Tyttöjen itsetyydytys

Anonyymi-ap

Tytöt, kertokaa teijän itsetyydytys kokemuksia ja tapoja! Ja kysykää mitä vaan! Pojatki voi kysyä!

4

1890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Löysin kerran ehkä 10v äitin vibran ja tiesin että mikä se on. Ketään ei ollut kotona joten päätin kokeilla. Olin jo monesti saanu orkut tossa iässä. Otin housut ja pikkuhousut pois ja asetin vibran mun klitorikselle. Ai että tuntu hyvälle ja säikähin ku tuntu niin hyvälle. Sain siinä ehkä 4 orkut.

• Anonyymi

Ihana .t nina 50v

• Anonyymi

Kotiseutuni on sisäsuomes pienen Kirkonkylän kyläkunnalla. Kotini oli penehkö, maanviljely paikka.
      siellä vartuin, koulua käyttiin kolumatka oli noi 4km mikä kävllen suoritettii,kylätie meni metsä maisemissa että viljely peltoja. Tämä koulu matka kyllä pelotti syksyllä,koulu matkat oli aina täysi pimeellä.siinä matkan varrella oli 2si isoo maanviljely paikkaa missä oli mua vanhempia poikia,jotka kiusasi mua.Kuten monesti uhkasivat, jos en vapaehtosesti laske alushousujani mekon alta,niin pojat ottavat minunulta alushousut alas ja koittavat minulta pillua ja kahtovat tutkivat pillun minulta.Sitä pelkäsi jännitin. Olin silloin noi 11v -12v.
      Tarkkaa muistelin niin en ollut kui 10v kun pojat koitti minulta väkisellä pillua,toinen piti kiinni toinen
      hammee alta laski alushousuja että sai pillua koittaa,työnti sormiaa pilluuni väkisellä sisää.
      Olin jotai 11v jo kun pojat hankasi kotti pilluani ja venyttivät pillu vakooni auki sitä tekivät pitkää kiusasivat hankasivat pilluani . Siitä kun pääsi lähtee tunsi ihan jotai outoa mitä en aikaisemmi.
      Kun pääsi kotii,.minulla oli alushousuhaarat kosteat limaset ja pilluvakoni oli kostea limanen,näin itse imompana uskoin ne oli ekat orkut mitkä sain.
      Se oma pilluki rupesi kiinnostaa olin päälle 11v kun kotona saunaa lämmitäessä tutkin hankasin sormilla pilluani sain semmosia vapisu kohtauksia,ja pilluni vuoti limaa olin kostea märkä.Sitä tein jopa päivittäin,
      Paitsi niinä päivinä kun olin naapuri poikie käsittelyssä ,pojat kävi tosi ilkeeksi,kiusasivat tosi kovin minä olin pillustani tosi kipeekin kui kiusasivat.
      Mutta näin oli nää pojat tekivät juuri sitä minulle kun pilluani kiusasivat sain siinä orkasmeja koska olin joka kerta limanen märkä haaroistani .
      Onhan tää mukava muistella 46v ex rva,nyt miehet tekee syntise rajuja töitä ei säälitä yhtää eikä mitää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      90
      3080
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      69
      2360
    3. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      27
      2193
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      79
      1648
    5. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      388
      1543
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      59
      1402
    7. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1332
    8. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      23
      1214
    9. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      56
      1159
    10. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      48