Sosiaalinen media on saanut aikaiseksi suuren joukon ihmisiä jotka arvostelevat erilaisia provosoivia pyheita ja esiintymisiä sosiaalisessa mediassa. Provosoivia alustoja ovat TikTok, Instagram ja vastaavat ja näistä ihmiset ovat provosoitunut
Ihmisiä provosoidaan nyt kirjoittamaan sosiaalisessa mediassa
18
145
Vastaukset
- Anonyymi
Heikko luonteisia ja itseensä ottavia jotka saavat purkaa pahaa oloaan.
- Anonyymi
Lopetin TikTok katsomisen kun alkoivat ärsyttämään tahallisesti tietäen miltä ihmisistä tuntuu.
- Anonyymi
Ei kaikki tee näin mutta ihmiset eivät osaa erottaa mikä on tahallista ja mikä vilpitöntä.
- Anonyymi
Menevät tämän jälkeen vittuilessaan lukemaan mitä ihmiset kirjoittavat.
- Anonyymi
Niin se on, ja demokratiaan vastustavia hyvä osaisia tämä suututtaa, kun kaikki ei vaan ole syntyneet kultalusikka suussa. Vaan joutuvat tekemään työtä onensa eteen ja ottamaan riskejä. JA TAISTELEMAAN OIKEUKSISTAAN, siis poliitisesti taistelemaan ei oikeaa väkivaltaista taistelua. Ja usko myös ärsyttää
- Anonyymi
Toisaalta tällä hetkellähän menee aika hyvin, vähän enään provosoituu
- Anonyymi
Näistä voi ihmisten mieli järkyttyä ja saa pelkäämään jos omalle kohdalle sattuu tapahtumaan ja tulee varovaiseksi jopa pelkäämään elämää.
- Anonyymi
omalle kohdalle on sattunut monta kertaa, mutta luovuttaa ei pidä
- Anonyymi
Monet tuttavat jotka näitä näkevät ja kirjoittavat ovat päätyneet ajattelemaan asioita toisenlaisesti ja vieraantuneet syrjäytyneet todellisuudesta.
- Anonyymi
Haukkuvat paskaa kaiken jälkeen näistä kirjoittavista ja saavat enemmän huomiota aikaiseksi.
- Anonyymi
Ovat tiettävästi taiteilija luonteisia boheemi elämää viettäviä.
- Anonyymi
En oo lähtenyt näitten leikkiin mukaan enkä lähde.
- Anonyymi
Köyhiä jotka haluavat suututtaa ihmisiä.
- Anonyymi
Vastaan jos sattuvat päin tulemaan saavat syyttää itseään
Parempi huutaa ja melskata sosiaalisessa mediassa kuin kadulla.
- Anonyymi
Ai nyt vai?
Kyllä muistan edellisen hallituskauden möyhkäämisen ja edelleen jatkuu. Nyt haukutaan vaan kansalaisia. Puolet niistä on v-tullisia, osa maahanmuuttajia, osa köyhiä, osa eläkeläisiä, osa sairaita, osa tehneet kakaroita ja osa asuu vuokralla ja saa asuntotukea. Kansalaiset on loisia! - Anonyymi
Ja joittenkin mielestä maapallon tulevaisuus on yhteinen asia!
Kuinka pimeitä ihmisiä Suomessa asuukaan!
Kun saatais vahva johtaja, joka laittais loiset kuriin! Niinkuin naapurissa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076