Tyttöjen itsetyydytys

Anonyymi-ap

Tytöt, kertokaa teijän itsetyydytys kokemuksia ja tapoja! Ja kysykää mitä vaan! Pojatki voi kysyä!

5

1458

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löysin kerran ehkä 10v äitin vibran ja tiesin että mikä se on. Ketään ei ollut kotona joten päätin kokeilla. Olin jo monesti saanu orkut tossa iässä. Otin housut ja pikkuhousut pois ja asetin vibran mun klitorikselle. Ai että tuntu hyvälle ja säikähin ku tuntu niin hyvälle. Sain siinä ehkä 4 orkut.

      • Anonyymi

        Ihana .t nina 50v


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        VIRUSSIVU!


    • Anonyymi

      Kotiseutuni on sisäsuomes pienen Kirkonkylän kyläkunnalla. Kotini oli penehkö, maanviljely paikka.
      siellä vartuin, koulua käyttiin kolumatka oli noi 4km mikä kävllen suoritettii,kylätie meni metsä maisemissa että viljely peltoja. Tämä koulu matka kyllä pelotti syksyllä,koulu matkat oli aina täysi pimeellä.siinä matkan varrella oli 2si isoo maanviljely paikkaa missä oli mua vanhempia poikia,jotka kiusasi mua.Kuten monesti uhkasivat, jos en vapaehtosesti laske alushousujani mekon alta,niin pojat ottavat minunulta alushousut alas ja koittavat minulta pillua ja kahtovat tutkivat pillun minulta.Sitä pelkäsi jännitin. Olin silloin noi 11v -12v.
      Tarkkaa muistelin niin en ollut kui 10v kun pojat koitti minulta väkisellä pillua,toinen piti kiinni toinen
      hammee alta laski alushousuja että sai pillua koittaa,työnti sormiaa pilluuni väkisellä sisää.
      Olin jotai 11v jo kun pojat hankasi kotti pilluani ja venyttivät pillu vakooni auki sitä tekivät pitkää kiusasivat hankasivat pilluani . Siitä kun pääsi lähtee tunsi ihan jotai outoa mitä en aikaisemmi.
      Kun pääsi kotii,.minulla oli alushousuhaarat kosteat limaset ja pilluvakoni oli kostea limanen,näin itse imompana uskoin ne oli ekat orkut mitkä sain.
      Se oma pilluki rupesi kiinnostaa olin päälle 11v kun kotona saunaa lämmitäessä tutkin hankasin sormilla pilluani sain semmosia vapisu kohtauksia,ja pilluni vuoti limaa olin kostea märkä.Sitä tein jopa päivittäin,
      Paitsi niinä päivinä kun olin naapuri poikie käsittelyssä ,pojat kävi tosi ilkeeksi,kiusasivat tosi kovin minä olin pillustani tosi kipeekin kui kiusasivat.
      Mutta näin oli nää pojat tekivät juuri sitä minulle kun pilluani kiusasivat sain siinä orkasmeja koska olin joka kerta limanen märkä haaroistani .
      Onhan tää mukava muistella 46v ex rva,nyt miehet tekee syntise rajuja töitä ei säälitä yhtää eikä mitää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe