Tässä eräs asia kosketti minuun syvästi, se kun palautti niin voimakkaasti mieleeni sinut ja sen, minkälainen olet. Sisimmissäni kouraisi tosi kipeästi, kun ajattelin voivani olla juuri siellä tietyssä paikassa sinun luonasi. Koen siis olevani väärässä paikassa koko ajan. En tiedä. Tunnen, että sinut on tarkoitettu olemaan suurena osana elämääni, eikä tämä tunne ota hellittääkseen, ja siksi ajatus sinusta pysyy sitkeästi mukana, vaikka aika mataa eteenpäin eikä mitään muutosta ole näköpiirissä. Kiintymys vain pysyy ja vahvistuu. Ja tunneyhteys.
Tunnen sinut joskus voimakkaasti, ikään kuin olisit läsnä ja ymmärtäisit. Olen yrittänyt selittää itselleni mikä sinussa viehättää, mutta sitä sanoinkuvaamatonta kaipuuta ja vetovoimaa en osaa selittää. Sisimmissäni on valtava tyhjiö, joka huutaa juuri sinua tulemaan ja viemään kolkkouden tunteen pois, ja myös ihminen, joka haluaa tutustua siihen ihmeeseen, mikä olet. En käsitä. Silti välillämme on ylitsepääsemätön muuri.
Tämä on pienen ihmisen maailma, jossa mielikuvitus voi tehdä tepposet ja viedä tunteidensa vallassa olevan ihmisen harhaan. Helposti se tapahtuu, ja todennäköistä on, etteivät ajatuksesi viipyile minussa, kuten kuvittelen. Kuvitelmat saattavat hyvinkin olla oman mielen suojamekanismeja, jotka yrittävät varjella siltä kauhealta kokemukselta, etten olekaan sinulle arvokas, vaan merkityksetön tuttavuus, joka on todella helppo unohtaa.
Nainen, tämän illan vuodatus sinulle
103
2700
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin kaipaan sinua mies sieltä ajalta kun nähtiin. Olit niin komea ja katselit usein.
- Anonyymi
Kaunista!
- Anonyymi
I did the thing in this box and outside too miu miu, they never see it coming
- Anonyymi
Jos olet " G" mies niin sama tunne täällä. Tiedät mitä tunniste tarkoittaa..
- Anonyymi
En todellakaan tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan tiedä.
No ei sen ole niin väliä kun tuskin olisi niin hyvin käynyt että heti olisi löytynyt hän joka joskus oli niin rakas.
Viikonloppuisin vaikka enimmäkseen nähtiin. Siitä tosi kauan jo aikaa kuitenkin, mutta silti jotenkin kuin eilen..
Ehkä hän vielä löytyy, tai hän löytää minut..
mitään esteitä ei pitäisi olla, vaikka siltä tuntuu.
Ehkä ne esteet onkin vaan henkistä laatua, eli korvien välissä 😉 sitä kun ihmismieli kehittää kaikenlaista jos vähänkään epävarma toisen tunteista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sen ole niin väliä kun tuskin olisi niin hyvin käynyt että heti olisi löytynyt hän joka joskus oli niin rakas.
Viikonloppuisin vaikka enimmäkseen nähtiin. Siitä tosi kauan jo aikaa kuitenkin, mutta silti jotenkin kuin eilen..
Ehkä hän vielä löytyy, tai hän löytää minut..
mitään esteitä ei pitäisi olla, vaikka siltä tuntuu.
Ehkä ne esteet onkin vaan henkistä laatua, eli korvien välissä 😉 sitä kun ihmismieli kehittää kaikenlaista jos vähänkään epävarma toisen tunteista.Eli summa summarum naisena esiintyvä mies- nämä ihanat viikonlopputapaamiset on olleet jonkun välivuoroa tekevän irman kyyläämistä kioskilla tai kahvilassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli summa summarum naisena esiintyvä mies- nämä ihanat viikonlopputapaamiset on olleet jonkun välivuoroa tekevän irman kyyläämistä kioskilla tai kahvilassa
Oliko tämäntyyppisestä viikonlopputapailusta muuten muita väkeviä tai kitkeriä utopistisiakin tarinallisuuksia?
