Sateenkaari-ideologialla pyritään lähtökohtaisesti heteroseksuaalisen suuntautumisen muuttamiseen.
Se pohjautuu vääristyneeseen ajatukseen, jonka mukaan heteroseksuaalisuus ei ole synnynnäinen ominaisuus.
Kuitenkaan kukaan ei synny homoksi, eli siitä ei ole mitään kiistatonta tieteellistä näyttöä.
Kukaan ei synny homoksi.
517
1980
Vastaukset
- Anonyymi
Setan opetus tähtää seksuaali- ja sukupuolienemmistöjen eli heteroseksuaalisten nuorten identiteetin kyseenalaistamiseen siten että epäilyja mieleen kylvämisellä nuori saadaan houkuteltua kuvittelemaan olevansa homo taI lesbo.
Tästä valheellisesta ja haitalllisesta propagandasta kertoo esim. Vaasassa ilmestyvä Eos- lehti Niitä jaettiin v. 2018 alakouluissa ruotsinkielisille. Otsikko kuuluu "Luulen, että olen homoseksuaali" ja lehdessä kerrotaan, että on ihan ok. että 12-vuotias poika tykkää pojista. Lehdessä laitetaan 12v poika pohtimaan itseään: "voisinko minäkin tykätä pojista, miltähän tuntuis tykätä pojista sillä tavalla". Tuollainen homoepäilyjen mieleenkylväminen voi olla joillekin pojille haitallista, jopa vaarallista.
Tämä vain osoituksena siitä että kyse Seta-lähtöisessä todistelussa ei ole - kuten väitetään - pelkän tiedon antamisesta, vaan usein myös puhtaasta ideologisesta propagandasta ja asenteellisuudesta.
Sateenkaari-ideologialla pyritään lähtökohtaisesti heteroseksuaalisen suuntautumisen muuttamiseen. Se pohjautuu vääristyneeseen ajatukseen, jonka mukaan heteroseksuaalisuus ei ole synnynnäinen ominaisuus. Kuitenkaan kukaan ei synny homoksi, eli siitä ei ole mitään kiistatonta tieteellistä näyttöä.
Tästä osoituksena suurin koskaan tehty eli noin puolella miljoonalla ihmisellä tehty tutkimus, Science 2019, joka kertoo että mitään homogeeniä ei ole olemassa, vaan homouden synnyn taustalla on ympäristöstä johtuvia tekijöitä. Kärjistäen voisi sanoa että myös Pride-marssit voivat lisäävät osaltaan homoutta. Samoin myös se, jos kirkko alkaa vihkimään homoja.
Lääkärilehti 3.9.-19 toteaa ko. tutkimukseen nojaten että perimä ei määrää ketään homoseksuaaliksi, vaan kyse on ympäristön, kuten kulttuurin ja elämänkokemusten vaikutuksesta.
https://www.laakarilehti.fi/tieteessa/uutiset/perima-ei-maaraa-homoseksuaalisuutta/?public=22b4712fd776bfed5666942cc4612840- Anonyymi
Aika erikoista, että edes mietitään, onko homous perinnöllistä. Harvalla homomiehellä on perillinen.
Aika erikoinen ajatus, että suvussa miehet olisivat homoja sukupolvesta toiseen.
Onkohan jokin pielessä tässä ajattelussa. - Anonyymi
Kyllä 12 vuotias on jo kauan tiennyt mikä hän on, ja siksi toiseksikin ketään heteroa ei voi kääntää homoksi, sitä on vaan jos on, ihan yksinkertainen juttu. sitten on nuoria jotka ovat epävarmoja itsestään ja minuudestaan niitä on niin homoissa ja heteroissakin , sekinon yksi vaihe kehitystä ennekun löydetään itsensä .
Kuten sanottu kestään vaan ei voi tehdä homoa jos hän ei sitä ole. Pidätkö nuoria jotenkin tyhminä kun epäilet että heidät ylipuhutaan johonkin mistä heille ei ole mitään tunnetta olla jotain toista mitä on. Syyttelyt ovat aina tapeetilla.
Voisiko sinusta esim tehdä käännyttämällä homon ??????? Ei voisi , se pätee myös muuallakin . Joten aika lopettaa nuo yksinkertaiset kirjoitukset ja taistelut homoutta vastaan. Moni syntyy homona halusit sitä tai et. Ja ketään ei voi käännyttää mitenkään se olisi luonnon vastaista , että joku sanoisi homolle että nyt sinun on oltava hetero koska juuri minä olen sen päättänyt. Ei toimi niin. Joten ei SETA ketään yritä mihinkään jos nyt niin luulit he tietävät että se si onnistuisi . Aika lapsellinen kirjoitus sinänsä vailla loogisuutta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä 12 vuotias on jo kauan tiennyt mikä hän on, ja siksi toiseksikin ketään heteroa ei voi kääntää homoksi, sitä on vaan jos on, ihan yksinkertainen juttu. sitten on nuoria jotka ovat epävarmoja itsestään ja minuudestaan niitä on niin homoissa ja heteroissakin , sekinon yksi vaihe kehitystä ennekun löydetään itsensä .
Kuten sanottu kestään vaan ei voi tehdä homoa jos hän ei sitä ole. Pidätkö nuoria jotenkin tyhminä kun epäilet että heidät ylipuhutaan johonkin mistä heille ei ole mitään tunnetta olla jotain toista mitä on. Syyttelyt ovat aina tapeetilla.
Voisiko sinusta esim tehdä käännyttämällä homon ??????? Ei voisi , se pätee myös muuallakin . Joten aika lopettaa nuo yksinkertaiset kirjoitukset ja taistelut homoutta vastaan. Moni syntyy homona halusit sitä tai et. Ja ketään ei voi käännyttää mitenkään se olisi luonnon vastaista , että joku sanoisi homolle että nyt sinun on oltava hetero koska juuri minä olen sen päättänyt. Ei toimi niin. Joten ei SETA ketään yritä mihinkään jos nyt niin luulit he tietävät että se si onnistuisi . Aika lapsellinen kirjoitus sinänsä vailla loogisuuttaHoitoon vain heti jos homottaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika erikoista, että edes mietitään, onko homous perinnöllistä. Harvalla homomiehellä on perillinen.
Aika erikoinen ajatus, että suvussa miehet olisivat homoja sukupolvesta toiseen.
Onkohan jokin pielessä tässä ajattelussa.Homomääritys tarkoittaa että heteroihmiset ovat poikkeavia ja vain homo- ja lesboihmiset ovat normaaleja
Heteroihmisille on annettava tietoperäistä koulutusta , jotta huomaisivat olevansa lesboja tai homoja.
Tätä käsitystä ajaa sisään erityisesti tuleva presitentti Pekka Haavisto. - Anonyymi
Kyllä Raamatussa ne kohdat viittaa ihan syntymästä asti jätetty siihen näyttää myös sutenöörit olevan syntymä lahjakkaita he aloittavat jo alakoulussa ! Myös lesbot jo lapsena kourimassa tyttöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan jokin pielessä tässä ajattelussa.Prostituoitujen lapset saa onnellisen lapsuuden näkee paljon mitä ei pitäisi myös mies prostituoitujen lapset ja baarimikkojen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prostituoitujen lapset saa onnellisen lapsuuden näkee paljon mitä ei pitäisi myös mies prostituoitujen lapset ja baarimikkojen.
Vai niin teillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitoon vain heti jos homottaa !
Minä synnyin lesbona, mutta rippileirillä minusta tuli hetero, kun nuorisopastori hiukan hoiteli minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä synnyin lesbona, mutta rippileirillä minusta tuli hetero, kun nuorisopastori hiukan hoiteli minua.
Vai sellaista sinulla, Repe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen oikeasti Rebekka, mutta kavereitten ja nuorisopastorin kesken Repe. Mistä muuten arvasit?
- Anonyymi
Voi homoraukkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Raamatussa ne kohdat viittaa ihan syntymästä asti jätetty siihen näyttää myös sutenöörit olevan syntymä lahjakkaita he aloittavat jo alakoulussa ! Myös lesbot jo lapsena kourimassa tyttöjä.
Mikä kohta tuohon viittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan jokin pielessä tässä ajattelussa.Kylähän näitä on jotka olleet naimisissa ja saaneet lapsia! Sit huomannu et ei mä oon homo! Tai ovat molempia ! Samoin nainen avioliitossa huomio mä oonkin lespo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Repe tosiaan.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18025929a
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Se on helpottava tieto.
- Anonyymi
Tosi aika ristiriitainen. Yhtäältä aloittaja ilmaiseen ettei seksuaalinen suunatutuminen voi olla synnynnäinen piirre ja toisaalta ajattelee sen olevan sellainen.
- Anonyymi
Yhtä helpottava tieto on se, että kukaan ei synny uskovaiseksikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi aika ristiriitainen. Yhtäältä aloittaja ilmaiseen ettei seksuaalinen suunatutuminen voi olla synnynnäinen piirre ja toisaalta ajattelee sen olevan sellainen.
Kun seuraa pienen lapsen kehitystä vauvasta asti niin siinä kaksi vuotiaana alkaa näkymään piirteitä.
Ei halua leikkiä isonveljen autoilla ja junilla eikä halua synttäri lahjaksi mitään lasten työkalu laatikkoa, jättää sen koskematta. Mutta sisarensa barbi nuket kiinnostaa ja kauniit ns tyttöjen kengät kiiltonahkaa haluaisi, vaan hänelle ostetaan poikien kengät siitä huolimatta . Sisaren leikkikalut ovat hänelle suosittuja ja meikit kiinnostaa.
Mutta kouluaika hänen on oltava vaan heterona kun vanhemmat niin päättävät . Joskin koulukaverit ovat kaikki tyttöjä joiden kanssa viihtyy.
Murros iässä alkaa protestoimaan asioita joita vanhemmat ehdottelee ja itkee usein kun tuntee ettei häntä kukaan ymmärrä.
Mutta hänellä on isovanhemmat jotka ymmärtävät eivätkä kiellä häntä olemasta se mikä hän on .
Aikuisena hän kohtaa toisen samanlaisen ja heistä tulee pari. Joten kaikki vanhempien estämis menetelmät ovat olleet turhia , ja hän saa vihdoinkin olla ihan vaan oma itsensä .
Monien vuosien aikana on tällä parilla myös kaksi lasta joita hoitavat huolella , asuvat kauniissa talossa ja molemmilla hyvä ammatti.
Joten ketään ei voi mitenkään kääntää siitä suuntauksesta mikä hänellä on. Ja ihmistä rakastetaan ihmisenä eikä sillä ehdollisella rakkaudella joita niin moni vanhempi tukehduttaa nuoren ihmisen .
Ole kuten muutkin pojat on mantra ymmärtämättömillä vanhemmilla, siis miksi hänen olisi oltava jotain muuta mitä hän on ?
Vanhempienko maineen vuoksi , eikö hän kelpaa ihan vaan sellaisena kun hän on . Rakkaus ei aseta ehtoja eikä yritä muuttaa , se tukee ja auttaa nuorta käymään kamppailun identiteetistään Ja hyväksyy hänet. Sillä hänellekin on vaan yksi elämä, ja sen hän on oikeutettu elämään omana itsenään .
Moraalin vartijat saavat sanoa mitä haluavat he eivät istu totuuden päällä Anonyymi kirjoitti:
Uskovaisuuteen taipuvaisella on kuitenkin se synnynnäinen naiivisuus-geeni, jolle ei voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta perusuomalaiseksi voi syntyä. Minäkin olen perussuomalainen jo seitsemännessä polvessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki syntyvät syntiseksi. Uskovaiset tunnustavat sen mutta liberaalit syntyvät hyviksi enkeleiksi. Puolustavat homouden syntiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, minä t u l i n uskoon. En syntynyt uskoon.
- Anonyymi
Pride marssit eivät pelkästään voi vaan lisäävät homoutta ym. seksuaalista poikkeavuutta ja se on nimenomaan niiden tarkoituskin. Laittamalla korkeisiin asemiin, esim. valtionpäämiehiksi homoseksuaaleja tai transformereita saadaan edelleen edistettyä tätä LGBTQ+ agendaa. Esim. Barack Obama, Emanuel Macron, Jacinda Ardern, Justin Trudeau, Pekka Haavisto ym.ym...
- Anonyymi
Se on sairas ideologia.
- Anonyymi
Oletko ajatellut, että voit joutua kunnianloukkaussyytteeseen noilla mielipiteilläsi?
Mitä tulee mielenosoitusmarsseihin, niin ei monellekaan ole kirkastunut, että esim, Vappumarssit ovat olleet jäsenten kalastelutilaisuuksia, joilla on taivuteltu katsojia marssivan puolueen jäseniksi.
Uusi näkemys. - Anonyymi
Voi helkkari mitä mielipiteitä ei pride jutut mitään lisää , joten herää huomaamaan että jokaisessa perheessä on se mahdollisuus että joku lapsista syntyy erilaisena Joten miksi puhut asioista mistä et tiedä mitään . Joten lopeta taistelusi yrittää saada homoja takaisin kaappiin heillä on oikeus elää oma elämänsä omilla ehdoillaan . Joten kenestäkään ei tehdä homoa mitenkään he vaan ovat sitä jo syntymästään saakka . Onko se niin vaikea asia ymmärrettäväksi . Ja mitä nämä homojen vastustajana yleensä haluavat, sitäkö että joku homo yrittäisi olla kiinnostunut naisista , se ei heitä kiinnosta , eivätkä tunne mitään vetovoimaa vastakkaista sukupuolta kohtaan . Annetaan kaikkien olla sitä mitä ovat , eivät tee pahaa kellekkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut, että voit joutua kunnianloukkaussyytteeseen noilla mielipiteilläsi?
Mitä tulee mielenosoitusmarsseihin, niin ei monellekaan ole kirkastunut, että esim, Vappumarssit ovat olleet jäsenten kalastelutilaisuuksia, joilla on taivuteltu katsojia marssivan puolueen jäseniksi.
Uusi näkemys.Mikä kunnianloukkaus KAIKKI ON YHTÄ SYNTISIÄ rikokset erikseen ne pitää selvittää. Homo tai hetero RISTILLÄ KOHDATAAN KAIKKI TASAVERTAISINA OMIEN SYNTIEN KANSSA JOKAINEN
Ihanko oikeasti ei kristitty fundamentalisti muusta pysty keskustelemaan kuin homoseksuaalisuudesta? Miksi ei mene gay -palstalle?
- Anonyymi
Ilmeisesti et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti et.
Ilmiselvästi ei.
- Anonyymi
Mitään homoudesta puhuta vaan homostelun synnistä. Se mainitaan Raamatussa. Kauhistus Jumalan silmissä.
- Anonyymi
Homous on eläinkunnassa biologinen piirre kuten ihmiseläimessäkin. Eli kyllä homoksi synnytään. Sitten voi tietysti olla muita tekijöitä jotka muokkaa ihmisestä homoseksuaalin myöhäisemmässä vaiheessa mutta se on taas virhe. Eli kyllä homoksi synnytään. Jos joku lahkolainen ei tajuu sitä että seksuaalisuuttaan ei voi päättää ei taida tietää seksuaalisuudesta yhtään mitään.
- Anonyymi
Se on merkki häiriintyneisyydestä.
- Anonyymi
Eleinten joukossa esiintyy homoseksiä osana kokonaisuutta.
Valikoivat silmälasit muokkaavat ihmisten käsityksiä vääristyneiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valikoivat silmälasit muokkaavat ihmisten käsityksiä vääristyneiksi.Vain häiriintyneillä yksilöiltä,
Toki koirille kelpaa lyhtypylväskin. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollinen homous on poikkeama mutta ihan luonnollinen sellainen. Häiriintynyt ihminen on sitten psyykkisesti sairas. Itsellä ei "nouse" kuin naiselle ja minä olen psyykkisesti terve. Nuo yliseksualisoidut pridet ja sellaiset ovat kyllä omastakin mielestä arveluttavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollinen homous on poikkeama mutta ihan luonnollinen sellainen. Häiriintynyt ihminen on sitten psyykkisesti sairas. Itsellä ei "nouse" kuin naiselle ja minä olen psyykkisesti terve. Nuo yliseksualisoidut pridet ja sellaiset ovat kyllä omastakin mielestä arveluttavia.
Ei ole poikkeus nisäkäs eläimillä varsinaisesti.
Toivot näin, mutta ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain häiriintyneillä yksilöiltä,
Toki koirille kelpaa lyhtypylväskin. 🤭Lääkintöhallitus taisi kumota omat käsityksensä jo. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääkintöhallitus taisi kumota omat käsityksensä jo. 😄
Nylkytätkö lyhtypylvästä?
- Anonyymi
"Homous on eläinkunnassa biologinen piirre kuten ihmiseläimessäkin. "
Itse en luokittele homoja eläimiksi sillä kristittynä miellän heidät ihmisiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nylkytätkö lyhtypylvästä?
Kyllä.
Anonyymi kirjoitti:
Olet kuten Päivi Räsänen.
Ettekö tiedä mitään mistään?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Homous on eläinkunnassa biologinen piirre kuten ihmiseläimessäkin. "
Itse en luokittele homoja eläimiksi sillä kristittynä miellän heidät ihmisiksi.Juurikin noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä vaan omassa kuplassasi naisen kanssa , jokainen valitsee puolisonsa ihan kuten se heille sopii. Minun heterouttani ei homot ole koskaan häirinneet enkä minä heidän homouttaan , joten miksi se jotain muuta sitten häiritsee
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olet kuten Päivi Räsänen.
