Tytöt, kertokaa teijän itsetyydytys kokemuksia ja tapoja! Ja kysykää mitä vaan! Pojatki voi kysyä!
Tyttöjen itsetyydytys
4
2004
Vastaukset
- Anonyymi
Löysin kerran ehkä 10v äitin vibran ja tiesin että mikä se on. Ketään ei ollut kotona joten päätin kokeilla. Olin jo monesti saanu orkut tossa iässä. Otin housut ja pikkuhousut pois ja asetin vibran mun klitorikselle. Ai että tuntu hyvälle ja säikähin ku tuntu niin hyvälle. Sain siinä ehkä 4 orkut.
- Anonyymi
Ihana .t nina 50v
- Anonyymi
Kotiseutuni on sisäsuomes pienen Kirkonkylän kyläkunnalla. Kotini oli penehkö, maanviljely paikka.
siellä vartuin, koulua käyttiin kolumatka oli noi 4km mikä kävllen suoritettii,kylätie meni metsä maisemissa että viljely peltoja. Tämä koulu matka kyllä pelotti syksyllä,koulu matkat oli aina täysi pimeellä.siinä matkan varrella oli 2si isoo maanviljely paikkaa missä oli mua vanhempia poikia,jotka kiusasi mua.Kuten monesti uhkasivat, jos en vapaehtosesti laske alushousujani mekon alta,niin pojat ottavat minunulta alushousut alas ja koittavat minulta pillua ja kahtovat tutkivat pillun minulta.Sitä pelkäsi jännitin. Olin silloin noi 11v -12v.
Tarkkaa muistelin niin en ollut kui 10v kun pojat koitti minulta väkisellä pillua,toinen piti kiinni toinen
hammee alta laski alushousuja että sai pillua koittaa,työnti sormiaa pilluuni väkisellä sisää.
Olin jotai 11v jo kun pojat hankasi kotti pilluani ja venyttivät pillu vakooni auki sitä tekivät pitkää kiusasivat hankasivat pilluani . Siitä kun pääsi lähtee tunsi ihan jotai outoa mitä en aikaisemmi.
Kun pääsi kotii,.minulla oli alushousuhaarat kosteat limaset ja pilluvakoni oli kostea limanen,näin itse imompana uskoin ne oli ekat orkut mitkä sain.
Se oma pilluki rupesi kiinnostaa olin päälle 11v kun kotona saunaa lämmitäessä tutkin hankasin sormilla pilluani sain semmosia vapisu kohtauksia,ja pilluni vuoti limaa olin kostea märkä.Sitä tein jopa päivittäin,
Paitsi niinä päivinä kun olin naapuri poikie käsittelyssä ,pojat kävi tosi ilkeeksi,kiusasivat tosi kovin minä olin pillustani tosi kipeekin kui kiusasivat.
Mutta näin oli nää pojat tekivät juuri sitä minulle kun pilluani kiusasivat sain siinä orkasmeja koska olin joka kerta limanen märkä haaroistani .
Onhan tää mukava muistella 46v ex rva,nyt miehet tekee syntise rajuja töitä ei säälitä yhtää eikä mitää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745