Me nyt tarvitsisimme. Tiedän että sinäkin tunnet sen.
naiselta miehelle kuumalle .
Rakkaani , intohimoinen rakastelu olisi sitä mitä
60
1280
Vastaukset
- Anonyymi
S miehelle naapuriin.
- Anonyymi
Niin, S:lle menee.
- Anonyymi
Ei ollut S-miehelle aloitus.
T:Aloitt.
- Anonyymi
Me ei naisen kanssa tarvita intohimoista rakastelua, vaan toisemme. Näin ainakin unelmissani. En oikeasti tiedä edes rakastaako hän minua tai ketään. Eikä hän tiedä rakastanko minä.
- Anonyymi
Sama tilanne.
sivusta
- Anonyymi
Mieti nyt mies sitä läheisyyttä. ♥︎
- Anonyymi
Tämä mies mietti hetken ja sulki pois mielestä, koska se tuotti henkistä kipua. Ikävä hänen ihoaan. Lämpöään.
- Anonyymi
Musta sydän on kylmä ja tunteeton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta sydän on kylmä ja tunteeton.
Kenellä on musta sydän?
- Anonyymi
Odotan vain sinua nainen .
- Anonyymi
Rakasteleminen on niin lääst siisonia. Tai siis. Pitäisi rakastaa jotakuta jotta se onnistuisi. Joten täältä pisteet ihan perinteiselle pan*miselle.
- Anonyymi
Suosittelen, että opettelet tuon taidon. Saatat yllättyä, mitä siitä seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen, että opettelet tuon taidon. Saatat yllättyä, mitä siitä seuraa.
Rakastaminen on verbi eikä mikään taitolaji. Tällä hetkellä kun ei ole ketään mielitiettyä niin ei ole.
Voin toki pitää jostakusta kovasti ja pitää häntä puoleensavetävänä, mutta kyllä silloinkin kyseessä ihan muu kuin rakastelu.
- Anonyymi
Usein ajattelen sitä kassaa minkälaista se elo olisi.
- Anonyymi
Cha-ching, cha-ching
Ooh, if I let you put your hands all over me
If I let you unwrap all this in the sheets
If I tell you all my dirty fantasies
You won the lottery, you won the lottery
Ooh, if I let you take me home with you tonight (tonight, tonight)
If I let you see what I got on my mind (my mind, my mind)
If I tell you all my dirty fantasies (Latto)
You won the lottery (yeah), you won the lottery - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cha-ching, cha-ching
Ooh, if I let you put your hands all over me
If I let you unwrap all this in the sheets
If I tell you all my dirty fantasies
You won the lottery, you won the lottery
Ooh, if I let you take me home with you tonight (tonight, tonight)
If I let you see what I got on my mind (my mind, my mind)
If I tell you all my dirty fantasies (Latto)
You won the lottery (yeah), you won the lotteryOr so you think how the fuck would the sex be the same thing as winning in the lottery
- Anonyymi
Rakkaani olen valmistautunut siihen hetkeen kauan... Olisi varmaan elämäni kohokohta juuri vain Sinun kanssa... Ihanassa lämpimässä paikassa ja tunteella.
Rajusti vai hellästi... Sen päättä hetki m>n- Anonyymi
Aloitus ei ole valitettavasti S-naiselta.
T:Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei ole valitettavasti S-naiselta.
T:Ap.Laitapa etunimen eka kirjain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitapa etunimen eka kirjain.
Eikö olisi parempi, että jokainen laittaisi IRL viestin sille haluamalleen henkilölle? n>m.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö olisi parempi, että jokainen laittaisi IRL viestin sille haluamalleen henkilölle? n>m.
Kaikki ei välttämättä voi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei välttämättä voi..
Miehet voi laittaa viestin. Naisia haukutaan kuitenkin tyrkyiksi, jos nainen viestittelee miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi varmaan mu eipä heitil taira rohkeus riittää
- Anonyymi
Minulla on suuri ikävä Sinua.
Ikävä katsettasi, ikävä lämpöäsi, ikävä yhteistä ajatusten vaihtoa.
Ikävä suudelmiasi. Syliisi.
Ikävä Sinua, rakkaani. 🧡- Anonyymi
Ehkäpä sun tarttis si ottaa häneen yhteyttä
- Anonyymi
Ei multa. En tiedä mitään tunteistasi enkä aina tunnista omianikaan.
- Anonyymi
Miksi et tunnista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et tunnista?
Minäkään en tunnista enää.
Asia selvä.
Ei tarvitse hävetä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia selvä.
Ei tarvitse hävetä.Hmm. Tarkoitin yleisellä tasolla, enkä ihastustasolla, omien tunteiden tunnistaminen ei ole aina helppoa. Tai myöntäminen. Hyväksyminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia selvä.
Ei tarvitse hävetä.Tarkoitatko, että joskus luulit tuntevasi jotain minuun, mutta et tunne enää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko, että joskus luulit tuntevasi jotain minuun, mutta et tunne enää?
Aloittaja kyllä tietää tunteensa varsin hyvin kaipaamaansa mieheen. Ja niitä on paljon. Ei epälystäkään.
