Vapaa Ajattelija -lehden tiivis artikkeli kuoleman molemmin puolin, siis hoitotahdosta testamenttiin. Täydennyksenä voisi mainita omakanta-palvelun johon voi myös laittaa toiveitaan.
https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/lehti/enta-jos-itsemaaraamisoikeudesta-vastaisen-varalle/
Entä jos...? Itsemääräämisoikeudesta vastaisen varalle
20
340
Vastaukset
Olen tehnyt omakannassa hoitotahto testamentin.
Olen myös tehnyt perikuntaa varten hautaustestamentin.
Varsinkin tuota hoitotahtoa pidän kansalais velvoitteena.Testamentti pitäisi tehdä, Omakantaan olen hoitotahdon tehnyt. Minulla on myös elintenluovutustestamentti, johon olen kirjannut vielä
"Ruumistani saa käyttää myös lääketieteen opetuksessa, tieteellisessä tutkimuksessa, autojen kolariturvallisuuden parantamisessa ja muissa vastaavissa kohteissa.
Toivon lisäksi, että ruumistani ei siunata uskonnollisin menoin."- Anonyymi
Hoitotahto ja hoivatahto ovat sitten eri asioita. Hoitotahdossa voi määrätä, mutta vain, mitä hoitotoimenpiteitä ei tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitotahto ja hoivatahto ovat sitten eri asioita. Hoitotahdossa voi määrätä, mutta vain, mitä hoitotoimenpiteitä ei tehdä.
No, voi hoitotahtoon kirjata myös hoivatoiveita, mitä tahtoo, toivoo.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18023447p
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Yllättävän monta asiaa tähänkin kietoutuu. Hyvä tietoisku.
- Anonyymi
Olihan se hyvä laittaa näitä paperille ja nettiin.
- Anonyymi
Tämä on toistaiseksi uusimman VA-lehden pääjuttu pääkirjoituksen jälkeen.
- Anonyymi
Infotyylisi juttuja tarvitaan myös. Lue, Jaa.
- Anonyymi
Olipa jokaisesta jotakin ja enemmän koneita, pääasiat.
- Anonyymi
Netti- ja sometilien hoitaminen on vielä yksi asia, haaste.
- Anonyymi
Asiallinen, informatiivinen juttu.
- Anonyymi
Maalliseen menoon tarvittavaa tietoa.
- Anonyymi
Hyötytietoa selvästi.
- Anonyymi
Sarjassamme hyötytietopläjäys.
- Anonyymi
Tällaisia infopaketteja tarvitaan. Vapaa-hattelijat.fi Liity jäseneksi
- Anonyymi
Hyvin asiallinen. Apuva.
- Anonyymi
Hautaustahdon laadinta hyvä nostaa esille. Katsomuksen kunnioittaminen.
- Anonyymi
Kuoleman molemmin puolin? Hyppää järveen Saatana!
- Anonyymi
Jokaisen on hyvä ilmaista katsomuksensa ja toiveensa läheisilleen tässä asiassa. Toivottavasti on luotettavia läheisiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi7312928Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1368359Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h586699- 756329
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1474719Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa823541Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73473Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2703412Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.2262473Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä162246