Ettekö tiedä mitään mistään?Ei nämä tiedä todellakaan mistään mitään , vaikka itse luulevat olevansa jotain tietäviä. Mutta äly on hyvin alhaalla silloin kun puututaan ihmisen seksuaalisuuteen , jonka pitäisi olla jokaiselle henkilökohtainen asia.
Joten sairaiksikin haukkuvat homoja eivätkä tiedosta omaa sairauttaan mitenkään vaikka se loistaa selvänä heidän teksteissään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkki häiriintyneisyydestä voi myös ilmetä toisten ihmisten seksuaalisuuden tarkkailuna ja arviointina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valikoivat silmälasit muokkaavat ihmisten käsityksiä vääristyneiksi.Eläimillä syynä voi olla luonnonsaasteet ja hormoonit, mitä tuonne luontoon syydetään. Esim. kaloilla on tutkittukin, että sen sukupuolinen käyttäytyminen voi muuttua biologian vastaiseksi kun hormooneja pääsee vesisöihin. Onkohan näiden hormoonien käytön vaikutusta tutkittu kaikilta osin miten ne ympäristössä ihmiseen vaikûtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain häiriintyneillä yksilöiltä,
Toki koirille kelpaa lyhtypylväskin. 🤭Sitten kun on valmis ymmärtämään maailmaa ja muita huomaa että homous ei ole mitään kun on tappajia, murhaajia ja persuja haittamassa meidän elämää kaikkien riippumatta
seksiseurasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkki häiriintyneisyydestä voi myös ilmetä toisten ihmisten seksuaalisuuden tarkkailuna ja arviointina.
Niin se että häiriintyy jonkun toisen partnerista on häiriintymistä ihan pikku asioista.
Mitä kuuluu kenellekään kenen kanssa kukakin on , menee naimisiin tai hommaa perheen, kun eivät hypi silmille, eivät kylvä pommeja , eivät ammu rynkyllä, eivätkä arvostele minun elämää mitenkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
Ihanaa nylkyttää kun molemmat seisovat , minä ja lytypylväs , taas tulee. Aaaahhhhiiiuuuh!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se että häiriintyy jonkun toisen partnerista on häiriintymistä ihan pikku asioista.
Mitä kuuluu kenellekään kenen kanssa kukakin on , menee naimisiin tai hommaa perheen, kun eivät hypi silmille, eivät kylvä pommeja , eivät ammu rynkyllä, eivätkä arvostele minun elämää mitenkään.Syntiä saa arvostella ja kirkkoa joka homouden synnin hyväksyy.
- Anonyymi
Jeesus varmaankin ideologiasi perusteella muutti opetuslapsensa homoiksi ko kö
- Anonyymi
Miksi olisi niin julma ollut?
- Anonyymi
Saattoi olla seksihirmu haaremin pitäjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus raamatun mukaan oli homoseksuaali. Keräsi jopa melkoisen poikajoukon itselleen.
Jos odottaisin tapaamista ko. miekkosen kanssa niin siistisin kyllä jo puheitani ko. aiheesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus raamatun mukaan oli homoseksuaali. Keräsi jopa melkoisen poikajoukon itselleen.
Jos odottaisin tapaamista ko. miekkosen kanssa niin siistisin kyllä jo puheitani ko. aiheesta.Luin jostain että Magdaleena oli hänen haareminsa johtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin jostain että Magdaleena oli hänen haareminsa johtaja.
Et ainakaan Raamatusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos odottaisin tapaamista ko. miekkosen kanssa niin siistisin kyllä jo puheitani ko. aiheesta.Sinun logiikallasi mm. kaikki joukkueurheilija ovat homoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ainakaan Raamatusta.
Joku tulkinta Raamatusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun logiikallasi mm. kaikki joukkueurheilija ovat homoja.
Pelaajien seksuaalisella suuntautumisella tuskin kummoistakaan merkitystä on maalinteolle, tärkeämpiä kaiketi ovat yksilön psyykkiseen ja fyysiseen suorituskykyyn liittyvät tekijät sekä kyky yhteistoimintaan toisten kanssa.
- Anonyymi
Mitään Jeesusta ei edes ole ollut ainoastaan jonkun kirjoittajan mielikuvituksessa
- Anonyymi
Lienee niillä lammaspaimenilla ollut paineen purkuun ne lampaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on Pyhä ihmisten Jumal, siksi myös äärimmäisen julma.
Ukraina ja Israel kehystävät nyt tätä idealismia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään Jeesusta ei edes ole ollut ainoastaan jonkun kirjoittajan mielikuvituksessa
Kaksikieliset isojen poikien laulut mm.teekkarien kirjan kannessa hebrean kirjain ja muu pilkkaaminen muistakaa he asuvat muiden mailla hajaannuksen takia.
- Anonyymi
Kukaan ei pyri muuttamaan ketään homoksi. Hitusenkaan fiksut ihmiset vain hyväksyy tämän tosiasian, itsessään ja muissa.
Kukaan ei synny myöskään uskovaiseksi. Se on ympäristösltistuksen aiheuttama sairaus.- Anonyymi
Eunukkejakin syntyy, Jeesus ei ollut sellainen aivan varmasti kuitenkaan, mitä nyt ymmärrän kirjoituksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eunukkejakin syntyy, Jeesus ei ollut sellainen aivan varmasti kuitenkaan, mitä nyt ymmärrän kirjoituksista.
Erilaisia kehitysvammoja ja epämuodostumia on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erilaisia kehitysvammoja ja epämuodostumia on.
Paavalin mukaan kaikilla ei ole kykyä lisääntyä, vaikka seksiin kykenevätkin. Joten Raamattu vaikuttaa asettavan lisääntymisvelvoitteen ainoastaan Jumalan valitsemille sekä siunauksellaan lisääntymään yhteenliittämilleen miehille ja naisille.
Seksi ilman lisääntymistä Raamatun Sanojen valossa on pelkkää himoissaan hekumointia aivan kaikille ihmisille myös avioliitossa eläville miehille ja naisille.
Ankarasti kielletyltä vaikuttaa ainoastaan lisääntymään valitun miehen siemenen tuhlaaminen paikkaan jossa sillä ei ole mahdollisuutta kehittyä Jumalan tarkoittamaksi ainutlaatuiseksi ja yksilölliseksi ihmiseksi:
-kuukautisten aikana naiseen,
-siemenen antaminen mennä maahan,
-toiseen mieheen,
-naisen luonnon vastaisiin yhteyksiin,
-eläimeen.
Sodoman ja Gomorran mukaan naisen kanssa lisääntymään valituille miehille jopa pelkästään miesenkeleiden himoitseminen seksuaalisesti ilman tekojakin oli koko kaupungille ankarimman mahdollisen rangaistuksen paikka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin mukaan kaikilla ei ole kykyä lisääntyä, vaikka seksiin kykenevätkin. Joten Raamattu vaikuttaa asettavan lisääntymisvelvoitteen ainoastaan Jumalan valitsemille sekä siunauksellaan lisääntymään yhteenliittämilleen miehille ja naisille.
Seksi ilman lisääntymistä Raamatun Sanojen valossa on pelkkää himoissaan hekumointia aivan kaikille ihmisille myös avioliitossa eläville miehille ja naisille.
Ankarasti kielletyltä vaikuttaa ainoastaan lisääntymään valitun miehen siemenen tuhlaaminen paikkaan jossa sillä ei ole mahdollisuutta kehittyä Jumalan tarkoittamaksi ainutlaatuiseksi ja yksilölliseksi ihmiseksi:
-kuukautisten aikana naiseen,
-toiseen mieheen,
-naisen luonnon vastaisiin yhteyksiin,
-eläimeen.
Sodoman ja Gomorran mukaan naisen kanssa lisääntymään valituille miehille jopa pelkästään miesenkeleiden himoitseminen seksuaalisesti ilman tekojakin oli koko kaupungille ankarimman mahdollisen rangaistuksen paikka.Aina sairasta uskonpuhdistusta tämä, todella tätä päivää kun pannaan kaikkialle ja kaikkia.
- Anonyymi
Mä luulin että te hihhulit vainoatte nykyään transihmisiä kun homoliike jo pyyhki teillä lattiaa ja sai läpi kaikki tavoitteet. Translakikin meni kyllä jo läpi että senkin taistelun hävisitte.
Mutta tehän olette tottuneet vähiämään niin politiikassa kuin elämässä. Siksi te sitä Jeesusta tarvitte enemmän kuin terveet ja onnelliset menestyjät.- Anonyymi
"Mä luulin että te hihhulit vainoatte nykyään transihmisiä kun homoliike jo pyyhki teillä lattiaa ja sai läpi kaikki tavoitteet. "
Mummomuori kuitenkin todisteli viime viikolla että homoliike ei ole saanut yhtäkään niistä kymmenestä tavoitteesta mitkä on julkistettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mä luulin että te hihhulit vainoatte nykyään transihmisiä kun homoliike jo pyyhki teillä lattiaa ja sai läpi kaikki tavoitteet. "
Mummomuori kuitenkin todisteli viime viikolla että homoliike ei ole saanut yhtäkään niistä kymmenestä tavoitteesta mitkä on julkistettu.Kaikki 11 kohtaa on Suomessa toteutunut.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki 11 kohtaa on Suomessa toteutunut.
Se oli varmaan tarkoitettu Amerikkaan. Siellä oli silloin järkyttävää, jos ei nykyäänkin.
- Anonyymi
"Mutta tehän olette tottuneet vähiämään niin politiikassa kuin elämässä. Siksi te sitä Jeesusta tarvitte enemmän kuin terveet ja onnelliset menestyjät."
Niin koska uskovaiset haluaa päästä taivaaseen eikä kadotukseen. Tämä valinta on ei-uskovaiselle vaikea vaikka luulisi sen olevan helppo.
- Anonyymi
Samanlailla kun uskonnollisuus? Ja onko se yhtä haitallinen kun uskonnollisuus, koska se ei ole synnynnäinen ominaisuus?
- Anonyymi
Usko Jeesukseen/Jumalaan ei palstan Uudestisyntyneiden Jeesuksen seuraajien mukaan vaikuta kovinkaan luonnolliselta asialta, joten uskovilla ihmisillä tuskin on varaa arvostella kenenkään ihmisen ominaisuuksia luonnottomina (paitsi tietty omiaan voi pitää vaikka millaisina, mutta yleistäminen toisiin vaikuttaa aika lapselliselta puuhalta).
- Anonyymi
Koronkiskonta kielletään mooseksessa no niin taas on lainrikkojat liikkeellä.
- Anonyymi
"Kuitenkaan kukaan ei synny homoksi, eli siitä ei ole mitään kiistatonta tieteellistä näyttöä."
Yksistään uskoontulleet ja tätä rataa eheytyneet entiset homoseksuaalit todistavat tämän asiantilan. Syntiset himot ovat heissä menettäneet tappavan voimansa. Kiitos Jumalan. Amen- Anonyymi
Kyllä sukupuoli identiteetti on synnynnäinen, sille ei kukaan voi mitään! Joten jättäkää nämäpuheet pois, jpkainen taplaa tyylillään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sukupuoli identiteetti on synnynnäinen, sille ei kukaan voi mitään! Joten jättäkää nämäpuheet pois, jpkainen taplaa tyylillään!
Identiteettejä on vain sen mukaan, kumman sukupuolielimet on syntyessään saanut.
Sukupuolielimet ovat todelliset vaihtumattomat ihmisen identiteetin määrittäjä.
Rikkomalla luonon antamia fysisiä omnaisuuksia, tehdään ihmisistä luonottomia. - Anonyymi
Ole hiljaa:0 jatkuvasti höpötät ja laitat toisten syyksi! Itse kaipailet täällä miehiä ja esiinnyt naisena jaseki on toisten syy? Hyväksy itsesi, mikä olet, se ei ole toisten syy, eikä kenenkään syy! Lopeta valehtelu toisista ihmisistä, joita et edes tunne tai mennään lääkärin pakeille jatutkitaan kuka on mikäkin ja mitä sairastaa!
- Anonyymi
No syntyykö huoraksi strippariksi pornotähdeksi eläimiä naimaan tai sulttaanin monivaimoksi sulttaaniksi tai napatanssijaksi vakoojaksi kyttääjäksi tai mihinkään kyllä syntyy on Raamatussa että Jumala on luonut ihmiset ammatit luonteet osaamisen opettamisen ja suhteet kaikki suhteet. Vain peräsuoli jätetään rauhaan !
- Anonyymi
Aloittajan tiedot eivät pidä paikkaansa. Googlesta löytyy asiallista tieteellistä tutkimusta asiasta. Useissa maissa Suomessakin on tieteellisesti tutkittu homouden syntyä. Kaikissa näissä tutkimuksissa on tultu siihen johtopäätökseen, että sukupuolinen suuntautuneisuus kehittyy jo äidin kohdussa raskausaikana. Sikiön aivojen hypotalamuksen inah 3:ssa muodostuu hormonaalinen toiminta, joka määrittää syntyvän lapsen seksuaalisen suuntautumisen aikuisiässä. Valtaosalla se on heteron. Kuitenkin noin 5-10 prosentissa se johtaa homoseksuaalisuuteen. Tämä on ollut vakio tuhansien vuosien ajalta, vaikkakin joinakin aikana se on ollut piilossa mutta kuitenkin yhtä yleistä. Pieni osa heteroista kuuluu kuitenkin biseksualisteihin, joille viehtymys on molempiin sukupuoliin, jolloin hormoonitoiminta voi joskus vaihdella. Älkää turhaan levittäkö väärää tietoa, jos ette ole asiantuntijoita, koska asiallista tietoa on saatavilla.
- Anonyymi
Bi-seksuaalisuudesta taivutus onnistuu nykyisinkin erittäin usein heteroiksi.
- Anonyymi
Googlesta löytyy ihan kaikenlaista. Ei siellä monikaan ole totuuden todistus.
- Anonyymi
Tämän on pakko olla jo parodiaa. Kaikki kohdat väärin.
Tai sitten joku aitolainen on mennyt taas uskomaan saarnaajan vedon siitä kuinka röyhkeitä valheita voi sanoa seuraajilleen.- Anonyymi
Mikö on väärin, perusteletko?
- Anonyymi
Missä vaiheessa sinulla lähti sitten asiat vinoon ?
- Anonyymi
Mitkä asiat?
- Anonyymi
Paviaani, joka on tehnyt avauksen, ei tunne ihmisenä olemisen perusasioita. No, miksipä paviaani sellaista tietäisikään.
- Anonyymi
Luulin että paviaani on sinunlaisten esi-isä. Uskovaiset kun polveutuvat Aatamista ja Eevasta.
- Anonyymi
Tottahan tuo onkin.
- Anonyymi
Kyllä vaan onkin.
- Anonyymi
Oliko sitten ehkä isättömyystrauma ja pikkupoikana temppelissä alkanut suitsukkeen (= kannabis sativa) käyttö syy siihen että Jeesuksesta tuli homoseksuaali?
Jos uskoisin sen hipin vielä tapaavani niin varoisin kyllä sanojani homoudesta.- Anonyymi
Jeesuksen jumaluus ehkä jäänyt vähän vähemmälle osaamiselle mutta Jeesus tuli maan päälle opettamaan että rakasta sun läheisiä älä tee pahaa ja muuta sellaista mitä pahat ihmiset ei edes ajattele.
- Anonyymi
Kyllä sinä oikeassa olet.
- Anonyymi
Olen myös sitä mieltä.
- Anonyymi
Laitatko aloittaja viitteen yhteenkin synnytykseen, jossa syntynyt lapsi olisi todettu seksuaaliselta suuntautumiseltaan heteroksi tai homoksi?
Toivoisin tuollaisia aloituksia tehtailevien liittävän kommentteihinsa viitteen yleisesti hyväksyttyyn lääketieteelliseen tutkimukseen jossa tuollainen asia perustellaan.
Muussa tapauksessa tuollainen aloitus vaikuttaa asiattomalta ja osin ehkä loukkaavalta kaikkia vastasyntyneitä sekä vastasyntyneiden vanhempia kohtaan.- Anonyymi
Heterous on evoluution säätämä elinehto populaatioille.
Mikään laji ei säily jos ovat homoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään laji ei säily jos ovat homoja.Tuon ateistina allekirjoitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään laji ei säily jos ovat homoja.Heteroseksuaalisuus ilman lisääntymistä ei ole elinehto ihmiskunnalle, ainoastaan lisääntyminen on.
Mikään laji ei säily elleivät parittelijat ole lisääntymiskykyisiä ja myös käytä seksuaalisuuttaan lisääntymiseen. Nykyäänhän tuokin asia on hämärtynyt ehkäisyn myötä.
Itsekin päätimme puolisoni kanssa ettemme enää tee enempää lapsia, joten ehkäisyä käyttäen heteroseksuaalisuudellamme ei ole enää merkitystä ihmiskunnan olemassaololle.
Hedelmällisen iän ohittaneen naisen hedelmöitysyrityksetkin ovat pelkkää himoissaan hekumointia. Anonyymi kirjoitti:
Heteroseksuaalisuus ilman lisääntymistä ei ole elinehto ihmiskunnalle, ainoastaan lisääntyminen on.
