyy niin erilaisia ihmisiä. Anna tieto työnantajasta joka ottaa työhön vaikka ei ole työkokem6sta Tyhmää puhetta sinulta. Jos ooet noin viisas, niin kerro kuinka se onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Loisijat" no palkkaa mut !!!!!!!!!!!! Palkkaa äläkä sössötä !!

        Mitä osaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koske romaneita.

        Oletko persu rasisti. Sillä se näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen lait eivät koske romaneita.

        Olet rasisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuilla ja kokoomuksella on iso ristiriita siinä kun EK tahtoo lisää ulkomaalaistyatyövoimaa ja persut haraavat vastaan niin että suomalaistenkaan ei enää kohta kannata tehdä osa päivätyötä kun ajetaan sosiaalituet niin alas että parempi vaan loisia. Persut ei ole olleet koskaan mitään älykköjä politiikassa ja ainut asia tuntuu olevan mamutus

        Nytkö sen vasta huomaat.


    • Anonyymi

      Paha on "mennä" töihin ku ne ei palkkaa!!!! Ei sinne vaan mennä.. Sinne valitaan. Ja se nyt on vaan Fakta että purra petti.

    • Anonyymi

      Juu ei portista läpi kävellä! Herra iso herra ensin valittee kuka halvimmalla tekee.. Lahtari valittee ne orjat.. Ja hei eka sairauspäivä on ILMAINEN ! Et saa rahaa.. Töihin ei mennä !!! Sinne ihmiset valitaan !! Ja nykyaikana EI pääse. EI oo töitä. EI ole !! Ymmärtäkää jo yliwanhat juntit ! Ny ei oo 70 luku tai 60 luku..

      • Anonyymi

        Sairasloma vain ensimmäisenä mielessä.😆


    • Anonyymi

      "Töihin" juu töihin ei niin vaan kävellä ! sinne valitaan !!!! #Purra petti suomen köyhät.

    • Anonyymi

      Mää tuun saatana töihin 07 !! mää tuun ! väkisin työmaalle.. Kai te juntit nyt sen tajuate että töihin valitaan !? töihin ei vaan mennä saatana, Astella vaan verstaaseen..

      • Anonyymi

        Sulla tuloo vaahtua suusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla tuloo vaahtua suusta.

        Ja sulla kusta päässä, ja sen kyllä huomaa.


    • Anonyymi

      purra sai rahaa itselleen kun otti 40miljd velkaa lisää

      • Anonyymi

        Juo vettä välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juo vettä välillä.

        Kerkis kaveri jo körmähtää, tuli neuvo liian myöhään.🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juo vettä välillä.

        Ei tarvi parempaakin on tarjolja Senkun juot vaan itse.


    • Anonyymi

      Onneksi persut ovat hallituksessa vain väliaikaisesti

      • Anonyymi

        Onneksi näin kävi demareille, keskustalle ja vihreille. Väliaikaista kaikki on vain. Oppositio on surkein miesmuistiin. Ei mitään järkevää sanomista laman voittamiseksi. Tai no lisää velkaa myllyyn, sillä kaikki hoituu. Hetken lämmittää talvella kun laskee alleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi näin kävi demareille, keskustalle ja vihreille. Väliaikaista kaikki on vain. Oppositio on surkein miesmuistiin. Ei mitään järkevää sanomista laman voittamiseksi. Tai no lisää velkaa myllyyn, sillä kaikki hoituu. Hetken lämmittää talvella kun laskee alleen.

        Mitä värejä on jäljellä, sininen meni jo, vihreä on käytössä. Ajattelen sitä kun Persut jälleen hallituksessa hajoaa, mitä väritystä käytetään siitä osasta joka jää hallitukseen ja vielä kelpaa Orpolle. Viimeksi Halal-aholaiset eivät kelvanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi näin kävi demareille, keskustalle ja vihreille. Väliaikaista kaikki on vain. Oppositio on surkein miesmuistiin. Ei mitään järkevää sanomista laman voittamiseksi. Tai no lisää velkaa myllyyn, sillä kaikki hoituu. Hetken lämmittää talvella kun laskee alleen.

        Oikeiston politiikka taas tulee syventämään lamaa entisestään ja kohta perskokkarit huomaavat menneensä perse edellä puuhun

        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009846507.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeiston politiikka taas tulee syventämään lamaa entisestään ja kohta perskokkarit huomaavat menneensä perse edellä puuhun

        https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009846507.html

        Nythän Purrabilmoitti, että perujen kannattajat on nykyään hyväosaisia eli pienituloisista ei tartte huolehtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän Purrabilmoitti, että perujen kannattajat on nykyään hyväosaisia eli pienituloisista ei tartte huolehtia.

        Keski-ja suurituloisten tulot kohenevat. Se siitä ennen vaaleja annetuista lupauksista. Pienituloisia kyykytetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä värejä on jäljellä, sininen meni jo, vihreä on käytössä. Ajattelen sitä kun Persut jälleen hallituksessa hajoaa, mitä väritystä käytetään siitä osasta joka jää hallitukseen ja vielä kelpaa Orpolle. Viimeksi Halal-aholaiset eivät kelvanneet.