- Anonyymi
Ihan niin kuin minä ajattelen yhdestä miehestä. Meitä ei koskaan ollut, mutta viime vuosina aloin tuntea outoa vetoa miestä kohtaan vaikka emme edes olleet nähneet vuosiin. Outoa vetoa ja tunne siitä yhteenkuuluvuudesta. Kun nähtiin sitten ohimennen pitkästä aikaa viime vuonna, tunne vahvistui. Mutta se muuri on korkea, minähän sen taisin rakentaa.
- Anonyymi
Olet itse tehnyt päätöksen suhteeni. Muista myös se.
- Anonyymi
Muistan. Ja sinä reaktiollasi annoit ymmärtää sen olleen oikea päätös siihen hetkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan. Ja sinä reaktiollasi annoit ymmärtää sen olleen oikea päätös siihen hetkeen.
Ketään ei halua estää, jos on terve ajatusmaailma, vaikka se sotisikin omaa halua vastaan. Sivusta tämä
Anonyymi kirjoitti:
No haloo! Apua! Ei omaa reaktiota tai omaa päätöstä voi vierittää toiselle siksi, että toinen ei kyseenalaista päätöstä tai puhu päätöstä ympäri!
Itse ainakin kunnioitan vastapuolen omaa tahtoa ja omaa kykyä tietää mitä haluaa ja miksi. Jos myöhemmin tilanne muuttuu, pitää ihmisen osata sanoa, että olen miettinyt asiaa rauhassa ja tulinkin erilaiseen johtopäätökseen tai vaikka vain kysyä, että olisi tarve jutella, voitaisiinko tavata ja käydä kahvilla.- Anonyymi
Citrinella kirjoitti:
No haloo! Apua! Ei omaa reaktiota tai omaa päätöstä voi vierittää toiselle siksi, että toinen ei kyseenalaista päätöstä tai puhu päätöstä ympäri!
Itse ainakin kunnioitan vastapuolen omaa tahtoa ja omaa kykyä tietää mitä haluaa ja miksi. Jos myöhemmin tilanne muuttuu, pitää ihmisen osata sanoa, että olen miettinyt asiaa rauhassa ja tulinkin erilaiseen johtopäätökseen tai vaikka vain kysyä, että olisi tarve jutella, voitaisiinko tavata ja käydä kahvilla.En ole mitään vierittänytkään. Minä otin ja otan vastuun silloisesta päätöksestäni. Sen hetkinen vastapuolen reaktio kertoi, että molemmat olimme samalla kannalla. Minä en ole niiden asioiden suhteen nykyäänkään eri mieltä ja jos hän puolestaan olisi nyt eri mieltä niin eiköhän hän sen minulle kertoisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mitään vierittänytkään. Minä otin ja otan vastuun silloisesta päätöksestäni. Sen hetkinen vastapuolen reaktio kertoi, että molemmat olimme samalla kannalla. Minä en ole niiden asioiden suhteen nykyäänkään eri mieltä ja jos hän puolestaan olisi nyt eri mieltä niin eiköhän hän sen minulle kertoisi.