Mikään laji ei säily elleivät parittelijat ole lisääntymiskykyisiä ja myös käytä seksuaalisuuttaan lisääntymiseen. Nykyäänhän tuokin asia on hämärtynyt ehkäisyn myötä.
Itsekin päätimme puolisoni kanssa ettemme enää tee enempää lapsia, joten ehkäisyä käyttäen heteroseksuaalisuudellamme ei ole enää merkitystä ihmiskunnan olemassaololle.
Hedelmällisen iän ohittaneen naisen hedelmöitysyrityksetkin ovat pelkkää himoissaan hekumointia.Homo voi lisääntyä ja sitä myös tapahtuu.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Homo voi lisääntyä ja sitä myös tapahtuu.
Leikit heteroa 21 vuoden ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikit heteroa 21 vuoden ajan.
Ja sinä näytät siitä olevan vieläkin kateellinen. ;)
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Homo voi lisääntyä ja sitä myös tapahtuu.
Homomies voi synnyttääkin. Milloin on laskettu aikasi?
- Anonyymi
Ei lapsesta voi vielä tehdä johtopäätöksiä, sillä seksuaalisuus ei ole vielä silloin herännyt. Valistuneet vanhemmat alkavat kyllä havaita jo pikku lapsesta merkkejä poikkeavuuteen lasten leikeissä, kuten pojat leikkivät tyttöjen leikkejä ja tytöt taas poikien. Lapsen varttuessa merkit lisääntyvät. Seksuaalisen suuntautumisen kehitys on todettu monissa tutkimuksissa jo alkavan äidin kohdussa sikiön aivoissa. Sikiön aivojen hypotalamuksen inah 3:ssa kehittyy hormonaalinen toiminta, joka lopulta määrittää syntyvän lapsen seksuaalisuuden aikuisiässä. Tulevan homoseksuaalin hormonit menevät ristiin poikkeavasti. Sitä ei voi enää jälkeenpäin millään tavalla lääketieteellisesti korjata edes aikuisiässä. Näin lapsi syntyy jo taipuvaisena homoseksuaalisuuteen, joka selkeästi näyttäytyy vasta sukukypsyyden alkaessa. Homouteen ei vaikuta perinnöllisyys eivätkä geenit, vaan tuo sikiönä määrittynyt hormonien poikkeava kehitys.
- Anonyymi
Vauvankin jo seksualisoidaan.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Siis on selvillä mikä hänestä tulee.
Mene muualle, munapää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene muualle, munapää!
Mikäs sinä olet ketään ajamaan yhtään mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sinä olet ketään ajamaan yhtään mihinkään
Ota rauhallisesti, Hinaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota rauhallisesti, Hinaaja.
Hinaaja hinaa edestakaisin, hitaasti edeees jaa takaaas, hyyviin hinnautuuuu uuuhhh!
- Anonyymi
Aloittaja valehtelee niin että korvat punottaa. Juurihan on todettu tutkimuksissa että homous on geeneissä. Siis homoksi synnytään
- Anonyymi
Laitapa linkki niin tuumaillaan.
- Anonyymi
Ei tosiaan evoluutio siihen perustu.
- Anonyymi
Evoluutio ei millään tavalla tue homoutta.
- Anonyymi
Tuki tai ei tosiasioita ei pääse pakoon. Homoksi synnytään se on geeneissä. Ja sillä selvä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuki tai ei tosiasioita ei pääse pakoon. Homoksi synnytään se on geeneissä. Ja sillä selvä!!!
Nyt Jumala taivaassa itkee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä poikkeama eli virhe, evolutionaalisesti hyödytön on homo ja pitkälti myös lesbo, koska hänet on raiskattava, ennenkuin voisi lisääntyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä samat "tiedemiehet" jotka väittävät että homous on geeneissä eivät erota nykyään miestä naisesta, niin suosittelisin miettimään mitä uskot. Kaiken lisäksi seksuaalisuus kehittyy pikkuhiljaa ihmisen iän myötä. Se ei ole synnynnäistä
- Anonyymi
Sen homoksi syntymisen estää jo evoluutio,
- Anonyymi
ArtoTTT
Tutkimus aiheesta onkin varsin erikoinen tapaus, päinvastoin kuin normaalisti, ensin on lopputulos joka "halutaan saada", sitten kissojen ja koirien ja kummien kaimojen kanssa haetaan vastausta millä haluttuun tulokseen voitaisiin teoriassa päästä, vaikka edes identtisillä kaksosilla ei ole yleensä samaa seksuaalista suuntautumista jos toinen on "ei-heteroseksuaali".
Usko homouden synnynnäisyyteen on luotu mediatoistolla, jolla suuri yleisö on saatu siihen uskomaan, itse teoria taas on luotu poliittisen ja yhteiskunnallisen vaikuttamisen tarpeeseen.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Itse tiedän sen, että en ole koskaan ollut hetero.
Siitä huolimatta leikit heteroa 21 vuoden ajan.
OIet aina vaIehdellut. - Anonyymi
"ensin on lopputulos joka "halutaan saada", sitten kissojen ja koirien ja kummien kaimojen kanssa haetaan vastausta millä haluttuun tulokseen voitaisiin teoriassa päästä"
Ainoastaan ehetyspuoskarit ajattelevat tuolla tavoin, eli valitsevat ensin haluamansa lopputuloksen, ja sitten yrittävät miettiä perusteluita. Anonyymi kirjoitti:
"ensin on lopputulos joka "halutaan saada", sitten kissojen ja koirien ja kummien kaimojen kanssa haetaan vastausta millä haluttuun tulokseen voitaisiin teoriassa päästä"
Ainoastaan ehetyspuoskarit ajattelevat tuolla tavoin, eli valitsevat ensin haluamansa lopputuloksen, ja sitten yrittävät miettiä perusteluita.Kuten Pulimatka.
Hän tutki homoja, ja sai loppuraportin, jossa homot ovat tärähtäneitä.Anonyymi kirjoitti:
Siitä huolimatta leikit heteroa 21 vuoden ajan.
OIet aina vaIehdellut.Vaimoni tiesi tilanteen, koska kerroin miten asiat ovat.
Olen aina ollut se, joka kertoo.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kuten Pulimatka.
Hän tutki homoja, ja sai loppuraportin, jossa homot ovat tärähtäneitä.Yksinkertainen tollo arvostelee kaksinkertaista tohtoria ja professoria.
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertainen tollo arvostelee kaksinkertaista tohtoria ja professoria.
Pulimatka ei ole lainkaan arvostettu. Ja syykin löytyy hänen tutkimuksistaan.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kukaan ei arvosta kahta Iihavaa ja nàismaista ToIIoa siellä.
Kaiki inhoavat. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Vaimoni tiesi tilanteen, koska kerroin miten asiat ovat.
Olen aina ollut se, joka kertoo.Täällä kerrotaan millainen olet.
Naismainen Hinaaja oIet aina ollut. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tyhmä olet, hyvin tyhmä.
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä olet, hyvin tyhmä.
Niinkin voi olla.
Mutta Pulimatka on saanut Huuhaa- palkinnon epätieteellisyydestään. Minä en.- Anonyymi
Ihmiskunnan olemassaololle ei sinunkaan iässäsi ole enää merkitystä, joten silkkaa synnintekoa pelkästään himoissaan hekumoiden on nautiskelusi.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Itse tiedän sen, että en ole koskaan ollut hetero.
Moni muukin on yrittänyt olla hetero juuri ihmisten vuoksi ettei juoruttaiai, mutta se ei yleensä pidä, ihmisen on saatava olla ihan mikä hän on, ja viis veisata idioottien mielipiteistä joilla ei ole mitään merkitystä ihmisen elämässä .
Typeryys näkyy niin selvästi näissä homovastaisissa kirjoituksissa että panee ajattelemaan asioita, että tälläisillä tontuilla on äänestämis oikeus , vaikka eivät tiedä mistään asioista muuta kun se oman mielikuvituksensa tuotteet . Jantulokset ovat nyt näkyvissä . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiskunnan olemassaololle ei sinunkaan iässäsi ole enää merkitystä, joten silkkaa synnintekoa pelkästään himoissaan hekumoiden on nautiskelusi.
Voi helkkari miten tyhmä ihminen voi olla , entäs tämän tontun omat himot sitten , taitaa puuttua jotain tuiki tärkeää elämästä kun puhuu toisten homoiisuudesta ja synnin teosta, homous ei ole syntiä, eikä kahden ihmisen liitto mitenkään ole myöskään syntiä.
Mutta syntiä on kirota homoja ja käyttää heistä nimityksiä joita tämä perus tollo aina on esittelemässä . Se joka on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa ei koskaan tunne tarvetta lytätä muita.
Jotten tämä tuntuu joka noin rajusti arvostelee tekee itse sitä syntiä juuri puuttumalla toisten elämän tapoihin . Raukkamainen hyypiö joka on aika yksin maailmassa ja homovihaa täynnä hänen muuten niin tyhmä,päänsä . Näitä erikoisuuksia kutsutaan psykiatriassa ihan nimelläkin
- Anonyymi
Jos tarkkoja ollaan niin kukaan ei synny myöskään heteroksi. Vauvalla ei ole vielä seksuaalista suuntautuneisuutta.
- Anonyymi
Wiki: "Homoseksuaalisuus ei ole valinta, vaan sillä on biologinen perusta. Biologisten syiden tutkimuksessa on löydetty homoseksuaaleilta aivojen rakenteellisia poikkeavuuksia[4] ja vallitseva homoseksuaalisuuden selitysmalli liittyy hormonialtistuksiin ennen syntymää. Eläinkokeiden avulla onkin todistettu, että yksilöiden seksuaalisuutta pystytään muokkaamaan altistamalla hormoneille tai estämällä hormonien vaikutusta.[5]"
- Anonyymi
ArtoTTT
Todellisuudessa se ei ole synnynnäinen eikä pysyvä ominaisuus.
Sexuality continues to change and develop well into adulthood, finds study
https://www.eurekalert.org/news-releases/707731 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
https://www.eurekalert.org/news-releases/707731ArtoTTT
Todellisuudessa se voi siis kehittyä ja muuttua kumpaan suuntaan vain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Todellisuudessa se voi siis kehittyä ja muuttua kumpaan suuntaan vain.Todellisuudessa homous on pysyvä ominaisuus. Homous voidaan koejärjestelyissä mitata esim silmän liikkeitä havainnoimalla. Homot ja heterot reagoivat mitattavasti eri tavalla heille esitettyyn visuaaliseen materiaaliin.
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Todellisuudessa se voi siis kehittyä ja muuttua kumpaan suuntaan vain.Voit nähdä miten sinulla muuttuu. Tuskin mihinkään suuntaan koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Todellisuudessa se voi siis kehittyä ja muuttua kumpaan suuntaan vain.Juurikin näin.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Voit nähdä miten sinulla muuttuu. Tuskin mihinkään suuntaan koskaan.
Kaksi Iihavaa ja naismaista.
Tilanne ei muutu siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellisuudessa homous on pysyvä ominaisuus. Homous voidaan koejärjestelyissä mitata esim silmän liikkeitä havainnoimalla. Homot ja heterot reagoivat mitattavasti eri tavalla heille esitettyyn visuaaliseen materiaaliin.
ArtoTTT
Juuri tätä tarkoitin kun sanoin että ensin on lopputulos johon halutaan päästä, jolle on ideologinen tilaus ja tarve, sitten kissojen ja koirien aletaan hakemaan teoriaa jolla siihen päästäisiin. Terioita on kymmeniä tai satoja, pienellä otoksella otettuja geneettisiä tutkimuksia, aivojen kokoja jne jne, nämä sitten on julkistettu tieteelisenä todisteena homouden synnynnäisyydestä, ilman kritiikkiä kunhan vain tulos on ollut oikea, muut teoriat eivät tietenkään ole totta kun ne antavat vääriä tuloksia, sellaisen tutkimuksen tekijät luonnollisesti joutuvat wokettajien p..... myrskyyn. Tällainen on "homopropagandan" evoluutio, ensin oli tarve vaikuttaa, media toistolla saatiin propaganda läpi ja wokettamalla tukitaan muiden suut. Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Juuri tätä tarkoitin kun sanoin että ensin on lopputulos johon halutaan päästä, jolle on ideologinen tilaus ja tarve, sitten kissojen ja koirien aletaan hakemaan teoriaa jolla siihen päästäisiin. Terioita on kymmeniä tai satoja, pienellä otoksella otettuja geneettisiä tutkimuksia, aivojen kokoja jne jne, nämä sitten on julkistettu tieteelisenä todisteena homouden synnynnäisyydestä, ilman kritiikkiä kunhan vain tulos on ollut oikea, muut teoriat eivät tietenkään ole totta kun ne antavat vääriä tuloksia, sellaisen tutkimuksen tekijät luonnollisesti joutuvat wokettajien p..... myrskyyn. Tällainen on "homopropagandan" evoluutio, ensin oli tarve vaikuttaa, media toistolla saatiin propaganda läpi ja wokettamalla tukitaan muiden suut.Tähän mennessä ei ole yhtään selvää selvitystä, mikä aukottomasti todistaa jotain homouden synnystä.
Mielestäni asian pohtiminen on sen takia turhaa.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tähän mennessä ei ole yhtään selvää selvitystä, mikä aukottomasti todistaa jotain homouden synnystä.
Mielestäni asian pohtiminen on sen takia turhaa.Miten pedofilia syntyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Juuri tätä tarkoitin kun sanoin että ensin on lopputulos johon halutaan päästä, jolle on ideologinen tilaus ja tarve, sitten kissojen ja koirien aletaan hakemaan teoriaa jolla siihen päästäisiin. Terioita on kymmeniä tai satoja, pienellä otoksella otettuja geneettisiä tutkimuksia, aivojen kokoja jne jne, nämä sitten on julkistettu tieteelisenä todisteena homouden synnynnäisyydestä, ilman kritiikkiä kunhan vain tulos on ollut oikea, muut teoriat eivät tietenkään ole totta kun ne antavat vääriä tuloksia, sellaisen tutkimuksen tekijät luonnollisesti joutuvat wokettajien p..... myrskyyn. Tällainen on "homopropagandan" evoluutio, ensin oli tarve vaikuttaa, media toistolla saatiin propaganda läpi ja wokettamalla tukitaan muiden suut.Ihmiskunnan olemassaolo on riippuvainen ainoastaan ihmisten välisestä lisääntymisestä joten suomessakin vähäinen syntyvyys ei johdu homoseksuaalisuudesta vaan meidän heteroiden laiskuudesta noudattaa Jumalan lisääntymään valitsemille ihmisille antamaa tehtävää Luomiskertomuksessa.
Joten homoseksuaalisten sekä muiden ihmisten arvostelemisen sijaan voisit alkaa kohdistamaan evankeliointisi heihin jotka Jumala on valinnut ja siunannut yhteen lisääntymään.
Kehittelisit vihateorioitasi kaikkia meitä kohtaan, jotka lisääntymiskykyisinä jätämme tehtävämme kesken tai pariskuntiin joissa mies jakaa siementään ehkäisyä käyttäen tai antamalla mennä maahan pitkin elämäntaivaltaan.
Jumalan lisääntymään valitsemien sekä yhteenliittämien miesten ja naisten syytä alhainen syntyvyys on, ei muiden. Joten oletko itse hoitanut velvollisuutesi niin pitkään kuin teillä oli mahdollisuus lisääntyä, vai teitkö kuten me ja jätimme homman kesken?
Silloin ei pitäisi olla varaa arvostella toisia ihmisiä siitä mihin itsekin on syyllistynyt. torre3 kirjoitti:
Tähän mennessä ei ole yhtään selvää selvitystä, mikä aukottomasti todistaa jotain homouden synnystä.
Mielestäni asian pohtiminen on sen takia turhaa.Esimerkiksi minulle on tärkeintä se, että kun lapsena näin kauniin nuoren miehen, niin koko kehoon tuli mukava tunne.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Esimerkiksi minulle on tärkeintä se, että kun lapsena näin kauniin nuoren miehen, niin koko kehoon tuli mukava tunne.
Päädyit kuitenkin panemaan naista yli 20 vuotta.
Eikö siitä tullut vielä kivampi tunne vai miksi niin teit? - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Esimerkiksi minulle on tärkeintä se, että kun lapsena näin kauniin nuoren miehen, niin koko kehoon tuli mukava tunne.
Olisit ollut pefofilille hyvä uhri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiskunnan olemassaolo on riippuvainen ainoastaan ihmisten välisestä lisääntymisestä joten suomessakin vähäinen syntyvyys ei johdu homoseksuaalisuudesta vaan meidän heteroiden laiskuudesta noudattaa Jumalan lisääntymään valitsemille ihmisille antamaa tehtävää Luomiskertomuksessa.
Joten homoseksuaalisten sekä muiden ihmisten arvostelemisen sijaan voisit alkaa kohdistamaan evankeliointisi heihin jotka Jumala on valinnut ja siunannut yhteen lisääntymään.
Kehittelisit vihateorioitasi kaikkia meitä kohtaan, jotka lisääntymiskykyisinä jätämme tehtävämme kesken tai pariskuntiin joissa mies jakaa siementään ehkäisyä käyttäen tai antamalla mennä maahan pitkin elämäntaivaltaan.