T:Aloittaja
- Anonyymi
Hyvinkin luultavaa kuis olit ajatellu että tuo olisi toteutettavissa juuri oikean miehen kanssa meinaan vaan kun täällä tuota joutunet huuteleen voisi olettaa ettei sulla ole mahdollisuutta ottaa yhteyttä häneen
- Anonyymi
Voit hyvin pitkälti olla oikeassa. Siksihän täällä ollaan ja täällä joutuu huutelemaan kun ei ole yhteystietoja irl:ssa.
Tosin voisin kyllä nähdä häntä tässä lähellä. Tai jossain muualla.
Saahan sitä haaveilla.
Eipä tämä nyt niin mukavalta tunnu tänne kirjoittaa kun mahdollisuudet muunlaiseen viestintään ovat olemassa.
- Anonyymi
Unohda.
- Anonyymi
Ei ole pakko olla intohimoa, riittää vähempikin. 😀
Nainen sivusta, vitsillä - Anonyymi
En mä voi. Sori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä voi. Sori.
Ei anteeksipyydettävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pakko olla intohimoa, riittää vähempikin. 😀
Nainen sivusta, vitsilläJuuri niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin.
Joskus vaan asioita ei voi tehdä puolivaloilla.
- Anonyymi
Koon kanssa on toive siitä heitetty ilmaan, milloinka toteutunee...? Hyvää kannatta odottaa, kuuluu sanonta.
- Anonyymi
Siis kannattaa, korjaan, ja tuo K on siis se ihana nainen.
- Anonyymi
Palaamme kun on aika
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Heti, kun saan henkilökohtaisen kutsun.
K naiselta miehelle? - Anonyymi
Tunnen samoin. Olen tuntenut alusta asti. Se oli alkuperäinen suunnitelma. Kieltäydyit silloin kohteliaasti mutta määrätietoisesti. Ajattelen, että ehkä se aloitteeni silloin kuitenkin kylvi sydämeesi ja mieleesi jonkinlaisen siemenen, joka sai sinut uudelleenarvioimaan elämääsi ja valintojasi uudelleen. Ehkä se ajatus kasvoi, ja olet tehnyt elämässäsi uudistuksia. Minä en valitettavasti niistä tiedä. Tiedän vain, että haluan sinua yhtä paljon kuin silloin, kun sanoin sinulle, että minulla oli suunnitelma.
- Anonyymi
Ihanaa jos tunnet samoin.Muistan kyllä kun sanoit tuon että sinulla on suunnitelma. Kumpikin ollaan ihan yhtä tietämättömiä. Toivoisin että voitais lähentyä ja jutella enemmän ja jutella asioista kasvotusten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa jos tunnet samoin.Muistan kyllä kun sanoit tuon että sinulla on suunnitelma. Kumpikin ollaan ihan yhtä tietämättömiä. Toivoisin että voitais lähentyä ja jutella enemmän ja jutella asioista kasvotusten.
Ja tämä oli aloittajalta. Öitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa minäkin toivon. Avain viestiyhteyden uudelleen avaamiseen on sulla. Jos tulet ⅓ vastaan, mä tulen loput ⅔.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa minäkin toivon. Avain viestiyhteyden uudelleen avaamiseen on sulla. Jos tulet ⅓ vastaan, mä tulen loput ⅔.
Ehkä sitten olet sanonut tuon saman asian myös jollekkin toiselle , S:lle? , H:lle? , N:lle? , T:lle? , L:lle? kenties? mikä ei olekkaan mielestäni niin ihanaa .
Meillä ei koskaan ole ollut viesti yhteyttä irl:ssa.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sitten olet sanonut tuon saman asian myös jollekkin toiselle , S:lle? , H:lle? , N:lle? , T:lle? , L:lle? kenties? mikä ei olekkaan mielestäni niin ihanaa .
T:Ap.Tai kenties A:lle?
Unohtui mainita.
Anonyymi kirjoitti:
T:Ap.Tai kenties A:lle?
Unohtui mainita.
T:Ap.
- Anonyymi
No näinkö
- Anonyymi
M naisen kanssa tahtoisin rakastella intohimoisesti pitkään
- Anonyymi
ja mä sun ihana. koska nähdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja mä sun ihana. koska nähdään?
Toivottavasti pian, voisitko tulla käymään tai laittaa viestiä some, sms? Lounaalle voit myös kysyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti pian, voisitko tulla käymään tai laittaa viestiä some, sms? Lounaalle voit myös kysyä
miks et laita itse viestiä? mun vaikee enää lähestyä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miks et laita itse viestiä? mun vaikee enää lähestyä..
Miksi sinun on vaikea lähestyä?
- Anonyymi
suomi nousuun näillä ewäilläkö!
- Anonyymi
No kyllä olet oikeassa
- Anonyymi
Olet oikeassa, sitä juuri tarvitsisimme. Minullakin on pussit aika täynnä ja haluaisin tyhjentyä syvälle rakkaaseen naiseeni..kun olen ensin auttanut hänet nautinnon korkeimmille huipuille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1882064Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1771321Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631068- 701063
Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f06153962Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me50855Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi140805- 101805
- 45790
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9728