Mistä niin ajattelet, että kertoisi? Ja vaikka olisi ollutkin eri mieltä asiasta, ei se ihminen välttämättä halua toimia toisen halua vastaan vaan nöyrtyy sen edessä, että toisella on tahto lähteä ja hyvä olla, vaikka itse jäisikin kärsimään sen jälkeen. Kaikki kun eivät ajattele vain omaa napaa vaan myös huomioivat toisia. Sivusta tämä
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin ajattelet, että kertoisi? Ja vaikka olisi ollutkin eri mieltä asiasta, ei se ihminen välttämättä halua toimia toisen halua vastaan vaan nöyrtyy sen edessä, että toisella on tahto lähteä ja hyvä olla, vaikka itse jäisikin kärsimään sen jälkeen. Kaikki kun eivät ajattele vain omaa napaa vaan myös huomioivat toisia. Sivusta tämä
Nimenomaan näin! Itse en ainakaan lähde toisen päätöstä kyseenalaistamaan. Omalla tahdolla tai omilla tunteilla ei ole merkitystä tilanteessa, jossa toinen ei ole valmis tai ei halua tai ei pysty. Riittää ettei jompi kumpi halua/pysty/tunne riittävästi ja se on riittävä syy lopettaa. Suhde ilman kahden tahtoa, kahden vahvoja tunteita ja kahden motivaatiota edes yrittää, ei ole elinkelpoinen. Sitä ei kannata yrittää tekohengittää väkisin.
Joskus, erikoistapauksissa, toinen voi olla elämäntilanteessa ettei juuri siinä kohtaa pysty, vaikka haluaisi ja vaikka tuntee tunteita vastapuolta kohtaan. Jos elämäntilanteen esteet tai sisäiset solmut aukeaa tai menettämisen tuska saa tajuamaan, että omien vaikeiden tunteiden läpikäyminen tarvitaan, mutta silti halua edes yrittää on, sitten asia on toinen. Vastapuoli ei kuitenkaan osaa lukea ajatuksia ja ei voi tietää ajatuksien muuttumisesta jollei sitä kerro.
Joskus syvälle sydämeen päässeet ihmiset pysyy siellä pitkään, joskus loppuelämän. Riippuu alkuperäisten tunteiden syvyydestä onko syvälle päästy.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos eri suuntiin lähdön syy on eriävät näkemykset ja myöhemmin toisella näkemykset muuttuvat niin oman ja yhteisen edun tavoittelu vaatii että kertoo toiselle mielensä muutoksista. Miten tästä voi edes väittää vastaan?
- Anonyymi
Melkein voisi sanoa että sanatarkkaan, kuvailemiasi tuntemuksia on itsellänikin häntä kohtaan. Ja siksi tämä onkin niin raskasta, kun se toinen on ajatuksissa koko ajan. Ja siitä ikävän tunteesta on tullut todella kalvava, eikä sen kanssa ole ollenkaan helppoa elää.
Miksi teillä on kaivattusi kanssa ylitsepääsemätön muuri välillänne? Onko jompi kumpi varattu?- Anonyymi
Nainen on varattu. T: sivusta mies, jolla samankaltainen tilanne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on varattu. T: sivusta mies, jolla samankaltainen tilanne
Se varattu nainen odottaa yhä...💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei tee mitään liikettä varatun naisen suuntaan. Vasta sitten kun tämä on sinkku. T: sivusta mies, jolla samankaltainen tilanne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ei tee mitään liikettä varatun naisen suuntaan. Vasta sitten kun tämä on sinkku. T: sivusta mies, jolla samankaltainen tilanne
Ei kuulukaan tehdä mitään tietenkään, jos varattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se tyhmä, retardi?
- Anonyymi
Tykkään ja arvostan häntä
Sun kirjoitus kosketti mua enkä osaa oikein määritellä miksi. Ehkäpä se kun osasit pukea sanoiksi asiaa, jonka minäkin tunnen ja tunnistan. Mulla myös on tyhjä aukko, koska olen menettänyt kaivattuni eli en ole hänen kanssaan missään tekemisissä. Mutta joku kumma yhteys silti meidän välillä on ja pysyy. Aivan kuin hän olisi mun lähelläni koko ajan vaikkei hän fyysisesti olekaan. Se onneksi tuo lohtua.
