Liian paljon sattumalta kylässä tai harrastamassa yhdessä kun olen töissä.
Heti antamassa auto kyytiä kun sisko sitä vailla. Joo kyytiäpä hyvinkin.
Silmäpeliä havaittavissa ja koskettelultakaan ei ole vältytty.
Nyt velipuolen puoliso kyseli jo siskoni väleistä velipuolen kanssa.
Samanlaista käyttäytymistä kun havaittavissa sielläkin.
Paneeko pikku siskoni poikakaverini ja velipuolen kanssa?
13
1311
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se sun horoperse siskos jakaa kaikille
- Anonyymi
Jep kyllä kävi meilläkin persettä jakamassa ,meitä oli 6 panemassa
- Anonyymi
Todennäköisesti panee, ja se on sinulle pihatrikurpalle ihan oikein.
- Anonyymi
Vilkaisepa huomenna aamudarrassa silmiäsi raottaessasi viereesi. Sieltä löytyy. Jos ei ole jo älynnyt nostaa kytkintä. Hönö.
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/L2x1W2
- Anonyymi
Kyllä se sun siskos on ihan yleinen mälliämpäri
- Anonyymi
Siis panee se. Tämä on niin uskottava ja hyvin kuvattu juttu, ja kun vielä tunnen hyvin siskosi pooikaystäväsi ja kumminkaimanserkunveljenäitinpuolison, niin tietoa on riittävästi, että PANEE NE!!
- Anonyymi
Sanoitko jotakin vai pieraisiko joku?
- Anonyymi
Jaa? Vähän epäilen anonyymin kuvauksen perusteella. Sehän se vielä puuttuu että leski äitini käsittelisi poikakaveriani puutteessa kun ne on kahdestaan välillä.
- Anonyymi
Pari viikkoo sitten pantiin siskoos parin kaverin kanssa ,on se vaan kova kone halus koko ajan vaan lisää
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/D2d4E7
- Anonyymi
Homppelia vituttaa kun pikkusisko vienyt siltä poikaystävän ja jää nyt itse ilman
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005