Tyttöjen itsetyydytys

Anonyymi-ap

Tytöt, kertokaa teijän itsetyydytys kokemuksia ja tapoja! Ja kysykää mitä vaan! Pojatki voi kysyä!

4

2098

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Löysin kerran ehkä 10v äitin vibran ja tiesin että mikä se on. Ketään ei ollut kotona joten päätin kokeilla. Olin jo monesti saanu orkut tossa iässä. Otin housut ja pikkuhousut pois ja asetin vibran mun klitorikselle. Ai että tuntu hyvälle ja säikähin ku tuntu niin hyvälle. Sain siinä ehkä 4 orkut.

• Anonyymi

Ihana .t nina 50v

• Anonyymi

Kotiseutuni on sisäsuomes pienen Kirkonkylän kyläkunnalla. Kotini oli penehkö, maanviljely paikka.
      siellä vartuin, koulua käyttiin kolumatka oli noi 4km mikä kävllen suoritettii,kylätie meni metsä maisemissa että viljely peltoja. Tämä koulu matka kyllä pelotti syksyllä,koulu matkat oli aina täysi pimeellä.siinä matkan varrella oli 2si isoo maanviljely paikkaa missä oli mua vanhempia poikia,jotka kiusasi mua.Kuten monesti uhkasivat, jos en vapaehtosesti laske alushousujani mekon alta,niin pojat ottavat minunulta alushousut alas ja koittavat minulta pillua ja kahtovat tutkivat pillun minulta.Sitä pelkäsi jännitin. Olin silloin noi 11v -12v.
      Tarkkaa muistelin niin en ollut kui 10v kun pojat koitti minulta väkisellä pillua,toinen piti kiinni toinen
      hammee alta laski alushousuja että sai pillua koittaa,työnti sormiaa pilluuni väkisellä sisää.
      Olin jotai 11v jo kun pojat hankasi kotti pilluani ja venyttivät pillu vakooni auki sitä tekivät pitkää kiusasivat hankasivat pilluani . Siitä kun pääsi lähtee tunsi ihan jotai outoa mitä en aikaisemmi.
      Kun pääsi kotii,.minulla oli alushousuhaarat kosteat limaset ja pilluvakoni oli kostea limanen,näin itse imompana uskoin ne oli ekat orkut mitkä sain.
      Se oma pilluki rupesi kiinnostaa olin päälle 11v kun kotona saunaa lämmitäessä tutkin hankasin sormilla pilluani sain semmosia vapisu kohtauksia,ja pilluni vuoti limaa olin kostea märkä.Sitä tein jopa päivittäin,
      Paitsi niinä päivinä kun olin naapuri poikie käsittelyssä ,pojat kävi tosi ilkeeksi,kiusasivat tosi kovin minä olin pillustani tosi kipeekin kui kiusasivat.
      Mutta näin oli nää pojat tekivät juuri sitä minulle kun pilluani kiusasivat sain siinä orkasmeja koska olin joka kerta limanen märkä haaroistani .
      Onhan tää mukava muistella 46v ex rva,nyt miehet tekee syntise rajuja töitä ei säälitä yhtää eikä mitää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2563
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      196
      980
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      772
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      682
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      572
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      15
      516
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      503
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      494
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      475
    10. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      40
      464
    Aihe