Muuri on tosiaan meidänkin välillä enkä tiedä miten sen saisi murrettua. En tiedä mitä pitäisi nyt tehdä asian eteen. Itse en pysty uutta aloitetta enää tekemään. Tein sen ekalla kerralla, otin häneen yhteyttä vaikka pelotti hirmuisesti. Nyt mulla ei ole enää sitä mahdollisuutta. Jos ihme tapahtuisi ja hän ottaisi nyt tällä kertaa minuun yhteyttä. Pallo on siis hänellä. En voi muuta kuin odottaa mitä tuleman pitää.
Tämä siis naiselta miehelle 🩷- Anonyymi
Rakkaus on tärkeintä ja uskon, että se voittaa kaikki maalliset esteet. Jos saa kokea jotakin hyvin harvinaista ja ainutlaatuista kahden ihmisen välistä taikaa, niin sitä kohti täytyy antaa mennä. Toivon rakkautta elämääsi.
- Anonyymi
Toivottavasti aloittaja kerrot tai kirjoitat kaiken tuon hänelle myös oikeassa elämässä.
Hänellä voi olla samanlaiset ajatukset sinusta. - Anonyymi
Kunpa tämä olisi minulle, mutta se taitaa olla liikaa toivottu...
Minustakin tuntuu, että meidät on tarkoitettu toistemme elämään. Voisin sanoa hänelle, että saamme toisemme vielä. Vaihtoehtoja ei edes ole, koska kaikki tiet vievät mutkinensa ja kuoppinensa välttämättä sitä kohti. Ja niitä mutkia ja kuoppia on... On ollut aiemmin, on nyt ja tulee olemaan jatkossakin, ikävää, toivon herpaantumista, uskon hiipumista, väärinymmärryksiä, virhearvioita, mutta silti matka kohti toista jatkuu, jokin ihmeellinen voima jaksaa siltikin kantaa, päivästä toiseen.- Anonyymi
Jättäkää naapurit rauhaan tai oikeudessa tavataan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättäkää naapurit rauhaan tai oikeudessa tavataan!
Kerropa kuka sinä olet, joka aina huutelet, että jättäkää ne naapurit rauhaan!
- Sivusta.
- Anonyymi
Kirjoituksesi on kovin kaunis. Se puhuttelee. Silti tällä alustalla se on kyseenalainen ja jotenkin arveluttava.
Toit mieleeni erään vuosien takaa.
Jotain kaunista ja hyvää. Jotain ahdistavaa ja raskasta.
Keskeneräisyys on aina ikävää. Sitä koin aikoinaan.
Menin romuksi ja hajalle siitä kaikesta. Onneksi sain apua silloin.
Tämän hetkisen elämäntilanteeni jos ikinä tajuaisit ja tietäisit niin ymmärtäisit hiljaisuuteni.
Kirjoitin kuin hälle.
☆- Anonyymi
Kertoisit hänelle nykyisen tilanteesi.
- Anonyymi
Uidut
- Anonyymi
Juuri näin- ja vatut.
- Anonyymi
Ollaanko ollut miten läheisiä?
- Anonyymi
oltu !
- Anonyymi
Riko se muuri ❤️
- Anonyymi
Henkilökohtaiset tuntemukset olisi parempi käsitellä muualla kuin täällä.
- Anonyymi
Miksi ajattelet niin?
- Anonyymi
Päinvastoin, tämähän on vallan hyvä purkupaikka. Voi nimettömänä päästää ulos tuntemuksiaan. - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin, tämähän on vallan hyvä purkupaikka. Voi nimettömänä päästää ulos tuntemuksiaan. - sivusta
Niin on. Ja hyviä kirjoituksia on mukava lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ja siitä saa jonkinlaista vertaistukea itsekin silloin kun huomaa, että on muitakin jotka kokevat samanlaisia tuntemuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäväkyllä me emmekuulu🌈porukkaan.
- Anonyymi
Huomenta Tee miäs.... Eikö eihän nyt oo aamu nyt on päivä.