        Ruskea kuulostaa kivalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruskea kuulostaa kivalta.

        "Me Ruskeat vaadimme!"


      • Anonyymi

        Maanantaina tulee MOT tv1. Bensasta asiaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keski-ja suurituloisten tulot kohenevat. Se siitä ennen vaaleja annetuista lupauksista. Pienituloisia kyykytetään.

        Kannattaa mennä töihin eikä maata köyhänä ja velttona kotona. Purra on hyvä lyyli.


      • Anonyymi

        Kukahan niiden jäljet siivoo ja isot velat hoitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi näin kävi demareille, keskustalle ja vihreille. Väliaikaista kaikki on vain. Oppositio on surkein miesmuistiin. Ei mitään järkevää sanomista laman voittamiseksi. Tai no lisää velkaa myllyyn, sillä kaikki hoituu. Hetken lämmittää talvella kun laskee alleen.

        Hyvä ettei kukaan lähtenyt persujen kanssa samaan hallitukseen.
        Kyllä Orpoa on varmaan v-ttanut. Alku oli jo kauheaa katsottavaa. Suomen huonoin hallitus. Kokemattomat persut soittaa suutaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa mennä töihin eikä maata köyhänä ja velttona kotona. Purra on hyvä lyyli.

        Miksi sitten makaat ja tulet tänne persu valehtelemaan. Purra on pettäjä ja pettäjäntie tie on tusksiben, kuten on jo huomattu.


    • Anonyymi

      Mariinihan sen värin jo keksi mutta joutui pyytelemään anteeksi. Aika noloa, myös se oli töpeksinnän huippu kun vihreät ja vasemmisto antoivat äänensä Petturi-Sannalle. Sanna lähti Saudien lihapatojen äärelle, aamiaisetkin nyt maksetaan.

      • Anonyymi

        Voi rakas Sanna kun sinun on sitä kova ikävä :D


      • Anonyymi

        Hölmön idiootin kirjoitus. Kateellinen ihminen kirjoittaa noin tyhmää tekstiä. Varmasti on persu. Ei Kokoomus ihan noin alas vajoa. Mutta tyhmä persu voi.


    • Anonyymi

      Purra sanoi mitä sanoi ennen kuin valkeni, jotta maa on täydellisesti persaukinen.

      Nykyisistä leikkauksista huolimatta edelleen puuttuu 11,5 miljardia. Siis 11500 miljoonaa.

      Purran leikkaukset ovat vain 1/3 Iiro Viinasen tekemistä joten Purra voisi laittaa ensi vuonna paremmaksi:

      https://yle.fi/a/74-20051532

      • Anonyymi

        Niin mutta ku


      • Anonyymi

        Toi hallitus ei enää istu siinä vaiheessa.


    • Anonyymi

      Ja ensimmäisen Purra petti tuon lupauksensa, hieno nainen ja hieno puolue.
      Suomi joutuu taas vuosia kärsimään tämän hallituksen tyhmyyksistä ja joutuu lamaan ja myöhästyy Euroopan nousukaudesta, ihan samalla tapaa kuin mitä Sipilän tähän asti paskin hallitus teki ja toimi.

    • Anonyymi

      Ajan sähköautolla, ei paljon bensan hinnalla merkitystä. En juo olutta, joten hinta-alesta ei hyötyä.

    • Anonyymi

      Lainattu teksti mielipiteistä...
      On se kyllä kumma, puhuit kyllä muuten oikein, et säästää pitää mutta miks pitää tehdä se huonompien selkänahasta. Yleislakko, leipäjonot, asunnottomuus ym. kasvaa tällä hallituksella eli kansaan tulee kaksinjakoisuus. Hävetkää Orpo ym. Nyt kun katsoo uutta burjettia, kaikki varmaan huomasi isotuloisten 140 000 tienaavien verohelpotuksen. Aikuiskoulutusrahan lopetus tuo vaan lisää työttömyyttä, ei veronmaksajia. Hallitus kumoon.
      ENTÄ SITTEN JOS HALLITUS PÄÄTTÄÄKIN TASAVEROTUKSEEN SIIRTYMISE JA OTTAVAT VEROPROSENTIN YLÄPÄÄSTÄ....jotain 40....50 % prosentin mukaan ?
      MITEN SIIHEN SUHTAUDUTTE ?

    • Anonyymi

      Teitä pitkätukkaisia jymäytettiin taas, hahahahaahahaa hiihi hoo heh heh !

      • Anonyymi

        Kirjoittaa tyhmä persu pystymetsästä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ylen opetusfilmi, asiallinen ja verovaroin tehty. Näitä lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylen opetusfilmi, asiallinen ja verovaroin tehty. Näitä lisää.

        Onko Suomen Uutiset sama kuin YLE?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Suomen Uutiset sama kuin YLE?

        On kai.


    • Anonyymi

      Rakennusala ,yksi tärkeimmistä työllistäjistä ajautumassa 90-luvun kaltaiseen kriisiin.Tärkeimpiä syitä siihen ovat ,ihmisten usko tulevaisuuteen,nykyinen hallitus leikkureineen saaneet aikaan ettei uskalleta rakentaa koska tulot laskee ,työttömyys uhkaa ja menot vaan kasvavat,mm.sähkö ,autoilu,korot,kiinteistöverot jne.
      Hallitus voi rohkaista paljonkin ihmisiä mutta tämä hallitus sitä ei tee.