Jumalan lisääntymään valitsemien sekä yhteenliittämien miesten ja naisten syytä alhainen syntyvyys on, ei muiden. Joten oletko itse hoitanut velvollisuutesi niin pitkään kuin teillä oli mahdollisuus lisääntyä, vai teitkö kuten me ja jätimme homman kesken?
Silloin ei pitäisi olla varaa arvostella toisia ihmisiä siitä mihin itsekin on syyllistynyt.Homoillakin on oikeus kuulla evankeliumi ja tehdä parannus.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Siitä huolimatta leikit heteroa 21 vuotta.
Anonyymi kirjoitti:
Homoillakin on oikeus kuulla evankeliumi ja tehdä parannus.
Kaikki ovat kuulleet evankeliumin jo lapsena..
Ei siinä mitään ongelmaa ole.Anonyymi kirjoitti:
Päädyit kuitenkin panemaan naista yli 20 vuotta.
Eikö siitä tullut vielä kivampi tunne vai miksi niin teit?Tuli tunne, että siitä pitää päästä eroon. Anoppi aavisti.
Anonyymi kirjoitti:
Miten pedofilia syntyy?
Ei mitään tietoa. Sinänsä taitaa olla turhaa pohtia. Vankilaan vaan. Ja sitten hoitoon.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tuli tunne, että siitä pitää päästä eroon. Anoppi aavisti.
Sinusta näkee kilometrin päähän, että olet homo.
Voi vaimo-raukkaasi. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Jaa. Eipä ole tullut mieleen.
Tyhmä kun olet ollut aina.
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta näkee kilometrin päähän, että olet homo.
Voi vaimo-raukkaasi.Ei ole nähty niin. Kukaan tuttu ja sukulainen ei ollut uskoa tätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiskunnan olemassaolo on riippuvainen ainoastaan ihmisten välisestä lisääntymisestä joten suomessakin vähäinen syntyvyys ei johdu homoseksuaalisuudesta vaan meidän heteroiden laiskuudesta noudattaa Jumalan lisääntymään valitsemille ihmisille antamaa tehtävää Luomiskertomuksessa.
Silloin ei pitäisi olla varaa arvostella toisia ihmisiä siitä mihin itsekin on syyllistynyt.Kunnon miehenä Artsi hoitelee hommat muijansa kanssa puhumalla ja unelmoimalla toisten ihmisten seksuaalisuudesta.
Ikä tehnyt tehtävänsä. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ei ole nähty niin. Kukaan tuttu ja sukulainen ei ollut uskoa tätä.
Että sellaista IuuIet.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ei ole nähty niin. Kukaan tuttu ja sukulainen ei ollut uskoa tätä.
Kaikki näkevät että oIet naismainen ToIIo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä heidän tulisi tehdä parannus Siitäkö miksi syntyivät . Luulen että tämä kirjoittaja voisihan itse ajatella tehdä sen parannuksen siitä että sortaa ihmisiä . Mikä jumala sellaista hyväksyy, on ne vaan no uskon veljet kummajaisia ei muuta vois sanoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään mistä pitäisi pitäisi tehdä parannus
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Mielestäni asian pohtiminen on sen takia turhaa.Älä valehtele!! Kiistattomat tieteelliset tutkimukset osoittaa että homous on geeneissä eli homoksi synnyttävän. Lopeta se valehtelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
https://www.eurekalert.org/news-releases/707731Arto TTT monistelee paskaa ei se nyt yhden artikkelin varassa ole
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Mielestäni asian pohtiminen on sen takia turhaa.Mannapuuroa teit.
- Anonyymi
Homokäytöstä on tutkittu myös päihteiden väärinkäytön (liikakäytön ) yhteydessä, nuo vaikuttaa hormoni tasapainoon ja etenkin naisilla alkoholisteilla ja runsaasti alkoholia käyttävillä on elvästi enempi lespolaisuutta ,tähän vaikuttaa myös vanhempien alkoholinkäyttö, lespojen määrän lisääntyminen on suoraan suhteessa naisten alkoholin käytön kasvuun länsimaissa, lespolaisia on äärinmäisen vähän alkoholittomissa kultuureissa vaikka homoja on kuitenkin miehissä noissa kultuureissa mutta vastaavasti kannabiksen käyttäjiä.
- Anonyymi
Kaksosilla kätisyys on useimmiten sama, mutta ei suinkaan aina. Kaksosista toinen voi hyvinkin olla oikea- ja toinen vasenkätinen. Vastaavasti kaksosista voi toinen olla hetero ja toinen homo. Synnynnäinen ominaisuus ei ole välttämättä geenien säätelemä.
- Anonyymi
Toisesta voi toki tulla homo mutta syntyessään molemmat ovat heteroita.
- Anonyymi
Totta turiset!
- Anonyymi
Testosteroni suihku ja estrogeenisuihku on ratkaisevajuttu
- Anonyymi
Homous ja lespous !! Aina puhutaan enemmän homoista kuin lespoudesta! Onko synnynnäistä?? Miten on selittettävissä nämä jotka on ensin heteroja sit yks kaks joo mä oon jotain muuta näitä kokoajan kaapista tulee!! Onhan tämä erikoista mutta tänäpäivänä hyväksyttä . Sanotaan erilaisuus rikkautta!!
- Anonyymi
Se on evoluution vastaista, että syntyisi homoksi.
- Anonyymi
Aha. Laitatko linkin tutkimukseen, joka (a) kertoo miten homous periytyy ja (b) että homoseksuaali vähemmistö on haitaksi ihmispopulaation menestymiselle.
Vai esittelitkö taas mutu-fiiliksiä kuin ne olisivat totta. Kun et parka raukka ymmärrä että ei ne välttämättä ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha. Laitatko linkin tutkimukseen, joka (a) kertoo miten homous periytyy ja (b) että homoseksuaali vähemmistö on haitaksi ihmispopulaation menestymiselle.
Vai esittelitkö taas mutu-fiiliksiä kuin ne olisivat totta. Kun et parka raukka ymmärrä että ei ne välttämättä ole.Mikään populaatio ei selviä jos se syntyy homoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään populaatio ei selviä jos se syntyy homoksi.
Homoja on pieni vähemmistö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoja on pieni vähemmistö.
Siksi evoluutio hävittääkin ne tarpeettomana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi evoluutio hävittääkin ne tarpeettomana.
Kyllä ihmislaji on agressivinen ja raaka. Halutessaan voi syrjäyttää lopullisesti marginaalin eli homot ja lesbot
- Anonyymi
Ja milläköhän pätevyydella ja minkä tutkimustulosten perusteena esität näitä väitteitäsi?
Onko ainoa peruste laitauskovaisen rajaton omahyväisyys ja täydellinen itsekritiikin puute, joka estää ottamasta edes huomioon sellaista mahdollisuutta, että ehkä sinun mutu-fiilikset eivät olekkaan Jumalan lausumia totuuksia?- Anonyymi
Evoluutioteoria edellyttää, että eri sukuolta olevat yhtyvät toisiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evoluutioteoria edellyttää, että eri sukuolta olevat yhtyvät toisiinsa.
Siis:
Evoluutioteoria edellyttää, että eri sukupuolta olevat yhtyvät toisiinsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis:
Evoluutioteoria edellyttää, että eri sukupuolta olevat yhtyvät toisiinsa.Nytjkö laitauskovainen opettaa evoluutioteoriaa? Ja pieleen menee.
Kerrotko (a) minkä tutkimuksen mukaan homous periytyy ja (b) että homoseksuaali vähemmistö on haitaksi ihmispopulaation menestymiselle.
Nykyisen syntteettisen evoluutioteorian ero Darwinin evoluutioteorian kantamuotoon on mm se, että nykyinen on paljon enemmän populaaltiokesekistä eikä vain yksilökeskeistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nytjkö laitauskovainen opettaa evoluutioteoriaa? Ja pieleen menee.
Kerrotko (a) minkä tutkimuksen mukaan homous periytyy ja (b) että homoseksuaali vähemmistö on haitaksi ihmispopulaation menestymiselle.
Nykyisen syntteettisen evoluutioteorian ero Darwinin evoluutioteorian kantamuotoon on mm se, että nykyinen on paljon enemmän populaaltiokesekistä eikä vain yksilökeskeistä.Minä olen ateisti, etkö sinä?
Koiraat eivät lisäänny keskenään sen paremmin kuin naaraatkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ateisti, etkö sinä?
Koiraat eivät lisäänny keskenään sen paremmin kuin naaraatkaan.Anteeksi.
Sivistymättömyytesi sai minut tekemään hätäisen johtopäätöksen ja luulin sinua uskovaiseksi. Olen pahoillani, jos loukkasin sinua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi.
Sivistymättömyytesi sai minut tekemään hätäisen johtopäätöksen ja luulin sinua uskovaiseksi. Olen pahoillani, jos loukkasin sinua.Pääasia, että ymmärsit miten luonnon ja evoluution vastaista homous on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia, että ymmärsit miten luonnon ja evoluution vastaista homous on.
Itse olet evoluution vastainen otus valehtelija ja vääristelelijä
- Anonyymi
Homoseksuaalisuus ei ole tarttuvaa. Heterot saavat olla rauhassa. Se on synnynnäistä monien tieteellisten tutkimusten perusteella. Myöskään esimerkki ei vaikuta tavalliseen ihmiseen.
- Anonyymi
Se on pahempaa! Se on valheellisia lakeja.
- Anonyymi
ArtoTTT
Itseasiassa
Haastateltavat kertoivat siitä, että ”homoilu” tai ”lesboilu”
olisi muotia nuorten keskuudessa (vrt. myös Leck 1995, 195). Sara
(17) kertoi sen olleen ”yleinen trendi koulun tyttöjen keskuudessa”. Juho
taas kertoi, että hänen lukiossaan oli ihan tavallista, että pojat halailivat
toisiaan ja loikoilivat käytävillä päällekkäin. Mira (18) muisteli tilannetta
koulussaan: ”Tietää, että lukion kakkosella tulee aina sellanen, että tyttöjen
täytyy kokeilla, että minkälaista on olla biseksuaali”. Vaikuttaakin
siltä, että varsinaisesti homous ja lesbous eivät olisi ihailun kohteena, vaan
pikemminkin biseksuaalisuus sellaisena kuin se näyttäytyy mainosten,
musiikkivideoiden ja elokuvien sisällöissä. Näihin kuviin liittyy usein
sukupuolirajojen rikkominen.
Seksuaalisuus ja sukupuoli koulussa
ethesis.helsinki.fi/julkaisut/val/.../lehtonen/seksuaal.pdf - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Itseasiassa
ethesis.helsinki.fi/julkaisut/val/.../lehtonen/seksuaal.pdfIhan hirveää.
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Itseasiassa
ethesis.helsinki.fi/julkaisut/val/.../lehtonen/seksuaal.pdfSitä tehdään, mikä tuntuu kivalta.
Sellaista vältetään, josta ei tykätä. Näin menee elämässä.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sitä tehdään, mikä tuntuu kivalta.
Sellaista vältetään, josta ei tykätä. Näin menee elämässä.Homoutta tulee vältää.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sitä tehdään, mikä tuntuu kivalta.
Sellaista vältetään, josta ei tykätä. Näin menee elämässä.Että kaksi nàismaista siellä.
Ja sellaiset maneerit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Itseasiassa
ethesis.helsinki.fi/julkaisut/val/.../lehtonen/seksuaal.pdfLoistavaa analyysiä sinulta taas kerran, mikäpä uskovaa miestä enemmän kiinnostaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoutta tulee vältää.
Sinua tulee välttää
- Anonyymi
”Se pohjautuu vääristyneeseen ajatukseen, jonka mukaan heteroseksuaalisuus ei ole synnynnäinen ominaisuus.”
Onko sinun lähteesi Saatana, koska tuo on valhe.- Anonyymi
Mikä on valhe?
- Anonyymi
Sekä heteroseksuaalisuus että homoseksuaalisuus ovat synnynnäisiä. Jo sikiön aivoissa tapahtuu hormonaalinen toiminta, jolloin noin 5-10 prosenttia syntyy homoseksuaaleina ja enemmistö heteroina.
- Anonyymi
Kukaan ei synny homoksi sen entmpää kuin pedofiiliksikään.
- Anonyymi
ArtoTTT
Ei 5-10% riitä mihinkään, homopropaganda taisi aloittaa 2% synnynnäisestä muuttumattomasta ominaisuudesta. Nyt mennään jo hurjissa kaksinumeroisissa luvuissa tämän "synnynnäisen muuttumattoman ominaisiuuden kanssa.
Ennen 2000-lukua vain noin viisi prosenttia eri-ikäisistä naisista ilmaisi seksuaalista mielenkiintoa muita naisia kohtaan (he olivat kuitenkin voittopuolisesti kiinnostuneet miehistä). Tämä vakiintunut tilanne muuttui merkittävästi nuoremmissa ikäluokissa 2000-luvulle tultaessa. Vuonna 2007 noin 25 prosenttia ja vuonna 2015 noin 35 prosenttia alle 30-vuotiaista naisista raportoi seksuaalisesta kiinnostuksestaan miesten lisäksi myös naisiin.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-valinen-halu/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Ei 5-10% riitä mihinkään, homopropaganda taisi aloittaa 2% synnynnäisestä muuttumattomasta ominaisuudesta. Nyt mennään jo hurjissa kaksinumeroisissa luvuissa tämän "synnynnäisen muuttumattoman ominaisiuuden kanssa.
Ennen 2000-lukua vain noin viisi prosenttia eri-ikäisistä naisista ilmaisi seksuaalista mielenkiintoa muita naisia kohtaan (he olivat kuitenkin voittopuolisesti kiinnostuneet miehistä). Tämä vakiintunut tilanne muuttui merkittävästi nuoremmissa ikäluokissa 2000-luvulle tultaessa. Vuonna 2007 noin 25 prosenttia ja vuonna 2015 noin 35 prosenttia alle 30-vuotiaista naisista raportoi seksuaalisesta kiinnostuksestaan miesten lisäksi myös naisiin.
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-valinen-halu/Selvä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/finsex-naisten-valinen-halu/Voi Arto-kulta, etkö vieläkään ole päässyt eroon mieltäsi riivaavasta kiinnostuksestasi toisten ihmisten seksuaalista käyttäytymistä kohtaan?
Sinulle ei siis vieläkään seksuaalinen väkivalta lapsia ja naisia kohtaan ole mainitsemisen arvoista, sen sijaan samaa sukupuolta olevien välinen seksuaalinen touhu vallitsee mieltäsi laittomuutena vaikka Raamatullinen esivaltamme on osoittanut toisin. - Anonyymi
Tiede on osoittanut juuri päinvastaista, vahvaa geneettistä yhteyttä ei ole
- Anonyymi
Homoseksuaalisuus on kaikkina aikoina pysynyt vakiona. Kun aikoinaan haastateltiin ihmisiä ja kysyttiin sukupuolista suuntautumista, kaikki eivät vastanneet todenmukaisesti. Kun se oli silloin vielä rikoslain alainen, eivät kaikki uskaltaneet tunnustaa olevansa mitä olivat. Kyselyiden tulos on siis ollut virheellinen, eikä siihen pidä luottaa.
- Anonyymi
Kyselyn tulokseen ei voi luottaa, kun se ei tue oletustasi että homous on pysynyt vakiona? Olet kova poika selittämään. Todellisuudessa nykyaikana monet heterot ovat kiinnostuneita homostelusta varsinkin tytöt ja naiset. Sellainen käytös on siis lisääntynyt eikä mikään vakio.
- Anonyymi
Täysin selvä asia.
- Anonyymi
KOMMUNISMIA
- Anonyymi
Kyllä sinä synnyit. Nyt yrität vaan vierittää syytä jonkun toisen vastuulle.
- Anonyymi
Ohut taas paskaa ihmisestä jota et edes tunne,
- Anonyymi
Olisi liian julmaa, että syntyisi homoksi.
- Anonyymi
Homoseksuaalit ovat samanlaisia ihmisiä kuin muutkin, vaikka he tykkäävät ja rakastuvat samaa sukupuolta olevaan ihmiseen. Miksi se, että he elävät niin, olisi millään tavalla sinun asiasi tai ongelmasi? Kyyläätkö sinä noin niin kuin muutenkin muitten ihmisten tekemisiä ja elämistä: heidän pukeutumistaan, ruokailutapojaan, matkustamistaan tai harrastuksiaan jne.? Oletko ehkä kontrollifriikki?
Et tunne asiaa.
Kun vihdoin aloin elämään miehen kanssa, niin totesin että minun olisi pitänyt elää miehen kanssa aina.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoseksuaalit ovat samanlaisia ihmisiä kuin muutkin, vaikka he tykkäävät ja rakastuvat samaa sukupuolta olevaan ihmiseen. Miksi se, että he elävät niin, olisi millään tavalla sinun asiasi tai ongelmasi? Kyyläätkö sinä noin niin kuin muutenkin muitten ihmisten tekemisiä ja elämistä: heidän pukeutumistaan, ruokailutapojaan, matkustamistaan tai harrastuksiaan jne.? Oletko ehkä kontrollifriikki?
Sairaita ne on !
Jos ei ymmärrä, ettei pultti voi yhtyä pulttiin niin sairas on, Anonyymi kirjoitti:
Sairaita ne on !
