Vihreät arvot. Miten näet tämän asian??? Onko se humpuukia ja rahastusta??? Vai onni ja autuus Suomelle ja seutukunnalle???
Vihreät arvot. Onko humpuukia ja rahastusta????Onni ja autuus???
Anonyymi-ap
5
525
Vastaukset
- Anonyymi
Vihreät arvot ? ? - Ei semmosia olekaan - se on MyrkynVihreää Paskan Jauhamista, Vihreät on Suomen " TUHOLAISIA " - ja Tuholaiset Pitää Hävittää !
- Anonyymi
Täyttä kusetusta. Joskus sentään ihmisillä oli luonnollisia arvoja ja kunnioitettiin luontoa ja kanssa ihmisiä.
- Anonyymi
Se on kesällä ihanan vihreää ja vehreää kaikki.Joku on joskus luullut ruohon olevan vihreämpää aidan toisella puolella.
- Anonyymi
Haavisto vihreää pressaa tai Stubb ei niin vihreää
- Anonyymi
Haavistoa moni haluaisi presidentiksi. Kokemuksen takia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013