Minä haluaisin tietää oletko yksin vai ketä mukana?
Millon lähet? Vietkö salaisuudet mennessäsi?
T. N kivenheiton päästä.- Anonyymi
T-mieheltäkö tämä olikin? No sitten ei ollut minulle.
- Anonyymi
Alan nyt heittelemään kiviä. Huuda jos osuu kohdille👻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alan nyt heittelemään kiviä. Huuda jos osuu kohdille👻
Niin se on kai tapana älähtää oli kuka tahansa päällikkö tai hangaround
- Anonyymi
Aloittaja ei ole T-mies. Ehkä ei kannata ruveta arvailemaan.
- Anonyymi
Jatkuu, tuo viesti ei ole rakkausviesti. Se on varoitus siitä että tiedän kuka olet.
- Anonyymi
Jos olisit kaipaamani henkilö , sanoisin että tunteeni ovat hyvin samanlaiset kuin sinulla , koen ihan samanlaisia asioita kuin sinä. Sitä epävarmuutta myöskin.
Tuo ylitsepääsemätön muuri , en tiedä mikä sinulle tekee sen mutta itse näen taas niin ettei mikään ole mahdotonta jos kumpikin niin haluaa.
Mä en tiedä mitä kaipaamani henkilö todellisuudessa ajattelee , toivoisin kuulevani . - Anonyymi
Tuskin muut taas vastannu kun mieheksiluulija T miehelle monta kertaa uskoen että este on avioliitto. Siinähän tämä nainen on itse ja kaipaa liiton ulkopuolista
- Anonyymi
Väärin. Täällä on vastannut ihminen kuka ei ole rakkaus asialla.
- Anonyymi
Siis mitä joku nainen kaipaa - sekä avioliittoa, että ulkopuolista? Joopa ätmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä joku nainen kaipaa - sekä avioliittoa, että ulkopuolista? Joopa ätmi
Ei vaan oikeutta!
- Anonyymi
Syvä rakkaus. Sielujen sympatia. Sitä se on.
- Anonyymi
All bananas u know
- Anonyymi
”…kouraisi kipeästi…” ”…sanoinkuvaamaton kaipuu…”, ”…valtava tyhjiö…”, ”… kolkkouden tunne…”
Ihan on kuin vanhanaikaisesta rakkausromaanista. Suo anteeksi jos tämä on tosissaan kirjoitettu, vaikea uskoa.- Anonyymi
Eräs kirjallisuuden professori sanoi kerran, että kriisien ja isojen tai muuten vaikeiden tunteiden kohdalla on usein todella vaikea sanoittaa tuntemuksia ja niissä tilanteissa ihminen turvautuu usein tuttuihin sanamuotoihin, joskus ihan kliseisiinkin (en sano, että aloittaja on mitenkään kliseinen). Kyse on myös siitä, että pyritään kuvaamaan inhimillistä kokemusta, jotka monet kokevat itse asiassa samalla tavalla, kulttuurinsa raameissa. Runoilijat ovat sitten asia erikseen, he tarkoituksella etsivät uusia ilmaisuja, mutta niitä tällä palstalla harvoin näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs kirjallisuuden professori sanoi kerran, että kriisien ja isojen tai muuten vaikeiden tunteiden kohdalla on usein todella vaikea sanoittaa tuntemuksia ja niissä tilanteissa ihminen turvautuu usein tuttuihin sanamuotoihin, joskus ihan kliseisiinkin (en sano, että aloittaja on mitenkään kliseinen). Kyse on myös siitä, että pyritään kuvaamaan inhimillistä kokemusta, jotka monet kokevat itse asiassa samalla tavalla, kulttuurinsa raameissa. Runoilijat ovat sitten asia erikseen, he tarkoituksella etsivät uusia ilmaisuja, mutta niitä tällä palstalla harvoin näkee.
Nuo sanat nimenomaan eivät ole arkikieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo sanat nimenomaan eivät ole arkikieltä.
