Tänään järjestämme isot juhlat täälä espoossa. Koko naapurusto 4 taloa kavereineen tulee meille kylään. Grillaamme ja meillä on muutamaa erilaista shampanjaa. Myös oluita on ja sauna päällä yöhön asti.
Hallitus on onnistunut parhaalla tavalla ja sen huomaa siitä että SDP ja muut ovat suuttuneet kunnolla.
Kiitos hallitus tästä. Nyt on hyvä mieli. Ja mahtava sää grillata lihaa.
Juhlimme tässä espoossa hallituksen saavutuksia naapurustossa shampanjan kera grillaten
11
170
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, vettä sataa.
- Anonyymi
Sataa kyllä, meillä on katettu terassi. Rannasta pääsee uimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sataa kyllä, meillä on katettu terassi. Rannasta pääsee uimaan.
No hyvä niin. Ei haittaa, jos uidessa sataa.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18024466l
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tuo on sitä suomiunelmaa, jota kaikki tavoittelevat. Asunto arvoalueella ja kaveripiirissä kaksikielisiä siitä 200 000 poolista.
- Anonyymi
Kuulostaa mahtavalta!!
- Anonyymi
Ei tarvitse lähteä Espooseen asti grillaamaan. Voi grillata sateelta suojassa kotona ja saunoa. Ei tarvitse laittaa saunaa "päälle". Juomia ja ruokaa löytyy joka lähtöön. Shampanjoita, konjakkeja, viskejä, vodkia ja muita kirkkaita, lonkeroa olutta ja alkoholittomia. Tosin en välitä juuri juopotella, juokoot muut.
Tulkaa mukaan, kyllä täällä riittää kaikille myös ruokaa. - Anonyymi
Se nyt on aina semmosta näiden hallitusten kanssa, että jokainen hallitus onnistuu edes jossain asiassa. Mikään hallitus ei onnistu kuitenkaan kaikissa asioissa.
Kunhan nyt edes jotenkin menee.
Skål! - Anonyymi
Toivottavasti teidän kaikkien elämä jatkuu yhtä auvoisena hamaan tulevaisuuteen.
- Anonyymi
Käy ostamassa vielä yksi ylimääräinen shampanjapullo. Olethan juuri saanut palkankorotuksen ja veronalennuksen.
- Anonyymi
Toivottavasti uusia reviirejä etsivät "nuorisojengit" eivät tule illanviettoonne kuokkimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086