Vauhtia päälle helvetin paljon ja kyydissä muutama "kuolematon". Kuskilta kortti veks ja kovat sakot, uskoisin näin. Tuollaiselta pitäisi ottaa myös rikoksentekoväline pois, eikä enää ikinä korttia takaisin, mutta Suomessas on niin lepsu laki, ettei sitä voi tehdä.
Teko kertoo aika täydellisestä mistäänpiittaamattomuudesta, joten arvatkaas millä tavalla tuollainenkin käytös voi vaikuttaa tulevaisuuteen?
Kummipoika haaveili aikoinaan kohtalaisen arvostetusta ammatista. Pääsykoe meni nappiin ja siihen ammattiin oli erinomaiset mahdollisuudet - aina siihen saakka, kunnes kajautti neljänkympin rajoituksella yli 120.
Nykyisin kaveri nyhjää toisarvoisissa hommissa, enkä osaa mokomaa sääliä yhtään. Olen suorastaan vahingoniloinen.
Hurjastelua, hurjastelua
11
626
Vastaukset
- Anonyymi
asiallinen keskustelunaloitus. Mutta kuka näitä kaahareita edes sakottaa. Ei kukaan. Ihan vapaasti saavat örveltää tuolla liikenteessä.
- Anonyymi
minä ajan aina ylinopeutta
- Anonyymi
Ajatko sinä myös kiinni edellä ajavan puskurissa? Minusta niitä "roikkujia" on kiva säikytellä. Pikkasen jarrua, nopeesti ja lyhyesti.
Muutama viikko sitten tuli ämmä isolla citymaasturilla Ylämyllyn suunnalta ja ajoi (ylinopeutta) taakseni, ihan muutaman metrin päähän. Se roikkui puskurissa pari kilsaa, lähelle Marjala ABC:ta.
Siinä sitten "orava hyppäsi eteen" ja minä nappasin jarrua, ihan vaan pikkasen. Volvohan teki ylimääräisen mutkan, kun se eukko säikähti. Minä ajoin ABC:n pihaan ja se eukko perästä.
Alkoi sitten aukomaan päätään, mutta hiljeni kun nousin täyteen mittaani (188), harppasin ihan sen akan nenän eteen ja kysyin mikä se mahtaa olla hanhella hätänä.
Ilmeisesti sillä ei ollut todellista asiaa, koska vaikeni. Sanoin sille, että kannattaa käyttää sitä vähäistä aivokapasiteettia, koska seuraavalla kerralla et ehkä ennätä reagoida ja peräänajajan on vähän hankala puolustautua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatko sinä myös kiinni edellä ajavan puskurissa? Minusta niitä "roikkujia" on kiva säikytellä. Pikkasen jarrua, nopeesti ja lyhyesti.
Muutama viikko sitten tuli ämmä isolla citymaasturilla Ylämyllyn suunnalta ja ajoi (ylinopeutta) taakseni, ihan muutaman metrin päähän. Se roikkui puskurissa pari kilsaa, lähelle Marjala ABC:ta.
Siinä sitten "orava hyppäsi eteen" ja minä nappasin jarrua, ihan vaan pikkasen. Volvohan teki ylimääräisen mutkan, kun se eukko säikähti. Minä ajoin ABC:n pihaan ja se eukko perästä.
Alkoi sitten aukomaan päätään, mutta hiljeni kun nousin täyteen mittaani (188), harppasin ihan sen akan nenän eteen ja kysyin mikä se mahtaa olla hanhella hätänä.
Ilmeisesti sillä ei ollut todellista asiaa, koska vaikeni. Sanoin sille, että kannattaa käyttää sitä vähäistä aivokapasiteettia, koska seuraavalla kerralla et ehkä ennätä reagoida ja peräänajajan on vähän hankala puolustautua.Tullaan hakkaamaan sinut joku päivä. Terveisin paikallinen moottoripyöräklupi.
- Anonyymi
Poltat varmaan myös sumuvaloja, pyöräilet ajoradalla sukkahousut jalassa ja kakit pylpyröihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tullaan hakkaamaan sinut joku päivä. Terveisin paikallinen moottoripyöräklupi.
Tervetuloa vaan. Ottakaa se muija mukaan. Ihan vaan siksi, että olis joukossa, joka edes muistuttaa miestä.
- Anonyymi
ei volvot kulje ylinopeutta
- Anonyymi
Suomessa myytävissä henkilöautoissa pitäisi olla nopeuden rajoitin 120 kmh.
Siinäkin on liikaa suurimmassa osassa maata. - Anonyymi
ottaisin pois sen rojoittimen
- Anonyymi
Rajoitin olisi pakollinen ja sen tuunaaminen raskaasti sanktioitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856304
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42859