Jos ei ymmärrä, ettei pultti voi yhtyä pulttiin niin sairas on,Olet liian yhdyntäkeskeinen. Se ei tosin ole ihan sairasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaita ne on !
Jos ei ymmärrä, ettei pultti voi yhtyä pulttiin niin sairas on,Kyllä se juuri noin on.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Et tunne asiaa.
Kun vihdoin aloin elämään miehen kanssa, niin totesin että minun olisi pitänyt elää miehen kanssa aina.Kaksi naismaists tosiaan siellä.
🤓 - Anonyymi
Ovatko vanhempasi siis olleet todella julmia pakottaessaan sinut syntymään tuollaiseksi kuin olet, ihmiseksi jonka intohimoinen kiinnostus toisten ihmisten seksuaalista käyttäytymistä hallitsee elämääsi?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
En ole kyllä huomannut.
Olet aina kännissä.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
En ole kyllä huomannut.
Et huomaa mitään muutakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Et huomaa mitään muutakaan.
Huomaan jatkuvasti, että sinä olet siinä moittimassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaita ne on !
Jos ei ymmärrä, ettei pultti voi yhtyä pulttiin niin sairas on,Pultti saarnaaja on vikapää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaita ne on !
Jos ei ymmärrä, ettei pultti voi yhtyä pulttiin niin sairas on,"Sairaita ne on" mies sairas olet itse sinä voit yhtyä vaikka vasaran pöllö
- Anonyymi
Niin tosiaan homous on geeneissä piru!;
- Anonyymi
Jos kukaan ei synny homoksi, niin kuvaile sitten meille se hetki, jolloin nuori ihminen "ryhtyy" homoksi siitäkin huolimatta, että uskonto ja jopa maallinen laki sen kieltää.
Voiko ihminen valita sukupuolisen suuntautumisensa? Valtaosa meistä valitsee heterouden? Missä tilanteessa lapsi valinnan tekee ja miten? Omalta kohdaltani en muista tilannetta.
Suomessa rangaistavuus poistettiin muutama vuosikymmen sitten, mutta yhä vielä joissakin maissa kiinni joutunut saa kuolemantuomion. Miksi ottavat sen riskin?
Onko homous jokin rikollisuuden muoto? Syntyykö ihminen rikolliseksi ja ottaasitten tällaisen toiminnan ohjenuorakseen? - Anonyymi
Kuitenkaan suurin osa väittää, että ei ole itse valinnut homouttaan ja kärsii siitä.
Heterot jatkuvasti unohtavat, että ei ole syntiä omata homotaipumusta. Vasta homoseksuaalinen TEKO on syntiä ja väärin. Maailmamme on täynnä kaikenlaisia vikoja, sairauksia yms. , koska emme asu paratiisissa.
Ongelma on siinä, että läheskään kaikki eivät pysty hillitsemään seksuaalisuuttaan selibaattiin niin kuin tässä tapauksessa tulisi toimia. Ne jotka pystyisivät kieltäymykseen harrastavat sitä myös, koska esimerkki lisää kiusaukseen lankeamista. (Jeesus K. tuli myös homojen syntiä varten huom.)
Kaikkein tyhmintä on hyväksyä ko. teot ja vihkiä heidät avioliittoon Jumalan edessä. Se eksyttää 100 prosenttisesti pois armosta ja pelastuksesta.
Tunnustaessaan tekonsa ja taipumuksensa Jumalalle saa armon ja usein pääsynkin syntisestä halustaan. Niinhän se on heteroillakin. Jos on tarpeeksi vahva synnintunto, ei niin helposti lankea tekoihin.
Raamatun mukaan kaikkia odottaa kadotus, jotka...- Anonyymi
Vahva tunnustaa olevansa edes alkoholisti, varas tai murhaaja o m a s t a syystään.
Anonyymi kirjoitti:
Vahva tunnustaa olevansa edes alkoholisti, varas tai murhaaja o m a s t a syystään.
Näin se todella on.
Toisaalta vaikka en itse tekisi yhtään "homotekoa" niin lopputulos olisi sama. Ei pelastusta.
Olen mennyt avoliittoon kirkossa naisen kanssa, mutta emme sentään Jumalan edessä, vaan papin.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Näin se todella on.
Toisaalta vaikka en itse tekisi yhtään "homotekoa" niin lopputulos olisi sama. Ei pelastusta.
Olen mennyt avoliittoon kirkossa naisen kanssa, mutta emme sentään Jumalan edessä, vaan papin.Mene muualle länkyttään!
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Entä sinä? Minne voisit mennä täältä?
Mikset häijy jo? Sinusta puhuttiin!
Kuutio ei taaskaan huomioi sinua. Se todeIIa Iihava ToIIo. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Näin se todella on.
Olen mennyt avoliittoon kirkossa naisen kanssa, mutta emme sentään Jumalan edessä, vaan papin.Kuutiohan on vedeIIyt sinua nàismaista PyIIyyn‼️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuutiohan on vedeIIyt sinua nàismaista PyIIyyn‼️
Jahas, siinä se on taas Hurskas Kyylä kyyläämässä muitten ihmisten elämää. Hankkisit oman elämän 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset häijy jo? Sinusta puhuttiin!
Kuutio ei taaskaan huomioi sinua. Se todeIIa Iihava ToIIo.Kyllä se on niin, että Hurskas Kyylä on se tollo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene muualle länkyttään!
Voi sentään, onkos se pikku Hurskas Kyylän pinna tiukalla 🤪
- Anonyymi
Homo-, bi- ja muu seksuaalisuus on aivan normaalia, eikä tuhansia vuosia vanhat Lähi-idän paimentolaisheimon myyttiset tarinat muuta miksikään tätä tosiasiaa.
Kaikki jumalat ovat ihmisten mielikuvituksen tuotteita, eikä sellaisilla mielikuvitusolennoilla ole mitään valtaan mihinkään, ellei ihminen itse emotionaalisessa epävarmuudessaan anna niille sellaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaus ja murha ovat Suomen lainsäädännön mukaan rikoksia, alkoholismi tai homoseksuaalisuus eivät ole. Etkö sinä ole tiennyt tätä tosiasiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaus ja murha ovat Suomen lainsäädännön mukaan rikoksia, alkoholismi tai homoseksuaalisuus eivät ole. Etkö sinä ole tiennyt tätä tosiasiaa?
Homouskin oli rikos ja sairaus.
Ne ovat ihan ihmisten päätöksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas, siinä se on taas Hurskas Kyylä kyyläämässä muitten ihmisten elämää. Hankkisit oman elämän 🤣🤣
Niin näytät tosiaan taas tekevän 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat ihan ihmisten päätöksiä.Se, että homouseksuaalisuus oli joskus rikos ja se luokiteltiin sairaudeksi, oli vanhakantaisen, tietämättömyydestä ja ennakkoluuloista johtuneen ajattelun tulos.
Enää homoseksuaalisuus ei ole rikos eikä sairaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että homouseksuaalisuus oli joskus rikos ja se luokiteltiin sairaudeksi, oli vanhakantaisen, tietämättömyydestä ja ennakkoluuloista johtuneen ajattelun tulos.
Enää homoseksuaalisuus ei ole rikos eikä sairaus.Olisi syytä olla! Ei samansukupuoliset voi keskenään jatkaa sukua, kyllä se on vähintään valuvika, jota kukaan ei halua, vaikka maailmassa onkin liikaa väkeä ja voisi toivoa, että afrikkalaiset, kiinalaiset yms. olisivat kaikki homoja ja naiset eivät koeputkilapsia haluaisi. Vitsi vitsi!
(Viimeisinä päivinä kaikki eksyvät pois totuudesta) Anonyymi kirjoitti:
Olisi syytä olla! Ei samansukupuoliset voi keskenään jatkaa sukua, kyllä se on vähintään valuvika, jota kukaan ei halua, vaikka maailmassa onkin liikaa väkeä ja voisi toivoa, että afrikkalaiset, kiinalaiset yms. olisivat kaikki homoja ja naiset eivät koeputkilapsia haluaisi. Vitsi vitsi!
(Viimeisinä päivinä kaikki eksyvät pois totuudesta)Se että ei voi jatkaa sukua, ei tietenkään ole rikos.
Älä eksy pois totuudesta.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Se että ei voi jatkaa sukua, ei tietenkään ole rikos.
Älä eksy pois totuudesta.Evoluutio edellyttää suvun jatkumista.
- Anonyymi
Raamatussa osoitetaan ankarin sanoin kielletyksi miehen siemenen omaehtoinen tuhlaaminen paikkaan, jossa siitä ei voi kehittyä Jumalan tarkoittamaa ihmistä.
-vaimon luonnonvastaiset yhteydet,
-kuukautistilassa oleva vaimo,
-toinen mies,
-vaimon pettäminen toisten miesten kanssa
-eläimeen sekaantuminen,
-jo pelkkä miesenkeleiden seksuaalinen himoitseminen ilman tekoja,
Kommenttisi mukaan todella monia naisen kanssa avioliitossa eläviä miehiäkin mitä ilmeisimmin odottaa mainitsemasi kadotus.
Mahtaako nykymiehen grilliin joutumista estää edes upotuskaste ja suullinen synnintunnustaminenkaan? Mitä arvelet? Anonyymi kirjoitti:
Evoluutio edellyttää suvun jatkumista.
Kuitenkin on niitä, jotka eivät voi sukua jatkaa tai eivät muuten vaan jatka.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kuitenkin on niitä, jotka eivät voi sukua jatkaa tai eivät muuten vaan jatka.
He ovatkin evoluution mukaan hyödyttömiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi syytä olla! Ei samansukupuoliset voi keskenään jatkaa sukua, kyllä se on vähintään valuvika, jota kukaan ei halua, vaikka maailmassa onkin liikaa väkeä ja voisi toivoa, että afrikkalaiset, kiinalaiset yms. olisivat kaikki homoja ja naiset eivät koeputkilapsia haluaisi. Vitsi vitsi!
(Viimeisinä päivinä kaikki eksyvät pois totuudesta)Mikään ei saa estää sinun oikeuttasi olla väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Viimeisinä päivinä kaikki eksyvät pois totuudesta)Huomaa miten tyhmä pääsi monistelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ovat ihan ihmisten päätöksiä.Ei ole aina ollut joss tunnet historiaa eikä olemalla homo
Keneltäkään pois otappas asioista selvää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene muualle länkyttään!
Mikäs sinä olet toisia pois ajamaan. Mene itse vaikka siperiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoseksuaalisuus on rikos ihmisyyttä kohtaan, ymmärtävä tkö homot ja lesbot tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoseksuaalisuus on rikos ihmisyyttä kohtaan, ymmärtävä tkö homot ja lesbot tämän.
Sinä joka kirjoitat "hoseksuaalisuus on aina rikos ihmisyyttä vastaan" sinä et ymmärrä mistään mitään.haluatko tästä alioikeuteen
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Entä sinä? Minne voisit mennä täältä?
Mene sinä, sinä olet ongelma!
- Anonyymi
Ainakin sellaista asiaa on tutkittu jo todettu
että Lapsena hyväksikäytetyksi joutuminen.
Osittain vaikuttaa Lapsen seksuaaliseen suuntautumiseen
myöhemmällä iällä.Kaikki vaikuttaa. Mutta ei tiedetä mitkä asiat vaikuttavat siihen, että isä ja äiti saavat homopojan, tai biseksuaalisen.
- Anonyymi
Vihapuhe väärästä seksistä vaikuttaa oli mukana kuva Jumalasta tai ei.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kaikki vaikuttaa. Mutta ei tiedetä mitkä asiat vaikuttavat siihen, että isä ja äiti saavat homopojan, tai biseksuaalisen.
Tomppeli.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sinäkö tiedät paremmin?
Osoita, ettet ole tomppeli.Kympin viini on tollojen mielestä hienoa. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kympin viini on tollojen mielestä hienoa. 😂
Mässäävät edelleen haIpoja hiiIareita ja kaikkea epäterveellistä.
Anonyymi kirjoitti:
Jumilla tuottaa hienoja viinejä. Oli sitten vaikka kuusi euroa. Siellä on myös suomalaisten pitämä viinitila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vastaavasti kyylääminen on Hurskas Kyylän elämäntehtävä. Lie siinä Pietarilla kaljunkupeessa kynsimistä Kyylän elämänkirjaa plaratessaan 🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Ja vastaavasti kyylääminen on Hurskas Kyylän elämäntehtävä. Lie siinä Pietarilla kaljunkupeessa kynsimistä Kyylän elämänkirjaa plaratessaan 🤣🤣🤣
Suomessa kateellisuus vie kalatkin vedestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista sinun Hinaajan ja Turren elämä siis on.
Kaksi todella surkeaa ToIIoa! - Anonyymi
Oikeassa olet!!!
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sinulla on taipumus kuvitteluun.
Näet varmaan sellaisia unia.Että näet unia Harkimosta.
Kuutiohan on aivan tajuttoman Iihava! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi todella surkeaa ToIIoa!Niin täällä tämä turren kimpussa taas sairasta on vain sinun henkilökohtainen hyökkääminen täällähän pitää keskustella uskonasioista ei ulkonäköasioista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi todella surkeaa ToIIoa!Niin torren ja kumppanin haukkuja joka täällä muistuta millaisia toiset ulkoisesti ovat. Mikäs sinä itse olet rotta prinsessa!!
- Anonyymi
Se olisi todella julmaa jos syntyisi.
- Anonyymi
Onhan täällä syntiinlankeemuksen jälkeisessä maailmassa monenlaisia muitakin taipumuksia ja ongelmia, joiden kanssa kamppailla.
Synnin kannalta ei ole merkitystä onko homous synnynnäistä vai ei.
Joka tapauksessa se ei ole Jumalan alkuperäisen luomistyön mukaista ja sen toteuttaminen on Jumalan tahdon vastaista, jonka Jumala kieltää selvästi sanassaan.
- Anonyymi
Ei niin. Se olisi sairasta.
- Anonyymi
Toden totta olisi.
- Anonyymi
Aloittajalla on väärää tietoa. Kyllä homoksi syntyy noin 5-10 prosenttia ihmisistä. Tutkittua tietoa löytyy. Jo äidin kohdussa sikiön aivojen hypotalamus inah3:ssa tapahtuu hormonaalinen toiminta. Joskus siinä sattuu poikkeavuuksia, jotka vaikuttavat syntyvän lapsen aikuisiän seksuaaliseen käyttäytymiseen. Kyllä lapsen vanhemmat jo vauvaiässä huomaavat lapsen poikkeavaa käytöstä verrattuna muihin lapsiin.
- Anonyymi
Tämä on tieteellisesti todistettua tutkittua tietoa, joka on luotettavaa. muut ovat vain mutu-oletuksia joilla ei ole mitään tieteellistä pohjaa eikä arvoa.
- Anonyymi
Kukaan ei synny heteroksi. Ihmisen suuntautuminen valikoituu muun kehityksen mukana.
- Anonyymi
Totta, tein tuosta kyselyä omassa tutkimuksessa vanhempien homojen kanssa , tavatuista kaikki kertoi tulleensa hyväksikäytetyksi nuorena. Homojen hinku lasten pariin on ehdottamasti sairas ilmiö ,tämä taisi olla vihreän liikkeen juurilta nykyään myös komukat on pervoja ideoita esittämässä ,
Tuo on kyllä ihan kuin Pulimatkan tutkimus.
Itse olen kysynyt tutuilta homoilta asiaa: kaikilla tavallinen lapsuus. Myös minulla.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tuo on kyllä ihan kuin Pulimatkan tutkimus.
Itse olen kysynyt tutuilta homoilta asiaa: kaikilla tavallinen lapsuus. Myös minulla.Kuutiohan on jopa Soinia paksumpi.
Aikamoinen saavutus! - Anonyymi
Oletteko tutkineet myös miksi takavuosien rikosilmoituksista päätellen suomessa uskovia isejä kiinnostivat seksuaalisesti omat alaikäiset lapset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuutiohan on jopa Soinia paksumpi.
Aikamoinen saavutus!Ja aikamoinen saavutus roikkua ja haukkua päivästä viikosta kuukaudesta toiseen. Eikös täällä keskitytä uskonasilihin eikä ulkonäköasipihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuutiohan on jopa Soinia paksumpi.
Aikamoinen saavutus!Ja kuutiota puhuu ikilieruinen rasvapallo
- Anonyymi
Kukaan ei vielä ole kyennyt kertomaan miksi ihminen syntyy sellaiseksi kuin syntyy.
Miksi sukupuoli valikoituu mieheksi tai naiseksi, eli miksi uros- ja naaras-ihmisten määrä on maanosasta tai valtiosta riippumatta melko vakio?
Samoin muut ihmisen ominaisuudet, niitä voidaan selittää geenien ja muiden alkutekijöiden käyttäytymisellä, mutta miksi ne käyttäytyvät siten kuin käyttäytyvät.
Kukaan ei myöskään ole kyennyt selittämään miksi ihmiset ovat erilaisia ja miksi seksuaalinen käyttäytyminen poikkeaa toisten käyttäytymisestä.
Tarkoitan, että ellei jotakin oikeasti kyetä todistamaan oikeaksi niin miksi tuollaisia aloituksia laaditaan ja tällaisissa ketjuissa valopäät esittelevät omaa tietämättömyyttään tietona.