    • Anonyymi

      Nykyinen hallitus tyyliin viikon toiminnassa, niin koko Suomi kaatuu sen takia, oot sä aika sekaisin.🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Otetaan vielä 40miljardia lisää velkaa, niin kaatuu vasta 4 vuoden päästä, vähäkö hyvä idea, saanko minä tästä nyt kunniatohtorin tittelin?


    • Anonyymi

      Ku nuo velkarahat edes menisi yhteiskunnan hyödyksi eli pienipalkkaisten hyväksi,tällöin se ei valuisi ulkomaille vaan menisi suoraan kiertoon

    • Anonyymi

      Nyt Purra joutui jo perumaan öyhötyksiään.

      • Anonyymi

        Purra on immoslainen natsahtelija


    • Onko joku ollut niin tyhmä ,että on uskonut ne kaikki puheet,jos on äänestänyt persuja niin hyväksyttävä se mitä ne orpon kanssa touhuavat.

    • Anonyymi

      Tuo tasavero on kyllä kannatettava juttu. Jokainen maksaa just sen prosentin kuin toinenkin eli jos esim.vetoprosentiksi laitettaisiin vaikka 40 % niin 2000 € tienaavan verot olisi 800 € ja 5000 € luovuttaisi 2000 € sekä vielä 10 000 € antaisi valtiolle 4000 €.
      Joten kenelläkään ei olisi valittamista JOKAINEN MAKSAA ANSIONSA MUKAAN.

    • Anonyymi

      Seuraava askel parempaan taloustilanteeseen ja tasapuolisuuten.

    • Anonyymi

      VELKAJANKUTUS.. Niin tästä velasta, Juu pitäähän se tietenkin maksaa.. Mutta se aikataulu ! Ihme kiire ja hosuminen sen kanssa ! aivan kun se pitäs viikossa maksaa pois??! Kerkiää sen hitaamminkin ja pienis eris maksaa. . Ja varsinkin sitten kun on paremmat suhdanteet ja tää venäjän sota ohi..

    • Anonyymi

      No, Fakta on se että purra söi sanansa ja petti suomen köyhät.

    • Anonyymi

      Mielenkiintoisia nuo eduskuntalähetykset telkkaris... ja yle areenas..

    • Anonyymi

      Riikka oli ainut, joka olisi valmis laskemaan palkkaansa, siinä mallia muille.

    • Anonyymi

      Toivottavasti tuossa sopivasti ennen seuraavia ek-vaaleja joku taho julkaisee tarkan yhteenvedon ” persujen lupaukset ennen vaaleja <-> persujen lupausten toteutuminen hallituksessa

      • Anonyymi

        Mahtavaa nähdä vihdoin hallitus, jotka tekee oikeasti töitä hyvinvointimme eteen tulevaisuudessa ja tukkii kaikki mahdolliset porsaanreiät rahojemme kuppaamiselta, edellisellä hallituksella oli pakkomielteenä vain autoilijoiden älytön verottaminen, millä kustannettaisiin haittamatujen maximaalinen haaliminen ja rahojen jakelu pitkin maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa nähdä vihdoin hallitus, jotka tekee oikeasti töitä hyvinvointimme eteen tulevaisuudessa ja tukkii kaikki mahdolliset porsaanreiät rahojemme kuppaamiselta, edellisellä hallituksella oli pakkomielteenä vain autoilijoiden älytön verottaminen, millä kustannettaisiin haittamatujen maximaalinen haaliminen ja rahojen jakelu pitkin maailmaa.

        ”Tukkii porsaanreijät”😂😂😂😂 Katotaan aikanaan millaisia tutkimuksia persujen jakamilla rahoilla tehy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa nähdä vihdoin hallitus, jotka tekee oikeasti töitä hyvinvointimme eteen tulevaisuudessa ja tukkii kaikki mahdolliset porsaanreiät rahojemme kuppaamiselta, edellisellä hallituksella oli pakkomielteenä vain autoilijoiden älytön verottaminen, millä kustannettaisiin haittamatujen maximaalinen haaliminen ja rahojen jakelu pitkin maailmaa.

        Hahaha hallitus on sodanjälkeisen historian huonoin!!!


    • Anonyymi

      Asian voi nähdä noinkin, jos on tottunut yhteiskunnan tuilla vetelehtimään.

    • Anonyymi

      Kaikki persujen ministerit istuu ministeriaitiossa valheiden kautta. Siitä eivät voi syyttää edellistä hallitusta, eikä äänestäjiään. Ei noin törky hallitusta ole ennen nähty. Todella oikea kauhukabinetti. Joka muuten on saksalaisten antama nimi. Kokoomuksen valehtelut eivät olleet ihan tuota luokkaa. Mutta kummankin puolueet kannatus on laskussa.