En puhunut arkikielestä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En puhunut arkikielestä mitään.
Tutuista sanoista kyllä puhuit. Eivätkö ne ole juuri niitä joita käytetään arkikielessä.
Mutta joo, sinä olet sitä mieltä että aloittaja kriisissä tai sellaisessa turvautuu itselleen tuttuihin sanoihin ja nuo ovat niitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutuista sanoista kyllä puhuit. Eivätkö ne ole juuri niitä joita käytetään arkikielessä.
Mutta joo, sinä olet sitä mieltä että aloittaja kriisissä tai sellaisessa turvautuu itselleen tuttuihin sanoihin ja nuo ovat niitä.Minä jätän keskustelun kanssasi tähän. Aloitus on kaunis ja tämä saivartelu pilaa koko langan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä jätän keskustelun kanssasi tähän. Aloitus on kaunis ja tämä saivartelu pilaa koko langan.
Jos aloitus on kieli poskessa kirjoitettu niin eiköhän lanka ole ”pilalla” jo alun perinkin
- Anonyymi
Kolkkouden tunteeseen auttaa esim kylmähoito o oikein muotia maailmalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä jätän keskustelun kanssasi tähän. Aloitus on kaunis ja tämä saivartelu pilaa koko langan.
Lanka sulla on lahkeessas.
- Anonyymi
Kuka tämä tuleva sulle tietenkin täysin tuntematon pettäjähorstsu tällä kertaa
- Anonyymi
Tässä ketjussa on tyyppi kuka ei ole jättänyt toimintaa pelkkään palstaan, hän on tunkeutunut ainakin yhden naisen kotiin (stalkkeri). Nyt selvitellään ketä muita kuuluu tähän porukkaan.
- Anonyymi
Syvällinen kirjoitus, jonka haluaisi mielellään omia. En aio kirjoittaa kuitenkaan sen enempää, koska viestissä ei ole sellaisia tuntomerkkejä, joista voisin tunnistaa itseni tai sinut. Toivon, että harkitset suoraa viestiä tunteidesi kohteelle.
Mukavaa viikonloppua! 😊 - Anonyymi
Sama tunne myös täällä. Ottaisit yhteyttä, rohkaise mielesi. Olen itsekin ihan tuuliajolla kun koitan löytää sitä samaa tunnetta mikä kanssasi on enkä kuitenkaan saa mistään kiinni. T: Mn
- Anonyymi
Eikö sulla ollut se? Minne se katosi? Ja miksi tuuliajolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla ollut se? Minne se katosi? Ja miksi tuuliajolla?
Ei minulta M-naiselta.
Ei ole tunteet hukassa. Tallessa edelleen.
Tuuliajolla olisin vain ilman oikeaa rakkautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulta M-naiselta.
Ei ole tunteet hukassa. Tallessa edelleen.
Tuuliajolla olisin vain ilman oikeaa rakkautta.Kohde vain hukassa?
- Anonyymi
Rasittava vonkaaja joka ei ymmärrä sanaa Ei.
- Anonyymi
Minulla taas on koko ajan sellainen levoton olo. En osaa keskittyä mihinkään. Tai no töissä tietenkin tulee keskityttyä töihin, mutta vapaa-ajalla en osaa enää nauttia mistään mistä aiemmin. En jaksa keskittyä lukemiseen tai elokuviin tai sarjohin tms. Siksi tuleekin vapaa-ajalla liikuttua aika paljon, kun siinä ei tarvitse miettiä niin kauheasti, kunhan suorittaa.
Odottaa koko ajan, että oltaisiin yhdessä. Kaikki arjen askareetkin on sellaisia, että ajattelee, että olisipa toinen tässä mukana. Ja sitten vain odottaa, että se hetki koittaisi, että oltaisiin yhdessä, mutta odottaminen tekee olon levottomaksi. Kun ei jaksaisi odottaa.- Anonyymi
Minulla on vähän samanlaisia tuntemuksia, mutta ei kovin suurta varmuutta siitä, että ikinä olemme yhdessä. Silti odotan, että se voisi olla tulevaisuudessa mahdollista...