Mitä ylipäätään kenellekään toiselle kuuluu mitenkään toisen touhut, ellei tämä riko lakia ja tee toiselle ihmiselle jotakin pahaa?
Aloittaja voisi aivan aluksi kertoa, miksi lähestyy otsikossa esitettyä asiaa ja mitä hän siitä oikeasti tietää, siis tietää eikä luule tietävänsä.- Anonyymi
"Mitä ylipäätään kenellekään toiselle kuuluu mitenkään toisen touhut, ellei tämä riko lakia ja tee toiselle ihmiselle jotakin pahaa?"
Juuri noin. Ja miksi kyylätä muitten ihmisten sukupuolisuutta ja solvata heitä siitä, elle se ole yhtenäistä oman sukupuolisen suuntautumisen kanssa?
Hurskaiden homo-kyylääminen perustuu tietysti tuhansia vuosia vanhan paimentolaisheimon myyttisten tarujen maailmankuvaan, jonka he ovat omaksuneet, mutta miksi levittää sitä homofoobista sanomaa vielä nytkin, sitä minä en ymmärrä, vaan saattaa siinä olla pelkoa omien homoseksuaalisten tunteiden olemassaolostakin.
- Anonyymi
Raamatun mukaan pieni joukko vaeltaa kapeaa taivastietä, valtaosa viihtyy nelikaistapikitiellä joka päättyy h vettiin.
Siis pieni joukko halajaa päästä luojan taivaaseen, loput rakastaa kaikkea roskaa jonka loppu on kadotus.
Saa valita ihan ite.- Anonyymi
Hieno homma? Vaikka Jumala jo Maailman perustusta laskiessaan on tehnyt valintansa ihmisten loppusijoituksen suhteen, niin ihan kiva että saa vielä vapaalla tahdollaankin valita juuri sen minkä Kaikkivaltias on jo tiennyt ennalta.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Siitä huolimatta jokainen tekee sapattina arkisia asioita.
Kuutio vetelee esim.sinua silloin berberiin.
- Anonyymi
Raamattu on tarukirja muitten tarujen joukossa, eikä sillä ole sen kummempaa merkitystä ihmisen eläessä kuin minkä sille kukin antaa, eikä kuoleman jälkeen mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä hekumoit sitä kyylätessä 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole yhtään mitään olioita, joka sitä voisi edes nähdä. Turhaa haavelilua kerrassaan.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Eikä ole yhtään mitään olioita, joka sitä voisi edes nähdä. Turhaa haavelilua kerrassaan.
Että sellaista sinä Pérvo haaveilet.
Voi teitä kahta nàismaista Iihavaa ToIIoa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sinä toimit niin.
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sellaista sinä Pérvo haaveilet.
Voi teitä kahta nàismaista Iihavaa ToIIoa!Sinä joka jatkuvasti haukut tolloiksi itse olet vähäaivoinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torren haukkujalla on aina seksimielessä onko niin puutteessa vai onko kateellinen.
Et tiedäkään kuinka kapea se tie on.
Joka kävelee apua tarvitsevan ohi, hän kävelee Jeesuksen ohi. Heidät heitetään ikuiseen kärsimykseen- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Et tiedäkään kuinka kapea se tie on.
Joka kävelee apua tarvitsevan ohi, hän kävelee Jeesuksen ohi. Heidät heitetään ikuiseen kärsimykseenPyIIyIeikit siellä mielessä.
Turhaan projisoit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sinä toimit niin.
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä joka jatkuvasti haukut tolloiksi itse olet vähäaivoinen
Niin toki oIetkin.
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torren haukkujalla on aina seksimielessä onko niin puutteessa vai onko kateellinen.
Että sellainen sinulla mielessä.
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PyIIyIeikit siellä mielessä.
Turhaan projisoit.Ootko kateellinen pylkyleikeistä puhuja
- Anonyymi
Kukaan ei synny uskovaiseksi! Kyllä se on kasvuympäristöstä saatu sairaus.
- Anonyymi
Tuo on vihapuhetta uskovia kohtaan. Aloituksessa ei sanottu homoutta sairaudeksi
- Anonyymi
Joku tolkku sentään on.
- Anonyymi
Tässä keskustelussa ei ole tutustuttu tieteelliseen tutkimukseen, vaan tehty omia arvailuja, joilla ei ole mitään perustaa totuuden kanssa ja siten arvottomia. Monien tarkkojen tieteellisten tutkimusten perusteella asiaa on selvitetty. On tultu siihen johtopäätökseen, että sukupuolinen käyttäytyminen aikuisiässä kehittyy jo äidin kohdussa sikiön aivoissa. Joissakin harvoissa tapauksissa siellä tapahtuu poikkeavia kehityksiä hormoneissa, jotka vaikuttavat myöhemmin sukupuoliseen käyttäytymiseen. Homous ei ole perinnöllistä eikä se johdu geeneistä. Sitä ei myöskään voida enää syntymän jälkeen muuttaa.
- Anonyymi
Tämän viestiketjun aloittaja on itse homo kun tuollaista väittää.
Minä olen hetero, ei minusta saa tekemälläkään homoa.
Aloittaja tuntee vetoa samaan sukupuoleen ja luulee että kaikki ovat samanlaisia kaappihomoja kuin hän itse on.
Ihminen syntyy joko homoksi tai heteroksi.
Aloittaja on syntynyt homoksi koska sanoo voivansa tulla houkutelluksi homoilemaan.
Minua ei pysty kukaan sellaiseen houkuttelemaan koska olen hetero.
Homot itse pitävät suurinta porua muista homoista, siis oman homoutensa itseltään kieltävät kaappihomot.
Rupee jo kyllästyttämään tuollaisten kaappihomojen jatkuvat vinkumiset! - Anonyymi
Tulipa tässä pari asian tuntevaa viestiä. Hyvä.
- Anonyymi
Minä en kiellä, etteikö homoksi voi myös syntyä, mutta onko sitä tarpeeksi tutkittu mistä se johtuu. Totuushan on se, että ihmisen samoin kuin muidenkin nisäkkäiden on olla hetero, jotta voisivat lisääntyä. Tämä on luonnon laki. Itse epäilen syyksi luonnon saastumista. Kaikenlaisia kemikaaleja ja hormooneja syydetään luontoon. Kai niillä voi olla elävään olioon jotain merkitystä. Jos näin on, niin kai asian hyväksi voi vielä jotain tehdä. Tutkimusta on lisättävä, päästöjä vähennettävä yleensäkin auttaa se kun asioihin suhtautuu vailla kiihkoa ja alkaa ajattelemaan oikeasti.
Siinä tapauksessa homoja ei pitäisi olla Afrikassa, mutta Kiinassa valtavasti. Myös eläinten homous pitäisi olla Kiinassa kovaa luokkaa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Siinä tapauksessa homoja ei pitäisi olla Afrikassa, mutta Kiinassa valtavasti. Myös eläinten homous pitäisi olla Kiinassa kovaa luokkaa.
Siellä tosiaan kaksi nàismaista.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kyllä ne saasteet kulkee sinnekin ilmojen ja ihmisten mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä tosiaan kaksi nàismaista.
Ja siellä rotan pieru kommentoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siellä rotan pieru kommentoi
Niinpä näytät taas kommentoivan.
🤓
- Anonyymi
Se olisi liian kova rangaistus jos syntyisi homoksi.
- Anonyymi
Hhahaa homous on synnynnäistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhahaa homous on synnynnäistä
Todista
- Anonyymi
Luojan kiitos ei!!!!
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olisi ollut kiva nähdä mitä kirjoitat, jos olisit homo.
Siellä tosiaan kaksi todella nàismaista.
Turhaan faktoja kiistät.
- Anonyymi
Pysytään nyt asiassa ja totuudessa. Nykyisin homoseksuaalisuutta on tutkittu lääketieteellisesti paljonkin eri puolilla ja uutta tietoa on saatu. Olen tutustunut moniin uusimpiin yliopistollisiin tutkimuksiin ja kaikissa niissä on todettu, että se on synnynnäistä. Se tapahtuu hormonaalisessa kehityksessä jo äidin kohdussa sikiön aivoissa. Joissakin harvoissa tapauksissa siellä tapahtuu poikkeava kehitys joka johtaa homoseksuaalisuuteen. Menkää vaikka tutkimaan yliopiston kirjastoon tai HUS:n lääketieteelliseen kirjastoon.
- Anonyymi
Ja miksei se hormonaalisuuden muutos voi johtua siitä jos äiti on käyttänyt hormonaalista ehkäisyä.
- Anonyymi
Se on oikeus ja kohtuus.
- Anonyymi
Sitä on ollut kaikkina aikoina jo ennen kuin hormonaalinen ehkäisy on keksitty.
- Anonyymi
Sus siunaa! Ei todellakaan.
- Anonyymi
ArtoTTT
Tampereella jo Sodoman meininki.
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000009928172.htmlOliko mies muualta muuttanut? Liittyykö siihen, että pahoinpitelijät eivät auta köyhiä eikä orpoja?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Oliko mies muualta muuttanut? Liittyykö siihen, että pahoinpitelijät eivät auta köyhiä eikä orpoja?
Sinä itse olet avun kohde.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä itse olet avun kohde.
Niin joskus tosiaan on. Onneksi on ystävällisiä ihmisiä.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kaksi surkeaa Iihavaa ja Iaiskaa Pummia siellä.
Mässäys maistuu ja kaikki pitää saada ilmaiseksi pynnaamalla. Viinaa menee myös päivittäin ToIIoilla. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Mikset sinä Pahuuden Lähettiläs ymmärrä edes hävetä itseäsi?
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi surkeaa Iihavaa ja Iaiskaa Pummia siellä.
Mässäys maistuu ja kaikki pitää saada ilmaiseksi pynnaamalla. Viinaa menee myös päivittäin ToIIoilla.Miten niin kaikki pitää saada ilmaiseksi, kun joka päivä näyttää rahaa menevän eri asioihin.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Miten niin kaikki pitää saada ilmaiseksi, kun joka päivä näyttää rahaa menevän eri asioihin.
Mässäykseen ja juopotteluun menee rahaa siellä.
Pyörät ja sohvan kaksi Soinia paksumpaa nàismaista ToIIoa siellä pummitte iImaiseksi ja kerjäsitte. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Miten niin kaikki pitää saada ilmaiseksi, kun joka päivä näyttää rahaa menevän eri asioihin.
Spurgujen eIämää siellä.
Missä spermainen papukaijapeitto? Heitätkö edes sen roskiin, Spurgu? - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Liian pienet paidat ToIIot hakevat ilmaiseksi paikallisesta PeIastusarmeijasta.
Anonyymi kirjoitti:
Spurgujen eIämää siellä.
Missä spermainen papukaijapeitto? Heitätkö edes sen roskiin, Spurgu?Sitä ei ole ollut ainakaan vuoteen.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sitä ei ole ollut ainakaan vuoteen.
Ahaa, täynnä spetmstahroja ja ymmärsit heittää roskiin🤔
Anonyymi kirjoitti:
Mässäykseen ja juopotteluun menee rahaa siellä.
Pyörät ja sohvan kaksi Soinia paksumpaa nàismaista ToIIoa siellä pummitte iImaiseksi ja kerjäsitte.Oli vähän pakkotilanne. Ollaan oltu tämä vuosi minun tulojen varassa hyvin pitkälti.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Oli vähän pakkotilanne. Ollaan oltu tämä vuosi minun tulojen varassa hyvin pitkälti.
Minkäs sille mahtaa ettei LehtimyyjãIlä kauppa käy ja ei kykene edes hanttihommiin.
Sinullahan ei ole varsinaisesti tuIoja vaan pieni eläke siitä johtuen että jo 15 vuotta sitten KepIottelit itsesi väärin perustein eIäkkeelle, Iaiska kun oIet. Anonyymi kirjoitti:
Minkäs sille mahtaa ettei LehtimyyjãIlä kauppa käy ja ei kykene edes hanttihommiin.
Sinullahan ei ole varsinaisesti tuIoja vaan pieni eläke siitä johtuen että jo 15 vuotta sitten KepIottelit itsesi väärin perustein eIäkkeelle, Iaiska kun oIet.Oli esimerkiksi kesällä tilanne, että uusi työnantaja ei toimittanut laitetta Jurvaan, ja sen takia ollaan yhä minun tulojen varassa.
Anonyymi kirjoitti:
Liian pienet paidat ToIIot hakevat ilmaiseksi paikallisesta PeIastusarmeijasta.
Täällä ei ole mitään Pelastusarmeijaa.
Sinulla on kaikesta huonot tiedot.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Oli esimerkiksi kesällä tilanne, että uusi työnantaja ei toimittanut laitetta Jurvaan, ja sen takia ollaan yhä minun tulojen varassa.
Täyttä vaIetta.
”Uusi työantaja”
Léhtimyyjã sai tosiaan vanhasta paikasta kenkää. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Täällä ei ole mitään Pelastusarmeijaa.
Sinulla on kaikesta huonot tiedot.Et ymmärrä ToIIona mitä tarkoittaa ”paikallinen”.
Anonyymi kirjoitti:
Et ymmärrä ToIIona mitä tarkoittaa ”paikallinen”.
Tässä tapauksessa se tarkoittaa tarkalleen ottaen Torreviejaa.
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä vaIetta.
”Uusi työantaja”
Léhtimyyjã sai tosiaan vanhasta paikasta kenkää.Nyt on uusi työnantaja.
Olet tosiaan väärässä ja levität tahallasi väärää tietoa. Se voidaan katsoa rikokseksi.Anonyymi kirjoitti:
Sinullahan ei ole varsinaisesti tuIoja vaan pieni eläke siitä johtuen että jo 15 vuotta sitten KepIottelit itsesi väärin perustein eIäkkeelle, Iaiska kun oIet.Olen ollut eläkkeellä 10 vuotta.
Olet aina väärässä.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olen ollut eläkkeellä 10 vuotta.
Olet aina väärässä.Sairaseläkkeellä olet ollut paljon pidempään!
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
10 vuotta.
Valehtelet senkin.
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet senkin.
Sinä, joka et tiedä mitään, sanot noin.
Kesäkuu 2013, ja eläke alkoi. Siitä on vähän yli 10 vuotta- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sinä, joka et tiedä mitään, sanot noin.
Kesäkuu 2013, ja eläke alkoi. Siitä on vähän yli 10 vuottaKautta leveän hanurisi, valehtelet taas.
Anonyymi kirjoitti:
Kautta leveän hanurisi, valehtelet taas.
Onko sinulla nyt todisteita? Ei tietenkään, sillä minulla on.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Eipä näy todisteita.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Laita todisteet tiskiin.
Anonyymi kirjoitti:
Laita todisteet tiskiin.
Eläkepaperi. Kesäkuu 2013. Silloin asuin Seinäjoella.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Et todistanut mitään!
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tai että sinä et ikinä usko mitään.
Sinulta en uskokaan.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Eipä näy todistetta.
Ihan huuhaata ovat taas juttusi. Anonyymi kirjoitti:
Sinulta en uskokaan.
Sitä juuri tarkoitin.
Ihan sama mitä sinulle esittää, niin automaattisesti vastaat "valetta".- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sitä juuri tarkoitin.
Ihan sama mitä sinulle esittää, niin automaattisesti vastaat "valetta".Eipä sinulta ikinä todisteita löydy vaikka itse niitä aina tivaat.
VaIhern Orjana uskottavuutesi totuuden puhumisessa on noIIaIuokkaa. Anonyymi kirjoitti:
Eipä sinulta ikinä todisteita löydy vaikka itse niitä aina tivaat.
VaIhern Orjana uskottavuutesi totuuden puhumisessa on noIIaIuokkaa.Kaikki on paperilla. Sopii tulla Jurvaan kesällä niin saat todisteen. Tiedote on ollut jo yli 10 vuotta.
torre3 kirjoitti:
Kaikki on paperilla. Sopii tulla Jurvaan kesällä niin saat todisteen. Tiedote on ollut jo yli 10 vuotta.
Eli kesä-heinä-ja elokuussa ja vielä syyskuussa.
- Anonyymi
"...heterojakaan eisaisi vihkiä vaan odottaa ihmisiltä neutraalia käyttäytymistä alkoholietiketti on homous mutta sen poistaminen ei välttämättä anna pekka hasvistolle minna kuukkaa ja anotny florensille s
nna marinia- Anonyymi
HYI mitenkä ällöttäviä homot.
Tehtää parannus ja muuttukaa normaaleiksi. Anonyymi kirjoitti:
Tehtää parannus ja muuttukaa normaaleiksi.Sinusta ei saa normaalia. Olet menetetty tapaus.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sinusta ei saa normaalia. Olet menetetty tapaus.
OIet täysin sekopää.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sinusta ei saa normaalia. Olet menetetty tapaus.
Itsestäsi kerrot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OIet täysin sekopää.
Sekopää Torre haukkuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehtää parannus ja muuttukaa normaaleiksi.Hyi miten ällöttävä oksennus olet homojen haukkuja tee itse parannus typeryydestäsi iljetys!!
- Anonyymi
Mitenkä jotkut ihmiset ovat tyhmenpiä, kuin eläimet.
Eivät ymmärrä mitä supuelimet tarkoittavat.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tarkoittavat pissausta. Monta kertaa päivässä..
OIet huvittava amislainen ToIIo.