      • Anonyymi

        Rauhoitu nyt hyvä ihminen ja katso kokonaisuutta, kun se valmistuu. Tässä on nyt vaaleissa pettyneet huutaneet "rasismia" ja ties mitä skeidaa, kun jotakin on vain keksittävä metelin pitämiseksi. Rahaa on helppo jakaa pitkin maailmaa, siihen ei ihme kykyjä tarvita, lähinnä täytyy olla vain helvetin tyhmä, mutta nyt tarvitaan oikeasti älykkäitä ihmisiä, että tästä suosta joskus noustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitu nyt hyvä ihminen ja katso kokonaisuutta, kun se valmistuu. Tässä on nyt vaaleissa pettyneet huutaneet "rasismia" ja ties mitä skeidaa, kun jotakin on vain keksittävä metelin pitämiseksi. Rahaa on helppo jakaa pitkin maailmaa, siihen ei ihme kykyjä tarvita, lähinnä täytyy olla vain helvetin tyhmä, mutta nyt tarvitaan oikeasti älykkäitä ihmisiä, että tästä suosta joskus noustaan.

        Kyllä skeidaa tuli tänään kyselytunnilla. Suoraan kysymykseen ei tullut vastausta.
        Ainut rehellinen oli Purran toteamus. Hallitus ei voi mitään kansainvälisiin markkinahintoihin.
        Mutta viimeiset neljä vuotta huudettiin, itse Purrakin, miksei polttoaineiden hinnat laske.
        Ehkä nyt on totuus avautunut, jopa yhdelle persuille. Ja se onkin jo paljon. Missä polttoaineiden alentajan, Parta-Mauritzion suu on supussa. No, Ilmajoella on tärkeintä päästä Provinssiin ilmaisen viinan ääreen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä skeidaa tuli tänään kyselytunnilla. Suoraan kysymykseen ei tullut vastausta.
        Ainut rehellinen oli Purran toteamus. Hallitus ei voi mitään kansainvälisiin markkinahintoihin.
        Mutta viimeiset neljä vuotta huudettiin, itse Purrakin, miksei polttoaineiden hinnat laske.
        Ehkä nyt on totuus avautunut, jopa yhdelle persuille. Ja se onkin jo paljon. Missä polttoaineiden alentajan, Parta-Mauritzion suu on supussa. No, Ilmajoella on tärkeintä päästä Provinssiin ilmaisen viinan ääreen.

        Persuilla on vähän pitkät piuhat joissa muutama umpisolmu. Koita ymmärtää.


    • Anonyymi

      Nyt on tekemisen meininkiä hallituksella, 4 vuotta oli pitkä aika kuunnella akkalauman tyhjyyttä kumisevaa lätinää ja yleensä heille epämiellyttävät asiat taidokkaasti kiertäen, mikä ei jäänyt kyllä keneltäkään huomaamatta.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt on uskottava meininki hallituksella. Kyselytunnilla ministerit jyräsi opposition mennen tullen, nautittavaa kuunnella ja katsella. Nyt puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. Nyt voi jotakin positiivista tapahtuakin.

      • Anonyymi

        Taidettiin katsoa eri lähetystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidettiin katsoa eri lähetystä.

        Niin taisit kattoa areenasta vanhoja vasurihallituksen istuntoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin taisit kattoa areenasta vanhoja vasurihallituksen istuntoja.

        Niin... onhan se teille sahureille kova paikka ku jää kiinni paskapuheista.


    • Anonyymi

      Wahlroos puhui kerrankin asiaa MTV 3 Viiden jälkeen ohjelmassa.
      Ruotsiin ovat muuttaneet Suomen rikkaimpia .... joten siinä syynä valtiolle tulevina verotulojen vähyys. Syy siihen on ollut Ruotsin verotus TASAVERO 20 % ,kaikki maksavat saman prosentin mukaan JA RUOTSIN VALTIOLLA TODELLA VÄHÄN VELKAA !
      Siitä miettimistä vihersosialistisille ja kommareille !

    • Anonyymi

      Tuo on kannatettava ajatus hoitaa valtion velkaa, ei ole kenelläkään aihetta rutistaa kun nytkin pidetään kovaa meteliä siitä kun " rikkaat " maksavat veroa 40 - 50 % ja tuolla ylläpitävät taloutta ja sosiaaliturvaa eikä sekään ole heitä tyydyttävää...pitäisivät mölyt mahassa.

    • Anonyymi

      Eläkeläinen eikä ole mikään suurituloinen maksaa veroja helposti nytkin yli tuon 20 % : n joten kannatan!

      • Anonyymi

        Mutta 10 miljardit maailmalle mopen perseesen lämmittävät eläkeläisen mieltä, eikö?🤭


    • Anonyymi

      Purra petti sanansa. Fakta. Ja minä en tykkää jos sanansa pettää. En yhtään..

      • Anonyymi

        Purra on onneton eukko.


    • Anonyymi

      Marin hallitus petti koko kansan velkaa ottamalla ja laskemalla Soten hinnan perseellä menttalilla, jakamalla pärjää kauden kusemalla silmään.

    • Anonyymi

      Sannan poseerauksilla oli kova hinta, mistä erityisesti köyhät kärsivät maksamalla korotettuja veroja vielä vuosikymmenet.