- Anonyymi
Lopeta hörhöily. Ei siitä mitään tuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta hörhöily. Ei siitä mitään tuu.
Kyllä tulee. Kaikki ajallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tulee. Kaikki ajallaan.
(Sivusta.)
- Anonyymi
Ihan samat fiilikset minulla.
En vain tiedä onko tämä jo ykspuolista ajattelua .
En halua väkisin tukkia kenenkään elämään.
T:M nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samat fiilikset minulla.
En vain tiedä onko tämä jo ykspuolista ajattelua .
En halua väkisin tukkia kenenkään elämään.
T:M nainenKysymällä pääsee pitkälle. Suosittelen tätä vaihtoehtoa. Aikuinen ihminen osaa käyttäytyä, vaikka se vastaus olisikin ei-toivottu. Eräs mies sivusta
- Anonyymi
hyvä vuodatus.Bravissimo!
- Anonyymi
Ikävä täälläkin yhtä miestä ...
- Anonyymi
Niin on täälläkin ikävä yhtä miestä, joka taitaa vaan pelleillä täällä palstalla.
Tämä naiselta miehelle.- Anonyymi
Ei kukaan nyt kiusallaan täällä ole. Vakavalla asialla..
- Anonyymi
Kauhea tunne tulee tuosta, että toinen luulee, että on vaan luullut! Minulla samat kokemukset ihan kirjaimellisesti voisi olla mun kirjoitus. n<m
- Anonyymi
Mitä muutosta ei ole
- Anonyymi
Kaunis, mutta samaan aikaan surullinen kirjoitus jollekin. Tunteista kertominen ei ole koskaan paha asia eikä tunteet ole koskaan pahoja. Niille harvemmin ei voi mitään muuta kuin kuin tuntea ne sellaisena kuin ne on. Kun sen asian sisäistää, on paljon helpompi elää.
Et voi tietää toisen ajatuksia, ellet sitä kysy tai sitä selvitä muuten. Mistä tiedät, vaikka kumpikin tahollaan vielä muistaisi? Jos itse kaipaat, ei auta kuin pyytää kahville, kävelylle tai kutsua toinen kylään, ja katsoa johtaako se mihinkään. Jos kiinnostusta ei ole, saat ei vastauksen ja pääset aloittamaan surutyötä. Pahinta ja kuluttavinta on roikkua kuukausia ja vuosia löysässä hirressä. Jos tiedät hänen olevan todennäköisesti sinun puoleltasi se oikea, kumpi on pahempi? 1) Et tee mitään, jäät jumiin ehkä loppuelämäksesi ja itket elämättömyyttä vielä keinutuolissa vanhusten kodissa 2) Selvität asian ja sitten joko saat rakkautesi tai sitten pääset surutyön kimppuun ja pääset eteenpäin jossain kohtaa. Tiedät, että ainakin yritit.
Olen kohdannut omassa elämässä useammankin miehen, joka on lähtenyt lupaavasta suhteen alusta tai sanoa ei, sen takia että pääsen liian lähelle ja syvälle. Yksi on sanonut sen jälkikäteen ihan suoraan. Toinen ei, mutta olen reaktiosta kohtuullisen varma, että niin kävi (emme olleet edes suhteen alussa. S- Anonyymi
Ehkä olet itse pitänyt lupaavana suhdetta mutta toinen ei. Ei saa sekottaa omia tunteita ja ajatuksia yhteisiksi.
Just tuon takia pitkistä suhteista tulee eroja. Toinen, useimmiten mies, kuvittelee että kaikki on hyvin suhteessa kun taas toinen, useimmiten nainen miettii eroa päivittäin - Anonyymi
Ui
Ei mene läpi kirjoitukseni
- Anonyymi
Jotain ikävää tapahtunut lähipiirissäsi?