🤓 - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tarkoittavat pissausta. Monta kertaa päivässä..
OIet todella naismainen ToIIo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OIet todella naismainen ToIIo.
Sinä joka olet aina torren kimpussa et ole edes rotan tasoinen matonen
- Anonyymi
Kukaan ei synny homoksi. Seksuaalinen suuntautuminen kehittyy ihmisen iän mukaan
- Anonyymi
Samat "tiedemiehet" jotka kertovat homouden olevan geeneissä eivät erota miestä naisesta, joten kannattaa miettiä mihin uskot. Kaiken lisäksi seksuaalisuus muuttuu ja kehittyy iän myötä.
- Anonyymi
Kukaan tiedemies ei ole sanonut että homous johtuisi geeneistä. Se on kuitenkin tiedemiespiireissä ja lääketieteellisissä tutkimuksissa todettu että se on synnynnäistä. Jo sikiön aivoissa on tapahtunut poikkeava kehitys, joka altistaa homoseksuaalisuuteen. Miksi uskotte vain ihmisten omiin harhaisiin uskomuksiin, kun tieteellistä tutkimusta löytyy. Tutustukaa uusimpiin lääketieteellisiin tutkimuksiin: Yliopiston kirjastossa tai Meilahdessa HUS:n lääketieteelliseen kirjastoon. Asiallista tietoa löytyy.
- Anonyymi
Kyllä syntyy esimerkiksi kaksoset pojat olleet alusta asti homoja eivät voi edes koskea naisiin inhoavat naisia.Samoin naisten vaatteissa liikkuvia lapsesta asti tehneet niin.Jopa niitä miehiä jotka leikkaavat peniksen pois ovat lapsesta asti kokeneet olevansa naisia vaikka penis. Syntymästä saakka.
- Anonyymi
Pamperseissa on papanoitten niskaannousua torjuvat taskut.
- Anonyymi
>>Kukaan ei synny homoksi.
Anonyymi-ap
2023-09-24 15:55:26
Sateenkaari-ideologialla pyritään lähtökohtaisesti heteroseksuaalisen suuntautumisen muuttamiseen.<<
Tätäkään foorumia ei synnytetty keskusteluun homoista, vaan luterilaisesta uskosta, mutta täällä on henkilöitä jotka lähtökohtaisesti haluavat muuttaa keskustelun kristillisestä uskosta setalaisuudeksi.
Eikö homoudesta keskusteleville ja näistä äärikiinnostuneille aitolaisille ole omaa foorumia?- Anonyymi
ArtoTTT
Sodomasta puhuttiin kyllä Raamatussakin. Anonyymi kirjoitti:
ArtoTTT
Sodomasta puhuttiin kyllä Raamatussakin.Näin on. Kauhea paikka, jossa en olisi jaksanut asua.
- Anonyymi
Joo tosiaan nämä fundamentalistit ovat huutamassa joka paikassa. Raamatun mukaan nämä tuomitsivat menevät suoraan päätä helvetin tuleen
- Anonyymi
Koronapiikit olivat tiedemiesten kehittämiä.
Ei pidä siis vastustaa tiedemiesten tekemisiä.- Anonyymi
Muistan kuinka lankarullan kokoisena jo ajattelin pyörällä ajamista, eipä tarvinnut sittemmin opetella!
- Anonyymi
Näitä kaksoistutkimuksia on tehty paljonkin. On todettu että jos kaksoset ovat syntyneet samasta munasolusta, on heillä molemmilla sama seksuaalinen suuntaus ja he ovat identtisiä. Jos kaksoset ovat syntyneet kahdesta eri munasolusta, ei se välttämättä tee heistä samanlaista suuntautuneisuutta.
Tämä aloitus on aivan naurettava ja lähtee jostain sellaisesta kummallisesta pelosta kuin aikoinaan Ahvion kirjoitukset homo invaasiosta.
Sateenkaari ideologian tarkoitus ei taatusti ole muuttaa kaikki homoiksi ihan senkään takia että ovat suurimmaksi osaksi itsekin heteroiden lapsia. Eikä toisaalta voitaisi puhua sateenkaari ajattelusta jos vain tietynlainen seksuaalinen suuntautuminen olisi sallittua. Tilannehan olisi hiukan sama kuin silloin kun homous oli rikos.
Mistä sitten homous tai yhtälailla heterous johtuu voitaneen tehdä vaikka kuinka paljon tutkimuksia mutta mikään ei viittaa kummankaan kohdalla siihen että kyse olisi ikään kuin jostain virheestä. Jos itse ajattelen asiaa näin 100% heterona eli en ole koskaan edes ajatellut että voisin olla miehestä kiinnostunut niin väistämättä mieleen tulee että jollakin tavalla asian täytyy olla synnynnäistä . Aivan kuten meille heteromiehille sekin kun alkaa herätä se kiinnostus niitä tyttöjä kohtaan. Mitä nyt itse muistan tuosta ajasta niin kukaan ei minulle sitä mitenkään sanonut että niin kuuluu olla tai tähdentänyt vaan se tapahtui kuin "itsestään" lainausmerkeissä siksi että ehkä se on hormonaalinen prosessi jota meistä suurin osa ei edes muista koska sehän on autonomisen hermoston asioita eikä siihen siksi tarvitse kiinnittää huomiota, no ei ainakaan ennen parrankasvua mutta emme me voi parrankasvuakaan ohjailla.
En kuitenkaan usko että homot sen kummemmin kuin heterotkaan voivat tuota suuntautumistaan päättää vaan se tulee sieltä jostakin "selkärangasta"
Varmaa on kuitenkin se että homous ei tartu sen enempää kuin heterouskaan. Joten otapa ihan rauhallisesti.- Anonyymi
Vielä 1990-luvulla tieteen tutkimustulokset tulivat siihen johtopäätökseen että homoseksualisuus lapsuuden ja nuoruuden traumoista mitkä siis voidaan eheyttää normaaliksi ihmiseksi.
Sitten kun valta politiikka tuli mukaan tieteeseen ja niin tiedemiehet pakotettiin muuttamaan kantojaan ja poliittisesti orientoituneet "tiedemiehet " yhtäkkiä alkoivat kaikenlaisia muunlaisia "tuloksia". Muutenkin politiikka on tunkeutunut käyttäytymis tieteisiin mikä tarkasti ottaen ei enää ole tiedettä, vaan valtapolitiikkaa. Anonyymi kirjoitti:
Vielä 1990-luvulla tieteen tutkimustulokset tulivat siihen johtopäätökseen että homoseksualisuus lapsuuden ja nuoruuden traumoista mitkä siis voidaan eheyttää normaaliksi ihmiseksi.
Sitten kun valta politiikka tuli mukaan tieteeseen ja niin tiedemiehet pakotettiin muuttamaan kantojaan ja poliittisesti orientoituneet "tiedemiehet " yhtäkkiä alkoivat kaikenlaisia muunlaisia "tuloksia". Muutenkin politiikka on tunkeutunut käyttäytymis tieteisiin mikä tarkasti ottaen ei enää ole tiedettä, vaan valtapolitiikkaa.Itseasiassa aika harvat tutkimukset saivat tuollaisia tuloksia ja onko koskaan tullut mieleesi se että jos asia olisi noin simppeli niin sittenhän heteron muuttaminen homoksikin pitäisi onnistua "suitsait" mutta näin 100% heterona epäilen tuota suuresti eikä sitä tiettävästi kukaan ole todistanut , en sitten tosin tiedä kuinka herkässä vaikka sinulla olisi mutta minulla se on ehdoton ei, olen sitten vaikka ilman vaimoa.
Toisekseen en ole koskaan oikein ymmärtänyt tätä joidenkin ihmisten tuntemaa "tuskaa" homoseksuaaleista. Antakaa herranen aika niiden olla homoja jos kaksi aikuista ihmistä tuota haluaa niin miten se on sinulta pois?
Yleensä tässä kohtaan sitten vedotaan johonkin seksuaalirikoksiin niin toki ne ihmiset jotka niitä tekevät pitää saada tuomiolle ja antaa kunnon tuomiot. Homoseksuaalit eivät kuitenkaan erotu mitenkään vaikkapa pedofilia asiassa vaan yhä edelleen suurin osa uhreista on tyttöjä ja niiden pedofiilisetien raiskaamia. Väite että homoseksuaalit olisivat alttiimpia tekemään seksuaalirikoksia on siis hölynpölyä jolle ei löydy totuuspohjaa.
Eikä sillä ole mitään väliä mitä aikaa elämme tai miten tunnemme historiaa tai no korjaan homojahan on ollut kautta historian kuten myös heteroita, eikö tuon pitäisi jo kertoa jotain.- Anonyymi
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Itseasiassa aika harvat tutkimukset saivat tuollaisia tuloksia ja onko koskaan tullut mieleesi se että jos asia olisi noin simppeli niin sittenhän heteron muuttaminen homoksikin pitäisi onnistua "suitsait" mutta näin 100% heterona epäilen tuota suuresti eikä sitä tiettävästi kukaan ole todistanut , en sitten tosin tiedä kuinka herkässä vaikka sinulla olisi mutta minulla se on ehdoton ei, olen sitten vaikka ilman vaimoa.
Toisekseen en ole koskaan oikein ymmärtänyt tätä joidenkin ihmisten tuntemaa "tuskaa" homoseksuaaleista. Antakaa herranen aika niiden olla homoja jos kaksi aikuista ihmistä tuota haluaa niin miten se on sinulta pois?
Yleensä tässä kohtaan sitten vedotaan johonkin seksuaalirikoksiin niin toki ne ihmiset jotka niitä tekevät pitää saada tuomiolle ja antaa kunnon tuomiot. Homoseksuaalit eivät kuitenkaan erotu mitenkään vaikkapa pedofilia asiassa vaan yhä edelleen suurin osa uhreista on tyttöjä ja niiden pedofiilisetien raiskaamia. Väite että homoseksuaalit olisivat alttiimpia tekemään seksuaalirikoksia on siis hölynpölyä jolle ei löydy totuuspohjaa.
Eikä sillä ole mitään väliä mitä aikaa elämme tai miten tunnemme historiaa tai no korjaan homojahan on ollut kautta historian kuten myös heteroita, eikö tuon pitäisi jo kertoa jotain.Kova on intosi homottaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kova on intosi homottaa.
No sinähän et osaa kuin noita muutaman sanan lauseita mutta kaikin mokomin yritä kumota sanomani jos siis osaat oikeasti keskustella.
- Anonyymi
No sinähän et osaa kuin noita muutaman sanan lauseita mutta kaikin mokomin yritä kumota sanomani jos siis osaat oikeasti keskustella.
Heti homotat.
Anonyymi kirjoitti:
Kova on intosi homottaa.
Jaa. Kuitenkaan hetero ei tule homoksi, eikä valitse olla homo.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Jaa. Kuitenkaan hetero ei tule homoksi, eikä valitse olla homo.
Leikit heteroa 21 vuotta.
OIet toki aina oIIut naismainen Hinaaja. Anonyymi kirjoitti:
OIet toki aina oIIut naismainen Hinaaja.Jaa, se on tämä tapaus joka on itse seksuaalisesti epävarma tai yrittää leikkiä muuta.
Kovaa se on tuollainen elämä jatkuva stressi kielletystä hedelmästä ja jumalaton feikkaaminen päällä . Onneksi hetken ja päivittäisen helpotuksen tarjoaa torre jonka yhtymisiä mielelläsi elät uudelleen vaikket ilmeisesti ole ollut edes paikalla.- Anonyymi
Jaa, se on tämä tapaus joka on itse seksuaalisesti epävarma tai yrittää leikkiä muuta.
Kovaa se on tuollainen elämä jatkuva stressi kielletystä hedelmästä ja jumalaton feikkaaminen päällä . Onneksi hetken ja päivittäisen helpotuksen tarjoaa torre jonka yhtymisiä mielelläsi elät uudelleen vaikket ilmeisesti ole ollut edes paikalla.Homoutesi tosiaan tiedetään.
Turhaan enää projisoit sitä muihin. Että sellainen tapaus siellä. - Anonyymi
Jaa, se on tämä tapaus joka on itse seksuaalisesti epävarma tai yrittää leikkiä muuta.
Kovaa se on tuollainen elämä jatkuva stressi kielletystä hedelmästä ja jumalaton feikkaaminen päällä . Onneksi hetken ja päivittäisen helpotuksen tarjoaa torre jonka yhtymisiä mielelläsi elät uudelleen vaikket ilmeisesti ole ollut edes paikalla.Että sellaisia fantasioita sinulla Hinaajalla.
Anonyymi kirjoitti:
Homoutesi tosiaan tiedetään.
Turhaan enää projisoit sitä muihin. Että sellainen tapaus siellä.Niin sitten tuo vakio vastaus kun naamio tipahtaa .
Mitä jos nyt vaan olisit edes jonkunlainen mies ja menisit reilusti homostelemaan . Surkeeta katseltavaa tuo sinun touhusi.Anonyymi kirjoitti:
OIet toki aina oIIut naismainen Hinaaja.En tullut heteroksi, enkä ole ollut mikään hinaaja kuin muutaman vuoden elämäni aikana, eikä kukaan ole pitänyt minua naismaisena.
Tuskin sellainen olisi voinut olla kaksi kertaa avioliitossa.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
En tullut heteroksi, enkä ole ollut mikään hinaaja kuin muutaman vuoden elämäni aikana, eikä kukaan ole pitänyt minua naismaisena.
Tuskin sellainen olisi voinut olla kaksi kertaa avioliitossa.OIet aina tosiaan oIIur naismainen Hinaaja ja höpöhöpöIiittosi on kerrassaan hupaisa.
🤓 Anonyymi kirjoitti:
OIet aina tosiaan oIIur naismainen Hinaaja ja höpöhöpöIiittosi on kerrassaan hupaisa.
🤓Et tiedä yhtä tärkeää asiaa. Kaksi miestä ymmärtää toisiaan paljon paremmin kuin mies ja nainen. Kun syyskuussa kohtasimme entisen vaimoni, niin oli hyvä todeta, miksi otin eron.
Tämä avioliitto on se oikea.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Et tiedä yhtä tärkeää asiaa. Kaksi miestä ymmärtää toisiaan paljon paremmin kuin mies ja nainen. Kun syyskuussa kohtasimme entisen vaimoni, niin oli hyvä todeta, miksi otin eron.
Tämä avioliitto on se oikea.Sinä et tiedä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OIet aina tosiaan oIIur naismainen Hinaaja ja höpöhöpöIiittosi on kerrassaan hupaisa.
🤓Jostain syystä sinulla on siitä kamala perskipu 🤔viittaa omiin haluihisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OIet toki aina oIIut naismainen Hinaaja.Leikit heteroa jne haukkuja. Mitäs sinä leikit tuomaria vai!! Haloo kusipää typerys!!
Anonyymi kirjoitti:
Leikit heteroa jne haukkuja. Mitäs sinä leikit tuomaria vai!! Haloo kusipää typerys!!
Mitä ihmettä, mitä tuo asia sinulle kuuluu?
Vai sinuako hän silloin hoonaili vai miksi olet niin katkera?- Anonyymi
Mitä ihmettä, mitä tuo asia sinulle kuuluu?
Vai sinuako hän silloin hoonaili vai miksi olet niin katkera?No aitolainen on katkera kun jopa torre on saanut enemmän naista 😆
Anonyymi kirjoitti:
No aitolainen on katkera kun jopa torre on saanut enemmän naista 😆
Ilmeisesti asia on noin ja siksi niin tulenarka yhä edelleen.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä mitään.
Mies ja nainen eroavat usein. Lapset vähenevät Suomessa, on kerrottu.
- Anonyymi
Niin on henkilöitä jotka ovat olleet aviossa niinsanotusti normisti""" Mutta sit huomaa et on kiinostunu naisesta onkin lespo ja mies toiseen mieheen ja tuntee olevanssa homo!! Et onko synnynnäistä?
No kerro omin sanoin onko sinulla noin vaihdettavissa tuo seksuaalinen suuntautuminen.
Minulla ei .- Anonyymi
No kerro omin sanoin onko sinulla noin vaihdettavissa tuo seksuaalinen suuntautuminen.
Minulla ei .OIet tosiaan aina ollut homo.
Ja turhaan tosiaan projisoit omaa homouttasi muihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OIet tosiaan aina ollut homo.
Ja turhaan tosiaan projisoit omaa homouttasi muihin.No sinähän homot tunnet!
Anonyymi kirjoitti:
OIet tosiaan aina ollut homo.
Ja turhaan tosiaan projisoit omaa homouttasi muihin.Eli kukaan ei voi vaihtaa seksuaalista suuntautumista
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Eli kukaan ei voi vaihtaa seksuaalista suuntautumista
OIet naismainen Hinaaja ollut aina.
SeIIaista. Anonyymi kirjoitti:
SeIIaista.Muutama vuosi ei ole "ollut aina". Ensimmäiset kokemukset olivat imemistä.
En ole muutaman vuoden ikäinen.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Muutama vuosi ei ole "ollut aina". Ensimmäiset kokemukset olivat imemistä.
En ole muutaman vuoden ikäinen.Olet aina ollut naismainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aina ollut naismainen.
Ja torren haukkuja on aina ollut rottamainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SeIIaista.Torren haukkuja on aina ollut rottamainen
Anonyymi kirjoitti:
Olet aina ollut naismainen.