    • Anonyymi

      Onneksi Juha on Politiikan viikon mukaan sitä mieltä, jotta heikompiosaisilla pitäis olla käteistä. Mitähän se sillä tarkoitti? Ehkä heikompiosaiset ei osaa käyttää korttia tai ne ei saa tiliä pankkiin avattua. Mutta mistä sitä käteistä saa, kun heikompiosaisten tulotaso laskee entisestään.

      • Anonyymi

        Kaks kymppiä?


      • Anonyymi

        Ei muutakun työkyvyttömyyseläkkeelle mäenpään hyväksi toteamalla mallilla


    • Anonyymi

      Se on viisas.

      • Anonyymi

        On se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se.

        Olette aivan oikeassa, sitä sanotaan maalaisjärjeksi, se monelta puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette aivan oikeassa, sitä sanotaan maalaisjärjeksi, se monelta puuttuu.

        Se oli sarkasmia..ei tietenkään tajuttu.......


    • Anonyymi

      Sannan temppu oli saada Suomi polvilleen taloudellisesti ja velkavankeuteen ja häippäistä itse pois oravanpyörästä seuraamaan sivummalla....ja kuinka toiset pitivät älykkäänä ja osaavan, NO TIETTY TAVALLAAN OLIKIN KUNNON ÄÄRI SOSIALISTI JOKA AJATTELEE VAIN ITSEÄÄN.

    • Anonyymi

      Ainkin nyt tieto, ettei kenenkään vähävaraisen kannata jatkossa äänestää persuja.

      • Anonyymi

        SDP vain puikkoihin, niin Suomessa ei kohta ole edes sosiaaliturvaa, eikä mitään muutakaan palvelua, kun maa on konkurssissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP vain puikkoihin, niin Suomessa ei kohta ole edes sosiaaliturvaa, eikä mitään muutakaan palvelua, kun maa on konkurssissa.

        Katotaan nyt mitä persut saa hallituksessa aikaan. Alku vaikuttaa aikalailla mitään sanomattomalta. Erityisesti vaalipuheisiin verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katotaan nyt mitä persut saa hallituksessa aikaan. Alku vaikuttaa aikalailla mitään sanomattomalta. Erityisesti vaalipuheisiin verrattuna.

        Perussuomalaiset saavat paljonkin aikaan mitä edelliset eivät saaneet. Työllisyys ja talous lähtevät nousuun. Alku voi vaikuttaa miltä vaikuttaa mutta vain sen takia koska emme ole päässeet vielä kunnolla työhön. Pian sinäkin huomaatte etteivät nämä pelottelut joita sinäkin toistat ole muuta kuin vasemmistokoalition levittämään perussuomalaisten vastaista propagandaa. Perussuomalaiset ovat ainoa joka todella yrittää ratkoa ongelmat ettei maa velkaantuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset saavat paljonkin aikaan mitä edelliset eivät saaneet. Työllisyys ja talous lähtevät nousuun. Alku voi vaikuttaa miltä vaikuttaa mutta vain sen takia koska emme ole päässeet vielä kunnolla työhön. Pian sinäkin huomaatte etteivät nämä pelottelut joita sinäkin toistat ole muuta kuin vasemmistokoalition levittämään perussuomalaisten vastaista propagandaa. Perussuomalaiset ovat ainoa joka todella yrittää ratkoa ongelmat ettei maa velkaantuisi.

        Persut on Suomen surkein puolue!!


    • Anonyymi

      Juudas-Persuja hiillostetaan tostain kyselytunnilla tv1 , klo 16.00...

      • Anonyymi

        Ei auta hiillostus, ministereillä teflonpinta ja se johtuu taas siitä että ovat oikeassa. Oppositio on naurettava pelle-hermanni porukka. Kurvinenkin pomppii kuin vieteriukko ylös ja esittää tyhmän kysymyksen johon viisaat vastaavat.


      • Anonyymi

        He sentään vastaavat kysymyksiin, eivätkä räplää puhelinta, kuten edellinen hallitus teki.


    • Niin no…sama sonta toistuu uudelleen ja uudelleen..suurin syy miksei viitsi äänestää niit sontiaisia…vituix menee vaikka ketä valitaan.. ..toisaalta persaukisuus yleensä oma vika..johtuu tyhmyydestä tai laiskuudesta niin paha sanoa kenen vika.. xD

    • Anonyymi

      TV1, klo 13.50 . välikysymys, lähetys eduskunnasta. 18.10.

    • Anonyymi

      Joo popcornit on valmiina

    • Anonyymi

      Ilmajoella jotkut haluaa nostaa kuntaveroa, taas rokotetaan köyhää.

      • Anonyymi

        Jotkut haluaa lomauttaa kunnan työntekijät. Se taas johtaa siihen että nämä kärsivät kaikkien kuntalaisten puolesta. Parempi?


      • Anonyymi

        Veronkorotus koskee myös varakkaampia ja on siis tasapuolista, lomautukset koskee kunnan työväkeä, ei ole tasapuolista.


