Sarjassa 8 osaa mutta tuli vain 6 osaa. Onko kenelläkään tietoa sarjan jatkosta?
Curious Case of Natalia Grace
6
2296
Vastaukset
- Anonyymi
Outoa jos lopuui kesken, vaikka sarjassa ei netin mukaan ratkea mitään ja olkisi tulossa toinen kausi, kaksi osaa Natalia Speaks. Syntymäajastakin kahta tietoa, voi olla Ukrainassakin väärennetyt paperit.
- Anonyymi
Ei löydy mitään tietoa lopuista jaksoista. Kuitenkin jaksot ilmoitettiin 6/8. Jaksoja tuli vain 6 Ärsyttävää toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy mitään tietoa lopuista jaksoista. Kuitenkin jaksot ilmoitettiin 6/8. Jaksoja tuli vain 6 Ärsyttävää toimintaa.
Sarja loppui kesken kuin seinään! Missä loput kaksi jaksoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarja loppui kesken kuin seinään! Missä loput kaksi jaksoa?
ehkä niissä paljastettiin ihmiskauppa satanistien lapsikaappaukset ihmissyönti ja vauvojen verenjuonti ja kokoomus ja Stubb?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehkä niissä paljastettiin ihmiskauppa satanistien lapsikaappaukset ihmissyönti ja vauvojen verenjuonti ja kokoomus ja Stubb?
Taisihan ne loputkin tulla myöhemmin. Olevinaan tyttö ei ollutkaan vanhempi kuin väitettiin, vaikka joidenkin todisteiden mukaan oli, näytti selvästi vanhemmalta ja oli sukupuolisesti ikäisekseen liian kehittynyt.
Nainen oli joka tapuksessa väkivaltainen tyttöä kohtaan ja valehteli, muistaakseni tuomittiin, mutta eikö USA:ssa ole valtiolla velvollisuus huolehtia vammaisista jos ei kykene huolehtimaan itsestään täysi-ikäisenäkään?
- Anonyymi
Selasin viikon ohjelmat läpi. Ei mitään tietoa sarjasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943552
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442917Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1152065
- 621984