Et taida voida todistamaan ikinä. Olet typerä tuuleen huutelija.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Et taida voida todistamaan ikinä. Olet typerä tuuleen huutelija.
Todistettu jo monia kertoja.
Sinulla PeIIellä ei mitään todisteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla PeIIellä ei mitään todisteita.Voiko aikuinen mies olla tosiaan noin kipeä siitä että torre on saanut naista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko aikuinen mies olla tosiaan noin kipeä siitä että torre on saanut naista?
Että siitä olet kipeänä kun Turre on saanut jotain naista joka hänet huoli.
Sinua ei huoli kukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että siitä olet kipeänä kun Turre on saanut jotain naista joka hänet huoli.
Sinua ei huoli kukaan.Sinähän tuosta tunnut olevan kipeä joka ikinen ilta.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla PeIIellä ei mitään todisteita.Tule kesällä Jurvaan, niin saat pääsi täyteen todisteita.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tule kesällä Jurvaan, niin saat pääsi täyteen todisteita.
Kolmen kimppa rakenteilla 😻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sellaisia haaveita sinulla Hinaajalla.
🤓 - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Tule kesällä Jurvaan, niin saat pääsi täyteen todisteita.
Laura todisteet tänne.
Eipä taida löytyä.
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tuosta tunnut olevan kipeä joka ikinen ilta.
Turhaan projisoit taas itseäsi.
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laura todisteet tänne.
Eipä taida löytyä.
🤓Laitapa Sinä oksennus todisteet väitteillesi!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä joka torren kimpussa jatkuvasti saat esittää todisteet oikeudessa kerjäät näköjään vaikeuksia niitä saamas pitää!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän tuosta tunnut olevan kipeä joka ikinen ilta.
Kipeä on hihhuli joka kaipaa seksiä että oikein huutaa.
Joka päivä valehtelemassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kipeä on hihhuli joka kaipaa seksiä että oikein huutaa.
Joka päivä valehtelemassaSellainen olet tosiaan.
🤓 Anonyymi kirjoitti:
Laura todisteet tänne.
Eipä taida löytyä.
🤓Kesällä Jurvaan niin todisteet panee sinut suohon.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kesällä Jurvaan niin todisteet panee sinut suohon.
Kuka maksoi teidän senioripyörät ja vuodesohvan?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Eräs rikas.
Mikset sano, että Jari. (Säälistä).
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sano, että Jari. (Säälistä).
Hänellä ei ole siihen mitään. Siksi on turha sanoa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Hänellä ei ole siihen mitään. Siksi on turha sanoa.
Tottakai on, se säälii teitä.
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai on, se säälii teitä.
Jari antaa ainostaan ohjeet ja tiedot maksajalle. Hän alkoi rikastua 16-vuotiaana.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Jari antaa ainostaan ohjeet ja tiedot maksajalle. Hän alkoi rikastua 16-vuotiaana.
Laitoitte sen pennun maksamaan itsellenne pyörät ja sohvan.
Olette todella röyhkeitä! - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kaksi SääIittävää Pummia ja Spurgua kehtaa pummia kaiken ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette todella röyhkeitä!Eivãtkä ne nàismaiset Páksukaiset ymmärrä edes hävetä toimintaansa.
SääIittävät ToIIot. Anonyymi kirjoitti:
Olette todella röyhkeitä!Suomessa kateellisuus on suuri pahe.
Onneksi on myös ystävällisiä ihmisiä.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Suomessa kateellisuus on suuri pahe.
Onneksi on myös ystävällisiä ihmisiä.Vain sinä olet kade.
Anonyymi kirjoitti:
Vain sinä olet kade.
Älä viitsi valehdella. Suomessa riittää kateellisia.
Ja ne, jotka antavat rahansa Patmokselle. Sanovat, että ei kuulu muille mihin rahansa panevat.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ja ne, jotka antavat rahansa Patmokselle. Sanovat, että ei kuulu muille mihin rahansa panevat.Valehtelu on sinun juttusi.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Onneksi on myös ystävällisiä ihmisiä.Kaksi Pummia ja Spurgua siellä. Ei kyse kateudesta.
Etkö ymmärrä edes hävetä? - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ja ne, jotka antavat rahansa Patmokselle. Sanovat, että ei kuulu muille mihin rahansa panevat.Kaksi pataiIaiskaa nàismaista Spurgua siellä.
Miten kehtaat pummata sen Soinia paksumman kanssa? - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ja ne, jotka antavat rahansa Patmokselle. Sanovat, että ei kuulu muille mihin rahansa panevat.Kaksi nàismaista ja Soinia paksumpaa Spurgusta.
Kukapa sellaisille ToIIoille kateellinen olisi. PataIaiskat Punmit kehtaavat vieläpä pummata alaikäiseltä. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ja ne, jotka antavat rahansa Patmokselle. Sanovat, että ei kuulu muille mihin rahansa panevat.Kaksi järkyttävän Iihavaa ToIIoa siellä oummaa kaiken kun työ ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette todella röyhkeitä!Ei niillä naismaisilla Iihavilla ole mitään omantunnon tuska.
Kaksi Spurgua! Anonyymi kirjoitti:
Kaksi nàismaista ja Soinia paksumpaa Spurgusta.
Kukapa sellaisille ToIIoille kateellinen olisi. PataIaiskat Punmit kehtaavat vieläpä pummata alaikäiseltä.19 v ei ole ala-ikäinen. Enemmän kyllä kauhistuttaa kun autoja ostellaan jatkuvasti.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Ja ne, jotka antavat rahansa Patmokselle. Sanovat, että ei kuulu muille mihin rahansa panevat.Itse kerjäät jopa nuorelta pojasta pyöräsi ja solvasi.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
19 v ei ole ala-ikäinen. Enemmän kyllä kauhistuttaa kun autoja ostellaan jatkuvasti.
Kaksi pataIaiskaa Vätystä ja ToIIoa kehtaa pummata kaiken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kerjäät jopa nuorelta pojasta pyöräsi ja solvasi.
Ne pummaa kaiken mahdollisen ja rahansa laittavat viinaan.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Onneksi on myös ystävällisiä ihmisiä.Eipä kahdelle Pummille ja Spurgulle kukaan kateellinen ole.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
19 v ei ole ala-ikäinen. Enemmän kyllä kauhistuttaa kun autoja ostellaan jatkuvasti.
Kaikkia ihmetyttää miten kaksi ToIIoa edes kehtaa pummata.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia ihmetyttää miten kaksi ToIIoa edes kehtaa pummata.
Kaikkia ihmetyttää kuinka autoja ostetaan jatkuvasti siihen taloon.
Anonyymi kirjoitti:
Ne pummaa kaiken mahdollisen ja rahansa laittavat viinaan.
Toinen auttaa köyhiä välillä liikaakin. Pitää osata rajoittaa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Itseäsi tosiaan autetaan kun sivulla ei ole rahaa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kaikkia ihmetyttää miten kaksi Iihavaa ja nàismaista ToIIoa kehtaa pummata.
Ja Iaittaa rahansa viinaan ja mässäykseen. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
HyvesignaIointisi ei hämää ketään. Yrität siinäkin tuoda itseäsi esille ja nostaa jalustalle.
OIet tosiaan täynnä Pahuutta.
Nyt pohditaan OIetko Pedari. - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kaksi ToIIoa nytkin kaatokännissä siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän Iaittaa vähäiset rahansa mässäykseen ja viinaan,
Pummaa kaiken muun. Anonyymi kirjoitti:
Sehän Iaittaa vähäiset rahansa mässäykseen ja viinaan,
Pummaa kaiken muun.Hah hah. Olet sairas ihminen.
Miksi et tiedä mitään, vaan valehtelet. Tässä eräs sai tässä kuussa ensin sohvan ja äsken puhelimen.Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä minua henkilökohtaisesti auteta.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Hah hah. Olet sairas ihminen.
Miksi et tiedä mitään, vaan valehtelet. Tässä eräs sai tässä kuussa ensin sohvan ja äsken puhelimen.OIet täysin sairas tosiaan.
Kaksi Pummia ja Spurgua pummasi siellä sohvan ja pyörät. Rahat laittavat viinaan.
Että nyt kehtasit jopa puhelimen pummata. OIet sairas Spurgu! - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Hah hah. Olet sairas ihminen.
Miksi et tiedä mitään, vaan valehtelet. Tässä eräs sai tässä kuussa ensin sohvan ja äsken puhelimen.Että Pummeja siellä kaksin kappalein.
🤓
- Anonyymi
Aloitta on metsässä kuin lehmä
- Anonyymi
Kyllä homoksi syntyy noin 5-10 prosenttia ihmisistä. Siitä on monenlaisia tutkimuksia. Kehitys alkaa jo äidin kohdussa sikiön aivoissa, jossa kehittyy hormonaalinen toiminta. Jostakin syystä silloin ilmaantuu tuotannossa joki häiriö jolloin hormonit heittävät siten että tulevalla lapsella aikuisiässä seksuaalisuus suuntautuu omaan sukupuoleen. Se on siis synnynnäistä, eikä sitä voi enää syntymän jälkeen muuttaa. Se ei johdu geeneistä ja siten se ei ole perinnöllistä. Valistuneet vanhemmat huomaavat lapsessa on vauvaiässä poikkeavaa käytöstä. Kannattaa tutustua lääketieteellisiin kirjastoihin ja siellä viimeisiin tutkimuksiin, koska vanhoissa tutkimuksissa ei ole tarpeellista tietoa. Tällä palstalla on enimmäkseen pelkkää "mutu"-tietoa, joka ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Heistä osa elää heteroelämää. ???
- Anonyymi
Ettei vain niissä hormoonien heittelyissä kysymys olisi ehkäisypillereiden jäämeistä, jotka äidiltä napanuoraa pitkin voi siirtyä sikiöön.
- Anonyymi
"Tällä palstalla on enimmäkseen pelkkää mutu-tietoa" Aivan oikein, tällä palstalla esiintyä juurikin tuollaisia perusteettomia, todistamattomia väitteitä homouden "synnystä" perustumatta mihinkään faktatietoon. Sinäkin levität täällä juuri mutua, joka perustuu juuri väitteeseen "jostakin syystä", mutta kukaan ei ole löytänyt sitä mysteerisyytäsi, mutta silti sitä levitetään ikäänkuin tieteellisenä faktana.
Kerro nyt, mikä on se faktatieto homouden synnystä! Vai onko se niin suuri ja arvokas salaisuus, ettei sitä voi julkaista? Se tieto voisi lopettaa väittämänne "homovainon", joten onhan siihen hyvä syy ja teille erityisen arvokas tieto!
Kiitos, jos osaat vastata. Anonyymi kirjoitti:
"Tällä palstalla on enimmäkseen pelkkää mutu-tietoa" Aivan oikein, tällä palstalla esiintyä juurikin tuollaisia perusteettomia, todistamattomia väitteitä homouden "synnystä" perustumatta mihinkään faktatietoon. Sinäkin levität täällä juuri mutua, joka perustuu juuri väitteeseen "jostakin syystä", mutta kukaan ei ole löytänyt sitä mysteerisyytäsi, mutta silti sitä levitetään ikäänkuin tieteellisenä faktana.
Kerro nyt, mikä on se faktatieto homouden synnystä! Vai onko se niin suuri ja arvokas salaisuus, ettei sitä voi julkaista? Se tieto voisi lopettaa väittämänne "homovainon", joten onhan siihen hyvä syy ja teille erityisen arvokas tieto!
Kiitos, jos osaat vastata.Uskovilla yleinen syy on se, että valitsee olla homo. Itse tiedä yhtään sellaista.
- Anonyymi
Setalaiset pyrkii päästä harrastamaan homosexsuaalisia suhteita nuorten kanssa, tuossa pervojen keinovalikoima on käsittämättömän laaja tämän tietää jokainen homon hyväksikäytön uhriksi joutunut ja tästä vaikenee yhä sosiaaliviranomaiset kuin poliisi , homojen uhriksi joutuu usein muutenkin sosiaalisesti vaikeuksisa olevat nuoret, pervot on hyvin verkottuneita.
- Anonyymi
Kyllä, pedofilia on heidän seuraava ”normalisoinnnin” tavoitteensa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kuinka moni on jäänyt sinun uhriksi. Juttusi ovat sen laatuisia.
OIetko pédari🤔
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kuinka moni on jäänyt sinun uhriksi. Juttusi ovat sen laatuisia.
Voi sinua sairasta!
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sinulla on sairaat ajatukset.
Voi sinua sairasta!
- Anonyymi
Pedofiilin toimina on rikollista. Seta tuomitsee sen täysin.
- Anonyymi
Kyllä homoseksuaalisuus on synnynnäistä. Siitä on monia tieteellisisä tutkimuksia. Jokainen hetero tietää että he ovat syntymästään saakka heteroja eivätkä missään elämän vaiheessa voi muuttua homoksi. Jokainen hetero on myös sitä mieltä että homous on synnynnäistä, sillä kukaan heistä ei voi muuttua homoksi. Todellisen heteron mielestä ne jotka eivät pidä homoutta synnynnäisenä ovat itse vähintäänkin biseksuaaleja teeskennellen heteroa harhauttaakseen oman olemuksensa muun yleisön edessä.
- Anonyymi
Se olisi liian julmaa jos niin olisi.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Mitä julmaa on olla se mikä on?
Kaksi nàismaista Soinia paksumpaa siellä.
🤓
- Anonyymi
Naurettava väite, että muka syntyisi.
- Anonyymi
Toen perrään ei synnykään.
- Anonyymi
Jokainen joka tuntee itsensä heteroksi, on sitä mieltä että homous on synnynnäistä, koska hänestä tuntuisi peräti mahdottomalta muuttua homoksi. Se ei kerta kaikkiaan olisi mahdollista.
- Anonyymi
Jos kukaan ei synny homoksi niin kukaan ei synny siinä tapauksessa heteroksikaan.
Aloittaja ei siis omien sanojensa mukaan ole syntynyt heteroksi, vaan näyttelee vain heteroa.
Kaappihomo mikä kaappihomo! - Anonyymi
Ei, Luojan kiitos!
- Anonyymi
Omaa syytä se on.
- Anonyymi
Ei niin, se olisi ihmisyyttä vastaan.
- Anonyymi
Se olisi jo liikaa!
- Anonyymi
Olidi järkyttävää jos syntyisi.
- Anonyymi
Kukaan hetero ei missään tapauksessa voi muuttua homoksi. Se on täysin mahdotonta. Kun kuitenkin homoja esiintyy, sen on pakko olla synnynnäistä.
- Anonyymi
Ei kukaan synny mielisairaanakaan mutta niin vain monet sairastuu.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂 Me kaikki sunntään ihmisiksi ja siitä sitten tulee mitä tulee. Hyvä homot, enemmän pitäisi olla homoja niin maailma olisi parempi paikka.
- Anonyymi
Raamattu ja uudempi lääketieteen tutkimus ovat samaa mieltä siitä että homous on synnynnäistä. Matteuksen evankeliumi: "On sellaisia , jotka äitinsä kohdusta alkaen ovat avioliittoon kelpaamattomia". Heistä on mahdotonta seksiin naisen kanssa. Se ei onnistuisi millään tavoin. Monissa lääketieteellisissä tutkimuksissa on todettu myös että taipumus homouteen muodostuu jo sikiön aivoissa äidin kohdussa. Sikiön aivoissa tapahtuu sellainen hormonaalinen kehitys, joka poikkeaa heterosikiön kehityksestä johtaen aikuisiässä homouteen. Valistuneet vanhemmat huomaavat sen lapsen kehityksessä, joka poikkeaa muista lapsista.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Avioliitto sopii kyllä homopareille.
Kumpi synnyttää?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Avioliitto sopii kyllä homopareille.
Avioliitto on tietenkin vain miehen ja naisen välinen liiitto.
Eleillä tosiaan kaksi nàismaista. Kaikki kriteerit täyttyvät.
- Anonyymi
No voithan sinä tietenkin siellä kaapissa noin kuvitella, kuka estää.
- Anonyymi
Aloittajalla on tuo ongelma. Päivästä toiseen vakuuttelee tuota mantraa kuinka kukaan ei synny homoksi mutta homoista pitää tehdä avauksia 🤯luulisi tuon jo kertovan jotain. Heteroa ei jaksa kiinnostaa noin paljon.
- Anonyymi
Ei niin. Se olisi liian julmaa jos syntyisi.
- Anonyymi
Kyllä jokainen hetero tietää että hetero ei voi muuttua millään konstilla homoksi.
- Anonyymi
Totta Mooses!
- Anonyymi
Ei tietenkään. Homous on tunne-elämän sairaus.
- Anonyymi
Sus siunaa, ei toki!
- Anonyymi
Homous ei ole tunne-elämän sairaus eikä mikään muukaan sairaus sairausluokituksen mukaan. Se on synnynnäinen taipumus jo Raamatunkin mukaan. Matteuksen evankeleumi: "On sellaisia, jotka äitinsä kohdusta saakka ovat avioliittoon kelpaamattomia". Saamaa synnynnäistä tukee myös nykyinen lääketiede, joka määrittää sen tapahtuvan jo äidin kohdussa hormonien kehityksessä.
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225564- 324900
- 292814
- 342374
- 372078
- 152028
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121611
- 231512
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291489