    • Anonyymi

      Nyt kun hallitus on uusia kansalaisuus vaatimuksia ehdottelemassa ja laatimassa.
      Kyllä 8v asuminen on jep, mutta pitäisikö näiltä perussuomalaisten kannattajilta myös vaatia tietää Suomen perustuslakiin perustuvat kysymykset.
      Monen kansalaisuus jo valitettavasti päättyisikin sitten siihen. Kun pohjalla on kieli- ja kirjoitustaidoissakin jo ollut aika vakavia puutteita. Useampien vuosien aikana ja jopa oikeudessakin on kirjoituksia/sanomisia selvitelty. Rangaistuksiakin on jaettu.
      Äkkinääsellä ajatuksella, onko persu sittenkin oikeasti mamu?

      • Anonyymi

        Persut on silkkaa sontaa täynnä tyhjäpäitä!!


    • Anonyymi

      Mitäs uskoitte ja äänestitte persuja .tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.turha valittaa.

      • Anonyymi

        Äänestitkö sinä Marinia? Kärsiikö pääsi nyt siitä, kun hän otti ja lähti muihin hommiin? Uskoitko, että hän ajaa seuraavat neljä vuotta teidän köyhien demareiden asioita oppositiosta käsin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestitkö sinä Marinia? Kärsiikö pääsi nyt siitä, kun hän otti ja lähti muihin hommiin? Uskoitko, että hän ajaa seuraavat neljä vuotta teidän köyhien demareiden asioita oppositiosta käsin?

        No ei ollu Marin ehdokkaana Vaasan vaalipiirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ollu Marin ehdokkaana Vaasan vaalipiirissä.

        Toivoitko kuitenkin demarina, etä hän olisi pysynyt eduskunnassa?


    • Anonyymi

      Saihan riikka hyvä palkkaisen työn.eikö se riitä.

      • Anonyymi

        Pääsee kivoille Soini-sopurahoille?


    • Anonyymi

      Kyllähän tosi on että Marin hallitus, se vihersosialistinen joukko on näiden pakollisten supistusten takana Sote päätöksellään. HYVINVOINTIALUEIDEN tarkoitus oli tehdä säästöjä tai edes hillitä menoja mutta tämä Marinin velkaa itseensä imevä hallitus tuolla päätöksellään sai aikaan yli 600 johtajan koalition.
      Siis yli 600 joilla ei ole mitään tekemistä terveydenhuoltoon pääsemisen tai saamisen kanssa. Eivät lyhennä jonoja eikä hoida vanhuksia....VAAN ISTUVAT KOKOUKSISSA JA PYÖRITTÄVÄT PAPERIKASOJA PÖYDÄLTÄ TOISELLE .
      Nyt huudellaan oppositiosta huuli pyöreänä .

      • Anonyymi

        Marinin hallitus ei ole valinnut johtajia, vaan hyvinvointialuieden valmistelevat työryhmät. EP: llä valmistelu tehtiin kiireellä ja keskussairaalavetoisesti, mikä oli virhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinin hallitus ei ole valinnut johtajia, vaan hyvinvointialuieden valmistelevat työryhmät. EP: llä valmistelu tehtiin kiireellä ja keskussairaalavetoisesti, mikä oli virhe.

        Totta, keskussairaalavetoinen hierarkinen ja raskas organisaatio jatkaa hyvinvointialueella. Päättäjiä liian paljon, aikaisemmin alueella asiat hoidettiin kevyemmällä virkamieskoneistolla ja nyt osittain palattu 20 vuotta taaksepäin. Digiloikka tulee olemaan valtava ja siinä ei tavan avuntarvitsija pysy vauhdissa mukana.


    • Anonyymi

      Digitaalinen verkosto on tosi haavoittuvainen, aina jossakin on jumi päällä.

    • Anonyymi

      Missä Purra ja muut persut olivat silloon ku alakoulus opettettihin kansalaistaitua kaikille muille? Turhan kallis on kouluttaa eruskunnas tuota sakkia ihimisten ilimoolle.

    • Anonyymi

      Purra puhuu asiaa. Sosialistiset sosiaalituet pois ja köyhät laiskurit töihin. Maan talous kuntoon!

    • Anonyymi

      Vähän sama kuin maksetaan murkuille viikkorahaa ja näyttävät keskaria jos komentaa viemään roskia, siis ei auta kuin leikata viikkorahaa.

      • Anonyymi

        Näyttääkö ne keskaria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttääkö ne keskaria?

        mitäs äänestitte persut sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäs äänestitte persut sinne

        Ei muita kiinnostanut kansan asiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muita kiinnostanut kansan asiat.

        no nyt kun täällä päin niin tykättiin äänestää persuja,menikö hyvin? sitä minäkin...ei tainnu mennä putkeen,katos kun tyhmiä kusetetaan aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no nyt kun täällä päin niin tykättiin äänestää persuja,menikö hyvin? sitä minäkin...ei tainnu mennä putkeen,katos kun tyhmiä kusetetaan aina

        Hyvin menee mutta menköön. Laiskat rutajaa kovaa, loppuu se rutina viimeistään kun pitää valita häätö vs. työnteko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muita kiinnostanut kansan asiat.

        Eipä kiinnosta niitäkään enää.


    • Anonyymi

      Rajat kiinni! Jo yli viikkoon on raja vuotanut. Puheet ja teot? Vellihousut.

      • Anonyymi

        Elokuusta lähtien! Hyvä hallitus. Ei mennyt kuin yli kolme kuukautta. Nopeaa toimintaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elokuusta lähtien! Hyvä hallitus. Ei mennyt kuin yli kolme kuukautta. Nopeaa toimintaa?

