Vauhtia päälle helvetin paljon ja kyydissä muutama "kuolematon". Kuskilta kortti veks ja kovat sakot, uskoisin näin. Tuollaiselta pitäisi ottaa myös rikoksentekoväline pois, eikä enää ikinä korttia takaisin, mutta Suomessas on niin lepsu laki, ettei sitä voi tehdä.
Teko kertoo aika täydellisestä mistäänpiittaamattomuudesta, joten arvatkaas millä tavalla tuollainenkin käytös voi vaikuttaa tulevaisuuteen?
Kummipoika haaveili aikoinaan kohtalaisen arvostetusta ammatista. Pääsykoe meni nappiin ja siihen ammattiin oli erinomaiset mahdollisuudet - aina siihen saakka, kunnes kajautti neljänkympin rajoituksella yli 120.
Nykyisin kaveri nyhjää toisarvoisissa hommissa, enkä osaa mokomaa sääliä yhtään. Olen suorastaan vahingoniloinen.
Hurjastelua, hurjastelua
10
300
Vastaukset
- Anonyymi
asiallinen keskustelunaloitus. Mutta kuka näitä kaahareita edes sakottaa. Ei kukaan. Ihan vapaasti saavat örveltää tuolla liikenteessä.
- Anonyymi
minä ajan aina ylinopeutta
- Anonyymi
Ajatko sinä myös kiinni edellä ajavan puskurissa? Minusta niitä "roikkujia" on kiva säikytellä. Pikkasen jarrua, nopeesti ja lyhyesti.
Muutama viikko sitten tuli ämmä isolla citymaasturilla Ylämyllyn suunnalta ja ajoi (ylinopeutta) taakseni, ihan muutaman metrin päähän. Se roikkui puskurissa pari kilsaa, lähelle Marjala ABC:ta.
Siinä sitten "orava hyppäsi eteen" ja minä nappasin jarrua, ihan vaan pikkasen. Volvohan teki ylimääräisen mutkan, kun se eukko säikähti. Minä ajoin ABC:n pihaan ja se eukko perästä.
Alkoi sitten aukomaan päätään, mutta hiljeni kun nousin täyteen mittaani (188), harppasin ihan sen akan nenän eteen ja kysyin mikä se mahtaa olla hanhella hätänä.
Ilmeisesti sillä ei ollut todellista asiaa, koska vaikeni. Sanoin sille, että kannattaa käyttää sitä vähäistä aivokapasiteettia, koska seuraavalla kerralla et ehkä ennätä reagoida ja peräänajajan on vähän hankala puolustautua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatko sinä myös kiinni edellä ajavan puskurissa? Minusta niitä "roikkujia" on kiva säikytellä. Pikkasen jarrua, nopeesti ja lyhyesti.
Muutama viikko sitten tuli ämmä isolla citymaasturilla Ylämyllyn suunnalta ja ajoi (ylinopeutta) taakseni, ihan muutaman metrin päähän. Se roikkui puskurissa pari kilsaa, lähelle Marjala ABC:ta.
Siinä sitten "orava hyppäsi eteen" ja minä nappasin jarrua, ihan vaan pikkasen. Volvohan teki ylimääräisen mutkan, kun se eukko säikähti. Minä ajoin ABC:n pihaan ja se eukko perästä.
Alkoi sitten aukomaan päätään, mutta hiljeni kun nousin täyteen mittaani (188), harppasin ihan sen akan nenän eteen ja kysyin mikä se mahtaa olla hanhella hätänä.
Ilmeisesti sillä ei ollut todellista asiaa, koska vaikeni. Sanoin sille, että kannattaa käyttää sitä vähäistä aivokapasiteettia, koska seuraavalla kerralla et ehkä ennätä reagoida ja peräänajajan on vähän hankala puolustautua.Tullaan hakkaamaan sinut joku päivä. Terveisin paikallinen moottoripyöräklupi.
- Anonyymi
Poltat varmaan myös sumuvaloja, pyöräilet ajoradalla sukkahousut jalassa ja kakit pylpyröihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tullaan hakkaamaan sinut joku päivä. Terveisin paikallinen moottoripyöräklupi.
Tervetuloa vaan. Ottakaa se muija mukaan. Ihan vaan siksi, että olis joukossa, joka edes muistuttaa miestä.
- Anonyymi
ei volvot kulje ylinopeutta
- Anonyymi
Suomessa myytävissä henkilöautoissa pitäisi olla nopeuden rajoitin 120 kmh.
Siinäkin on liikaa suurimmassa osassa maata. - Anonyymi
ottaisin pois sen rojoittimen
- Anonyymi
Rajoitin olisi pakollinen ja sen tuunaaminen raskaasti sanktioitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1561792Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla211255Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele901147- 441130
- 111946
- 66911
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi192856No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45838Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113814Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68811