https://www.verkkouutiset.fi/a/is-nain-ehdokkaat-ovat-sanoneet-pekka-haavisto-uskoi-demokraattiseen-venajaan/#439bd2a0
Ulkoministerinä vuonna 2019 Haavisto sanoi Financial Timesille, että Euroopan unionin pitäisi parantaa suhdetta Venäjään. Tämä hänen mukaansa olisi parantanut Euroopan turvallisuutta kansainvälisen konfliktin, transatlanttisten jännitteiden ja Brexitin paineessa.
Vuoden 2012 presidentinvaalien aikaan Haavisto kertoi IS:n mukaan uskovansa ”demokraattiseen Venäjään”.
PS. mitä tuommoisella pressalla suomi tekee?
Vuonna 2017 Haavisto kertoi vastustavansa Nato-jäsenyyttä
11
281
Vastaukset
- Anonyymi
Presidentti joka ei näe tulevaisuuteen, oli liian optinistinen vai missä mielessä huono?
- Anonyymi
Ocksettava kaikin puolin. Vaikea kuvitella Haavistoa koko kansan presidenttinä puhumassa normaalien perhearvojen puolesta.
- Anonyymi
buu klubben
- Anonyymi
Kaikki ehdokkaat huonoja.
- Anonyymi
moskovan poika kaiken lisäksi? eikö isis riittänyt
- Anonyymi
Ei ikinä presidentiksi Carunan myyjä Pekkaa joka toi myöskin maahamme Al holin isis naiset. Kallis sähkönsiirtomaksu pekan vastuulla , ylioppilas ei sovi presidentiksi.
- Anonyymi
Homotuuliviiriisispekko
liian epävarma presitentiksi - Anonyymi
persemies ei osaa katsoa ennakoivasti asioita
- Anonyymi
hih
- Anonyymi
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009884716.html
Pekka Haavisto selittää IS:lle optimistisia Venäjä-lausuntojaan – ”Erittäin vaikeaa miettiä kehityksen suuntaa”
Presidenttiehdokas Haavisto ilmoitti vielä vuonna 2012 uskovansa demokraattiseen Venäjään. Haavisto ei myönnä tehneensä virhearvioita Venäjän suhteen. Hän kertoo muuttaneensa silti ajatteluaan.
PS. valehteleeko Pekko? - Anonyymi
ja 2023 mulli pyrkii suomen johtoon!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654170
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463939Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭343434Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162773Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342689En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142502Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102024IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm111163Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451107- 80986