        Niinmuttaku, rasismista piti irtautua koko kesän...


      • Anonyymi

        Hirvee rasisti olet, hui kamalaa.


    • Anonyymi

      Huijari-Purra petti köyhät äänestäjänsä. #PetosJytky.

    • Anonyymi

      Huijaripuolueen kannatus laski jälleen,Demarit ja Kok selvästi jo edellä,Kepun kanssa pian samoissa lukemissa

    • Anonyymi

      Synkkää sosialistin yksinpuhelua

    • Anonyymi

      Sama aloitus monen kaupungin palstalla.. mikä lienee häirikkö asialla.

    • Anonyymi

      Tämä keskustelu Ilmajoki-palstan aktiivisin, minkä takia? Onko Ilmajoen väestö täysin köyhälistöä, vai pelkästään elämäntapatyötöntä kun on ainaista valitusta ja voivotusta? Mitenkä köyhät pääsee edes nettiin ja keskustelemaan tänne Suoli-kakkosneloseen? Eihän köyhillä pitäisi olla varaa älylaitteisiin ja nettiin?

      • Anonyymi

        Onneksi vihervasemmiston on rahoittanut esim. Kirjastoja missä köyhä voi nettiä käydä käyttämässä. Vai pitäisikö sinun mielestä nettiäkin rajoittaa, malliin Kiina, Venäjä, ja Pohjois-Korea.
        Nyt kristalliyötä odotellen kun kirjaroviot palavat ja netti sulkeutuu köyhiltä.
        "Kulttuuria ei kannata tukea". Kuka näin sanoi?
        Paljastan, Riikka Purra viime kevään vaalikeskusteluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi vihervasemmiston on rahoittanut esim. Kirjastoja missä köyhä voi nettiä käydä käyttämässä. Vai pitäisikö sinun mielestä nettiäkin rajoittaa, malliin Kiina, Venäjä, ja Pohjois-Korea.
        Nyt kristalliyötä odotellen kun kirjaroviot palavat ja netti sulkeutuu köyhiltä.
        "Kulttuuria ei kannata tukea". Kuka näin sanoi?
        Paljastan, Riikka Purra viime kevään vaalikeskusteluissa.

        Me Taakaleet emme hyväksy kulttuuria. Se on niitä kepusossujen vouhotuksia. Sais lopettaa mokoman. Niin paitsi Isänmaallista marssimusiikkia, siitä me poijat tykätähän.


    • Anonyymi

      suomessa EI OLE KÖYHIÄ MITÄ SÄ IDIOOTTI JANKKAAT OTA VAJAKKI LÄÄKKEET.

      • Anonyymi

        Kylläpä persua aharistaa...


    • Anonyymi

      petturi purra on täys mulk##

    • Anonyymi

      Se ei käy se ei käy se ei kertakaikkiaan käy,lauloi jo Lapinlahden Linnut,olikohan ne varhaispressuja

    • Anonyymi

      Kyllä on tämän ketjun perusteella muinainen Ilmolan vauras mahtipitäjä heikkoja, sairaita, köyhiä ja kerjäläisiä täynnä. Eikö kukaan muka enää tee töitä, kelan rahoillako vaan maataan kotona?

    • Anonyymi

      Köyhiä tämä sähköhumppakin eniten satuttaa

    • Anonyymi

      On se onni että Marin ehti taltuttaa energiakriisin ja Covidin ja sotaki jo kroonistunut,jos ne ny olis vielä tään hallituksen hoidettavana niin Hallelujaa Suomi.

      • Anonyymi

        Toi on kyllä totta


    • Anonyymi

      En äänestä kenenkään puolesta vaan vastaan,siksi Olli ,etteiHaavisto tai Halla jatkaasi

    • Anonyymi

      Kovin oli flataanen Purra tänään haastattelus,ei toki pöyröö meinaakkaa antaa periksi vasuriille,kannattaa kattoa ketä ens vaaleissa äänestää.

    • Anonyymi

      VM.n arvioima lisäsopeuttamistarve noussut jälleen 3 miljardilla,eipä tuo ihme kun kuluttajilta leikataan jolloin ei uskalleta investoida,myös tulevaisuudennäkymät heikot tällä politiikalla joten tuskin tuokaan riittää,jos Purra olisi normaali yrityksen leivissä niin aikaa olisi erotettu ettei tuu konkurssia.

    • Anonyymi

      Taikasieniä syövät kepusosialistit ottaa taikaseinästä rahaa ja kasvu jatkuu....

    • Anonyymi

      Persut pettää aina, petos purra häärää sakset kädessä ,mistä leikkaisi köyhiltä. Leikkaus omat hiuksensa.

    • Anonyymi

      Köyhät kun avaa suunsa niin ne ei juuri koskaan muuta ku rutaja ja uikuttaa, miksiköhän ovat ja pysyvät köyhinä.. Luulisi olevan saumaa työllistyä jos haluaa päästä köyhyydestä pois. Suomessa on työntekijöiden markkinat, menkää nyt ihmeessä töihin ettei firmojen tarvitse haalia työvoimaa ulkomailta!