- Anonyymi
Se muuri ei ole olemassa.
- Anonyymi
On se jos molemmat luulevat sen olevan olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se jos molemmat luulevat sen olevan olemassa.
Ei se silloinkaan ole todellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se silloinkaan ole todellinen
On se niille, jotka kokevat sen olevan siinä. Sivusta tämä
- Anonyymi
Eikait silä ole muuta selitystä että hän on sun sielunkumppani. Jos kohtaat hänet taas löytää sydän kotiin takasin.
- Anonyymi
Anna minä arvaan kun olen vaikka viikon keskittynyt omaan elämään ja nauttinut siitä ja saanut siinä oleviin hyvää tunnetta. Tulee taas ennustaja viesti tulee ongelmia kerron miten selviät ja aloitatte hakkaamisen. Mikä teitä vaivaa? Järjestäkää sitä elämää niin että teidän ei tarvitse tehdä tuota kellekään tai pakottaa ketään makaamaan ja antakaa ihmisten elää. Nuoret hamuaa kokemuksia ja uskoa tulevaan, perheet rauhaa ja tarvitsevat kaikki omat varat ja energiat, työssäkäyvät tarvitsevat että jaksavat puskea työt läpi, työttömät ja sairaat myös. Ja sen että jos on sairas ei voi elää täysin terveen tavoin. Niin se on. Ja se ei ole kivaa, eikä meistä kukaan tiedä kauanko terveitä ollaan. Sairaita voi hoitaa ja muistaa ja kannustaa ja auttaa muutoinkin kuin teidän haluamalla tavalla, samoin vanhuksia. Pahinta heille on yksinäisyys jota toimintanne aiheuttaa.
- Anonyymi
Miten tää liittyy aloitukseen?
- Anonyymi
Ja niin se vaan on että ihmiset eroaa eikä eron jälkeen halua käyttää elämäänsä exän sukuun tai exän asioiden järjestämiseen. Se on vaan aikuisena ero ja suhteiden päättymiset ja pakit kestettävä ja keskityttävä omaan elämään. Jos ajan käyttää kiusaan ja vainoon niin ei se oma elämä siitä kohene. Eikä se elämä siitä parane vaikka kuinka maataan ja odotetaan apua. Pitää lähteä sohvalta ja aloittaa vaikka ulkoilulla ja tehdä asioita joka päivä elämänsä eteen. Töitä, harrastuksia, tavata ihmisiä ja etsiä ehkä uutta kumppania.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niin se vaan on että ihmiset eroaa eikä eron jälkeen halua käyttää elämäänsä exän sukuun tai exän asioiden järjestämiseen. Se on vaan aikuisena ero ja suhteiden päättymiset ja pakit kestettävä ja keskityttävä omaan elämään. Jos ajan käyttää kiusaan ja vainoon niin ei se oma elämä siitä kohene. Eikä se elämä siitä parane vaikka kuinka maataan ja odotetaan apua. Pitää lähteä sohvalta ja aloittaa vaikka ulkoilulla ja tehdä asioita joka päivä elämänsä eteen. Töitä, harrastuksia, tavata ihmisiä ja etsiä ehkä uutta kumppania.
Tai ei se tee elämästä ihmeellistä että porukalla kiusataan jotain henkilöä. Ei ne omat ongelmat sillä poistu että joku muu on julkisesti syyllinen tai puheen aihe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat
- Anonyymi
Odotan viestiäsi ja miten ihanaa olisi kuulla nuo sanat juuri Sinulta <3 -K
- Anonyymi
🌈?
- Anonyymi
Elämä on valintoja. Sä valitset heidät muut, joka päivä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1882084Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1781334Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631088- 701083
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06159991Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50865- 101815
Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi140805- 45800
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9734