Eu rakastajat riemuitsi Venäjän polttoainepulaa? Nyt Venäjä supistaa vientiä. Tietää Suomesa dieselin kallistumista!
Lyhyt riemu!
16
252
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi kallistua koska ihan itse Purra on niin kamuineen luvannut. Etkö muista heidän vaalilupauksiaan ?
Hyvä puoli venäjän hyökkäyssodassa oli se että vihreä siirtymä otti ison loikan eteenpäin. paskanväliä sillä on ketä ne tappaa kuhan nyt vaa
sais sitä halavempaa tiisseliä- Anonyymi
Saa Venäjä pitää litkunsa. Kohta hymy hyytyy Venäjällä, kun ei enää sitä tarvita.
- Anonyymi
Taitaa mennä satoja vuosia tossa haaveessa!
- Anonyymi
Suomen tilanne säily entisenä.
Ei Venäjältä ole tuotu dieseliä aikoihin.
Venäjällä sen sijaan on pulaa jo kaikesta.
Ja pahenee.- Anonyymi
Ei Venäjältä tuoda. Muualle viedään ja maailmanmarkkinahinnat nousee pulan takia!
- Anonyymi
EU n maiden komissaarienuusimman raportin mukaan EU ta kohtaa tulevana talvena todella kauheat vaikeudet koska Venäjältä ei saada enää öljyä eikä kaasua,etenkin Saksa joka Venäjän tuontikaasun varassaon kertonut syvän huolensa miten selviytyä tulevasta talvesta,On selvää että polttoaneet kallistuvat että m tätä se EU meille tarjoaa nyt kurjuutta ja velkaantumista ja typeriä direktiivejä paskaa täynnä koko EU
- Anonyymi
Raportin tekstin tason perusteella EU-vihaajien koulupudokas on sen itse kirjoittanut.
Mihin EU-komissaareja enää tarvitaan?
Tai ymmärrettävää tekstiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raportin tekstin tason perusteella EU-vihaajien koulupudokas on sen itse kirjoittanut.
Tai ymmärrettävää tekstiä?Joo yli puolet EU virkamiehistä voitaiski erottaa olet oikeassa kerranki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo yli puolet EU virkamiehistä voitaiski erottaa olet oikeassa kerranki
Koulupudokkaillako siis ammattitaitoiset virkamiehet korvattaisiin?
Ei käy. Eivät kelpaa edes siivoojiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ymmärrettävää tekstiä?Tarvitaan eurakastajille toloille kertoo Totuus!
- Anonyymi
Pakotepellet sai kurjuuden!
- Anonyymi
Lama pakotepellejen syytä. Toimivat Usan käskystä!
- Anonyymi
USAn syytä koko sota.. Nyt Suomen pitäisi viimeistään korjata välit Venäjään, eikä rahoittaa Ukrainaa joka aloitti sodan. USA Han tätä halusi oli järjestämässä vallankumousta sai Suomen hoopotettua NATOON saa Suomen sotimaan Venäjän kanssa mutta onneksi siinä ei vie kauaa kun Suomi on mennyttä.
- Anonyymi
Sodan aloitti Venäjä, vaikka tieto ei näy koulupudokkaille asti vielä ehtineen.
No ,vastahan sotaa on käyty alle pari vuotta.
Suomi haki itse täysin yksimielisesti Naton jäsenyyttä.
Naton jäsenmaana Suomi on EU-vihaajien harmiksi suojassa ihannemaanne Venäjän hyökkäykseltä.
Vähempikin harmittaisi.
- Anonyymi
Äläpä puhu skeidaa. Persut lupasi halvan löpön, pidän siitä kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775