      • Anonyymi

        Enemmin työttömänä kun nälkäpalkalla ilman työehtoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmin työttömänä kun nälkäpalkalla ilman työehtoja

        Ja raha tulee taikaseinästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmin työttömänä kun nälkäpalkalla ilman työehtoja

        Raha taikaseinästä, sähkö pistorasiasta ja ruoka kaupasta. Kuka nyt niin hullu on että tekee töitä enää, mulle kaikki heti nyt!!!!


      • Anonyymi

        Porvari haluaa suomeen orjatyövoiman. Nykyään katos sivistyneessä valtiossa työntekijöilläkin on oikeuksia ja ei enää rakenneta pyramiideja ruoskalla. Molemminpuolinen kunnioitus sekä työnantajalta ja työntekijältä takaa yhteisymmärryksen. Hallitus ottaa velkaa kaikkien aikojen eniten ja montako miljardia tulee kaikki hallituksen tavoittelemat heikennykset maksamaan valtiolle kun kansa kapinoi. Puhutaan jo aika katastrofaaliseta hallituksesta ja lakot ovat nyky hallituksen jääräpäisyyden syytä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porvari haluaa suomeen orjatyövoiman. Nykyään katos sivistyneessä valtiossa työntekijöilläkin on oikeuksia ja ei enää rakenneta pyramiideja ruoskalla. Molemminpuolinen kunnioitus sekä työnantajalta ja työntekijältä takaa yhteisymmärryksen. Hallitus ottaa velkaa kaikkien aikojen eniten ja montako miljardia tulee kaikki hallituksen tavoittelemat heikennykset maksamaan valtiolle kun kansa kapinoi. Puhutaan jo aika katastrofaaliseta hallituksesta ja lakot ovat nyky hallituksen jääräpäisyyden syytä

        Hallituspuolueiden kannatus 46,4 % joten turha pauhata siitä demokraattisesti valitusta hallituksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raha taikaseinästä, sähkö pistorasiasta ja ruoka kaupasta. Kuka nyt niin hullu on että tekee töitä enää, mulle kaikki heti nyt!!!!

        Mulle tulee sähkö pistorasiasta. Kuinkas teillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmin työttömänä kun nälkäpalkalla ilman työehtoja

        Mä luulin jotta teikäläiset vietiin jo 100v sitten montun reunalle,ei näköjään aivan kaikkia.Mutta Venäjälle pääsee kyllä vielä ku vähän kiertää,tervemenoa.


    • Anonyymi

      Persut pettää aina....

    • Anonyymi

      Keskustan kannatus nousee kun harhautuneet palaavat takaisin. Persut on todettu populisteiksi

    • Anonyymi

      samoin teki timo soini eli siis joko te ihmiset vihdoinkin huomaatte mitä persut ovat..persut ovat perseestä

      • Anonyymi

        👍👍👍
        Sieltähän ne.


    • Anonyymi

      Ei ollut Purrasta vastaamaan kysymyksiin täysistunnossa.Örisijäki piti jonku selkokielipuheen oikeen pöntöstä

    • Anonyymi

      Niin se vaan on, että Suomi ei nouse muutenkuin veroja pitää korottaa, toivottavasti persutkin sen jossai vaiheessa ymmärtää, vaikka niillä on pitkät piuhat ymmärryksessä. Äly hei älä jätä.

    • Anonyymi

      Saksi Purra niks naks, tyhmin ministeri.

    • Anonyymi

      Persut maan surkein mukana hallituksessa kautta aikojen

    • Anonyymi

      Näin se vaan on,mutta onpa hyvää ajankulua seurata näitä kyselytuntia,hyvää viihdettä

    • Anonyymi

      Olispa kaljaa!

    • Anonyymi

      Petteri persut

    • Anonyymi

      Lisää kaljaa

    • Anonyymi

      Juudas-Purra aikoo seuraavaksi leikata eläkkeistä, se niljakas petturi !

      • Anonyymi

        Niin on huijari Purra


    • Anonyymi

      Purra on seuraava PM

    • Anonyymi

      Purra voisi käyttäytyä vähän sivistyneemmin niiden leikkauspuheidensa kanssa. Tuhoaa koko puolueen turhalla mesomisellaan, sekö onkin tarkoitus? Herää kysymys mitä siinä puolueessa on meneillään. Eikö ne puolueen nuoret voisi ottaa ohjat käsiinsä?

    • Anonyymi

      Jaa märkäkorvat ja Tynkänen,se olis sitte Persujen loppu.Nuo Heebothan on tehty opoositiomuottiin,ei Suomea johdeta edellistä hallitusta moittimalla,toki Riikkakin siihen usein ajoin hairahtuu.Tynkänenhän oli alueensa ääniharava,mutta sen verran omaki porukka tajus jotta ei siitä ministeriä tehneet,vaan jopa ennemmin valitsivat Loikkari-Ryytmanin .

    • Anonyymi

      Ilman avustuksia elävältä köyhältä ei leikata , vaan avustuksilla elelevillä hyvinvoivilla pösilöiltä niks naks .

    • Anonyymi

      Ja se pitää. Kyllä tarkat on ajat punikkien jäljiltä!

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4783
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1536
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1102
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1091
    Aihe